Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauriin loppuvuosi  (Luettu 74616 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #60 : 04.08.2006 18:16:57 »

Voi ptyni, minä myös luin viestisi toisessa ketjussa ja olisin myös kommentoinut mutta saitkin hyviä vastauksia. Uskon myös itse että tr. Pluton vaikutus  askendentti:lla oli pääsyy tilanteeseesi.

Sympatiaa kyllä herätit monissa ja varmasti moni lähetti täältä lämpimiä ajatuksia ja rohkaisua sinulle. Itse en ole henkilökohtaisesti kokenut Pluton tuloa askendentille, mutta äitini ja mieheni, molemmat nousujouskareita, kokivat nuo transiitit muutama vuosi takaperin ja eipä ollut helppoa kummallakaan.  Sad

Tulevaisuus on varmasti valoisampi, iloisia juttuja varmaan on luvassa kun askendenttisi hallitsija  jupiter tulee Jousimieheen ja ohittaa Venuksen ja  askendentti:n eli siirtyy 1.huoneeseen.

Kaikkea hyvää sinulle! Nosta pää pystyyn ja hae vaan sitkeästi töitä, kyllä se vielä tärppää!!  Smiley


tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #61 : 08.08.2006 20:46:12 »

Hei ptyni, kysy ihmeessä jos astrologisiin juttuihin liittyen jäi jotain epäselvää tai haluat tietää lisää. Smiley Olen huomannut että ainakin itse käytän ehkä turhan paljon "astrojargonia" silloinkin, kun kysyjä ei välttämättä ole astrologiaan vielä paljoa ehtinyt tutustua. Jotkut sanat ja käsitteet saattavat varmasti kuulostaa astrologiaan syvemmin perehtymättömästä varsin oudoilta.

Pidän peukkuja että työtä vielä löytyy! Sillä välin (ja tietysti sen jälkeenkin) toivon, että viihdyt täällä foorumilla. Smiley Kiva vaan, jos juttumme saavat mieltäsi piristymään.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
adec
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #62 : 09.08.2006 20:57:31 »

Hei kaurisenergia, pitkästä aikaa taas pääsin koneella. Laskettu aika tosiaan sattuisi noille päiville marraskuussa. Katsotaan miten käy   smitten

t.adec
tallennettu
brown trout
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #63 : 14.08.2006 14:59:14 »

Hei Kaurisenergia!  Smiley

Edellisissä viesteissä on ollut paljon juttua tammikuun kauriille. Itse olen kuitenkin joulukuun kauris, mutta työtilanne on ihan sama: pomot käy hermoille, eikä työt maistu.  knuppel2 Tavallaan pidän työstäni, mutta työpaikka tuntuu olevan jotenkin täysin väärä!  idiot2

Olen ollut "kypsä" nykyiseen työpaikkaani jo ainakin vuoden, ja nyt kesälomalta palattuani kilahti se kuuluisa viimeinen pisara..   knuppel2  crazy2  tickedoff

Uutta työpaikkaa olen katsastellut, ja laittanut joitakin hakemuksia. Mitään ei kuitenkaan ole kuulunut. Johtuu ehkä osittain asenteestani, koska en halua ehkä juuri niitä töitä.. vaan hätähousuna yritän keksiä edes JOTAIN, jotta pääsisin nykyisestä pois.  idiot2

Olisi ihanaa, jos ehtisit jossain välissä vilkaista myös minun karttaani. Laitoin syntymäaikani yksityisviestinä.
Jos siellä "näkyy" jotakin muutakin ajankohtaista muutosta, tms. kuin työhön liittyvää, niin uteliaana kuulisin myös niistä.

Ihanaa, aurinkoista ja lämmintä syksyä toivotellen, bt.  coolsmiley  smitten
« Viimeksi muokattu: 14.08.2006 15:01:18 kirjoittanut brown trout » tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #64 : 14.08.2006 16:47:40 »

Hei! Onko nyt työn vaihtoviikot kauriilla? Se olisi upeeta. Itse olen yrittänyt jo viisi vuotta löytää uuden työpaikan, mutta "valintamme ei osunut sinuun".... crazy2  Laitan taas uutta hakemusta vetämään tällä kertaa eri tehtävään samalle työnantajalle. Enpä enää jaksa odottaa ihmeitä, mutta enpäs anna periksikään. Onko joulukuun kauriilla muutostoveita vihdoinkin???  knuppel2  Cheesy
tallennettu
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #65 : 14.08.2006 23:38:49 »

Valmistuin tässä vähän aika sitten ja rupesin katsomaan mahdollisia työpaikkoja johon voisi hakea, mutta päädyinkin taas opiskelemaan.
Tosin viime yönä näin unta jossa olin työhaastattelussa, omalle alalle  Wink
tallennettu

kauris, nousu leijona.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #66 : 25.08.2006 19:08:21 »

Miten te kauriit itse suhtaudutte Saturnukseen? Sanokaa 3 hyvää ominaisuutta.
« Viimeksi muokattu: 25.08.2006 19:10:08 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #67 : 25.08.2006 19:43:04 »

Voi sinua GS, nyt menit ongelman ytimeen eli Saturnukseen. Minulla on ollut tuo brown troutin tulkinta jo viikko sitten valmiina, mutta en ole päässyt rauhoittumaan koneen äärelle sen vertaa että olisin saanut ajatuksiani raapustettua. No tänä iltana, viimeistään huomenna tulee.  Smiley

Mutta Saturnuksesta. Kysyit hyviä ominaisuuksia.
- itsekuri
- pitkäjänteinen eteneminen kohti päämäärää
- tarve suoriutua hyvin

Saitko näistä mitään irti?

Palaan tuohon brown troutiin heti kun ehdin.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #68 : 25.08.2006 19:46:46 »

Itsekuri joo - mutta entäs vapaus ja hauskanpito.

Pitkäjänteisyyttä on ollut yhteen ja toiseen asiaan.

Tarve suoriutua hyvin joo, mutta huumorilla ja omaperäisyydellä. Saturnus saattaa tehdä tosikoksi ja jos ei arvosteta samoja suorituksia, tulee ongelma.. Saturnuksen ja Jupiterin eroavuus kiehtoo..

Toisaalta Saturnus hidastaa ja vakauttaa minusta vähän liiallisesti. TOSIN jos Saturnus onnistuu vakauttamaan erään asian elämässäni niin ei voi kuin nauttia keväällä alkavasta Jupiter conj Aurinko vaiheesta. Muutamasta kuukaudesta kyse on enää.

Tai siis, kun minulla on Jupiter ja Venus ja exällä Saturnus ja Pluto niin luulen että nuo planeetat sopiikin pareina keskenään vaan ei toistensa kanssa. Eri planeetoilta ollaan. Samoin voisin niputtaa Mars ja Aurinko sekä Neptunus ja Uranus. En tiedä mitä mieltä muut on..

(hyvä, menestys; vaikeudet, mysteeri, salatut; tuli, aggressio, voima;  haaveilu, yllätykset, maailmojen syleily, taivaanmaalaus..no joo)entäs Merkurius, mihinkähän sen niputtaisin, Maanko kanssa.. Venus on tosin Maan kokoluokkaa. Ja Plutoa ei edes ole hehhe. 2funny pluto

« Viimeksi muokattu: 25.08.2006 19:51:54 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #69 : 26.08.2006 12:50:57 »

Tässä viimeinkin Brown troutille!

Heti kun näin karttasi niin ajattelin että huh, ompa vahva kartta! Vahva siinä mielessä, että sinussa on varmasti potentiaalia päästä pitkälle elämässäsi jos vaan viitsit yrittää. Ilmaiseksi tuskin mitään tulee, ja vastoinkäymisiä on varmasti jossain vaiheessa elämää, jotka saattavat masentaa. Kuvio on tietysti siis johtava T-risti, oikeammin vielä isoristi, jos akselit tai Chiron lasketaan mukaan.

Kun johtavassa T-ristissä on mukana  plutosaturnus ja  venus niin ekaksi tulee juuri mieleen haasteet tunne-elämässä. Koska sinulla on nousumerkkinä diplomaatti-Vaaka, olet varmaan kiinnostunut ihmissuhteista ja kaipaat sopua kaikissa suhteissasi, mutta  pluto AC:llä tuo ehdottomuutta ja kovuutta olemukseesi. Et siis ole mikään "kevytkenkäinen kulkija" vaan kuten sanoin niin sinussa on vahvuutta ja syvyyttä. En tiedä tiedostatko itse tuota vahvuuttasi?

 saturnus MC:llä. Otat työsi vakavasti ja senkin tähden sinulla on mahdollisuuksia päästä pitkälle. Mutta toisaalta taas tuo sijainti voi tuoda myös vastoinkäymisiä uralla, ja johtavan T-ristin omaavalle Kauriille tuskin löytyykään mitään helppoa tietä.  Tongue

Kartastasi vielä sen verran että 3.huone on korostunut, mikä viittaa kommunikointiin ja yhteyksiin.

Tänä vuonna työkuviot voivat tosiaan olla sekavia, sillä tr.  neptunus tekee kvinkurssia MC:lle. Sekavuus on se sana, jota mielelläni käytän Nepparista. Progressiivinen MC:si taas on Leijonassa eli transiitti- Neppari tekee oppositiota Vesimiehestä ja tr.  saturnus tulee pian progressivisen MC:n päälle. Sekavuutta, rajoituksia siis.

Progressiivinen  aurinko taas on 6 astetta Vesimiestä eli tr.  chiron liikkuu siinä. Tuokin voi tuoda ikävät vaikutuksena ihmissuhteisiin, töihin, miksei myös terveyteen. Lisäksi sinulla on syksyllä, lokakuussa tarkka, tr.  saturnus aspect_squ kuu eli en usko että nyt syksyllä menee hirveän hyvin... (tosin radix-kartallasi  kuu on aika hyvin sijoittunut joten tuskin tuo transiitti niin surkea on)

v.2007 näyttäisi sitten juuri työ ja ura olevan muutoksen alla. Tr.  uranus tekee triniä MC:lle (positiivisia muutoksia uralla) ja sekstiiliä Venukselle. Uskompa että kun tuo viimeinen tr.  saturnus aspect_squ kuu on väistynyt (kesällä 2007) niin kaikki kääntyy viimeistään silloin parempaan suuntaan.  Syksyllä 2007 on vain kivoja transiitteja, tr.  uranus aspect_tri venus, tr.  jupiter aspect_sex askendentti ja tr.  saturnus aspect_tri aurinko tärkeimpinä.

2008 muutokset jatkuvat, mutta uskoisin näiden liittyvän ennemminkin perheeseen. tr.  uranus tekee sekstiiliä Kuulle, ja tämähän tietää monesti muuttoa ja muutoksia perheessä, esim. vauvaa jos sellaisesta haaveilet. Kuu nimittäin saa tukea myös Jupiterilta , ja tr.  saturnus tekee pitkään triniä Auringolle. Itselläni oli tuo kuvio kun odotin ekaa poikaani.

Progressiivinen Kuu liikkuu muuten nyt 10:ssä eli varmaankin juuri työasiat ovat polttopisteessä. Eiköhän kaikki järjesty. Jos ei tänä vuonna, niin viimeistään ensi vuonna siis. Tosin nyt syys-lokakuun vaihteessa sinulla on kivat tr. jupiter aspect_sex venus ja tr. jupiter aspect_tri MC, jotka voivat tuoda kivoja uudistuksia. Mutta kaiken kaikkiaan uskon suurempien muutoksien seuraavan ensi vuonna.

Toivon onnea työhösi!  Smiley
 

« Viimeksi muokattu: 26.08.2006 12:55:08 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #70 : 26.08.2006 14:46:32 »

Apua luulin että tulkinta oli minulle! Siinä oli niin paljon samaa! Olipa omituista.. heh! Nyt piti vähän editoida omaa tekstiä.
« Viimeksi muokattu: 26.08.2006 14:48:48 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #71 : 26.08.2006 20:14:30 »

Apua luulin että tulkinta oli minulle! Siinä oli niin paljon samaa! 

 2funny Niin sinähän olet nousuvaaka myös! Ja varmaan muitakin samankaltaisuuksia saattoi olla kartalla. Mutta et ole Kauris.  2funny

Tuo Saturnus on muuten se verran mielenkiintoinen aihe että laitan siitä oman ketjun toisaalle...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
brown trout
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #72 : 29.08.2006 15:43:58 »

Kiitos Kaurisenergia!!

Osui ja upposi!! Siis niin piti paikkaansa, että!! Shocked Eipä ihme, että sekavalta on tuntunut itsestäkin!  idiot2

Harmi, että pään seinään hakkaamista ei voi lopettaa ihan vielä  uglystupid2  Cry, mutta hyvä, jos vaikka vuoden tai kahdenkin päästä helpottaa...!!  crazy2

Kiitos sinulle todella paljon tulkinnastasi.  :smitten:Se selvitti kaikesta sekavuudesta huolimatta paljon! Wink
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #73 : 18.10.2006 10:16:31 »

pistäisitkö tuon saturnusketjun linkin tänne, tuo planeetta hyppii silmille joka paikassa, ja KAKSI unelmatyötä, joihin hain, on mennyt sivu suun!!!  tickedoff Voiskohan Korea tehdä jatkossa ydinkokeensa Saturnuksessa, niin päästäis siittäkin eroon?  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #74 : 14.11.2006 15:35:53 »

Rakkaus:

Kauriina pääset aloittamaan tämän vuoden erittäin suosiollisissa vaiheissa rakkauselämän kannalta tarkasteltuna. Tammikuussa Venus vaikuttaa perääntyvänä merkissäsi kolmiossa Marsiin ja sekstiilissä Jupiteriin. Talven kylmyyden keskellä sinun kannattaa ottaa kaikki ilo irti elämästäsi ja heittäytyä nauttimaan sydämesi kyllyydestä. Jokainen hetki, jonka tässä kuussa omistat itsellesi, tulee kasvamaan moninkertaiseksi vuoden edetessä.


Kuinka hyvin tässä onnistut, selviää jo kesäkuussa, jolloin katselet rakkauselämääsi hyvin kriittisellä mielellä. Ellet silloin koe suhdettasi riittäväksi, nousee tyytymättömyys uskomattomiin mittasuhteisiin. Tyhjän kumppanuuden jatkaminen osoittautuu kesällä lähes mahdottomaksi.

*Hmm.. yhtaikaa kesällä eräs pani välit poikki erään kanssa, ja näin pysyy asia. Sen jälkeen tullut kaurisnaisystävien kans oltua yhteydessä. angel Niin ja siis erään kauriin kartalla näkyy olevan rakkaus suotuisaa tänä ja ens vuonna mut sitten taas ei.. coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 14.11.2006 15:37:29 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: