Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Regressioterapeutti hakusessa  (Luettu 15166 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« : 19.10.2005 20:03:55 »

Heippahei Astro-toverit Grin

Aika hienot nämä uudet sivut. Toivottavasti kirvoittavat vähintäänkin yhtä antoisiin keskusteluihin kun nuo vanhat Cheesy

Kyselisin uudestaan regressioterapeuttien perään, vaikka vanhalla foorumilla siitä juuri juttua olikin. Joku muistaakseni kehui Helsingin Kruununhaassa vastaanottoaan pitävää naista. Enpä vaan tajunnut laittaa nimeä ylös, joten muistaako kukaan? Muutkin suositeltavat henkilöt pääkapunkiseudulta ovat tervetulleita. Nyt on nimittäin mentävä vähän selvittelemään juttuja..
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Inkeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1 : 19.10.2005 20:18:20 »

Hei!
Olen käynyt pari kertaa Liisa Hartelalla.
Vastaanotto Helsingin keskustassa.
Onnea etsintään!

Annikki: Puhelinnumeroita ei saa julkaista tällä foorumilla.
« Viimeksi muokattu: 05.01.2006 17:20:12 kirjoittanut Annikki* » tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #2 : 19.10.2005 20:26:42 »

Kiitti pikaisesta vastauksesta Inkeri!  Smiley Katsotaan olisko tuo Liisa mullekin sopiva...
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sinisimmu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3 : 22.10.2005 00:47:06 »

Helsingissä toimii myös Heli Sarre, puh.nron saa varmaan numerotiedustelusta.. Suosittelen!   Smiley
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 22.10.2005 11:08:01 »

Entä turkulaisia Regressioterapeutteja voisiko
joku suositella jokua? Mitä kokemuksia?
Mikä tekee hänestä juuri niin loistavan?
mielipiteitä... kommenteja...
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 23.10.2005 10:01:17 »

Moiks! Smiley
Onko kukaan saanut regressioterapiaa Ilona Suojamalta??
Sen niminen henkilö on tulossa lehtimainoksen mukaan Pyhä Koli tapahtumaan
Marraskuun alussa Kolille ja tekisi mm. juuri tuota regressiota.
Joten onko kellään kokemusta?
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #6 : 23.10.2005 17:20:38 »

Heippa!

Googletin vielä vaihtoehtoja, ja päädyin varaamaan ajan Sari Hirvensalolle Helsinkiin. Menen sinne tiistaina, enkä malta odottaa Smiley Katsotaan mitä käynti tuo tullessaan...
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #7 : 25.10.2005 08:27:01 »

Niin, eikö kukaan ole käynyt Ilona Suojamalla regressioterapiassa?
tallennettu
Spica
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #8 : 25.10.2005 08:33:56 »

Moi Sister of Night!

Minä menen myös regressioon tänään! Ja innolla odotan, mitä siellä tapahtuu!! Saattaa jännittää aika paljon, kun aika lähestyy..  :Smiley
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #9 : 25.10.2005 09:31:41 »

Helsingissä toimii myös Heli Sarre, puh.nron saa varmaan numerotiedustelusta.. Suosittelen!   Smiley

Heli Sarre on kirjailijanimi, siis löytynee paremmin nimellä Heljä Suuronen-Geib numerotiedustelusta...
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #10 : 25.10.2005 11:07:43 »

Hei Spica!

No tämäpäs sattui, että ollaan, menossa samana päivänä. Mullakin on eka kerta, vähän jänskättää. Jos siltä tuntuu, niin ruoditaan kokemuksia tapahtuneesta myöhemmin Cheesy
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #11 : 25.10.2005 20:57:33 »

Hei tyttäret!!!
Ruotikaa nyt ihmeessä jotain meillekin siitä regressioterapiasta, mie oon siitä tosi kiinnostunut, mutta kun täällä peräkylässä ei taida sellaiseen päästä, enkä tunne täältä ihmisiä, jotka olisivat käyneet.
 Wink Wink
tallennettu
Spica
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #12 : 26.10.2005 08:52:26 »

Huomenta! Smiley Nonniin.. On käyty regressiossa ja aika jännittävä tapahtumahan tuo oli! En tiedä, että oliko illalla työpäivän jälkeen ihan paras aika tehdä tämä, kun tuntui, ettei osannut ihan täysin rentoutua ja päätäkin vähän särki.. Mutta kyllä niitä mielikuvia sieltä vaan kuitenkin nousi! Tietysti, kun tällainen peruskriittinen ihminen olen, niin käyn heti miettimään, että oliko nämä mieleen tulleet ajatukset todella taantumia/muistikuvia vai oman mielikuvituksen tuotetta.. Aluksi oli tosi vaikea päästä ns. tunnelmaan mukaan. Tuntui, että en pääse ihan juonen päästä kiinni, kun hoitaja alkoi kysellä asioita. Olisin ehkä tarvinnut enemmän aikaa keskittyä. No, joka tapauksessa lopulta alkoi niitä mielikuvia nousta ja jopa aika selkeitäkin. Kävin läpi elämän jossain ehkä 1800-luvulla. Se oli ihanan seesteinen ja onnellinen elämä. Kun avasin silmät, minua vaan hymyilytti, kun jäi niin mukava olo noista tunnelmista. Että oli ne sitten mitä tahansa ja mistä tahansa, niin hyvä fiilis jäi! Ja tästähän saattaa tulla oivalluksia vielä jälkeenpäinkin. Saataisi myös olla hyvä käydä muutamaan kertaan, jos vaan rahavarat riittäisi..

Mutta suosittelen kyllä menemään, jos tällainen kiinnostaa. En ole vielä ihan keksinyt, että mitä tästä nyt varsinaisesti jäi käteen, mutta vaikutuksethan saattaa tulla esille alitajunnan tasolla. Jään siis tunnustelemaan..  Smiley
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #13 : 26.10.2005 18:39:36 »

Nonnis  Cheesy

Mulle kokemus oli ihana ja mielikuvatkin tuli helposti. Olen joskus aikaisemminkin meditoidessa yms. reissannut jonkin verran entisissä elämissäni ja tavannut henkioppaitani, mutta silloin aina vähän "epäillyt" että entä jos kaikki tuleekin mun mielikuvituksesta. Tämän regression jälkeen en enää epäile.

Kävin läpi yhden aika alkupään elämistäni tässä jälleensyntymien ketjussa, ja sain myös sieltä mukaan opetuksen, jonka olen tässä "tohinassa" ehtinyt unohtaa. Tuo elämä oli aika rankka, ja kuolema ei mikään kaunis näky, mutta sen seuraaminen oli tavallaan ihanaa kun lapsenlapset, tässä elämässä vanhempani, tukivat vieressä. Liikutuin kovasti tästä. Myös muita tuttuja henkilöitä löysin sieltä, ja myös tärkeät opettajani tässä elämässä. Henkioppaidenkin kanssa välit selkiintyi entisestään.

Myös oma tehtävä tässä elämässä sai lisää varmuutta, ja muutenkin kaikki asiat tuntuu nyt paljon selkeämmältä. Siinä siis lyhykäisyydessään.

Suosittelen kyllä lämpimästi kokeilemaan. Sen jälkeen oli sellainen olo, kuin olisi kotona käynyt, ja tosi kevyt, onnellinen. Sain myös lisäuskoa ja puhtia tutkia noita asioita ihan ominkin päin, enkä enään epäile. Myös tuo terapeutti, jolla kävin (Sari Hirvensalo) oli todella ihana ihminen. Häntä voin suositella lämpimästi. 

Ja kiva kuulla Spica, että regressio oli sullekin positiivinen kokemus. Kyllä mä uskon, että siitä jäi sulle paljonkin käteen, vaikka heti kaikki ei niin selvää oliskaan. Mäkin tajusin yhden tärkeän yhteyden näkemäni elämän ja nykyisen välillä vasta nukahtaessani illalla. Että kyllä ne siellä muhittelee!! Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #14 : 26.10.2005 19:00:20 »

Hei!!

Voiko regressioterapiaan mennä siinämielessä, että siellä saisi selvitystä johonkin tiettyyn ihmissuhteeseen?
Itselläni on eräs sellainen ihminen, jonka kanssa tunnen, että on joku outo yhteys, vaikka ei olla oikeastaan edes ystäviä, olenkin miettynyt, tuleeko se
jostain entisestä elämästä se fiilis... :Smiley
Toki minua kiinnostaa muutenkin menneet elämäni... Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: