Äänestys
Kysymys: Missä huoneessa plutosi on?
I - 52 (10.8%)
II - 37 (7.7%)
III - 41 (8.5%)
IV - 45 (9.4%)
V - 36 (7.5%)
VI - 48 (10%)
VII - 32 (6.7%)
VIII - 38 (7.9%)
VIIII - 30 (6.2%)
X - 44 (9.1%)
XI - 32 (6.7%)
XII - 46 (9.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 423

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Pluto käyttäytyy eri huoneissa? Missä huoneessa plutosi on?  (Luettu 115707 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #120 : 11.07.2006 23:47:52 »

Heipsan!!!
Mulla pluto on 11.huoneessa ja vaa'assa.

Itse näen juuri tuon ystävyyden suuren merkityksen itselleni. Paljoa ei ole läheisiä ystäviä mutta sitten kun ystävä ja sielun kaveri löytyy niin kaveruussuhde on kyllä ikuinen. Muutamia lapsuudesta asti olevia ystäviä on edelleen.
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #121 : 12.07.2006 15:46:03 »

Tervehdys,

neloshuoneen Plutosta kun aloitte puhua, niin itsellänihän Pluto on juuri siellä yhtymässä Uranukseen.

Taisin tuossa aikaisemmin jo selittää jotakin, mutta selitänpä lisää. Oma lapsuuteni on ollut TODELLA turvallinen ja olen saanut elää 21-vuotiaaksi hyvin vakaassa ja rauhallisessa ympäristössä (Kuukin Härässä vaikuttanee asiaan). Äitisuhteeni tosin tulehtui myöhäisteini-iässä pahoin, mutta en ole varma, liittyykö se tähän Pluton sijaintiin. Sen jälkeen kun olen kotoa lähtenyt, olenkin muuttanut parin vuoden välein ja miellän itseni lähes kodittomaksi. Minulla on aina vain kämppä, jossa majailen siihen asti, kun vaihdan taas kämppää.

Tutkin eilen vähän Nikulan "Astrologian ihmiskuva"-teosta. Tämä kappale sopii ainakin minuun hyvin:

Pluto 4. huoneessa: Tämä ihmistyyppi voi olla hyvin vankka ja vakaa edustaessaan kerran sisäistämiään arvoja ja asenteita. Hänen persoonansa eheys voi kestää paljon ja hänen psykologinen silmänsä voi olla läpitunkevan tarkka. Oman kehityksen seuraaminen voi johtaa syvälliseen ihmistuntemukseen. Joskus on kyseessä henkilö, joka luottaa vain itseensä ja kerää voimansa omasta keskuksestaan, joka on lujasti ankkuroitunut kollektiiviseen menneisyyteen ja alitajuntaan.

Nikula mainitsee myös tämän lapsuuden kotihelvetin mahdollisuuden, mutta myös omiin lapsiinsa voi suhtautua alistavasti tai hallitsevasti tällä Pluton asemalla. Sitten edelleen mainitaan vaikuttaminen paikallisissa kunnallisissa elimissä. Yhteiskunnalliset muutokset ja kriisit kuten työttömyys ja talouselämän laskut ja nousut voivat niin ikään vaikuttaa ihmisen asuinpaikan valintaan, kun Pluto sijaitsee huoneessa 4.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #122 : 12.07.2006 16:38:04 »

Mulla on pluto vaa'assa huoneessa 11... Samalla Pluto yhtymä noususolmu.. Ei ehkä parasta mahdollista lupaa.

Huoneen 11 tulkinta edellä pitää kyllä paikkansa. Suhtaudun vakavasti ystävyyteen ja joskus harrastukset ym. todellakin häiritsevät ystävyyttä ja perhe-elämää... Tai sen syntymistä. Sinkku edelleen.

Voiko kukaan valaista, mitä tuo yhtymä tossa kyseisessä huoneessa mahdollisesti tarkoittaa?

Huomasin vaan ettei tässä huoneessa lymyävää plutoa ole paljon... Mutta todella monella on vaa'assa. Kertonee keskusteluun osallistuvasta ikäluokasta...

Tuo noususolmun vaikutus plutoon mua kyl kiinnostaa vieläkin. En tietääkseni ole saanut aiheeseen vielä vastausta. Mielenkiintoista on että nämä on osa kartallani olevaa pikkukolmiota, oikeastaan sen kärki. Neptunuksen  aspect_con  aurinko on yksi kulma ja yhdessä lymyää  mars... Mulla on sepon tekemä tulkinta mutta siitä puuttuu tuo noususolmu plutonyhtymän selitys ja huoneiden vaikutus.  aurinko neptunus huoneessa 2 ja  mars huoneessa 9.

Kiitos kaikille vastanneille.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #123 : 12.07.2006 16:56:22 »

Kiitos kommenteista Plutosta neljännessä huoneessa!

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #124 : 14.07.2006 19:19:46 »

Mulla on kans pluto skorpionissa ja 4 huoneessa.
Hmm... Noi mitä luin sopii jotenkin joo...  idiot2
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #125 : 16.07.2006 21:26:28 »

"Pluto 4.huoneessa synnyttää voimakkaita kokemuksia koti- ja perheasioissa. Usein emootiot ja tuskat voivat olla erittäin voimakkaita. Lapsuuden kokemukset voivat olla  todellisuudessa myös sen kaltaisia että on syytäkin kokea suurta turvattomuutta. Henkilö voi myöhemmin kertoessaan saada ne kuulostamaan kauheammilta kuin ne todellisuudessa ovat olleet. Toinen vanhemmista on erittäin hallitseva tai sellainen joka kylvää pelkoa ympäristöönsä.Hylkäämisen uhka on ilmassa, toinen vanhemmista on voinut hylätä lapsen tai kuollut aikaisin. Henkilön kiintymys aikuisena kulkee käsi kädessä hylästyksi tulemisen pelon kanssa. Mitä enemmän rakastaa sen enemmän pelkää henkilön menettämistä. Hakee turvallisuutta suhteistaan. Joten partnerista voi tulla isä tai äiti huomaamattaan. Vallanhalua esiintyy ja hlö voi olla jonkinlainen kotityranni ja manipuloiva toista kohtaan. Perheskandaalit liittyvät myös tähän pluton asemaan. Parhaiten kuvaa positiivisesti että hlöllä on kyky salaisten asioitten tutkimiseen, esim suvun salaisuudet, esihistoria, myös arkeologia ja vanhat rakennustyylit (miksei myös astrologia). Tämä tuo uusia ulottuvuuksia vaikkapa kodin sisustamiseen. Monilla luolien tutkijoilla on tämä pluton asema. Myös syvää yhteyttä luontoon ilmenee. Planeetta asema tuo mieleen Poseidonin." (kokeile muuten myös tasahuone (equal) meneekö silti 4.huoneeseen.


Laitoin ton selvityksen kun niin monella se tuntuu olevan...kommentteja, kiitos.

Itselläni on Pluto 8.huoneessa konjuktiossa uranukseen.(tasahuone-equal)Pluto on täällä omalla maallaan. Huone liittyy vallankäyttöön, voimaan ja seksuaalisuuteen. Paineet syvälliseen, jopa karmalliseen asioiden kohtaamiseen ovat suuret, ja siksi hlö sulkee (joskus) itsensä kaikelta emotionaaliselta vastaanottavaisuudelta. Hän haluaa suojautua. Lahjana voidaan pitää nimenomaan voimakasta energialatausta. Parhaimmillaan viittaa parantajan kykyihin. Hän voi olla voimakkaasti muita motivoiva ja pitää lujasti kiinni yhteisen yrityksen toimivuudesta. Tähän liittyy myös raha, vero ja lainat. Esim velkaantuminen voi olla sielullisesti kasvattava kokemus. Hän on ns "die hard" tyyppi. Alitajuista etsintää kokemuksista joissa kuoleman kohtaaminen läheltä olisi mahdollista. Vallanhalua, surullisen kuuluisa esimerkki on Hitler. Silloin toisen alistamiseen pyritään kaiken keinoin. Seksuaalinen voima on suuri sillä sekin liittyy valtaan. Seksuaalinen pidättyvyys, kontrolli ja alistavuus voivat olla keinoja pitää suhde hallinnassa. Manipuloiva ja kokee voimattomuutta ellei pysty hallitsemaan toista.


hmm, karmeeta luettavaa mutta niin totta....noi otokset oli muuten palomäen kirjasta pluto.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #126 : 16.07.2006 21:32:48 »

2huone neitsyt
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Oikku67
Vieras
« Vastaus #127 : 16.07.2006 22:27:32 »

Minulla Pluto neitsyessä ja 5. huoneessa..
  ______________________________________
5. huone kun liitetään pelaamiseen, riskinottoon, flirttailuun ja romanttiseen rakkauteen, mikä ei välttämättä johda avioliittoon, niin ihmisen käyttäytyminen näiden suhteen voi kehittyä kovin plutomaiseksi. Koska Pluto vitosessa -ihmisen tarve kokea intensiivisiä tunteita on suuri, niin rakastetuksi tulemisen tarpeesta voi kehittyä pakkomielle ja dramaattisia suhteita. Ihminen voi olla myös melko ehdoton suhteissaan esim. takertuen ihmisiin tai sitten pluton luonteenomaisesti käyttäytyy aivan päinvastaisesti. Rakkauselämä voi siis olla repivää. Joskus myös rakkaus tai lapsi voi olla mullistava ja käänteentekevä asia ihmisen elämässä (siis ihan hyvässäkin mielessä).

..huh,hui.. minun elämääni se tässä tekstissä on..
Onneksi poju syntyi ja muutti tilannetta..
Oikku67  smitten
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #128 : 16.07.2006 23:47:09 »

Onko kolmoshuoneen plutoa käsitelty vielä?
tallennettu
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #129 : 20.07.2006 21:40:18 »

Pluto kurkkii tuolla ysihuoneessa skorpionissa. Kuulostaa jotenkin hurjalta yhdistelmältä tuo pluto-skorppari x3. Ysihuone on kai jonkinlainen filosofian huone tai jotain.

Lisäksi muita pluto venkuroita:

Pluto yhtymä keskitaivas
Pluto sulkeutuva kolmio Merkurius
Pluto sulkeutuva semisekstiili Saturnus
Pluto sulkeutuva semisekstiili Neptunus
tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
MetalLady
Vieras
« Vastaus #130 : 20.09.2006 19:02:32 »

Tuollahan se killuu 11 huoneessa  marsin ja uranuksen kanssa, jopa neitsyellä kunnolla vahvistettu.
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #131 : 20.09.2006 20:36:05 »

Pluto 3. huoneessa vaa'assa. Ja oliskohan tällä jotain merkitystä
 pluto aspect_ssx askendentti
Olen vain huomannut, että mulla on kummallinen tapa yrittää pitää kaikki kontrollin alla ja pidän jopa painostavista tilanteista. Weird!  idiot2
tallennettu
Sirpapa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #132 : 20.09.2006 21:34:35 »

II huoneessa ja neitsyt
tallennettu

Tuli hevonen
Valkoinen sähköinen peili
Neitsyt - Neitsyt
Kuu Jousimies
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #133 : 22.09.2006 10:25:22 »

Minulla on Pluto neitsyessä ja 6. huoneessa.

Mielenterveysongelmiako tiedossa Shocked uglystupid2 ?
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #134 : 22.09.2006 13:25:57 »

Heipsan!!!
Mulla pluto on 11.huoneessa ja vaa'assa.

Itse näen juuri tuon ystävyyden suuren merkityksen itselleni. Paljoa ei ole läheisiä ystäviä mutta sitten kun ystävä ja sielun kaveri löytyy niin kaveruussuhde on kyllä ikuinen. Muutamia lapsuudesta asti olevia ystäviä on edelleen.

Kiva löytää muitakin kaltaisiaan.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: