Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sama uni toistuu?  (Luettu 3326 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hantta85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 10.05.2013 08:47:49 »

Näin kaksi yötä sitten saman unen kuin viime yönä sillä erotuksella että se loppui eri tavalla.

Lähdin lenkille ja aluksi olin tässä kotikulmilla, kunnes tuli metsäistä ja mäkistä maastoa vastaan. Juoksin hiekkaisen mäen päälle ja tulin vankilan alueelle jossa minulla ilmeisesti oli ollut tapana käydä kääntymässä. Pihassa oli U:n muotoinen rakennus, jonka keskelle puoleenväliin juoksin ja pysähdyin. Vangit näyttivät olevan ennemminkin mielisairaita kuin ns. tavallisia vankeja ja kaikki olivat ainakin +50v miehiä. Rakennuksen sisäpihan puoli oli kokonaan lasia, joten näytti että vangit olivat lasilaatikoissa. Näin että jotkut heistä yrittivät huudella minulle, mutta en kuullut lasiseinien läpi mitään, jotkut taas tulivat aivan kiinni lasiin ja vain tuijottivat. Käännyin ja lähdin juoksemaan oletettuun toimistorakennukseen, joka oli puinen lahonnut rötiskö. Menin varovasti sisään ja ensimmäisestä vasemmalla puolella olevasta ovesta pieneen huoneeseen. Minulla oli tiedossa että vartija tulee kohta rakennukseen ja tiesin myös miten hän siellä liikkuu koska pystyin heti menemään sellaiseen paikkaan jossa olisin turvassa. Vartija tulikin noin minuutin minun jälkeeni, otti avaimet jostain eteisestä ja lähti peremmälle röttelöön. Sillä aikaa lähdin ulos, varovasti hiipien. En nähnyt vartijaa ensimmäisessä unessa. Pääsin pois, mutta en muista miten. Seuraavaksi unessa oli nykyinen avomieheni joka huusi ja raivosi sydämensä pohjasta jostakin asiasta ja uhkasi erota. Sitten heräsin. Viime yön unessa, kun vartija tuli rakennukseen, hän ei tehnytkään niinkuin oletin vaan meni vastapäiseen huoneeseen, jossa oli kaksi muuta miestä. He olivat tietokoneella, mutta en nähnyt mitä he tekivät. Menin paniikkiin, koska en ollut nähnyt kahta muuta miestä kun menin sisään ja koska vartija, jonka tällä kertaa näin, olikin tämä nykyinen avomieheni joka edellisessä unen lopussa siis raivosi minulle. Yritin hiipiä pois mutta ulko-ovi oli vanha, jossa oli saranoiden paikalla jouset, jotka natisivat vaikka kuinka varoen yritin sitä kiinni laittaa. Kun olin saanut oven melkein kiinni otteeni lipesi ja ovi pamahti kovasti kiinni. Hyppäsin rakennuksen vierellä olevaan piikkipensaaseen piiloon juuri kun sisällä oleva avomieheni ja kaksi muuta tulivat ulos. Arvelin että he menevät katsomaan onko joku vangeista karannut ja kaksi menikin. Toinen minulle tuntemattomista miehistä lähti kuitenkin kiertämään rakennusta jonka vierellä minä olin. Hän lähti toisesta suunnasta, joten syöksyin piikkipensaasta ojan yli viereiseen metsään. Kuulin poliisien sireenit ja helikopterin äänen ja sitten heräsin. Miksi menen vankilan alueelle? Mitä mielisairaat lasikopeissa kuvaavat? Miksi unessa ei ole muita naisia kuin minä? Miksi avomieheni on unessa ja miksi ensimmäisessä unessa hän raivosi minulle, mutta toisessa näin hänet vain vartijana? Miksi uni päättyi nyt eri tavalla kuin kaksi yötä aiemmin? Miksi minun piti mennä röttelön sisälle vaikka tiesin että vartija on tulossa sinne, enkä vain juossut lenkkiä loppuun ja mennyt kotiin?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1335



Profiili
« Vastaus #1 : 10.05.2013 15:43:37 »

Hantta 85, tässä vastausta.

Nousi mielikuva, että vanhojen miesten viisaus on sinussa vangittuna, että et jostain syystä ota sitä käyttöön ja siksi hiipailet hakemassa vastauksia toimistorakennuksesta, joka kuitenkin ulkoisella rapistuneisuudellaan kertoo, ettei sieltä löytyvä tietö tuo ainakaan parannusta oloihisi.
Unen alussa menet metsään -siis käyt läpi elämääsi ja sen antia- nouset mäelle -parempaa näköalaa saadaksesi- hiekkatietä -pitävä pohja siis- mutta rakennuksessa onkin +50v miehiä, jotka vaikuttavat hiukan hömppäisiltä- siksi et ota heidän vanhaa viisauttaan käyttöön. (Raamatussa kerrotaan että todellinen viisaus on hulluutta/ näyttäytyy hulluutena ihmisille. Siksi ihmiset eivät ole valmiit siitä ottamaan opikseen.)
Menit salaten liikkeesi vartijoitten tupaan / toimistoon. Miksi kuljet salassa ja miltä pyrit omat aikeesi salaamaan todellisessa elämässä? Tähän itse kiinnitäisin huomioni.
Seuraava mieshahmo onkin nykyinen avomiehesi, ja hän HUUTAAAAA! -Mitä salaat häneltä? Jotain jötöt hänelle kertomatta ja sisimpäsi on kiukkuinen /toivoton /hermostunut. -Sano hänelle suoraan, mitä peität. Asiat aukeavat.
Hyppäsit piikkipensaaseen -haavoitit itseäsi turhan takia.
Talohan oli rötiskö -ei tule olemaan sinulle mitenkään hyödyksi, päinvastoin.

Uni päättyy eri tavalla kuin aiemmin, koska et ole ottanut sen sanomaa vakavasti. Alitajuntasi kertoo sinulle tätä asiaa eri versioina, kunnes otat härkää sarvista ja puhut avoimesti -tuli mitä tuli.

Noista eri viitteistä poimin mielikuva-ainesta, että sinun tulisi selvittää face to face kaikki asiat nykyisessä suhteessanne. Kaikki odottavat sinun ilmaisevan, mitä tahdot elämältä. Tällaisenaan ei elämäsi enää kauan jatku. Pyri tietoisesti vaikuttamaan suhteenne / koko elämäsi jatkoon, nyt kun vielä on suhde mihin voit vaikuttaa.

Jotenkin miellän, että avomiehesi tahtoisi teidän vakiinnuttavan suhteenne,
jotta voitte rakentaa jotain muuta kuin vanhan rötiskön.


Onnea ja uskallusta tarttua onneesi.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2013 15:45:50 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: