Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Terveisiä astrolaisille  (Luettu 6495 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 905



Profiili
« : 02.08.2016 21:39:19 »

En kerta kaikkiaan keksiny mihin tän laittaisin, joten ajattelin sitten perustaa tällaisen aiheen, jossa jokainen voi vapaasti lähettää jollekin astrolaiselle viestiä. Joka tuntuu, ettei sovi mihinkään muualle, mutta tuntuu, että on pakko sanoa.

Aloitan itse viestillä Elwynille:

katselin sun karttaa tuolla astrolaisten syntymäkartta osiossa ja yllätyin, että vaikka sulla on  vaaka ja  skorpioni paljon niin meillä on  venus aika samoissa asteissa. Mietin tota sun erokuvioo. Mutta yksi muukin pisti heti kartastasi: sulla Tr.  uranus liikkuu 7.huoneessa. Sopii siis kuvaan erittäin hyvin siinä vaiheessa kun ihmissuhteessa tiet erkanee enkä ihmettele, jos sulla on levoton olo. Varmasti jotain mukavaa keksit  smitten ja mun mielestä on hienoa, jos voitte pysyä ystävinä.

Mulla on ollu ihan omituinen päivä, jota ei voi kuvailla ku  kaksoset ajatukset juoksee tuhatta ja sataa ja viestit kulkee. Niin oli pakko tämäkin saada ulos systeemistä.  Cheesy Ja sanomattakin selvää, että toivon mukavia terveisiä. Niille ärrimurri jutuille on tuolla oma aiheensa
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #1 : 02.08.2016 22:12:34 »

Minusta oikein kiva ketju.
( oikeesti, ei ironiaa, kuulostaa omasta mielestäni juuri siltä Cheesy )

Mutta miksei tuota asiaasi voisi sanoa yksärilläkin?

Mää voisin sanoo sitte terkut Athamaaritille...tai huhuilla, että miissä täti on, onkokaan enää?
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 905



Profiili
« Vastaus #2 : 02.08.2016 22:28:51 »

Tietty voisi sanoa yksärillä ja niille on paikkansa. Oman juttuni kirjoitin tänne, koska yksäri olis tehnyt jotenkin koko jutusta henkilökohtaisempaa (ja tunkkaisempaa, henk. koht. huonoja kokemuksia yksäreistä jne...) kuin ehkä onkaan. Siksi.

ja tänään on niin  kaksoset olo ja kiva jos sunkin mielestä tällainen ketju on kiva, ilman ironiaa.  Cheesy
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #3 : 02.08.2016 22:55:39 »

Juu, nhyväntuulinen ketju, oikein hyällä kaksosenergialla aloitettuna Smiley
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4403



Profiili
« Vastaus #4 : 03.08.2016 14:49:18 »

Sellaista se on (hieno slogan mitä toistelen töissä liikaa) tai tämmöstä tää on Grin

Onko kukaan muuten nähnyt pikkaria pitkään aikaan?
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #5 : 03.08.2016 16:32:54 »

Eipäs ole havaintoa hänestäkään.
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #6 : 04.08.2016 23:01:55 »

Okei. no tämä ketju vois olla sopiva, vaikkei sinänsä kellekkään tietylle, mutta... mutta yleisesti...

Minä lähetän terveisiä skorpioneille!

Pitkästä pitkästä aikaa näin ja kohtasin sen "the skorppari-katseen", voi luoja!
Olin jo unohtanu kuinka magneettinen se katse onkaan. Muljahti mahassa niin paljon, että sai tämmösen jykevän ja tasaisen kuu-mars -härän sekoilemaan sanoissaan ja meni  hommat ihan hösseliks. Taisin vielä punastuakin kaiken lisäks. Hyvä kun en ajanu ojaan kotimatkalla...
skorpioni on ehkä ainoa merkki joka osaa tollain yllättää aina. I don't know how they do it, mutta se energia ja se sellanen mystinen seksuaalisuus mikä huokuu niistä on jotain sellasta mikä saa itteni pysähtyyn, ja tän merkin kohdalla joudun ihan tosissaan tekemään työtä pitämään omat energiani ja itteni jotenkuten stabiilina. Kaikkein hirmusinta on siinä, että ne skorpparit silti aina huomaa mun takeltelun ja ne kahta kauheemmin lisää sitä völyymiä. niin kauan.. että en pysty enää vastustaan. tosi viettelevää. very sexy.
Jollain tapaa kyllä tiedän ja tunnen ton skorppari-energian, koska oon itekkin 8. huone-tyyppi ja pluton aspekteja. Ehkä sen takia noi skorpparit vetoaakin.


Muuten oon sellanen että ei hetkauta kukaan sen kummemmin, tai jos hetkauttaa niin ei ainakaan heti.
Eipä kyllä pitkään aikaan oo ollu skorpparivipinää.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #7 : 04.08.2016 23:07:00 »

Noi skorpparit. Mää en oo kuuna kullan valkeena nähny heissä tuota mitä kuvaat, ja mistä moni muukin puhuu.
 Mulle he on toisaalta luotaan työntäviä, toisaalta olen aina ollut äärimmäisen kiinnostunut heidän päänsä sisällöstä  :Smiley
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #8 : 04.08.2016 23:20:19 »

hitaasti lämpeävää sorttia, ja varmaankaan ei ikinä kerrokkaan kaikkea päänsä sisältöä, vaikka aistii että siellä on kauhiasti kaikkee. mun puolesta olkoot siellä mitä haluavat siellä pitäää.  coolsmiley
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #9 : 04.08.2016 23:29:15 »

No ei kai tuota ominaisuutta voida tiivistää yhteen aurinkomerkkiin? Uskoisin kyllä, että ihminen joka ei ole perehtynyt astrologiaan voisi kyseisen luokittelun tehdäkin, mutta ihminen taas jolla on jo jotain tietämystä astrologiasta ei kyseisiin luokitteluihin niin helposti sorrukaan, vai? Nousumerkki ja Kuu näyttelevät vähintään yhtä tärkeää osaa persoonassa ja koko kartta tietenkin loppupeleissä.

Onhan täällä foorumillakin tullut esille että mitä erilaisemmat aurinkomerkit tulevat ihan hyvin toimeen keskenään. Esim. vierekkäisiltä aurinkomerkeiltä löytyy monesti muita planeettoja samoista merkeistä.

Kiitos terveisistä. Smiley
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #10 : 05.08.2016 00:22:24 »

Nää terveiset oli hyviä terveisiä, ei huonoja!  Wink

En tiiä prosentuaalisesti, kuinka monia kiinnostaa tää mun tän päiväinen "kohtaaminen", mutta voinhan tietty erotella muutkin aspektit ja planeetat. Skorpparia skorpparia. voin myös tehä jonku listan kaikesta, mutta se menis sitten toiseen osioon. ehkä sit taisin, kuvailla väärin, tai en sisällyttäny tekstiin sitä, et ei ei ollu vaan "random" tuttavuus, vaan kait joku muu sellanen.

mistä sää poimit ton arskamerkkien yleistyksen?

Tiettyhän voidaan esim. tässäkin avauksessa jaotella erikseen muutkin tekijät, mitkä viittaa skorppariin, plutot, kuun aspektit, yms. ja jos aurinkomerkki on skorppari, että kuinka se saa eri sävyä muista planeetoista yms. mutta eiks se oo aika boring kertomus sitten.  mutta varmaankin oli kyseessä se plutoonisuus. tai ainaki mulla oli se joku semmonen.. Luulen että mulla vaikuttaa se, että 8. huone on härässä kuineen päivineen, niin sieltä automaattisesti  aspect_opp  skorpioni merkkinä, oli se sitten  aurinko ja jotain muita planeettoja toisella, on se joka tänään sai mun  kuu :n tuntemaan jotain...syvempää.
sorry jos mie tai joku täällä loukkas jotenki.  Cheesy


« Viimeksi muokattu: 05.08.2016 04:06:15 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: