Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Synastriaa vai ei?  (Luettu 5513 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Electric Eagle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« : 20.11.2014 15:18:24 »

Olen tehnyt tässä syksyn aikana empiirisiä ihmiskokeita, eli maallisemmin sanottuna tavannut useampia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Useammista olen tehnyt ihan mielenkiinnosta kartan ja synastriavertailua.
Luotan myös vahvasti intuitiooni ja siihen että siitä jo jotain ymmärrän..

Muutaman kanssa on ollut todella paljon yhteenliittäviä juttuja kartoilla, eli karttojen perusteella toooodella potentiaalisia tapauksia. Mutte livenä - ei. Ei sykähdytä mitään, jonkun kanssa on vaan kiva jutella, jonkun toisen seura on vaan vaivaannuttavaa - vaikka kuinka planeetat syleilee toisiaan.. Mukavin hetki on lähteä pois.
Sitten on muutama tyyppi jotka tuntuvat todella mukavilta, tunnit vierivät jutellessa. Ja kartoilta ei sitten mitään yhteistä, noinniiko perinteisiä parisuhdeaspekteja. Tai ainahan väkisin joku puolineliö tai väljä sekstiili löytyy, mutta ei mitään oikeaa...
Ja näissä puhun persoonallisista planeetoista ja aurinkomerkin, kuun AC:n, DC:N hallitsijoista.

Kartan avulla ei ketään tietty valita, mutta tämä hämmentää...
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #1 : 20.11.2014 15:41:25 »

Olen tehnyt tässä syksyn aikana empiirisiä ihmiskokeita, eli maallisemmin sanottuna tavannut useampia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Useammista olen tehnyt ihan mielenkiinnosta kartan ja synastriavertailua.
Luotan myös vahvasti intuitiooni ja siihen että siitä jo jotain ymmärrän..

Muutaman kanssa on ollut todella paljon yhteenliittäviä juttuja kartoilla, eli karttojen perusteella toooodella potentiaalisia tapauksia. Mutte livenä - ei. Ei sykähdytä mitään, jonkun kanssa on vaan kiva jutella, jonkun toisen seura on vaan vaivaannuttavaa - vaikka kuinka planeetat syleilee toisiaan.. Mukavin hetki on lähteä pois.
Sitten on muutama tyyppi jotka tuntuvat todella mukavilta, tunnit vierivät jutellessa. Ja kartoilta ei sitten mitään yhteistä, noinniiko perinteisiä parisuhdeaspekteja. Tai ainahan väkisin joku puolineliö tai väljä sekstiili löytyy, mutta ei mitään oikeaa...
Ja näissä puhun persoonallisista planeetoista ja aurinkomerkin, kuun AC:n, DC:N hallitsijoista.

Kartan avulla ei ketään tietty valita, mutta tämä hämmentää...

Vertailepa karttoja erillisinä. Saatat löytää ratkaisevia yhtymiä ja sekstiilejä keskipisteisiin tärkeiltä planeetoilta tai kulmilta (Asc tai Mc). Toinen tutkintamenetelmä on transiitit. Niistä saa kumman paljon irti. Myös olen katsellut yhteistyökumppaneitten kartoilta progressioita, eli mihin asti ovat kehittyneet.  Unohdin ihan että tutkin myös kuun noususolmut ja niitten kuviot toisiinsa sekä muihin tärkeisiin kartan pisteisiin verraten.
Aina kuitenkin elämä voi sotkea hyvät ainekset, jos kumppaniehdokasta tai yhteistyökumppania on perhe tai elämä noin yleensä pakottanut johonkin muottiin, jolloin syntymäkartta ei pääsekään oikeuksiinsa.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Electric Eagle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #2 : 20.11.2014 17:11:40 »



Vertailepa karttoja erillisinä. Saatat löytää ratkaisevia yhtymiä ja sekstiilejä keskipisteisiin tärkeiltä planeetoilta tai kulmilta (Asc tai Mc). Toinen tutkintamenetelmä on transiitit. Niistä saa kumman paljon irti. Myös olen katsellut yhteistyökumppaneitten kartoilta progressioita, eli mihin asti ovat kehittyneet.  Unohdin ihan että tutkin myös kuun noususolmut ja niitten kuviot toisiinsa sekä muihin tärkeisiin kartan pisteisiin verraten.
Aina kuitenkin elämä voi sotkea hyvät ainekset, jos kumppaniehdokasta tai yhteistyökumppania on perhe tai elämä noin yleensä pakottanut johonkin muottiin, jolloin syntymäkartta ei pääsekään oikeuksiinsa.

Mitä keskipisteitä tarkoitat?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #3 : 24.11.2014 16:44:45 »



Vertailepa karttoja erillisinä. Saatat löytää ratkaisevia yhtymiä ja sekstiilejä keskipisteisiin tärkeiltä planeetoilta tai kulmilta (Asc tai Mc). Toinen tutkintamenetelmä on transiitit. Niistä saa kumman paljon irti. Myös olen katsellut yhteistyökumppaneitten kartoilta progressioita, eli mihin asti ovat kehittyneet.  Unohdin ihan että tutkin myös kuun noususolmut ja niitten kuviot toisiinsa sekä muihin tärkeisiin kartan pisteisiin verraten.
Aina kuitenkin elämä voi sotkea hyvät ainekset, jos kumppaniehdokasta tai yhteistyökumppania on perhe tai elämä noin yleensä pakottanut johonkin muottiin, jolloin syntymäkartta ei pääsekään oikeuksiinsa.

Mitä keskipisteitä tarkoitat?

Sinun kartallasi vaikuttavasti sijoittuneitten planeettojen ja muitten tärkeitten siis esim MC.n, IC.n, ASC.n, DC.n, Kuun noususolmun jne keskipisteitä. Joudut toki itse laskeskelemaan niitä, mutta siinähän se taito ymmärtää oman karttasi viestejä itsellesi itsestäsi lisääntyy.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Electric Eagle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #4 : 25.11.2014 21:27:24 »

Kiitos t.touhula Smiley

En halua väheksyä millään tavalla menetelmiä tai tulkintoja, mutta hauska nähdä kuinka monella tavalla tätä synastriaakin voi tulkita.
Jotkut "vanhan liiton" henkilöt sanovat, että on muutama kuvio joista jonkun PITÄÄ olla synastriakartalla että mahdollisuuksia on. Sitten voi nähdä laveammin, että jos ei peruskuvioita löydy hehk.koht. planaatoista + akseleista tai hallitsijoista, sitten voidaan etsiä keskipisteistä jne. jne.
Ei aina löytyy jokin tekijä kun haetaan Wink

tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #5 : 27.11.2014 14:17:09 »

Ninpä ni. Vanhan liiton ihmiset yhä yrittävät estää tosielämässä myös toisiinsa rakastuneitten henkilöitten liittojen juridista vahvistamista. Toivottavasti siinäkin terve järki voittaa ja kansakunta yhtenäistyy, kun sallitaan myös homojen elää kokemansa sukupuolen mukaista elämää ja ihmissuhdettaan.

Sen kummemmiin vanhan liiton ihmisiä en kuuntele astrologiassa kuin en myöskään homojen oikeuksien kohdalla, vaikka kuinka olen 150% hetero. Ei toisten onni tai eri kulmista elämän tulkinnat ole minulta pois, varsinkaan jos ne vahvistavat noitten henkilöitten  omaa kokemusta elämästään tai itsetuntoa laajentamalla kunkin kohdalla itsensä tuntemusta.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: