Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ENTINEN ELÄMÄ  (Luettu 21055 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
joelsa_00
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« : 28.07.2011 13:48:02 »

eli, haluaisin tietää mikä olin entisessä elämässäni, se on vaivannut minua jo todella pitkään, minulle on pari ihmistä sanonut että olisin ollut soturi (mies). ja jos joku täällä astrossa osaisi jotain "meedio juttuja" niin olisi ERITTÄIN kiva jos hän voisi kertoa minulle mikä olen ollut entisessä elämässäni, kiitos jo etukäteen.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 28.07.2011 15:21:21 »

Kaikkein luotettavimmin saat sen selville jos itse menet meediole tai jopa regressioterapiaan tai kuuntelet omatoimisesti ohjattuja hypnooseja (löytyy youtubesta kun laitta hakukenttään "Past life regression self hypnosis").  Smiley
Täällä ei kovin moni osaa nähdä toisten edellisiä elämiä, varsinkaan jos ei ole koskaan tavannut toista. No, AthaMaarit on kyllä yksi, pistä hänelle YV:tä. Hän ei tosin taida katsoa ilmaiseksi, mutta muistelisin että se on aika edullista.
tallennettu
joelsa_00
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #2 : 28.07.2011 15:45:18 »

no ongelmana on raha, eli en voi maksaa pennin hyrrää kenellekkään, mutta jos täällä joku saisi edes jonkinlaista mielikuvaa niin olisi todella suurenmoista.. itse en saa tätä selville koska en saa yhteyttä niin kutsuttuun yliminään, eli sieluuni... joten jos joltakin ihanalta ihmiseltä saisin vähän apua tähän kysymykseeni niin olisi aivan mahtavaa.. ja voisin kertoa itsestäni lisää jos se vain auttaisi hahmottamaan asioita, ainakin se on varmaa että olen vanha sielu ja luultavasti indigo, syntynyt 17.03.1992.. ja kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa.. ja pari ihmistä on sanonut että olisin ollut soturi (mies).. mutta tiedäppä sitten..
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 28.07.2011 17:04:41 »

Meillä on täällä Astrolla Reinkarnaatiotopiceja-niminen ketju, johon on kerätty erilaisia keskustelulinkkejä menneistä elämistä. Sieltä löytyvät myös ohjeet, joiden kanssa omien menneiden elämien selvittämisen kanssa pääsee alkuun Smiley

Laitan ohjeet vielä tähän. Nämä ovat Lillin kirjoittamia ohjeita, Lilli on yksi meidän menneiden elämien asiantuntijoita täällä (minun lisäkseni, ahahah  :Smiley 2funny)


Tässä vielä pieni harjoitus, jonka olen poiminut Ted Andrewsin kirjasta "Löydä entiset elämäsi".

Onko sinulla kokemuksia entisistä elämistä?


Seuraavien kysymysten avulla voit avata mielesi ottamaan vastaan entisiin elämiin liittyviä kokemuksia. Kysymykset ovat luonteeltaan hyvin tavanomaisia, mutta niihin annetut myönteiset vastaukset voivat selittyä jälleensyntymisellä. Muitakin selitysvaihtoehtoja löytyy, mutta voit siitä huolimatta löytää johtolankoja mahdollisiin entisiin elämiisi. Pidä mielesi avoimena!

1. Oletko aina unelmoinut pääseväsi käymään tietyissä paikoissa?
2. Onko olemassa paikkoja, joihin et mistään hinnasta haluaisi mennä?
3. Löytyykö historiasta ajanjaksoja, jotka tuntuvat erityisen läheisiltä ja joita olet mielelläsi tutkinut tarkemmin?
4. Millaiseen toimintaan olet aina halunnut osallistua tai mitä olet aina mielelläsi katsellut muiden tekevän?
5. Oletko aina halunnut välttää tekemästä jotain tiettyä asiaa?
6. Onko kotimaassasi alueita, joita kohtaan sinulla on kielteisiä tunteita?
7. Tunnetko tiettyjen paikkakuntien vetävän itseäsi puoleensa?
8. Tunnetkoa vetoa tiettyjä ihmisiä tai kansallisuuksia (rotuja, uskontoja, sosiaalisen kanssakäymisen muotoja jne.) kohtaan?
9. Tunnetko halua välttää tiettyjä ihmisiä tai kansallisuuksia (rotuja, uskontoja, sosiaalisen kanssakäymisen muotoja jne.)?
10. Muistatko pelänneesi tiettyjä asioita koko elämäsi ajan, lapsuudesta lähtien?
11. Onko sinulla taitoja, joista olet aina ollut tietoinen, mutta joita et ole koskaan ottanut käyttöön?
12. Mitkä ovat mieliruokiasi? Mistä ruoista et pidä?
13. Onko sinulla synnynnäisiä sairauksia?
14. Onko sinulla pysyviä ongelmia, tunnepulmia tai asenteita, jotka näyttävät olevan peräisin varhaislapsuudesta?
15. Oletko tuntenut välitöntä läheisyyttä uusien tuttavuuksien kanssa? Tuntuvatko tietyt ihmiset vastenmielisiltä tai epämiellyttäviltä pian sen jälkeen, kun olet tutustunut heihin?
16. Oletko milloinkaan kokenut déjà vu-ilmiötä? (Ranskankielinen ilmaisu tarkoittaa "aikaisemmin nähtyä", ja sillä kuvataan esimerkiksi tietyn näkymän, kadun tai talon tunnistamista siitä huolimatta, ette iole aikaisemmin niitä nähnyt.)
17. Pienet lapset osoittavat usein spontaanisti muistavansa edellisiä elämiään. He voivat säännöllisesti viitata puheissaan toisiin "koteihin" ja toisenlaisiin suhteisiin heitä ympäröivien ihmisten kanssa. Asia tulee usein ilmaistua sivulauseessa, vaikkakin varsin asialliseen sävyyn. Teitkö itse niin lapsena? Oletko kuullut joidenkin lasten tekevän niin?
18. Huomaatko, miten ihmelasten kyvyt voitaisiin selittää edellisten elämien avulla?
19. Oletko jossain elämäsi vaiheessa nähnyt toistuvaa unta tietystä paikasta tai ajasta? (Entisiä elämiä heijastavilla unilla on taipumus toistua, sillä ne ovat eläviä ja todentuntuisia.) Puhutaanko unissasi joskus vierasta kieltä? Ovatko unen hahmot ja ympäristö peräisin toiselta aikakaudelta? Sijoittuvatko unen tapahtumat nykyaikaan, mutta esimerkiksi vaatetus tai käytetyt työkalut siitä huolimatta menneisyyteen?
20. Oletko koskaan kokenut ruumiista poistumista joko tietoisesti tai tiedostamatta? Onko sinulla ollut kokemuksia lähellä kuolemaa olemisesta? Mitä nämä kokemukset voivat kertoa sinulla kuolemanjälkeisestä elämästä ja jälleensyntymisestä?

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 28.07.2011 21:56:35 »

Olisihan se kätevää, jos joku kertoisi noin vain kaiken sinusta 100% luotettavasti, mutta tavallisesti jopa selvänäkijät näkevät entisiä elämiä vain satunnaisesti. Entisiä elämiä pystyy itsekin selvittelemään erilaisin apukeinoin, joihin kannattaa tutustua vaikka tuolla aikaisempien kirjoittajien viittaamassa ketjussa. 
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
joelsa_00
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #5 : 29.07.2011 00:05:06 »

tuo italia juttu voisi olla mahdollinen, inhoan että minua yritetään komennella ja saada tekemään, lapsena illalla minulla oli pelkotiloja joissa pelkäsin olla yksin...ja joku ihminen on jo kerran sanonut että minulla on ongelmia naiseuteni kanssa... jos miettii niin viimeisin elämä voisi olla soturi ja sitä ennen se italian nainen... ähhh en tiiä... ehkä vuonna 2012 seleviää.. mutta oon unissa nähty avaruus siskoja ja veljiä ja itkeny aina ku ne on lähteny, eli voisin olla muualtakin kotoisin kuin maa planeetalta..
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 29.07.2011 12:46:19 »

no ongelmana on raha, eli en voi maksaa pennin hyrrää kenellekkään, mutta jos täällä joku saisi edes jonkinlaista mielikuvaa niin olisi todella suurenmoista.. itse en saa tätä selville koska en saa yhteyttä niin kutsuttuun yliminään, eli sieluuni... joten jos joltakin ihanalta ihmiseltä saisin vähän apua tähän kysymykseeni niin olisi aivan mahtavaa.. ja voisin kertoa itsestäni lisää jos se vain auttaisi hahmottamaan asioita, ainakin se on varmaa että olen vanha sielu ja luultavasti indigo, syntynyt 17.03.1992.. ja kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa.. ja pari ihmistä on sanonut että olisin ollut soturi (mies).. mutta tiedäppä sitten..

Sinä itse olet se sielu. Smiley Ei ole olemassa mitään erillistä sielua tuolla jossain suolenmutkassa johon pitäisi saada yhteys vaan se sielu olet sinä itse omine ajatuksinesi. Edellisten elämien muistaminen vaatii harjoittelua, mutta kyllä nekin sieltä lopulta putkahtavat.

Tuolla tulikin hyviä vinkkejä niiden elämien selvittelyyn. Myös toistuvat kaavat elämäsi aikana kertovat edellisten elämien tapahtumista. Sanoit että sinulla on opeteltavaa naiseutesi kanssa. Se, miten koet itsesi naisena kertoo myös siitä, mitä olet kokenut edellisessä elämässäsi.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7 : 29.07.2011 14:40:51 »

Lainaus käyttäjältä: Eileithyia
Sanoit että sinulla on opeteltavaa naiseutesi kanssa. Se, miten koet itsesi naisena kertoo myös siitä, mitä olet kokenut edellisessä elämässäsi.

Minulla on myös kovat oppiläksyt naiseuden ja naisena olemisen kanssa. Ei siksi, että minulla olisi paljon mieselämiä takanani vaan siksi, että kaikki naiselämäni, jotka muistan, ovat olleet enemmän tai vähemmän suoraan sieltä itsestään. On ollut pettäviä aviomiehiä, ei-toivottuja raskauksia, omaisuuden menetystä, lasten menetystä, puolison kuolemaa, syvää masennusta, pakkoavioliittoja, perheestä eroon joutumista, hylätyksi tulemista, huumeita, raiskaamista... Nyt ollessani taas naisen kehossa kaikki negatiiviset asiat tulevat pintaan. Ikään kuin sisäinen hälytyskello alkaisi soida "Piip! Piip! Varoitus, varoitus! Naiskeho! Odotettavissa jälleen kerran päin persettä menevä elämä!"

Onneksi asian laita ei ole näin. Tässä elämässä pitää vaan opetella tulemaan sinuiksi oman naiseutensa kanssa OMALLA TAVALLAAN. Välittämättä siitä millainen naisen olevinaan pitäisi olla - keskityn siihen, mikä on minusta hyvä. Olen aina ollut poikatyttö ja minulla on edelleen miehisiä harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita. Se ei silti ole ollut este naiseuden kehittämiselleni. Aloitin meikkaamisen 22-vuotiaana, nykyään se on jo kivaa vaikken kauhean hyvä siinä olekaan. Tänä vuonna olen opetellut pitämään sormuksia ja huomannut olevani mieltynyt bling blingiin (joka vielä kierolla tavalla pukee minua!). Lisäksi olen alkanut ihastella klassista vintagea 1920-luvulta (josta minulla on glamour-naiselämä, sekin tosin lyhyt ja sangen onneton) ja löytänyt steampunk-tyylin muokattuna 1800-luvun naiskuvaneen ihastuksen kohteeksi. Huomaan viehättyväni aasialaisesta tyylistä, jossa nainen saa olla tyttömäinen ja söpö vielä pitkälle päälle kolmikymppiseksi! En kuitenkaan ole luopunut niistä miehisistä harrasteista ja mielenkiinnonkohteista, joista pidän, vaan ne kulkevat käsi kädessä oman naiseuteni kanssa. Minä olen se nainen, joka on menossa bling bling-sormuksiin tälläytyneenä ilosta kirkuen silittelemään panssarivaunuja ja nauliituu pörröiseen söpöhuopaan kääriytyneenä kidutuksen historian dokumenttien eteen, jonka jälkeen hän soittaa paikalle tyttöporukan katsomaan kauhuelokuvia ja pelaamaan pleikkaria. Olen siis antanut itselleni luvan olla sitä mitä olen Smiley

Harjoiteltavaa tosin löytyy yhä, kun naisena olemiseen liittyviä tunnelukkoja pitää avata. Ovathan naiset olleet muutenkin alistetussa asemassa tuhansia vuosia, joten yhteinen, kollektiivinen naisenergia kaipaa myös puhdistusta.
« Viimeksi muokattu: 29.07.2011 14:43:34 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
joelsa_00
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #8 : 29.07.2011 23:36:57 »

tiedän että itse olen se sielu, mutta en saa ajatuksia hiljenemään että saisin yhteyden siihen oikeaan minään, jos ymmärrät, mölyt päässä estää sen, mutta jos 2012 vuonna ennustukset pitävät paikkansa evoluutio harppauksesta niin saan tietää entiset elämäni... noh sitä odotellessa...
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 30.07.2011 11:04:18 »

Oletkos heiluria kokeillut?

Eli heiluri on yksinkertainen väline, melkein mikä tahansa punnus langan päässä. Itsellä on kuitenkin kaupasta ostettu messinkiheiluri, joka tuntuu miellyttävältä kädessä. Puntti on heilurissani melko painava, mutta nämä ovat makuasioita. Mikä sopii minulle, ei välttämättä sovi muille. Pientä empiiristä tutkimusta tehdessäni havaitsin, että n. 60-70% ihmisistä saa heilurin toimimaan heti tai melkein heti. Kannattaa testata, saatko sinä sen toimimaan. Testi on yksinkertainen: otetaan heilurin langanpäästä kiinni ja roikotetaan sitä kädessä niin, että puntti pysyy mahdollisimman liikkumattomana. Sitten pyydetään heiluria liikahtamaan. Tämän pitäisi tapahtua ilman tietoista käden liikuttelua. Jos heiluri heilahtaa, niin pyydetään sitä heilumaan edestakaisin, vasemmalta oikealla tai pyörimään ympyrää myötä- ja vastapäivään. Heilurin voi käskeä myös pysähtymään. Jos tästä testistä pääsee lävitse, voi siirtyä seuraavaan vaiheeseen, eli kysymysten esittämiseen. Kysymykset esitetään niin, että vastaukset tulevat kyllä tai ei –muodossa. Voit päättää etukäteen, että esimerkiksi edestakainen liike tarkoittaa ”kyllä” ja pyöriminen myötäpäivään ”ei”. Jos vastausta ei voida antaa syystä tai toisesta, heiluri yleensä joko pysähtyy tai alkaa tehdä hyvin laajaa pyörivää liikettä vastapäivään, näin siis ainakin itsellä tapahtuu.

Heiluriltahan voi periaatteessa kysyä mitä tahansa kysymyksiä, kunhan vain muotoilet ne niin, että vastaus on kyllä tai ei. Jos nyt kuitenkin jatketaan tätä reinkarnaatioteemaa, niin kysymykset voi asetella vaikka seuraavasti:

Onko minulla ollut aikaisempia elämiä ihmisinä?
Olinko tätä edeltävässä elämässä mies/nainen?
Elinkö tätä edeltävässä elämässä Euroopassa/Aasiassa/Amerikassa jne…?
Elinkö tätä edeltävässä elämässä 1900-luvulla? 1800-luvulla?1700-luvulla? jne…

Tämä ei ole mitenkään helppo tapa onkia tietoa alitajunnastaan, mutta on se parempi kuin ei mitään. Tässä on kuitenkin muistettava se asia, että kysymyksiä esitettäessä olisi oltava mahdollisimman tyynessä, suorastaan zeniläisessä mielentilassa, koska heiluri kyllä reagoi toiveajatteluun. Kyllä sinä saat puserrettua siltä esiin haluamiasi vastauksia. Tosin kyllä heiluri on omalla kohdallani antanut useinkin vastauksia, joita en ole osannut odottaa tai jotka ovat toiveitteni vastaisia, joten ei se ole liian herkkä toiveajattelulle ainakaan itselläni. Menneistä elämistä kysyessäni olen myös tarkistanut heilurilta saamani tiedot siinä määrin kuin se on mahdollista. Mitä enemmän historiallista faktaa tietojen tueksi saa, sitä parempi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
joelsa_00
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #10 : 01.08.2011 01:00:34 »

väli kysymys, mitä se yv meinaa? vois kokeilla sitä heiluri juttua, mun äiti joskus teki sillä kysymyksiä että montako lasta se saa ja iha oikei se näytti, mutta meillä laitettii neula siihen
tallennettu
joelsa_00
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #11 : 01.08.2011 01:03:19 »

mulla on vissii aivot päässä, eli yv meinaa yksityis-viestiä? Cheesy
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 01.08.2011 19:21:13 »

väli kysymys, mitä se yv meinaa? vois kokeilla sitä heiluri juttua, mun äiti joskus teki sillä kysymyksiä että montako lasta se saa ja iha oikei se näytti, mutta meillä laitettii neula siihen

Yv on tosiaan yksityisviesti. Heilurin voi tosiaan rakentaa melkein mistä tahansa langanpätkästä ja painosta, mutta neula voi olla melkoisen kevyt, käden tärinät ym. ulkoiset tekijät voivat tehdä vastausten tulkinnasta hieman vaikeaa. Kevyt puntti voi tuntua helpolta, mutta esim. tuollainen parin euron kolikon painoinen puntti on jo huomattavasti vakaampi, vaikka ensin tuntuisi, ettei se lähde liikkumaan mihinkään.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
joelsa_00
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #13 : 02.08.2011 11:23:53 »

nii-i... no pitää kokeilla tehdä se sitten kun muistaa.. ootko ite saanu tietää jo entisistä elämistäsi mitään niinku että muistatko niitä/ joitain pätkiä?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 02.08.2011 15:24:25 »

Tiedossa on n. 15 entistä elämää, osa valveilla tulleita flasheja, osa unista, osa heilurilla hankittua tietoa. Yhden elämän olen pystynyt selvittämään aika tarkasti (löytyi netistä tietoa), muista on lähinnä pikku pätkiä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: