Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris vapautuu ristinkantajan roolista?  (Luettu 56866 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #30 : 29.09.2007 01:55:03 »

Minä haluaisin muistuttaa kaikkia kauriita nyt siitä, että Plutoa ei kyllä perinteisessä mielessä missään nimessä pidetä minään onnentuojana tai helppona nakkina, en tiedä sitten muista tulkinnoista, mutta itse en todellakaan pomppisi innoissani Pluton takia vaikka kuka sanoisi mitä. Ehkä kaurismaista pessimistisyyttä (?) mutta paremminkin varautuisin pahimpaan kuin mihinkään sateenkaaren päässä olevaan kulta-aarteeseen..

No kauristahan itseltäni löytyy tuo kuu, mutta en kyllä sen syyksi laita, että olen täysin yhtä pessimistinen pluton suhteen.

Niinkuin aina ikäväksi sanon, että pluto ei mene ohitse huomaamatta se on varma!

Komppaan täysin edellisen kirjoittajan tekstiä. Kas hassua, että on Ebenian Smiley.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #31 : 29.09.2007 08:10:54 »

Mateve oikeassa varmaan olet että itsestä kiinni mutta minä koen  saturnus läksyt aina kovimman kautta eli mitään en ole oppinut mistään vaan aina päätä seinään  buck2.
Miten minun pitäisi iloita tilanteestani? Kaurisnousu/iloita....ei stemmaa Grin anyway jäänkö nauttimaan hyytävästä tunnelmasta töissä vai vapautanko itseni selvemmille vesille nauttimaan pienemmästä elintasosta  saturnus malliin Grinsaturnus  aspect_squ  keskitaivas ja  aspect_opp  kuu loppuvuoden teemoja tuon  pluto  aspect_squ  pluto rinnalla.
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #32 : 29.09.2007 11:30:26 »

Taikatalvi  smitten
Sinä siis tilaat päätä seinään. Materiaalisen maailman ja henkisen elämän kasvu tulee olla tasapainossa. Jos ajattelee vaan selviämistä, rahaa laskujaan niin sitä saa mitä tilaa. Kun ihmisen elämään astuu henkisyys, luottamus kiitollisuus, armo, niin ihminen saa juuri sen mitä tarvitsee. Se ei sulje rahan saamista pois mutta motiivi sulkee.
Pelko lisää pelkoa, mutta kun luottaa Elämän kantaviin voimiin, niin kummasti elämästä aukeaa oikeat ovet.  smitten

Hansuli  smitten
Ei  pluto mitään tuo, ihminen itse tuo elämäänsä plutovoimat jotka toimivat riisuen asiat joita ei enään tarvita. Ihminen itse päättää antaako suosiolla vai taisteleeko vastaan ja häviää. Pelko muutoksiin lisää pelkoa, ja toisaalta pelon paras parantaja on pelko, homeopaattinen lääke siis. Pelolla odottaminen vie mahdollisuuden oppia, itse on nämä suunnitelmat aikanaan itselleen asettanut, tulossa siis kypsyyskoe   angel

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 29.09.2007 15:31:00 »

Tästäpä luen taas näitä asenteita ja pessimistisyys/positiivisuus-juttuja.

Jos Pluto katsotaan kuoleman planeetaksi, niin ainahan on niitä, jotka ovat valmiitakin tekemään sen 'kuoleman' tietyn asian suhteen ja vapautuvat jostakin. Ja taas niitä, jotka nousevat puolustautumaan, vastahankaan. Eivät tahdo luovuttaa.

Laitan tähän vielä Mateven tekstistä nuo kauniit, rohkaisevat lauseet. Minusta ne sopivat meille kaikille:

 Muistatko että eivät nämä planeetat tee mitään, ne tuovat vain näkyville niitä "sopimuksia" joita olemme luvanneet suorittaa, uudet ajat antavat mahdollisuuden tietoisen ajatuksen kautta saada muutosta omaan elämään. Kun murehdimme ja syyttelemme niin samalla kutsumme sitä "herkkua" lisää itsellemme.
Kun kiitämme ja iloitsemme siitä mitä meillä on, niin laajennamme positiivista energiaa ympärillemme, kiittäen ei vihaten. Kuljet kohti puhdistumista ja se voi ottaa kipeää kun pitää luopua totutuista asioista, kaiva vaan esiin tieto taitosi joka sinulla on käyttöösi, aloita itsestäsi siitä se alkaa...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #34 : 29.09.2007 16:08:35 »

Voi mateve, en todellakaan tilannut päätä seinään..joku sekoittanut postit jossain Smiley Henkinen kasvu on kuulunut kuvioihin jo vuosia ja monta hyvää asiaa olen luokseni vetänyt ajatuksen voimalla ja paljosta luopunut mutta tässä asiassa ei ole mikään auttanut. Minä olen kuitenkin enemmän käytännön ihminen, filosofiani on että kohtele toisia kuten haluat itseäsi kohdeltavan mutta eihän se aikuisten oikeesti toimikaan Embarrassed
Muutos on tervetullut smitten haluan räjäyttää elämäni uusille urille kuten toivon pluton tekevän enkä tätä saturnuksen syväjäädytystä.
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #35 : 29.09.2007 18:39:06 »


Ei  pluto mitään tuo, ihminen itse tuo elämäänsä plutovoimat jotka toimivat riisuen asiat joita ei enään tarvita. Ihminen itse päättää antaako suosiolla vai taisteleeko vastaan ja häviää. Pelko muutoksiin lisää pelkoa, ja toisaalta pelon paras parantaja on pelko, homeopaattinen lääke siis. Pelolla odottaminen vie mahdollisuuden oppia, itse on nämä suunnitelmat aikanaan itselleen asettanut, tulossa siis kypsyyskoe   

En nyt ihan ymmärtänyt. Mulla menossa vielä tosin   pluto  aspect_squ  pluto transiitti. Jostain luin, että ongelmia syntyy, kun itse Jääräpäisesti ei anna vanhan hävitä elämästä, mutta yhtä lailla ongelmia tulee, jos joku Muu käyttää pluto voimia sinua itseäsi vasten!

Voisin itse allekirjoittaa, että tuo "vapaaehtoinen luopuminen" on uuden aloittamista - positiivista energiaa ja palkitsevaa! Mutta koska tilanteessa on silloin Normaalisti Jarruvoimia (puoliso, lapset, "omat muut näennäiset ja aidot velvollisuus aspektit"), niin koko kaunis Uusi voi tulla Negatiivisena energiana, jos ei itselle niin muille!

Liekö sitten Neptunaalista Hörhöä, sumeaa ajatusta, jos luule että itse muka näitä voimia hallitsisi!!!! - Ehkä, mutta haastavaa - Saturnuksen jäärä voimia voi tarvita tulevina vuosina näitä holhottavia kohtaan (Ja sitten Nämä empaatikot väittää, että Arvomaailma mättää, kun tulee avioeroja, Yksinäisiä kodittomia lapsia yms.?)

Hmmm. Itse olen vailla saturnuksen puolia pitäviä taitoja - ehkä ne sitten kasvatetaan muhun seuraavina vuosina. Että tulee Yksinäistä, Epäempaattista ja Kovaa Kaurista, hyvin todennäköisesti... terkuin  aurinko  rapu

Ps. Siskoni on  aurinko  kauris
Ja jo nyt olen joutunut aloittamaan siskostani vieraannuttamisen. Niin itsekäs ja häikäilemätön pyrkyri hänestä on tullut....
Niin - ja minua hän nimittelee juuri sanoilla "itsekäs ja vastuuton" kun en häntä tue ja auta hänen omissa pyrkimyksissään...
PPS. Musta tuntuu että osa Kauriista saa nyt ihan uusia ristejä kannettavaksi.
terv. sisarkateudessa vielä elävä pikkusielu...  smitten
« Viimeksi muokattu: 29.09.2007 18:58:53 kirjoittanut helinä » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 02.10.2007 11:57:54 »

voihan tuon pluton siirtymistä kauriiseen tutkailla just tuolta omalta syntymäkartalta,missä pluto siellä on ja minkälaisia aspekteja se tekee varsinkin henkilökohtaisiin planeettoihin,
siellä olemme pluton kourissa hyllyvää hyytelöä,
perhosen kotilossa ilman muotoa,
saturnus sitten antaa meille suojan ja turvan,kuoren ja selkärangan,
punnitsee milloin olemme syntymään valmiit,
esoteerinen pluto yhdistetään Anubis-koiraan,joka valmistaa meidät metamorfosikseen,tuohon muodonmuutokseen,
Thot vaa assa punnitsee sydämemme totuuden sulkakynällä,
kauriin esoteerinen hallitsija on venus ja tätä kautta kauriiseen yhdistetään myös tuo Ankh-risti,
Anubis johtaa halukkaan (vihittävän) uuteen elämään (venus)
 pluto on tahdon planeetta,1. säteen planeetta,mitä se sitten tarkoittaneekaan?
tästä oli kesällä amerikkalaisen esitelmä,
tuossa poimintoja sieltä

minäkään en niin kovin kauniina tätä  pluto kauris:sta pidä,
se alkaa jo näkyä esim. mainosmaailmassa,
ihmisen päätä keitellään bisnessmielessä,
entä kun sitä tapahtuu tosi elämässä?
kidutuksen karmivat kuvat,
tai tapaturmat,kuten tämän päivän lehdessä:
"mies putosi Atrian tehtaalla sekoitinlaitteeseen puhdistaessaan sitä,
jostain syystä sekoitin alkoi pyöriä ja...lopun saattaa arvata..
pitäisi olla varoitus kuten eräällä tilalla rehusilppurin koneessa:
"tämä laite ei erota ihmistä rehusta,tarkista että laite on lukittu nollille ennenkuin menet siiloon mahdollista vikaa tutkimaan"
mielikuva lopputuloksesta on karsee,joskus hirvittää aatella entäs jos siellä onkin joku kun käynnistän koneen..
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #37 : 02.10.2007 19:08:39 »

Niinpä, astrologia on kivaa...
Tosin tässä juuri näkee sen miten eritavalla ihmiset näkevät planeettojen vaikutukset. Ikähän siihen minusta vaikuttaa, on monessa sopassa keitettynä eikä niin välttämättä jokaiseen kurjaan oloon tee huomiota, vanhuus vai laiskuus.
Muuten Nikki  kauris Hierarkkinen hallitsija on  venus, esoteerinen hallitsija on vielä  saturnus eli tuplavaikutukset tuota tiukkaa otetta ihmiselle  Shocked

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #38 : 02.10.2007 19:40:53 »

Voi kun teillä on ihailtavan paljoa tuota tietoa!!

HEI KILTIT! ÄLKÄÄ UNOHTAKO TÄTÄ JUTTUA, SUOMEA KAURIIN MERKISSÄ!???

Yksi jännä juttu, en tiedä pitäiskö tehdä oma topikki...mutta eiköhän sekin tule tässä käsiteltyä.

Alice Baileyn Kansakuntien kohtalo-kirjaa lukiessa löysin myös kaurista aika merkittävästi. Alicehan kertoo erään tiibetin mestarioppilaan kanavointia tässä. Hän painottaa että hyvin harva maa on kauriin merkissä, mutta ei kylläkään erikseen tuo Suomea esiin, joka todella on kauris sielullisesti hallitsevana merkkinä. Persoonallinen merkki on oinas. Kuitenkaan kirja ei anna näitä merkkejä kuin 23 maalle, joten vainua tässä jotakin merkittävää.

Mikähän tehtävä tuossa Suomella on?  Kirja ei kerro myöskään miten nuo merkit ovat laskettu. Onko teillä tietoa miten?

Minulla kahdeksannessa huoneessa pluto kaveeraa vesta vierellänsä auringon, saturnuksen, venuksen ja merkuriuksen kanssa. Ja pluto on avautuvassa sekstiilissä keskitaivaaseen. Mitähän se tarkoittanee?
« Viimeksi muokattu: 05.10.2007 20:01:10 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Jinx
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #39 : 03.10.2007 17:37:31 »

Täällä yksi nousu kauris lisää.
Miulla  askendentti sijoittuu huoneiden 12 ja 1 rajalle, mistäs sen näkis tarkalleen kummalla puolella se on?
Tai jos se osuu täydellisesti siihen rajalle, mitäs se meinaa tuon  pluto tulon suhteen?
Miulla ois ristinä kaks huonetta ja sen tuomat vaivat, vai?

-Jinx

(Jos joku vilkasis sitä karttaa 160686 klo 23:18 Lappeenranta)
tallennettu

Aurinko - Kaksoset
Asc - Kauris
Kuu - Vaaka
Merkurius - Rapu
Venus - Leijona
Mars - Kauris

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #40 : 03.10.2007 17:48:19 »

Mistä saisi tietää kaikkien merkkien hierarkiset hallitsijat - esoteeriset myös  smiley6600
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #41 : 03.10.2007 21:51:01 »

Ippuska  smitten
Nyt on vähän kiirettä, mutta jos haluat niin kirjoitan viikonlopulla, siinä on vähän taulukon tekemistä 12 merkkiä ja 3 merkin halltsijaa. Mutta jos jollakin on tietoa mistä kirjasta löytyy niin tietoa tänne vaan.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #42 : 03.10.2007 22:04:14 »

Oottelen toki  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #43 : 04.10.2007 09:28:52 »

Toivon todella, että kaikki kauriit vapautuvat kaikista ristinkantamisistaan.
Mikään ei ole niin hankala, kuin kärsivällisestä ristinkantamisestaan turhautunut kauris.
Millainen voisikaan kauris olla vapauduttuaan... :Smiley
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #44 : 04.10.2007 12:41:00 »

Millainen voisikaan kauris olla vapauduttuaan... :Smiley

Pöyristynyt? Kuin puulla päähän lyöty? Ihan pihalla?   Lips Sealed

Sopeutuminen vie hei aikaa....     Wink      2funny
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: