Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksosmiehet sovinistisia?  (Luettu 14653 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« : 06.11.2010 03:33:00 »

Olen huomannut, että kaksosmiehissä on tällainen piirre. Onko kukaan muu? Huh
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1 : 06.11.2010 11:26:19 »

Kaksosmiehiä en tunne kuin yhden menneisyydestä ja hän oli aika sovinistinen ja alentava Huh On  aurinko askendentti kaksoset kuu harka , 12. ja 6. huone tavaraa pullollaan ja 12. huoneen  venus ikävästi aspektoitunut mm.  saturnus pluto kanssa. Hällä tarkka  aurinko aspect_con askendentti , ja  merkurius kaksoset 1. huoneessa - sananvoimaa.

Ikävää ja tämä tapaus sai tuntemaan epäilystä Kaksos-merkkiä kohtaan (tosin on siinä muutama  kaksoset -nainenkin, joiden kanssa mennyt sukset ristiin) Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 06.11.2010 13:20:24 »

Minä en kyllä allekirjoita lainkaan.. Kaksosmiehet osaavat kyllä olla flirttejä, mutta sovinistisuus ei kyllä istu pelkän Aurinkomerkin perusteella Kaksosiin.

Kaksosmies halunnee olla kuitenkin Mies, eli sen olen huomannut että itse saan olla enemmän Nainen kuin mihin olen "hyvänä jätkänä" (AurinkoNeitsyt/ NousuJousimies) tottunut.  smitten

Tuossa edellisessä on aivan varmasti ollut kyse erittäin korostuneesta egosta,  aurinko aspect_con askendentti joka on varmasti minäminäminä ihminen. Toisia alentamalla voi korostaa omaa itseä.  Sad
tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 06.11.2010 15:36:46 »

Sovinistisuushan esiintyy miehissä, jotka eivät ole niitä Miehiä isolla Mllä, vaan kokevat naisen jollain tapaa uhaksi. Ei ole mitään tarvetta alentaa naisia jos yksikään nainen ei pysty syömään sitä omaa mieheyttä. Kaksosissa voi ehkä sen takia esiintyä sovinistisuuta, että se on kuitenkin varsin vaikutuksille altis merkki, ja joka käyttää puolustuksenaan sanoja. Eihän sitä tietenkään yleistää voi jokaiseen kaksoseen.  Smiley
Eri merkeissä sovinistisuus näkyy omalla tavallaan, härkä varmaankin vaikka niin ettei kuuntele naisia ollenkaan tai ota tosissaan. Kaksosessa se ehkä sitten näkyy enemmän ulospäin kun se alentavuus tulee esille jo puheessa.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #4 : 06.11.2010 16:08:57 »

Niin no... sovinistisia yksilöitä löytyy varmasti joka merkistä,
mutta en välttämättä yhdistäisi sitä kaksosten merkkiin.
Oinas tai leijona.. ehkä jopa jousimies rasvaisine juttuineen tulee nyt mielleyhtymänä mieleen..

Kaksosissa ärsyttäviä piirteitä on varmasti sata, mutta sovinismi ei oikein sinne uppoa.. :Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #5 : 06.11.2010 19:24:51 »

Kaksosmies halunnee olla kuitenkin Mies, eli sen olen huomannut että itse saan olla enemmän Nainen kuin mihin olen "hyvänä jätkänä" (AurinkoNeitsyt/ NousuJousimies) tottunut.  smitten

Tuossa edellisessä on aivan varmasti ollut kyse erittäin korostuneesta egosta,  aurinko aspect_con askendentti joka on varmasti minäminäminä ihminen. Toisia alentamalla voi korostaa omaa itseä.  Sad

Hmm, tämä kuulostaa ko. herran tapauksessa järkeenkäypältä. Tiedän nimittäin erään toisen  aurinko aspect_con askendentti -ihmisen, joka on myös pahimmanlaatuinen minä-minua-minulle-minussa -ihminen Sad Hän tosin  aurinko askendentti rapuaurinko 1. huoneessa - exällä  aurinko oli 12. huoneen puolella parin asteen päässä  askendentti :sta.

Tuohon Kaksosmies-asiaan: Itse olen tietyllä tapaa poikatyttö, eli käytös ei välttämättä ole kovin hienostunutta, jutuista puhumattakaan Grin Pukeudun sporttisesti, aika vähän naisellisia elementtejä on vaatteissa tai koruissa tms. Vaikken nyt mikään flanellipaita-reisitaskuhousu-tyyppikään ole, farkku-tennari-huppari -linjaa ja meikkaan kyllä päivittäin, meikin ja hiusten pitää olla kondiksessa Smiley Tuttavissa on paljon miehiä, joiden kanssa tulee heitettyä ronskiakin läppää. Olen semmoinen omalaatuinen villivarsa, jota ei oikein saa alistettua. Tämä saattaa pelottaa miehiä, jotka odottavat hyvin perinteisiä sukupuolirooleja, eli nainen näyttää naiselta ja on nöyrä ja alistuva miestään kohtaan.

Exä juurikin on hyvin perinteinen mies, yritti laittaa mulle "suitsia päähän", onnistumatta, mistä aiheutui isoja riitoja (mm. allekirjoittaneen "huonosta käytöksestä", itsepäisyydestä, edustamattomuudesta sekä hankalasta luonteesta) ja lopulta ero Undecided

Nykyisin sitten kihloissa  vaaka -miehen kanssa, joka on samaan tapaan vähän outolintu kuin mäkin - hyvin pelittänyt ainakin tähän asti Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #6 : 06.11.2010 21:42:40 »

Voi olla muttei varmasti niin sovinisti kuin jousimies, sehän on niillä luonnekuvauksessakin. Jokaikiseltä jouskari-mieheltä jotka olen kohdannut on aina täytynyt ottaa luulot pois, sitten ne kattoo että "se puhuu" ja kun pysyy tiukkana,mutta huumorilla ja rennosti rupeaa kunnioitusta löytymään. Kaksonen on semmonen hölöttäjä ettei se itsekään tiedä mitä suustaan päästelee.
Terv.  mars kaksoset VII h...  aurinko kaksoset - naisissa olen tavannut eniten uhrautujia ja miehensä passaajia.  
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #7 : 06.11.2010 22:06:17 »

Mulla nyt ei ole oikein muuta kokemusta kaksosmiehistä, kuin entinen puoliso ja yks yhdenillan hairahdus joskus erittäin kauan aikaa sitten. Olen vältellyt kaksosia kuin ruttoa juurikin sen takia, kun heissä on se kaksinaisuus. Osaa olla erittäin ihana ja hetkessä täysi piru. Tosin tää ex oli narsisti (hänen karttansa narsisti-topicissa näkyvillä viestissäni), eikä yhdenillan tutullanikaan ollut puhtaat jauhot pussissa. Koen siis suurta luottamuspulaa kaksosiin.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #8 : 06.11.2010 22:20:13 »

Mun mies on aurinko kaksoset kuu jousimies askendentti kauris eikä sovinismi sovi mitenkään häneen. Läppää saattaa heittää, muttei sitäkään ihan kelle tahansa, ettei loukkaa. Itse asiassa hän on niitä harvoja miehiä, (joihin ite oon törmännyt) jotka suhtautuu naisiin tilanteessa ku tilanteessa hyvin sukupuoli neutraalisti. Arvostaa siis ihmisiä sen perusteella mitä niiden korvien välissä on eikä minkään muun takia. Hän on sellanen nykypäivän herrasmies, aina esim. menee puoli juoksua avaamaan ovea naisille, jotka ovat rattaiden kanssa yrittämässä ovesta sisään tai nousemassa niiden rattaiden kanssa bussiin. No, yleensäkin oikeestaan se menee aina tarjoon apua oli kyseessää kuka vaan tuttu tai tuntematon.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 07.11.2010 20:47:12 »

Mun mies on aurinko kaksoset kuu jousimies askendentti kauris eikä sovinismi sovi mitenkään häneen. Läppää saattaa heittää, muttei sitäkään ihan kelle tahansa, ettei loukkaa. Itse asiassa hän on niitä harvoja miehiä, (joihin ite oon törmännyt) jotka suhtautuu naisiin tilanteessa ku tilanteessa hyvin sukupuoli neutraalisti. Arvostaa siis ihmisiä sen perusteella mitä niiden korvien välissä on eikä minkään muun takia. Hän on sellanen nykypäivän herrasmies, aina esim. menee puoli juoksua avaamaan ovea naisille, jotka ovat rattaiden kanssa yrittämässä ovesta sisään tai nousemassa niiden rattaiden kanssa bussiin. No, yleensäkin oikeestaan se menee aina tarjoon apua oli kyseessää kuka vaan tuttu tai tuntematon.

Olen kanssasi samoilla linjoilla tässä.. tämmöinen on myös minun  kaksoset -mies ( kuu kalat , askendentti neitsyt )  Wink  ja myöskin aina avuliaana auttamassa ja hänellä onkin ympärillään laaja piiri ihmisiä, jotka apua häneltä pyytävät..
tallennettu

Silmei
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


It is only love which sets us free.


Profiili
« Vastaus #10 : 09.12.2010 00:51:40 »

Minulla on ystävänä kaksosmies ja hän ei todellakaan ole mikään sovinisti. Hänellä on paljon naispuolisia ystäviä ja hän on luonteeltaan hyvin rauhallinen ja kiltti... ehkä hieman jopa ujo. Eräs toinen tuttavuus taas on kyllä hieman "kukkoileva", mutta ihan mukava muuten. Eli siis pelkän aurinko merkin perusteella ei kannata tehdä yleistyksiä, meitä kun on moneen junaan.  :Smiley

Rohkeasti siis tutustumaan kaksosmiehiin! Itsekin olen muuten kaksonen, mutta naispuolinen sellainen.

 2funny
tallennettu

I'll miss you. Don't let me down. I can't imagine my life without you.

Mustien ja valkoisten ruusujen tarha.

aurinko kaksoset Huone 3
kuu skorpioni Huone 8
merkurius kaksoset Huone 4
venus harka Huone 2
mars harka Huone 1
askendentti kalat
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #11 : 15.12.2010 22:43:34 »

Minulla on hyvä ystävyyssuhde kahden  kaksoset-miehen kanssa, ja en kyllä sitä sovinistisyyttä löydä heistä kummastakaan.

Molemmat ovat huumorintajuisia ja hyviä keskustelijoita, ja totta kai naisista myös heitetään läppää, mutta sovinistisia - ei.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 18.12.2010 22:27:29 »

flirtti. mielestäni paneutuu siihen asiaan, että miten naista miellyttää samalla kuin itseä, mutta flirtti voi olla liiallista. mutta kuitenkin itseni kannalta virkistävä kamu> (koska etsii minulle miestä ja stimuloituu, hauskaa juttua)
« Viimeksi muokattu: 18.12.2010 22:29:24 kirjoittanut *Chrystalline* » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 18.12.2010 23:50:14 »

Flirtillä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.. jos kolme heteroa tapaa, joista kaksi on naisia ja kolmas on mies.. niin keskustelu voi olla todella flirttiä kaikkiin suuntiin.. ei siis todellakaan mitään  tekemistä naisen miellyttämisen kanssa.. flirtti ei ole sukupuolisidonnainen.. Wink
tallennettu

nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #14 : 19.12.2010 18:36:41 »

Tuo on muuten ihan totta mitä Emelia sanoit Smiley  Täytyi tosin vähän miettiä asiaa mutta just noin se on.

Kaksosmiehiä en tunne tietääkseni montakaan. Nykyään yhden, joka on varsin omalaatuinen heppu mutta ei kyllä sovinistinen. Toinen oli kauan sitten exän veli joka puhui keskimäärin yhden sanan tunnissa joten minulla ei ole mitään käsitystä mitä hän ajatteli asioista. Niin joo yksi sukulaismies on kaksoset, ei hänkään ole sovinistinen, erittäin vilkas kyllä puheissaan ja kaikenlaista pikkutuhmaakin läppää heittää.

Mitä eroa sitten on sovinistisella ja sovinistilla? En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi että siinä olisi jotain eroa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: