Sivuja: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3023821 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2955 : 28.01.2010 23:41:25 »

En minä ole tehnyt sellaisia. No okei on yksi.

Meillä oli koiranpentu ja no minulla on välillä hieman paha tapa jättää makuuhuoneen tuolille vaatteitani, kun menen nukkumaan. Seuraavana päivänä oli kaunis kesäpäivä, joten ovet oli auki ja koirat olivat pihalla leikkimässä vapaana. Iltapäivällä, kun menin lenkille näin meidän pihatiellä omat sievät mustat pitsipikkuhousuni. Ilmeisesti koiranpentuni oli käynyt nappaamassa ne tuolilta ja leikkinyt niillä tovin ulkona. Siinä vaiheessa minä kiitin mielessäni luojaa ja hyvää onneani, että meillä ei ollut käynyt ketään vieraita ja oli viikonloppu, että postikaan ei ollut tullut. Miettikää, jos lasteni kaverit olisivat löytäneet ne.

Tämä on aivan liian hyvä kysymys hukattavaksi, eli kerro joku mokasi, joka vieläkin huvittaa sinua?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2956 : 29.01.2010 13:37:21 »

Olin kerran ravintolassa etelä-ranskassa ja jonottaessani naistenhuoneeseen edessäni oleva nuori nainen kääntyi minuun päin ja alkoi näyttämään kieltä. Olin ensin ihan typertynyt että mitä hemmettiä mutta sitten näytin kieltä takaisin hetken mielijohtees. Tuo nainen rupesi nauramaan kippurassa minulle, jolloin tajusin että hän oli näytttaänyt kieltä olkani yli, sillä takanani oli nainen vauva sylissään ja tuo vauveli näytti kieltä tuolle naiselle. Olivat ilmeisesti samaa seuruetta ja vauva oli ilmeisesti oppinut juuri kielen näyttämisen  Grin
Mulle tapahtuu ja sattuu koko ajan mokia joten onhan noita..

Mitä sinulle merkitsee vapaus ja miten koet sitä päivittäisessä elämässäsi?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2957 : 29.01.2010 13:38:01 »

Enkä ilmeisestikään osaa tänään kirjoittaa...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2958 : 29.01.2010 13:54:19 »

hm, vapautta tulee olemaan enemmän maaliskuusta kun elän loppuvuoden niin, että herään milloin haluan, teen mitä eniten huvittaa ja hieman jotain hyödyllistäkin, matkustan jne.

mitä haluaisit eniten ostaa, isosta tavaratalosta? vai koko tavaratalon? tiesitkö että jollain korteilla voi maksaa 29 miljoonassa osoitteessa?  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2959 : 29.01.2010 15:33:46 »

Kyllä mutta käytän sitä harvoin. Lähinnä matkustaessani; hotelleissa tai lentoja maksaessani.
Yleensä ostan kaiken sillä mitä pankkitilillä on, olen loistava säästäjä myös  Wink

Oletko täydellisen tyytyväinen ulkonäköösi vai muuttaisitko jotain siinä jos saisit simbsalabim taikasauvalla niin tehtyä ilman kipua ja rahanmenoa  Wink
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #2960 : 29.01.2010 16:51:37 »


Mikset olisi tyytyväinen ulkonäköösi?

Mie olen ihan tyytyväinen.
Miksi en olisi...
en tiedä,
kun olen. Cheesy

Suurin repäisysi?


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2961 : 30.01.2010 03:45:31 »

Kun meditoidessa tänään päätin olla omatoiminen ja lähettää kaikille tuntemilleni ihmisille pyhää rakkautta. No okei, olin niin syvällä, että todellisuudessa minua vain ohjattiin eikä kysytty mitä haluan tehdä, mutta se tuntui mielettömän hyvältä.

Uskallatko rakastaa itseäsi?
(Sasha, sinä et saa vastata, kaikki tietää jo automaattisesti, että vastaat rehellisesti tottakai)
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2962 : 30.01.2010 04:01:11 »

No just kun olisin vastannut, että tällä hetkellä en kovin, kun olen tehnyt idioottimaisia
päätöksiä elämässäni. Mun tuuria. Angry
Pitäiskö laittaa lotto vetämään, niin tulisi justiinsa kaikki viereiset numerot? Grin 2funny

 angel
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #2963 : 30.01.2010 12:42:46 »

Niin, Mitä seuraavaksi?

Itselle ainakin riittää seuraavaksi jäävettä ja rento lauantai =)

Jos saisit valita niin mihin aikaan tekisit aikamatkan ja miksi?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2964 : 30.01.2010 20:36:30 »

Matkustaisin liitukauden loppuun ja selvittäisin, että miksi dinosaurukset sitten oikeasti hävisivät.
Tahtoisin myös ratsastaa sellaisella isolla kasvissyöjädinolla - Avatarin inspiroimana tietenkin  smitten

Kenet haluaisit tavata ja miksi?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2965 : 30.01.2010 20:54:15 »

mielenkiintoisen miehen. (niitä tapaa koko ajan mutta eivät ole kiinnostavia, siis) siksi että se olisi mielenkiintoista.  Grin

kuvastaako jokainen suhteesi todella sinua? jos on jännittävä suhde, oletko sinä jännittävä? jos ei tapahdu jonkun kanssa, mitä se kuvastaa? itseriittoisuutta?
« Viimeksi muokattu: 30.01.2010 20:57:14 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2966 : 30.01.2010 20:58:56 »

Ajattelen, että jokainen suhde on omanlaisensa olento. Tietynlaatuinen arvottamatta sitä hyväksi tai huonoksi. En koe olevani jännittävä, jos suhde on jännittävä. Se vain aiheuttaa tiettyjä tunteita, jotka saavat varpaat kihartumaan ja perhoset lepattamaan.
Kaikki on tarkoitettu. Jos mieli olisi hiljaisempi, ei sinkoilisi niin paljon - menisi kehon ja edelle, olisimme tässä hetkessä, tuntisimme mitä meissä todella tapahtuu. Kun joskus olen toivonut, että jonkun kanssa jotain tapahtuisi, myöhemmin olen huomannut, että hyvä kun ei, niin tämä toinen asia mahtui tapahtumaan. Niin ei vain ollut tarkoitettu.

Mikä on jännittävää sinulle? Mitä jännität, ketä? Mikä on jännittävin paikka, missä olet ollut?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #2967 : 31.01.2010 20:13:13 »

Toisinaan, pääasiassa kaverit jää mun kuokse yöksi.

Mitä iltapalaksi?
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2968 : 31.01.2010 21:47:02 »

Nyt vasta illallisaika meillä. Kullanrapeat seitifileet, riisiä, kermaviilikastiketta ja marjarahkaa.

Minkä unelman aiot toteuttaa?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #2969 : 31.01.2010 22:05:51 »

Nyt vasta illallisaika meillä. Kullanrapeat seitifileet, riisiä, kermaviilikastiketta ja marjarahkaa.

Minkä unelman aiot toteuttaa?

Toteutan parhaillaan unelmaa ihanista ja isoista lihaksista <3 Tosi naisellista.... Grin uglystupid2

Kierrätän, Minkä unelman aiot toteuttaa?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: