Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miltä energia ja sen eri muodot tuntuu?  (Luettu 29410 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
yeshua 2.0
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21

uusi päivitetty versio


Profiili
« : 14.11.2005 15:07:08 »

Energia voi resonoida ja värähdellä niin monella eri tavalla, ja niin monessa eri muodossa, että sen vivahteet ovat rikkaampia kuin sateenkaaren värit.

Ajattelin heittää tällaisen litanian kysymyksiä, joiden vastauksia voi sitten itse kukin tutkailla ja vertailla.

1. Tuntiessasi energian virtaavan käsissäsi, tai niiden lävitse, miltä se tuntuu?
2. Tuntiessasi energian virtaavan päälaessasi tai sen yläpuolella, miltä se tuntuu?
3. Tuntiessasi energian virtaavan jaloissasi, miltä se tuntuu?
4. Tuntiessasi energian ympäröivän sinut kokonaan, miltä se tuntuu?

5. Kuinka tunnet "hyvän energian"?
6. Kuinka tunnet "huonon/pahan energian"?

7. Osaatko vaikuttaa omien energioittesi koostumukseen / resonaatioon?
8. Jos tunnet toisessa olevan energia-aukon / vaivan, miltä se tuntuu? Miten sen tunnet?

hehee  Wink angel
« Viimeksi muokattu: 14.11.2005 15:09:29 kirjoittanut yeshua 2.0 » tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #1 : 14.11.2005 15:19:41 »

Heips Smiley

Se energia, jota saan tuntuu erittäin lempeältä. Yleensä sääreni kihelmöivät, myös päässä on ajoittain kihelmöintiä. Se tuntuu sellaiselta kuin olisi vilu ja iho nousee "kananlihalle" (ei sentään"kukonlihalle" Cool 2funny), mutta vilua se ei ole.

Tässä juuri n. viikko sitten sydänlihas "muljutteli", no tiedä tuota, mistä johtuu, mutta ehkäpä sain vastauksen Hopeasulka viestissä? Siinä selostettiin jotain tuntmuksia, kun värähtelytaajudet meissä muuttuvat.

Ehkäpä juuri nyt teen sekä tiedostaen/tiedostamattomani tilaa Rakkauden energialle?
Askellan nykyään vain hetkessä, tulevaisuuden odottelu ja toiveille rakentaminen on jäänyt taakse.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
yeshua 2.0
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21

uusi päivitetty versio


Profiili
« Vastaus #2 : 14.11.2005 15:38:34 »

Hyvä!!! Sait kopin Wink angel
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #3 : 14.11.2005 16:40:16 »

Energia voi resonoida ja värähdellä niin monella eri tavalla, ja niin monessa eri muodossa, että sen vivahteet ovat rikkaampia kuin sateenkaaren värit.

Ajattelin heittää tällaisen litanian kysymyksiä, joiden vastauksia voi sitten itse kukin tutkailla ja vertailla.

1. Tuntiessasi energian virtaavan käsissäsi, tai niiden lävitse, miltä se tuntuu?
2. Tuntiessasi energian virtaavan päälaessasi tai sen yläpuolella, miltä se tuntuu?
3. Tuntiessasi energian virtaavan jaloissasi, miltä se tuntuu?
4. Tuntiessasi energian ympäröivän sinut kokonaan, miltä se tuntuu?

5. Kuinka tunnet "hyvän energian"?
6. Kuinka tunnet "huonon/pahan energian"?

7. Osaatko vaikuttaa omien energioittesi koostumukseen / resonaatioon?
8. Jos tunnet toisessa olevan energia-aukon / vaivan, miltä se tuntuu? Miten sen tunnet?

hehee  Wink angel

1. Yököttävältä.
2. Typerältä.
3. Väsyttävältä.
4. Ei miltään.
5. Tunnen sen herrani Jeesuksen läsnäolona.
6. Saatanan kuiskauksena hrrr..
7.Osaan.
8.Kuvottavalta *yrjö*
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 14.11.2005 18:31:06 »

1. Tuntuu sellaista pientä kipua, pistelyä ja kuumoitusta

2. Tältä se tuntuu minulla (myös selkärangassa):
Se energia, jota saan tuntuu erittäin lempeältä. Se tuntuu sellaiselta kuin olisi vilu ja iho nousee "kananlihalle" (ei sentään"kukonlihalle" Cool 2funny), mutta vilua se ei ole.

3. Kutakuinkin samalta kuin 2. kohdassa ja joskus samalta kantapäiden kohdalla kuin 1. kohdassa

4. Sellaista paineen tunnetta ja väreilyä koko kehossa. Olo on samalla raskas ja kevyt. Erittäin mukava olotila.

5. On vain sellainen kokonaisvaltaisen hyvä olo.

6. En ole kokenut saavani mitään huonoa/pahaa energiaa, vaan minulta on viety tai yritetty viedä omaa energiaani. Olo on tuolloin huonovointinen, tulee yhtäkkiä sellainen voimakas väsymys ja voimaton olo jonka erottaa tavallisesta unenpuutteesta yms. johtuvasta väsymyksestä tai voimattomuudesta.
Voimani palautuvat onneksi aina hyvin pian ennalleen ja tämä on muutenkin äärimmäisen harvinaista johtuen hyvästä suojauksesta/suojeluksestani.  angel

7. En oikein koe hallitsevani, ainakaan kovin hyvin. Joskus olen tavallaan onnistunut "pysäyttämään" jonkin energiavirtauksen. Vaikea selittää... Tätä olen kuitenkin vasta opettelemassa. Tai palauttamassa takaisin mieleeni.  Wink

8. En oikein tiedä tästä kohdasta, mitä sillä tarkoitetaan... Aistin kyllä ihmisistä tavallaan onko heissä vallalla "hyvää" vai "pahaa" energiaa ja millä "tasolla" he henkisesti ovat. Se vain jotenkin "huokuu" ihmisestä. Tulee sellainen intuitiivinen tunne. Ajatusenergioita "nappaan" myös helposti.

 smitten
« Viimeksi muokattu: 14.11.2005 18:39:48 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #5 : 14.11.2005 18:51:18 »

Tänään tuntuu siltä kuin valtavan suuri,  läpinäkyvän lämmin, pumpulisen pehmoinen peitto olisi kietoutunut koko aurani ympärille. smitten

Se sulattaa kaikki ikävät tuntemukset jos niitä ympärilläni nyt olisi. Smiley
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #6 : 14.11.2005 19:03:54 »

ENERGIA LIIKKUU VALOSSA
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« Vastaus #7 : 14.11.2005 20:06:29 »

Itse en vielä tunne energiaa kuin käsilläni. Luultavasti se on ollut hyvää.. Se tuntuu lämpönä ja kihelmöintinä.

Välillä kyllä tuntuu, että vaistoaa pahankin energian kun seisoo jonkun ihmisen vieressä, ja se tuntuu äärimmäisen pahalta,  :tickedoff:tulee hirveä olo ja haluaa vaan lähteä pois.

En sitten tiedä että onko hän vain liian lähellä ja "ryttää aurani" 2funny vai onko se negatiivista energiaa.. Tätä ei tapahdu läheskään kaikilla ihmisillä, mutta jos sen jollain ihmisellä tunnistan, en pysty myöhemminkään hänen lähellään olemaan.. Undecided
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #8 : 14.11.2005 22:48:25 »

Ystäväni on antanut minulle energiaa,ja se tuntui siltä kuin hiukset nousisi pystyyn.Pientä kihelmöintiä ja raukea olo.En sitten tiedä oliko se energiaa vai vain tunne muuten.En itse osaa antaa enkä erottaa muuten energiaa,Vaikka nyt juuri olisin sen tarpeessa aikas lailla. Smiley
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
yeshua 2.0
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21

uusi päivitetty versio


Profiili
« Vastaus #9 : 15.11.2005 00:46:24 »

Lähetys remppa11, seuraavana yönä akkujasi ladataan angel

Kiitos mama_quilla ja Lumor  Smiley
« Viimeksi muokattu: 15.11.2005 00:49:02 kirjoittanut yeshua 2.0 » tallennettu
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #10 : 15.11.2005 06:16:55 »

Tämäpä oli hyvä ja laittoi miettimään..

Ajattelin heittää tällaisen litanian kysymyksiä, joiden vastauksia voi sitten itse kukin tutkailla ja vertailla.

1. Tuntiessasi energian virtaavan käsissäsi, tai niiden lävitse, miltä se tuntuu?
Lämpimältä, magneettiselle, sähköiselle.. kuin niissä olisi valo. Tämä on tutuin tunne
2. Tuntiessasi energian virtaavan päälaessasi tai sen yläpuolella, miltä se tuntuu?
Pienelle huimaukselle..
3. Tuntiessasi energian virtaavan jaloissasi, miltä se tuntuu?
Kuin imevän maahan..
4. Tuntiessasi energian ympäröivän sinut kokonaan, miltä se tuntuu?
En ole päässyt niin pitkälle.. Olen yhä matkalla =)
5. Kuinka tunnet "hyvän energian"?
Lämpönä, rauhana
6. Kuinka tunnet "huonon/pahan energian"?
Levottomuutena.. Kuin se imisi kuiviin.. suunnattomana väsymyksenä..
7. Osaatko vaikuttaa omien energioittesi koostumukseen / resonaatioon?
En..
8. Jos tunnet toisessa olevan energia-aukon / vaivan, miltä se tuntuu? Miten sen tunnet?
Säteilynä.. kuin pistelynä käsissäni


Paljon on vielä opittavaa

-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
yeshua 2.0
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21

uusi päivitetty versio


Profiili
« Vastaus #11 : 15.11.2005 07:31:28 »

Cheesy
Kylläpä Annaz kuvailit tuntemuksiasi juuri niillä sanoilla, joita itse olisin käyttänyt. (kohdat 1,2 ja 8.)

 laugh
tallennettu
Norzi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #12 : 24.12.2005 00:14:57 »

1. Tuntiessasi energian virtaavan käsissäsi, tai niiden lävitse, miltä se tuntuu?
2. Tuntiessasi energian virtaavan päälaessasi tai sen yläpuolella, miltä se tuntuu?
3. Tuntiessasi energian virtaavan jaloissasi, miltä se tuntuu?
4. Tuntiessasi energian ympäröivän sinut kokonaan, miltä se tuntuu?

5. Kuinka tunnet "hyvän energian"?
6. Kuinka tunnet "huonon/pahan energian"?

7. Osaatko vaikuttaa omien energioittesi koostumukseen / resonaatioon?
8. Jos tunnet toisessa olevan energia-aukon / vaivan, miltä se tuntuu? Miten sen tunnet?


Vastaukset:

1.Kädet kuumenevat kämmenen kohdalta ja pikkuhiljaa tunne kasvaa ja joskus jopa polttaa.
2.en usein koe energiavirtauksia pään alueella
3. sama tunne kuin käsissä. Varsinkin jalkapohjat kuumenevat.
4. Aivan ihana tunne.. tosin tapahtuu aivan liian harvoin. Lämmin aalto kulkee koko vartalon läpi varpaista päähän.
5.Hyvän energian vain tuntee... En osaa selittää miten.
6. Tuntuu kylmältä henkäykseltä ihmisen silmistä...
7. joskus pystyn joskus en.
8. en osaa vastata...
tallennettu
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« Vastaus #13 : 26.01.2006 22:20:23 »

Hei taas.. Opin jonkin aikaa sitten oppitunnilla tuntemaan energiat myös jaloissa ja ihan himppusen myös muualla kehoa. Minulla on aivan sellainen tunne että jos sen näkisi, se näyttäisi valtavan kirkkaalta valolta joka säteilee ihmisestä, hieman lämmin ehkä.. Paha energia tuntuu minulla vain ahdistavalta, menen aivan lukkoon ja koen lievää pakokauhun tunnetta, se ei tunnu mitenkään kylmältä, niinkuin ensin luulin.

Yritänkin nyt hehkua teille hyvää energiaa jotta kaikki jaksaisivat vetisen kevään läpi kesään!!

Namastè! smitten
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #14 : 26.01.2006 23:30:06 »

Hei hieno kysymys. Käsissäni tunnen erittäin usein pistelyä tai kuumotusta ja se tuntuu jotenkin hämmentävältä, ikään kuin pitäisi tehdä jotain.

Päälaella tunnen energian yleensä kuin raikkaana kevyenä tuulen puuskana tai negatiivisen ikään kuin raskaana liikkumattomana massana.

Sydänchakrassa tunnen energian kuin jonkinlaisena ihanana lämpimänä ja rakastavana säteilynä koko kehoni lävitse ja siitä eteenpäin jatkuen. Erittäin kaunis tunne.

Jaloissa en muista tunteneeni energioita.

Negatiivisten energioiden suhteen olen vielä aika avuton, mutta kuitenkin aistin ne erittäin herkästi. Yritän opetella ainakin kääntämään niitä itsestäni pois jos ne yrittävät varastoitua omaan auraani.

Yleisesti ottaen myönteiset energiat tuntuvat luonnollisilta, eläväisiltä kuitenkin samalla rauhallisilta, jotenkin kevyiltä.

Negatiiviset energiat yleensä jähmettävät ja lukitsevat, painostavat. Jankkaavat.

Niihin pitää saada liikettä niin ne muuttuvat vähitellen positiivisemmiksi ja rakentavimmiksi.


 smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: