Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: BB-läisten Auringot  (Luettu 70481 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #30 : 19.09.2007 17:29:05 »

Heh, Leijona-Kadi ja Vesimies-Heka ovat "vihanneet" toisiaan alusta alkaen. Aika osuvasti ovatkin vastmerkkien edustajat.

Oinas-Sauli on talossa ja kenties myös ulkopuolella (?) varsin suosittu kaveri. Leppoisaa ja hupaisaa seurattavaa. Myös toinen Oinas, Aki, vaikuttaa varsin sopuisalta tyypiltä. Samoin kyllä tuo Jarkko, mutta vesimiehenä häneltä sitä osaa jotenkin odottaakin. Sen sijaan toisen veskarin Hekan pomoilut ja lievä agressiivinen pohjavire persoonassa vähän yllättävät.

Moni talon asukkaista tuntuu käyttäytyvän pikemminkin kuu- kuin aurinkomerkilleen ominaisella tavalla. Ehkä talon tiivis yhteisö aiheuttaa sen? Ei ole mahdollista tuoda omaa persoonaa niin voimakkaasti julki, vaan pitää koittaa sopeutua ja mukautua ja pyrkiä vaistonvaraisesti peilailemaan muiden tunteita. Muistatteko esim miten epävarmalta ja itsekriittiseltä Maria vaikutti ( aurinkoleijonakuu neitsyt)? Myös toinen Leijona Kadi on päiväkirjahuoneessakin ihmetellyt omaa vetäytymistään ja hiljaiseloaan ( kuu kauris). Siinä nyt vain pari ilmeisintä mainitakseni. Onko kukaan muu huomioinut samaa?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #31 : 19.09.2007 19:14:52 »

Sauli on nyt kyllä suosikkini  Smiley
Heka joutaa nyt kyllä jo ulos. Ärsyttää sellainen kaikki tietävyys..
Timo on kaikista ärsyttävin silti mutta Heka on taas äänestyksessä.
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #32 : 20.09.2007 15:51:31 »

Sauli on kuulunut myös omalle suosikkilistalleni alusta alkaen Smiley. Se on vaan niin lutunen ja hauskakin; eläytyminen aikuisia&lapsia-tehtävän pojanviikarirooliin oli kerrassaan vakuuttavaa! Ei myöskään ole mikään vaisu myötäilijämielistelijä (vrt. ekan kauden Sveitsi-Antti), vaikka tuleekin kivasti kaikkien kanssa toimeen.

Kadistakin kyllä tykkään, vaikka välillä myös ärsyttää lukuisat huolimattomuus-sääntörikkomukset, ajoittaiset äksyilyt ja kännipillitykset. Voisi vähän innokkaammin ottaa osaa viikkotehtäviin ja olla sosiaalisempi; mennä mukaan ja sanoa mielipiteensä, vaikka poikkipuolisenkin. Pohjimmiltaan vaikuttaa kuitenkin sellaiselta viehättävältä luonnonlapselta, joka varmaan siviilissä on hyvinkin hauskaa ja viehkeää seuraa. Ei vaan ehkä tuolla talossa ole päässyt näyttämään vahvuuksiaan.

Jarkko on miellyttävän leppoisa kaveri. Tykkään kun iso, karski mies on kuitenkin sellanen symppis nallekarhu. Jarkko oli myös mielestäni yksi parhaista aikuisroolin esittäjistä, varmaan tuloo vielä hyvä iskä hänestä jonakin päivänä Smiley

Jos itse voisin valita, niin soisin voiton jollekin näistä kolmesta. Mieluiten ehkä Saulille tai Jarkolle.

Timo on ällötys. En jaksaisi yhtään kuunnella sitä söpöily-lässytystä ja ne klisheet, mitä lateli silloin Satulle menemään, yök! En tiedä, kaataako sillä siviilissä naisia hyvinkin, mutta itse varmaan repeäisin nauramaan, jos joku tulisi moista huttua vuodattamaan. Enkä mielestäni ole edes kyynikko, mutta terve järki ja itsesuojeluvaisto vaan sanoo, että liikaa sokerikuorrutetta päällä tietää höttöä sisältä.

Kuitenkin Timoa ennen saisi vielä pudota vaikka molemmat tässä häätöäänestyksessä olevat. Heka ensin, koska hällä taitaa alkaa jo pissi nousta päähän, kun kerta toisensa jälkeen selviää äänestyksistä voittajana. Tosi raivostuttava tyyppi ja, kuten Kadi sanoi, aika ajoin jopa suorastaan pelottava, tai vähintäänkin arvaamattoman oloinen. Ainoa ilo, mitä siitä on ollut, on tullut sitä kautta, kun on saanut seurailla muiden asukkaiden ilmeitä ja sitä vaivautunutta pitkästyneisyyttä, kun Heka pääsee ääneen. Juttu vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja...... buck2

Heli taas ei ole mielestäni tarpeeksi edes yrittänyt päästä porukkaan sisään, vaikka vastaanottokin oli mielestäni ihan hyvä. Toki alkuun voi sallia pienen ujouden ja varautuneisuuden, mutta kyllä nyt olisi jollain reippaammalla tyypillä ollut mahdollisuus tulla osaksi tiimiä. Heli on edelleen lähes yhtä vaisu, kuin alussakin, eikä osoita kummempaa innostusta viikko/päivätehtäviin tai muuhun yhteiseen puuhasteluun.

Maxinesta en ole kauheasti tykännyt missään vaiheessa. Siinä on minusta jotain sellasta vähän ilkeää ja pahantahtoista, enkä siksi soisi voittoa hänelle.

Aki ja Piia taas on okei, mutta jotenkin sellasia aika tavanomaisia ehkäpä. Eivät ole herättäneet mitään suurempia tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Pääsevät pitkälle, mutta en usko, että kumpikaan tulee voittamaan.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #33 : 20.09.2007 16:03:51 »

Hauskaa, että juuri kun tuolla aiemmin epäilin, että tuskin tulen tätäkään BB:tä seuraamaan, niin enkös sitten olekin nyt tuijottanut lähes joka jakson. Shocked En edes ymmärrä miksi, mutta virallinen selitys on tietysti kiinnostus "ihmiskokeeseen" sosiaalipsykologisesta näkökulmasta. Grin Ja ihan hyvinhän tuossa seuratessa oikeastikin pystyy yhdistämään opiskelemaansa käytäntöön...

Aika monesta asiasta olen ihan Katja-Q:n linjoilla. Tuota kuumerkkien näkyvyyttä tosin en ole niin seurannut, mutta tein pari hauskaa bongausta aurinkomerkkeihin liittyen. Esim. Timo ja Henri keskustelivat siitä, mistä aineista pitivät koulussa. Timo, aurinko rapu, kertoi pitäneensä historiasta, johon Henri, aurinko vesimies, että häntä kiinnostaa enemmän se, mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Smiley Sitten Kadi, aurinko leijona ja kuu kauris kommentoi viikkotehtävää, että hänelle olisi ollut ihan sama, kumman roolia esittää, aikuisen (kauris) vai lapsen (leijona).

Aki ja Sauli, aurinko oinas, ovat molemmat esittäneet hienosti lasten rooleja. Grin Etenkin Saulille olen minäkin nauranut ihan mahan pohjasta. Ja Helin kuumerkiksi veikkaan tuon räsypokkaepisodin jälkeen ehdottomasti Skorpparia, jollei sitten sitä tai Plutoa löydy jo askendentilta. Henrin päsmäröintiä olen itsekin ihmetellyt...olisiko  mars aspect_con aurinko ja jotain muutakin stelliumissa? Harmi todella, kun nousumerkeistä ei ole tietoa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #34 : 20.09.2007 23:29:56 »

Joo tuo Henrihän on suoranainen sadisti, kun vaan tilaisuus tulee! Ihan pelottavaa suorastaan...ja kehtaa vielä päiväkirjahuoneessa valittaa Helin ylilyönneistä roolinsa suhteen. Huh! Mielestäni Heli oli varsin tavallinen uhmaikäinen, pahempiakin on nähty. Heka sen sijaan oli varsinainen daddy from hell idiot2

Onneksi muut poijjaat puolustivat Heliä, kukin tavallaan. Joskin itse olisin kyllä odottanut vähän voimakkaampaakin vastareaktiota moisessa tilanteessa, mutta kai se oli jotenkin niin absurdi ja yllättävä koko juttu, että muut asukkaatkin hämmästyivät, eivätkä siksi osanneet puuttua tuon konkreettisemmin asiaan. Sen sijaan BB:n tehtävä olisi ilman muuta ollut viheltää peli poikki. Tuohan oli ihan selvästi uhkaavaa käyttäytymistä!

Sauli vetäs pisteet kotiin tässäkin jupakassa. Hänhän se lopulta pisti pisteen jutulle kiikuttamalla papumuhennoksen pois. Uskalsi myös ihmetellä ääneen Akillekin Henrin käytöstä.

Sen sijaan Piian ja Maxinen reaktiot oli aika empaattiset...NOT! Piia purki ärtymystään Helin itkusta päiväkirjahuoneessa, eikä vaivautunut tuumaakaan hellittämään mustasukkaisen isosiskon roolistaan vessaan vongatessaan, vaikka varmastikin näki, että toinen pahoitti oikeasti mielensä ja vieläpä ihan aiheesta. Tuskin Piiaakaan olisi naurattanut, kun joku tunkee väkisin suuhun vessanpöntössä käväissyttä tuttia tai ruokaa, josta saa vatsavaivoja -etenkin, kun Heka teki sen ihan selvästi vain kiusatakseen tai mahdollisesti myös todistaakseen omaa ylemmyyttään ja voimakkuuttaan. Maxine taas tuijotti itkevää Heliä kuin halpaa makkaraa.

Toivottavasti Heka lähtee talosta sunnuntaina massiivisen miinussaldon saattelemana!
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #35 : 20.09.2007 23:34:50 »

Henrin päsmäröintiä olen itsekin ihmetellyt...olisiko  mars aspect_con aurinko ja jotain muutakin stelliumissa?

Tunnen erään äidin ja tyttären, joilla molemmilla on kartallaan  mars aspect_con aurinko ja sen kyllä huomaa! Ovat todella rämäpäisiä, voimakastahtoisia ja rajuja. Heistä oikein huokuu sellainen agressiivinen energia, joka herkemmille yksilöille tuppaa olemaan vähän liikaa, vaikka monessa mielessä ihastuttaviakin ihmisiä ovat.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #36 : 21.09.2007 17:25:07 »

Henri on inhokki, minullakin on mars yhtymässä aurinkoon mutten ikinä pakottaisi ketään mihinkään  Shocked Ihme touhua!
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #37 : 21.09.2007 17:30:43 »

Joo tuo Henrihän on suoranainen sadisti, kun vaan tilaisuus tulee! Ihan pelottavaa suorastaan...ja kehtaa vielä päiväkirjahuoneessa valittaa Helin ylilyönneistä roolinsa suhteen. Huh! Mielestäni Heli oli varsin tavallinen uhmaikäinen, pahempiakin on nähty. Heka sen sijaan oli varsinainen daddy from hell idiot2

Onneksi muut poijjaat puolustivat Heliä, kukin tavallaan. Joskin itse olisin kyllä odottanut vähän voimakkaampaakin vastareaktiota moisessa tilanteessa, mutta kai se oli jotenkin niin absurdi ja yllättävä koko juttu, että muut asukkaatkin hämmästyivät, eivätkä siksi osanneet puuttua tuon konkreettisemmin asiaan. Sen sijaan BB:n tehtävä olisi ilman muuta ollut viheltää peli poikki. Tuohan oli ihan selvästi uhkaavaa käyttäytymistä!

Sauli vetäs pisteet kotiin tässäkin jupakassa. Hänhän se lopulta pisti pisteen jutulle kiikuttamalla papumuhennoksen pois. Uskalsi myös ihmetellä ääneen Akillekin Henrin käytöstä.

Sen sijaan Piian ja Maxinen reaktiot oli aika empaattiset...NOT! Piia purki ärtymystään Helin itkusta päiväkirjahuoneessa, eikä vaivautunut tuumaakaan hellittämään mustasukkaisen isosiskon roolistaan vessaan vongatessaan, vaikka varmastikin näki, että toinen pahoitti oikeasti mielensä ja vieläpä ihan aiheesta. Tuskin Piiaakaan olisi naurattanut, kun joku tunkee väkisin suuhun vessanpöntössä käväissyttä tuttia tai ruokaa, josta saa vatsavaivoja -etenkin, kun Heka teki sen ihan selvästi vain kiusatakseen tai mahdollisesti myös todistaakseen omaa ylemmyyttään ja voimakkuuttaan. Maxine taas tuijotti itkevää Heliä kuin halpaa makkaraa.

Toivottavasti Heka lähtee talosta sunnuntaina massiivisen miinussaldon saattelemana!

Jep, Sauli on hyvä tyyppi. Sauli sanoi Akille että hänellä ei pinna pala helposti mutta siinä papuepisodissa alkoi pinna mennä. Itse olisin jo huutanut kurkku suorana Henerille että tunkee sen papusopan jonnekkin minne valo ei paista. Ja minäkään en huuda yleensä ihmisille.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #38 : 21.09.2007 20:03:43 »

Ei varmaan pelkkä mars aspect_con aurinko tee moista, mutta se tuli yhtenä mieleen. Äidillänikin on sama aspekti ja vielä samassa merkissä, tunnistan tosin hänessä (ja itsessänikin) ajoittain tuon vesimiesmäisen "minä tiedän paljon, ehkä jopa kaiken" -syndrooman, mutta luulisin, että tuollaiseen käytökseen mitä Henri nyt viimeksi osoitti vaaditaan vielä muutakin. Missähän mahtaa pluto luurata hänen kartallaan..? Kahden aikuisen väliseltä valtataistelulta kun tuo tilanne vaikutti, eikä enää miltään roolileikiltä.

Jännää on se, ettei tuo Henri tunnu näkevän itsessään ollenkaan syytä asiaan, vaikka tuon taipumuksensa "neuvomiseen" on tuonut itsekin esiin selityksenä häätöäänestyksissä oloon. Ilmeisesti hän ei ole todella tajunnut käyttäytymisensä merkitystä, vaan näkee edelleen sen itse vain hyvänä ja huonouden olevan vain toisten silmissä. Hän näyttäisi olevan melko sokea tuolle puolelle itsessään. Mahtaakohan hänellä olla lainkaan sisaruksia? Lasten kanssa ei ilmeisestikään ole ollut muuten tekemisissä, tai sitten ei vain ottanut Helin roolia todesta.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #39 : 22.09.2007 17:19:47 »

Olipas episodi viime yönä. Aki ja Kadi tappelivat  Shocked Molemmilta laski pisteet minun silmissäni. Aki raivosi kuin hullu, oinasmaisuus tuli esiin ja ikävä oinasmaisuus. Kadi taas ei osannut hellittää vaan jatkoi ja jatkoi riitaa. Hullua touhua, taisi kaksi tulista persoonaa ottaa toisistaan mittaa tosissaan.

tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #40 : 22.09.2007 18:20:48 »

Onko teillä 24/7, kun minä olen aina pari päivää myöhässä näissä jutuissa? Katsoin telsusta torstaina tuota papuepisodia ja vaihdoin kanavaa, kun en kestänyt sellaista kidutusta. Henri joutaa ulos ihan vaikka heti. Ei ole Helikään luojan lahja BB-porukalle, mutta Henri on nyt luontonsa näyttänyt. Mikä lie Hitlerin inkarnaatio.   tickedoff
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #41 : 22.09.2007 21:36:03 »

Olipas episodi viime yönä. Aki ja Kadi tappelivat  Shocked Molemmilta laski pisteet minun silmissäni. Aki raivosi kuin hullu, oinasmaisuus tuli esiin ja ikävä oinasmaisuus. Kadi taas ei osannut hellittää vaan jatkoi ja jatkoi riitaa. Hullua touhua, taisi kaksi tulista persoonaa ottaa toisistaan mittaa tosissaan.



minä seuraan netistä uutisia  Smiley

Juu, oinasmies yrittää pomottaa leijona-naista...  Grin tsemppiä hänelle!  2funny

Siinä on ollut taatusti kipinää  Shocked
Leijona naista kun ei noin vaan komennella ja oinas uroot on melkoisen machoja joille nainen ei taas saa avautua.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #42 : 22.09.2007 21:38:53 »

Onko teillä 24/7, kun minä olen aina pari päivää myöhässä näissä jutuissa? Katsoin telsusta torstaina tuota papuepisodia ja vaihdoin kanavaa, kun en kestänyt sellaista kidutusta. Henri joutaa ulos ihan vaikka heti. Ei ole Helikään luojan lahja BB-porukalle, mutta Henri on nyt luontonsa näyttänyt. Mikä lie Hitlerin inkarnaatio.   tickedoff

12/7  Grin Myönnetään, olen ehkä hiukan koukussa  Grin
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #43 : 23.09.2007 20:41:27 »

Onko teillä 24/7, kun minä olen aina pari päivää myöhässä näissä jutuissa?

Mulla ei todellakaan, ihmettelenkin että olen edes noita koosteita ehtinyt katsomaan, kun muuten katson telkkua niin vähän. Tietysti netti-iltalehdistä tulee "siinä sivussa" seurattua myös BB-tarinoita ja infoahan tosiaan löytyy BB:n omilta sivuilta jos haluaa ja ehtii lueskella... Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #44 : 23.09.2007 23:27:25 »

Ja Bb:n nettisivujen keskustelufoorumikin on niin tukossa, ettei sinne pääse urkkimaan, että mikä meno ja onko ne viimeisetkin uutukaiset jo saapuneet! Höh, tahtoo tietää!

Niin siis, ei meilläkään mitään maskullista lisäpalvelua ole, eikä sitä varmaan ehtisi katsomaankaan -kyllä kaksi alle kouluikäistä lasta sen verran hyvin työllistää Wink. Mutta netistä käyn välillä noita uutisia kyttäämässä ja silloin tällöin myös keskustelufoorumin juttuja seuraamassa.

Tohon Akin ja Kadin välikohtaukseen viitatakseni; omat sympatiani olivat ehdottomasti Kadin puolella. Mielestäni hän käyttäytyi yllättävänkin fiksusti tilanteessa, kun taas Aki (ja Piia!) teki itsestään ihan pellen ja käyttäytyi suorastaan uhkaavasti. Kadi on myös jälkeen päin näyttänyt olevan enemmän pahoillaan asiasta ja koittanut ilmeisesti myös vähän skarpata omaa käytöstään (=olla aktiivisempi), kun taas Aki ei vielä aamulla/aamupäivällä päiväkirjahuoneessakaan pystynyt myöntämään tehneensä itse mitään väärää tai käyttäytyneensä sopimattomasti. Kyllähän se Kadi tietenkin ihan tahallaan provosoi Akia, ei sitä käy kieltäminen. Mutta enpä itsekään olisi hiljaisena ja nöyränä kuunnellut, kun toiset alkavat periaatteessa tyhjästä meuhkaamaan. Piiahan sai tehtävän isoveljeltä huolehtia Helin nukkumarauhasta, mutta olisi voinut sen selkeästi kaikille ilmoittaa, eikä vaan nakittaa hommaa eteen päin Akille. Akikin vaan hölmösti meuhkasi "että MINÄ sanon", niin kuin hän tuolla joku auktoriteetti olisi, vaikka ei ollut edes BB:n valtuuttama tuohon hommaan (kuten Piia taas olisi ollut). Kadia voi kaiketi pitää jonkin asteisena kapinallisena, mutta eiköhän hänenkin olisi ollut helpompi hyväksyä "käsky ylemmältä tasolta", jos se olisi heti selkeäsi esitetty isoveljen antamana ohjeena/sääntönä. Aki väänsi jutun niin, että häntä pitäisi uskoa, ikään kuin hän olisi se, jolla on valta ja se varmasti kävi Leijonanaista kismittämään.

Piia on btw mielestäni varsin epäsolidaarinen kanssasisariaan kohtaan. Peesaa ennemmin miehiä ja koittaa olla hyvää pataa heidän kanssaan. Mistähän johtuu...? Nythän sinne tuli toinenkin Härkä taloon, tällä kertaa miespuolinen (Farbod). Saas nähdä miten tulevat juttuun keskenään.

Ja miten Kaksos-Suvi sotkee kuvioita? Jatkaako pelimiehenä itseään mainostava Timo tummakutrisen Helin vokottelua, vai siirtääkö katseensa uusiin maisemiin :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: