Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 312602 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #405 : 13.12.2008 23:35:06 »

Musiikki tuo enempi tunteita, kuin pappien papatukset. Itse käyn joka vuosi kerran kirkossa (paitsi tietenkin myös jos on häitä tms...) ja silloin menen laulamaan kauneimpia joululauluja  Smiley. Rakastan sitä  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #406 : 14.12.2008 09:49:05 »

taiska: Totta kyllä on että Kauneimmat joululaulut kun kirkossa kajahtaa niin täytyy myöntää, että on kanssa jotain niin kaunista. En oo käynyt moneen vuoteen. Etenkin kun kuulee esim jonkun miesäänen joukossa, jos se vielä on sellainen bassomainen äääni. Menee iho ihan kananlihalle. smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #407 : 14.12.2008 20:38:13 »

...kun kuulee esim jonkun miesäänen joukossa, jos se vielä on sellainen bassomainen äääni. Menee iho ihan kananlihalle. smitten
Hih... kuin mie  Cheesy
RRRRAAAAKKKKKAAASSSTTTTAAAANN matalia mies ääniä   smitten *hrrrrrr*   smitten
...kastelempa teidänkin pöksyt...  Cheesy

http://ie.youtube.com/watch?v=kL0WFcygdWY&feature=related
http://ie.youtube.com/watch?v=gPRESlT4Ccg&feature=related
http://ie.youtube.com/watch?v=AeDXhIjdcLY&feature=related

Vaikka eivät kuulu perus skaalaan musiikkimaussani, nämä tyypit rulettaa tämän tytön selkänahan, joka kerta kananlihalle hyvällä tapaa ja mielen nousujohteiseksi  smitten
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #408 : 15.12.2008 00:12:43 »

Nämä kaverit taas soittaa minun sielun säveliä ja näin joulun kunniaksi esille joululevy

http://www.youtube.com/watch?v=EFirYXLoP5Q

 smitten

Joululaulut jäi muuten ensi sunnuntaihin, kun unohdin, että tänään oli Idolssin loppukilpailu  :Smiley. Olen sitä seurannut joten eihän nyt loppukilpailua voi jättää katsomatta  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #409 : 15.12.2008 08:52:55 »

Iihh  Cheesy El Divo  smitten
Alkoipa tämä aamu hyvillä sävelillä ja äänillä... jatkukoon niin  angel

Kuikas oikkujen Joulu tulee olemaan? Aikaa sukulaisissa, omassa yksinäisyydessä vai jotakin siltä väliltä  Cheesy Hyvällä vai huonolla mielellä?
Pidätkö Joulusta?

Mie pidän, mutta inhoan velvoitteita... kas, kummaa  2funny
Pidän hyvästä ruuasta Jouluna ja kiireettömyydestä, ajasta kotona yhdessä rakkaiden kanssa.
Vihaan kaupassa jouksua, mainoksia ja paketteja, joita ei ole annettu sydämestä. En tahdo edes itse antaa sellaisia  Angry
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #410 : 15.12.2008 09:27:56 »

...kun kuulee esim jonkun miesäänen joukossa, jos se vielä on sellainen bassomainen äääni. Menee iho ihan kananlihalle. smitten
Hih... kuin mie  Cheesy
RRRRAAAAKKKKKAAASSSTTTTAAAANN matalia mies ääniä   smitten *hrrrrrr*   smitten
...kastelempa teidänkin pöksyt...  Cheesy

http://ie.youtube.com/watch?v=kL0WFcygdWY&feature=related
http://ie.youtube.com/watch?v=gPRESlT4Ccg&feature=related
http://ie.youtube.com/watch?v=AeDXhIjdcLY&feature=related

Vaikka eivät kuulu perus skaalaan musiikkimaussani, nämä tyypit rulettaa tämän tytön selkänahan, joka kerta kananlihalle hyvällä tapaa ja mielen nousujohteiseksi  smitten



Uuh!!! Barry White he's my life (vitsi), Andera Bocelli; mitenkä mies voi tulkita musiikillaan niin kauniista rakkadesta smitten smitten UPEAT ÄÄNET ON MIEHILLÄ Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #411 : 15.12.2008 09:30:21 »

Mun Joulu on meidän perheen yhteinen; kokoonnutaan meidän kotiin. Olen aina pitänyt joulusta ja sen tunnelmasta. Tänä jouluna en ostanut kuin perheen pienemmille lahjat. EI aikuiset ainaan lahjoja tartte Grin

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #412 : 15.12.2008 15:10:55 »

Samoihin kuvioihin ollaan täällä päädytty pakettien suhteen, Tuuli-Hiuksissa  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #413 : 16.12.2008 12:22:58 »

Joulu on jo kohta ovellaa, la-la-lal-lal-laa smitten

Miten ahneita jouluherkuttelijoita ootte?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #414 : 16.12.2008 13:25:47 »

Mun päänsisältö on niin jännä mulla Wink

Minusta on mukana ESITTÄÄ teille KYSYMYKSIÄ! Koska olen niin UTELIAS Grin 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #415 : 16.12.2008 15:59:38 »

Ahne. Syön aamusta iltaan. Ja päälle vielä suklaat niin että tulee huono olo.

Oi miten sitä odotankaan Cheesy
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #416 : 16.12.2008 16:04:30 »

Jouluruuista mulle maistuu vain kinkku ja savukala. Laatikot eivät ole menneet ikinä alas; paitsi että vain alas roskikseen. Grin Muuten olen sitta aikomoinen herkuttelija; suklaata ja torttuja menee aikalailla.  Nyt mulla on pöydällä tarjolla Geisha-suklaata, oikeen sydänrasiassa  Smiley En kuitenkaan ole sellainen syömäri, että pitkinpäivää napostelisin. Olen ajatellut, että jos saisi jären käteen herkuttelun suhteen; mulla kun on kaksi kivaa vararengasta vyötäisillä, muuten kun olen hoikkis  2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #417 : 16.12.2008 16:26:19 »

Älä suotta nolostele, saturnalia... voit sanoa kaverille cool sävyllä; "olen oinas"  smitten
 2funny
...vaikka varmasti jurppii... älä näytä  Wink

Joulu... aahhh... täällä yks ahne myös  Cheesy Syön niin, että halkean vatsa nahastani... pieni odotus ja sitten taas lisää  Huh Muutaaman kerran elämässäni aikaan saanut syömällä pienen kuumeen aikaiseksi  Embarrassed Nykyään osaan jo hieman hillitä tuota mässäämistä  Wink
Niin ja Joulun aikaan aina naama punkee finnejä täyteen, muutama selkäänkin... totta kai. Ja painoa keskivertona n.5kg ... joka kyllä näkyy ja tuntuu keskivartalolla sellaisena pallona  2funny
Kaikki menee... ihan kaikki  2funny
Odotan myös...  smitten

Hullua sinällään, kun olen muutoin niin ronkeli ruuan suhteen... joskus menee päiviä etten syö oikein mitään kunnolla  idiot2 Vasta kun alkaa päässä heittää muistaa, että "AI niin, syödäkin voi!"  buck2

Kuis teil muilla tuo ravintopolitiikka? Hallussa, vai johonkin suuntaan kallellaan  :Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #418 : 16.12.2008 16:34:33 »

 Mulla taas joulupöytäsuosikit ovat enemmän kasvislinjaisia, syön lihasta vaaleata laatua mutten kauhean mielelläni. Ja ruokien pitää olla pöydällä pitkään että voi vetää ainakin ne parit santsilautaselliset.

 Ravintolalinjalla mentiin viikonloppuna ilosesti yleisesti ottaen vaan kallellaan, pitkästä aikaa liikenteessä ja jo siinä jonkun vanhan kaappiluurangon piti tulla tervehtimään ja osumaan samaan aikaan samaan paikkaan. Niin epätodennäköistä kuin se olikin.  Undecided Ja onnistuin olemaan epätoivoisen oloinen, argh. Enkä ollut oikeasti muuta kuin pirun onnellinen sinä iltana kaikista ihanista ihmisistä ympärilläni  smitten
tallennettu
Hyperö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #419 : 17.12.2008 07:39:27 »

Hiphei! Pitihän se arvata että kaikki  oinas tykkää Scarletista, olen tainnut joskus jollee paljastaa että niin siihen naiseen tykkään samaistua mutta en ole ymmärrystä saanut, nyt tämä taas nähtiin ketkä tajuu hyvän päälle.
Suuren osan elämästäni, ainakin sen hyvän ajan olen asunut pienissä puutaloissa, nyt kerrostalossa mutta kyllä huonekalut ovat puuta, kirsikkaa, ja koivua keittiössä. Lasi/kromi kaluja ei mun kotiin koskaan tule.
 
Viime viikonloppunahan oli tuo täykkärikuu kaksosissa ja minä vaan tyhmänä kotona, olisi voinut tavata ties ketä ihania kaksosmiehiäkin! eikä aina vaan odotella sen neitsytmiehen lopullista asentoa.
Epätoivoiselta ripustautujalta näytän jo minäkin. Mikähän siinäkin vetää, onko se sitten se haaste vaan joka saa haikailemaan päättämättömän kiukuttelijan perään? ( joka on aina oikeassa ja kitisee epäoleellisista pikku asioista)
Kuinkas oinaskaverit ootte hoitaneet tällaisia tilanteita, luonnehan pitäisi jo ajaa juoksuun ja eteenpäin mutta jos sitten tuo kohde ei istukkaan tarjottimella niin jääkö se ikuisesti "työn alle"?
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 56
  Tulostusversio  
 
Siirry: