Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttajia etsimässä  (Luettu 5945 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuueli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 02.05.2006 21:04:55 »

Hei kaikille foorumilla pyörähtäville!  Smiley

Nyt alkaa olemaan elämäntilanne sillä lailla sekaisin, että kaipaisi selvännäkijän tai muun vastaavan auttajan apua. Kovin on koittanut itsekseen miettiä ja pohtia, mutta nyt tuntuu että olisi löydettävä se oma auttaja.

Joihinkin olen joskus aikaisemmin ollut yhteydessäkin, mutta en ole vielä vaan löytänyt sellaista joka olisi minua osannut auttaa. Siksipä kysyisinkin teiltä kokemuksianne ja yhteystietoja saa mieluusti lähettää yv:nä. Jos näin löytäisin sen minulle sopivan auttajan!

Kiitos kaikille jotka viitsivät nähdä vaivaa ja jakaa minulle tietonsa.  Smiley

Astron auttajalistaakin olen kyllä selaillut, onko muilla kokemusta sieltä löytyvistä auttajista?
tallennettu
jokuska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #1 : 03.05.2006 09:44:52 »

Huomenta!
Kirjoittelinkin tuossa toisaalle jo asiasta. Mutta kirjotanpa vielä tähänkin.
Itse löysin auttajalistalta selvinnäkijöiden alta Saana Eskolan, jonka kanssa synkkasi hyvin yhteen. Yhteyttä otin sähköpostin välityksellä. Ihmettelen edelleen miten joku voi tuntea niin hyvin, kun ei kumminkaan tunneta.
tallennettu

Vesimies, nouseva neitsyt, kuu kaloissa, aurinko vesimiehessä, merkurius vesimiehessä, venus oinaassa, mars härässä, Valkoinen mangneettinen peili, Rotta
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 06.05.2006 21:06:32 »

Suosittelisin edelleen regressioterapiaa, koska silloin tieto tulee itsestäsi ja voit oppia tekniikan, jolla pääset sielusi/ menneiden elämiesi/ hekioppaasi/ enkelisi kanssa voimakkaaseen yhteyteen maksamalla kerran hoidosta. Näkijöille kun soittaa 10-20 min tai käy tapaamassa, hoito ei todella ole yhtä jytkyä kuin minulla ollut kolmessa regressiossa. Puhelimessa soittamalla ei ole tietoakaan mistään enkelien tms rakkaudesta kuten regressiossa. Samat ongelmat tai kysymykset jää pyörimään ja etsit taas muaalta kuin itsestäsi.

Erilaisia elämiä tullut esiin, keskiaikaa, jossa mies oli ohikulkeva ritari, sen jälkeistä aikaa, jossa mies oli aviomieheni ja muitakin miehiä oli. Viimeisin regressio toi vahvimmin sen rakkauden tunteen, suojan, huolenpidon ja jatkuvuuden tunteen menneestä nykyiseen ja tulevaan.

www.regressioterapia.com

Anu Wyskiel on edelleen ihana, valoisa ja korkeampien voimien välittäjä. Tavattiin just.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
anita_korte
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3 : 10.05.2006 16:05:24 »

Sinussa itsessäsi on vastaukset. Älä kiirehdi asioiden edelle,elämällä on tapana järjestyä - sinullakin sinulle  parhaalla mahdollisella tavalla kun odotat rauhallisesti. Kärsivällisyys lienee yksi oppiläksysi tässä elämässä. Tunteet ovat mielesi tuottamia, eivät ne ole osa sinua. Kaikkea hyvää, anita
tallennettu
Margit
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #4 : 22.06.2006 20:04:47 »

Ei avun hakemisessa mitään tuomittavaa tietenkään ole, mutta näkijänä voin kertoa, ettei meillekään kaikkea näytetä, mitä haluttaisiin tietää. Huh
Eikä kaikkea ole tarkoitus tietääkään etukäteen.

Vaikeissa elämän tilanteissa on hyvä saada apua, mutta täytyy muistaa kun näkijältä pyydetään apua, se voi olla näkijälle hyvinkin uuvuttava kokemus. Täytyy myös ymmärtää etteivät näkijät ole ongelman ratkaisijoita vaan hyvin paljon riippuu itsestä.  :Smiley
Joskus ne asiat vaan tahtovat olla vaikeita "sulattaa" ja neuvot eivät olekaan niin mukavia kuulla. Embarrassed
Joskus on vaan pystyttävä katsomaan peiliin, jos haluaa muutosta elämään.

Margit  angel
tallennettu
steb
Vieras
« Vastaus #5 : 10.07.2006 08:46:19 »

Hei!

Hyvä näkijä ei teitenkään anna valmiita vastauksia. Itse olen käynyt viimeisen viiden vuoden aikana kolmella eri kanavoijalla yhteensä kahdeksan kertaa  Cheesy.  En ole hakenutkaan heiltä vastauksia/valmiita ratkaisuja, eikä elämäni ole tuolloin aina ollut solmussa  Undecided. Mielestäni olen saanut heiltä todella paljon. He auttavat näkemään selkeämmin omaa elämää ja olen oppinut tuntemaan iseäni paljon paremmin. Heiltä olen saanut tukea ja kannustusta oman henkisen kasvuni tiellä angel.

Lämpöä ja valoa!
Steb
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: