Äänestys
Kysymys: Missä huoneessa plutosi on?
I - 52 (10.8%)
II - 37 (7.7%)
III - 41 (8.5%)
IV - 45 (9.4%)
V - 36 (7.5%)
VI - 48 (10%)
VII - 32 (6.7%)
VIII - 38 (7.9%)
VIIII - 30 (6.2%)
X - 44 (9.1%)
XI - 32 (6.7%)
XII - 46 (9.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 423

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Pluto käyttäytyy eri huoneissa? Missä huoneessa plutosi on?  (Luettu 114903 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #90 : 19.04.2006 22:46:23 »

pluto 12 huone leijona, onko muitakin 12 huonelaisia???
t.Diamond
diamond
pluto 12 leijona
ehkä pluto 12 huoneessa on mielen,alitajunnan `vankilassa´ja haluaa sieltä
leijonamaisesti ulos
salvador dali maalasi hyvin plutonsa irrationaalisen aseman 12 huoneessa unikuviinsa
jotenkin 12 huoneen jellonapluto pitäis saada esiripun takaa esille,kun ei se jellona kauan siellä kulisseissa kuitenkaan viihdy
eli suomeksi ,alitajunnan mielikuvat täytyisi tuoda päivänvaloon,ainakin olis hyvä niitä itelleen työstää konkreettiseenkin muotoon,edustaahan jellona luovuutta

Hei "diamond"

Täältä löytyy toinen.


*****


Pluto  = pluto     28°     10'     Leijona =  leijona    12. huone



Planeetta:  pluto     Tarpeeni jatkuvaan muutokseen ja syvään sisäiseen uudistumiseen
Merkki:      leijona     toimivat itsetietoisesti, hiukan mahtailevasti ja asemansa tiedostaen
Huone:      12.     itseni voittamisen ja korkeammille ihanteille antautumisen alueella



smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 20.04.2006 16:43:32 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #91 : 19.04.2006 23:11:15 »

Hei Elamanilo
Minulle on nyt paamaarana korkeimmille ihanteille antautuminen ja tietysti itseni voittaminen ja noi muutkin pitaa paikkansa, ihan tosi.
Diamond smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #92 : 20.04.2006 10:03:53 »

Pluto vitosessa täälläkin. Hyviä kommentteja tullut siitä, ehkä intensiivinen rakkauselämä (hyvässä tai pahassa) voisi kuvata sitä.  Onneksi Pluto tekee kartallani vain hyviä aspekteja.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Jinx
Vieras
« Vastaus #93 : 20.04.2006 10:18:22 »

Itselläni on Pluto ( pluto ) 8. huoneessa ja Skorpionin merkissä...
Tutkiskelu osiossa sain...

Planeetta:  pluto Tarpeeni jatkuvan muutoksen ja syvään sisäiseen uudistumiseen

Merkki:  skorpioni Toimivat perimmäistä totuutta ja jatkuvaa muutosta etsien

Huone: 8. Jatkuvan ehdottoman uudistumisen ja menetyksen kohtaamisen alueella


Muutosta elämän tilanteeseen kyllä kaivataan ja etsitäänkin kokoajan.
Mutta mitä tämä kertoo miusta?
En tiedä...
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #94 : 20.04.2006 13:53:44 »

buck2 mun vastaus ei ollutkaan täällä  idiot2 ...lentänyt jonnekkin minne lie..liekö jonnekkin toiseen ketjuun vahingossa Grin  laitetaanpas sitten tähän uudestaan.

Mulla Pluto 8. huoneessa vaa'assa  +  uranus


Planeetta: Tarpeeni jatkuvaan muutokseen ja syvään sisäiseen uudistumiseen
Merkki:     toimivat sovittelevasti ja vaihtoehtoja punniten
Huone:     8.  jatkuvan ehdottoman uudistumisen ja menetyksen kohtaamisen alueella

toimivat sovittelevasti ja vaihtoehtoja punniten ??
tarkoittaako tuo nyt sit että mä olen sellainen empijä ja pähkäilijä ettei tahdo päätöksii syntyy oikee millää??  idiot2
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #95 : 22.04.2006 08:28:49 »

Minullakin Pluto on vaa'assa ja kolmannessa huoneessa, mistä se kolmio kuuta ja venusta yhdennessätoista huoneessa. Olen itse jotenkin ajatellut, että kolmashuone liittyy jotenkin jokapäiväiseen kanssakäymiseen muiden kanssa ja vaaka aiheuttaisi tarpeen harmonian löytymiselle. Koska huoneessa on pluto tuo harmonia löytyy ainoastaan välttämättömien muutosten kautta. Oliskohan se sitten käytännössä sitä, että pyrin tekemään ne muutokset yhdessä muiden kanssa ennemmin kuin itse  *kohauttelee olkapäitään*
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #96 : 22.04.2006 12:15:45 »

Pluto 6.huoneessa ja vaa'assa...niinkuin monella muullakin täällä  Smiley

tämmöisen tulkinnan löysin tältä sivustolta, mutta yllättävän vähän plutosta on tietoa kirjoissa...  Huh

Planeetta: Tarpeeni jatkuvaan muutokseen ja syvään sisäiseen uudistumiseen
Merkki:     toimivat sovittelevasti ja vaihtoehtoja punniten
Huone:     6.  työn, velvollisuuksien ja itseni kehittämisen alueella

Tuo kyllä pitää niin paikkansa, märehdin uutta työtä tai opiskelupaikkaa viime tippaan asti  Grin

-MillaMiuMau
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #97 : 22.04.2006 12:31:00 »

hannuli: joo, oikeassa olet, 3.huone liittyy lähiympäristöön ja sukuun ja kommunikointiin. Tässä muutamia ajatuksia Plutosta 3:ssa: Halu hallita lähiympäristöä, ehkä joskus jopa liiankin intensiivistä suhtautumista lähiympäristöön ja sisaruksiin. Joskus riitoja naapuruston ja sisarusten välillä...
Koska 3.huone on myös kommunikoinnin huone, niin kielenkäyttö voi olla loukkavaa ja saatat puhua suoraan ja mitään salailematta.

Hyvät kuvaukset löytyvät mm. Raimo A Nikulan kirjasta Astrologian ihmiskuva.
« Viimeksi muokattu: 22.04.2006 14:09:42 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #98 : 22.04.2006 13:49:15 »

Kolmoshuoneen Plutosta sen verran, että miehelläni on ko. planeetta tässä huoneessa. Hän ei ole erityisen ilkeä sisaruksilleen, mutta liikenteessä hänestä tulee raivohullu sekopää.  Angry

Itselläni Plutonius-ystäväiseni sijaitsee huoneessa 4 yhtymässä Uranukseen. 60-lukulaisena planeettapari löytyy Neitsyen merkistä.

Tämähän voisi viitata hyvin intensiivisiin ja kontrolloiviin suhteisiin kotioloissa, Uranukseen liitetään niin ikään jatkuva muuttaminen tai muuten vain erikoiset vanhemmat.

No, lapsuuteni olen kuitenkin viettänyt 21-vuotiaaksi asti yhdessä ja samassa paikassa ja kuvailisin vanhempiani suvaitsevaisiksi lähes välinpitämättömyyteen asti. Minulla on ollut hyvät ja turvalliset rajat, mutta tunne-ilmasto on muuten ollut kotona melkoisen köyhä ja kylmäkin. Uranus ja Pluto ovat neliössä Aurinkoon ja jos astrologisia tulkintaoppaita olisi uskominen, tämä viittaisi vaikeaan ja traumaattiseen suhteeseen isän kanssa. Olen kuitenkin ollut aina enemmän isin kuin äidin tyttö, ja äitiin minulla on todellakin ollut traumaattinen suhde. Äitisuhteen selvittely tullee olemaan elämänpituinen projekti ja vaikka napanuora häneen onkin jo katkaistu, paljon on vielä tekemistä. Jos tavoitteena on lämmin ja jännitteetön suhde omaan vanhempaan, niin paljon on vielä työtä tehtävänä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #99 : 22.04.2006 14:16:07 »

Mulla on pluto 7. huoneessa neitsyessä.. sen takia on kyllä entisen miehen (Neitsyt) kans liitossa rytissyt.. valtataistelua, kaksi vahvaa persoonaa Itse kaksonen) vastakkain.. kaikenlisäks kuunsolmukin.. karmallinenkin vielä.. no nyt suoritettu..  buck2  Grin
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #100 : 22.04.2006 23:28:20 »

hannuli: joo, oikeassa olet, 3.huone liittyy lähiympäristöön ja sukuun ja kommunikointiin. Tässä muutamia ajatuksia Plutosta 3:ssa: Halu hallita lähiympäristöä, ehkä joskus jopa liiankin intensiivistä suhtautumista lähiympäristöön ja sisaruksiin. Joskus riitoja naapuruston ja sisarusten välillä...
Koska 3.huone on myös kommunikoinnin huone, niin kielenkäyttö voi olla loukkavaa ja saatat puhua suoraan ja mitään salailematta.

Hyvät kuvaukset löytyvät mm. Raimo A Nikulan kirjasta Astrologian ihmiskuva.

Kaurisenergiaa, kiitos kirjallisuusvinkistä!   smitten Kuvaukset tuntuivat yhtä aikaa oikeilta ja vääriltä  Smiley Pinna on pitkä, mutta sitten kun se katkeaa, säihkähdän itsekin, muista puhumattakaan! Riitoja harvoin, mutta ajatuksissani en todellakaan ole puhdas... Ehkä kannattaisi ennemmin sanoa suoraan kuin kyräillä itsekseen ja paisutella asioita! Aikaisemmin minulla oli tarve miellyttää kaikkia, mutta viime vuosina olen oppinut sanomaan rehellisemmin, jos joku asia ärsyttää (suurin kiitos välittömän kaksosystäväni, joka saapui elämääni sulostuttamaan  smitten). Yllätyksekseni huomasin, että ihmiset eivät hyljänneetkään, vaan välit ovat loppuviimein jopa muuttuneet paremmiksi. Rehellisyys maan perii!!

Suoraan sanomisesta vielä, puhun todellakin mitä päähän pälkähtää. Kaikkia hassuja ajatuksia ja ideoita... Monet taitavat pitää ihan höpsönä ja lapsellisena, epäuskottavanakin... mutta jos alan liikaa rajoittaa, kuolen pystyyn!
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Keho
Vieras
« Vastaus #101 : 22.04.2006 23:51:01 »

Näyttääpi olevan tuolla 9. huoneessa ja Leijonssa se omakin Plutoni syntymäkartalla.  Shocked Smiley

Joten aikamoista mylläkkää se on aikaan saanut omassakin elämässäni, sen syvällisen itsetuntemukseni aikaan saamiseksi. Sillä muutenhan ei ole mahdollistakaan sitä ymmärrystä tästä maailmankaikkeudestakaan saada, ellei ensin tunne itseään. Koska ensinhän se kuitenkin näyttäytyy siinä Itsessä, se kaikkeus ennen kuin laajenee sen evoluution tuomana, kokonaiseksi universumiksi.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #102 : 23.04.2006 00:06:32 »

Onpas nämä hauskoja hymiöitä! Grin
Hannuli, mulla on aurinko, kuu ja merkurius samassa merkissä kuin sulla! Ollaankohan yhtään samanlaisia...oon syntynyt 21.2.1985.
tallennettu
jokuska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #103 : 25.04.2006 13:12:07 »

Moi!
Minulta se löytyy (yllätys, yllätys) Vaa`asta ja 2. huoneesta. Osaako joku sanoa jotain tästä? Terveisiä vain plutokaimalle Antti- Tapiolle!
tallennettu

Vesimies, nouseva neitsyt, kuu kaloissa, aurinko vesimiehessä, merkurius vesimiehessä, venus oinaassa, mars härässä, Valkoinen mangneettinen peili, Rotta
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #104 : 25.04.2006 15:32:00 »

Pluto vaa'assa 1. huoneessa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: