Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikähän sopisi vaa`alle?  (Luettu 6352 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
shine.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 29.05.2014 13:51:02 »

Kokemuksen mukaan kaksonen ei ainakaan, onko heillä tunteita ollenkaan vai olenko tavannut näitä "tunnevammaisia" yksilöitä. Heistä ei siis saa mitään irti, itse haluaisin että tunteista puhutaan/näytetään. Vesimies on myös jotenkin mysteeri en käsitä näitä vesimiehen "pyrähdyksiä" eli katoaa kesken kaiken muualle. Nousumerkki itsellä Rapu, muuten löytyy sitten Neitsyttä ja Leijonaa muistaakseni.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.05.2014 18:47:15 »

Mahdollinen kumppani määritellään astrologiassa koko kartan perusteella. Kun kumppani on jo löydetty, katsotaan molempien karttoja. Tosin hienotkaan synastriat eivät aina ennusta parisuhdetta, eivätkä huonot sitä estä. Mutta voihan sitä jotain suositella näin aurinkomerkkitasollakin: Leijonat ja Jousimiehet ovat tiettävästi muodostaneet onnistuneita suhteita Vaakojen kanssa. Oinaiden kanssa voi olla tulta ja tappuraa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.05.2014 11:07:59 »

Ei mikään yhdistelmä ole mahdottomuus, kaikki mahdolliset aurinkomerkkiyhdistelmät ovat tiettävästi pariutuneet. Vaaka ja Kalat ovat molemmat sellaisia "kilttejä" merkkejä ja vaikein vaihe lienee alussa. Kuka tekee aloitteen vai tekeekö kukaan?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 31.05.2014 15:00:39 »

No myönnä nyt jo itselles että oot ihastunut!  Cheesy  Wink  Wink
Turha siitä on noin monimutkaista tehdä! Toki sydän pamppailee kun meissä on vahva tunne, positiivinen tai nega, se on ihan luonnollista. Tosin sitä ei *aiheuta* vastapuoli, vaan sinä olet se joka reagoi.

Ei MILLÄÄN pahalla sitten! Smiley Mutta astrokarttojen töllääminen ennen ihmiseen tutustumista on vaarallista, kannattaa tutustua eka ja sitten tutkia karttaa.

Tsemppiä! Wink
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #4 : 31.05.2014 15:30:16 »

Juu niin laitoit.  Smiley Älä välitä, mua välillä huvittaa kun asioita kierrellään ja kaarrellaan ja jahkataan. Smiley

Oma juttunsa onkin se, mihin me sitten reagoidaan. Joskus jostain ihmisestä saa epäilyttävät vibat ihan aiheesta. Itse olen huomannut toisaalta senkin, että ihastus syttyy siihen, mitä kaipaa - myönsimme me sitä kaivattua asiaa itsellemme tietoisesti tai emme.

Mitä aloitteen tekemiseen tulee niin mitäs jos pyytäisit hänen kalaisuutensa apua jossain pikkuasiassa minkä tiedät hänen osaavan? Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: