Äänestys
Kysymys: Missä merkissä Ceres sinulla on?  (Äänestys päättynyt: 04.08.2006 13:31:11)
Oinas - 4 (6.9%)
Härkä - 8 (13.8%)
Kaksoset - 6 (10.3%)
Rapu - 5 (8.6%)
Leijona - 3 (5.2%)
Neitsyt - 5 (8.6%)
Vaaka - 2 (3.4%)
Skorpioni - 5 (8.6%)
Jousimies - 5 (8.6%)
Kauris - 2 (3.4%)
Vesimies - 5 (8.6%)
Kalat - 8 (13.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 45

Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Cereksen tietopaketti!! Missä merkissä Ceres sinulla on?  (Luettu 31418 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kieroon_Kasvanut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #45 : 04.04.2010 15:34:31 »

Trooppisesti 11. huoneessa skorpionissa.

[/quote]
Skorpioni:
Koskettavat kuolemantapaukset voivat olla mahdollisia tätä merkkiä toteuttavan henkilön elämässä. Skorpioni-Ceres saattaa sisältää jälleensyntymisenmuistin tai sen helpon spontaanin avautumisen. Skorpionin merkkiin liittyy myös alttius vaikeiden Pluto-ihmisten kohtaamiseen; Pluto-Ceres kontakteissa saattaa ilmetä huoltajuuden tai huoltamisen pakkoa. Pahimmillaan hoivaaminen onkin sitovaa vallankäyttöä.

            --> Reikiopettaja Aila Norlamon Ceres sijaitsee Skorpionissa
                ja asteroidi on tismalleen AC:ssä. Ei ole ihme, että hän
                on paitsi toiminut äitihahmona
                tuhansille etsijöille myös tuonut reinkarnaation yleiseen
                tietoisuuteen.

[/quote]

Tjaa..kyllähän tuota kuolemaa on tullut kohdattua lapsuuden ystävän liikenneonnettomuuden kautta. Sad Se oli kova paikka 16 vuotiaalle,mutta eihän sille nyt enää mitään voi, ja en haluaisikaan,sillä tiedän tapaavani hänet vielä joskus angel

Ja tuo vallankäyttö  askendentti skorpioni :na on tullut tutuksi  buck2 Osaan paikoitellen olla aikas sitova ja pakkomielteinen ihan huomaamattanikin. Etenkin juuri ystävyys-suhteissa,joita tuo 11.huone taisi sisältää Lips Sealed Embarrassed Tai ehkä minä jollain tavalla tajuan sen,mutta minkäs tekee,jos pää pyöri vähän hitaammin kuin muilla ja tajuaa vasta jälkeenpäin,että onpas ollut kamala tyyppi crazy2
tallennettu

Trooppinen aurinko vesimies, kuu oinas, askendentti skorpioni
Sideerinen aurinko vesimies, kuu kalat, askendentti vaaka

Kiinalainen Metallivuohi,puupuhvelin egolla
Sininen Solaarinen Yö
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #46 : 04.04.2010 16:36:24 »

Itselläni on  ceres kalat 6. huoneessa. Marttyyritaipumusta minulla ei ole, mutta autan ihmisiä mielellään nimenomaan heidän henkisissä ongelmissaan. Luonto ja ekologia ovat olleet tärkeitä lapsesta lähtien.

Kiinnostuin kosmisista äideistä puhuttaessa vilkaisemaan anopin karttaa. Hän on nimittäin Suuri Äiti, rakastaa kaikkia ja tekee aina parhaansa, että muilla olisi hyvä olla. Kaikki ovat hänen mielestään söpöjä ja hän on valmis auttamaan kaikkia. Hän on tosin valitettavasti myös vetänyt puoleensa nimenomaan äitihahmoja etsiviä rassukkamiehiä.
  Hänellä oli  ceres harka 1. huoneessa. 1. huoneessa oleva  ceres saattaisi ehkä kertoa tästä äitimäisyyden esilletulosta. Käsittääkseni  harka liittyy äititeemaan nimenomaan kodinhengettärenä ja emäntänä, hyvin perinteisenä äitinä ja naishahmona.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #47 : 13.04.2010 14:58:58 »

Mulla  ceres jousimies 11. huoneessa, tarkassa  aspect_con neptunus . Lisäksi väljä  ceres aspect_opp kuunsolmu ja väljä  ceres aspect_con merkurius aspect_con venus ja  ceres aspect_ssx mars ja  ceres aspect_ssx jupiter . Olipa siellä myös   kuu puolitoistaneliö  neptunus aspect_con ceres .

Tää menee yli mun ymmärryksen idiot2 . Avokätinen lähimpiä kohtaan, juu kyllä. Julistajahenkinen olen (julistukset perustuvat mun omiin kokemuksiin - mihis sitä moninkertainen  jousimies raidoistaan pääsis Grin ) ja jos jollakulla läheisellä on vaikeaa, niin olen touhottamassa ympärillä, tuon mielenpiristystä (esim. leivon tai tuon jotain pientä kivaa), kuuntelen kyllä, mutta hyyy-yvin optimistiseen sävyyn olen kannustamassa jatkamaan eteenpäin.

Ehkä tämä ymmärretään usein väärin. En ole iloinen siitä, että jollakulla rakkaalla on vaikeaa. Päinvastoin, usein itken toisen surua itsekseni Sad  Naamatusten ehkä siksi ikipirteä, koska haluan antaa edes vähän iloa, vaikka sitten omatekoisilla leipomisilla tms. Smiley  Eihän se ongelmia poista, mutta ehkä toiselle tulee olo, että elämä voittaa kuitenkin... Osaan myös kuunnella (en pelkästään päteä koko ajan) ja olen tarjoamassa olkapäätä, jos elämä potkii (kuka tarjois sitä mulle, kun ahdistaa tällä hetkellä koko ajan Sad ). Olen enempi henkinen auttaja. Mutta jos pystyn toimimaan myös konkreettisesti toisen hyväksi, niin kyl se niinkin käy Smiley

Mikään äiti-tyyppi en siltikään ole - johtuneeko  ceres :n vieraasta sijainnista 11. huoneessa... Mutta esim. tukihenkilö yhdistyksissä tms.

Vahvan Nepparin takia olen aika kalamainen... En kuitenkaan usko, että mikään marttyyri, koska tulta löytyy, jos mua yritetään alistaa (ehkä ihan lähi-lähipiiri on tämän todennut, esim. töissä en uskalla pomolle alkaa v*ttuilemaan) Tongue
« Viimeksi muokattu: 13.04.2010 15:07:16 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #48 : 14.04.2010 20:47:21 »

tässä hyvä sivusto ceresin tutkimiseen varsinkin tuolla lopussa olevat aspektit....löysin kyllä itseäni paljon niistä.
http://www.bobmarksastrologer.com/Ceres21.1.html
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #49 : 01.04.2024 23:42:00 »

 ceres  kauris
Joko 11.h  tai 12.h mikäli oikein muista, vain  yksi aspekti, joka  
juno.

Hyvä näin.
Olikin 12.h, ja aspekteja roppakaupalla.
Näin vkl.öinä aikaa tutkailla.
Löytyi usea vahvistava selitys huonosti taipuvalle niskalleni (henkisesti!). 

Osuukin pääaspektien viidakkoon.

Jummi jammi. Tää onkin varsinainen napatyrä.  Menee vielä mooonta yötä tätä tutkaillessa. Pai pai....

« Viimeksi muokattu: 06.04.2024 03:50:53 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: