Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten olet kokenut enkelit?  (Luettu 30485 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #15 : 30.05.2009 23:04:43 »


Minä mietin, että miksi on tärkeää nähdä tai aistia tai saada todiste enkeleistä, henkioppaista?

Mitä sitten, jos enkeli ilmestyisi, sanoisi "tässä olen"?
Olisiko arkitodellisuus helpompaa, mitä sillä saavuttaisi?

Eikö pystytä uskomaan, jos ei voida nähdä?

Usko, mihin tahansa, vaikka siihen kanamunaan perustuu siihen, ettei sitä tarvitse voida todistaa?
Haetaan siis tietoa, varmistusta, että voidaan uskoa.... se on tietoa, ei uskoa.  Wink

Minä myös ainakin kainaloihin asti maa-ihmisenä (  aurinko  askendentti  neitsyt ) en näe, kuule, tunne enkeleitä tahi muita muassa kulkijoita kuin kanssaihmisiä. Jää siis uskon varaan nämä henkiolennot, mutta mitäs siitä, en oikein keksi mitä tekisin Tiedolla heistä. Ei kai se arkihommia mihinkään muuttaisi.... syötävä, nukuttava, puhuttava, töitä tehtävä olisin kuitenkin.  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
julyette
Vieras
« Vastaus #16 : 31.05.2009 13:16:37 »


Eikö pystytä uskomaan, jos ei voida nähdä?


Ilmeisesti ei, siitäkään huolimatta, että historia on jo monin tavoin todistanut, että jotakin voi olla olemassa vaikkei sitä juuri sillä hetkellä näe tai pystytä todistamaan. 
Hyvä esimerkki vaikka entisaikojen uskomus, että maapallo on litteä ja aurinko kiertää maata. Galilei oli vankka heliosentrisen  (maa kiertää aurinkoa) maailmankuvan kannattaja, jota pidettiin harhaoppisena ja katolisen kirkon toimesta hänet määrättiin jopa kotiarestiin näiden huuhaa-mielipiteidensä vuoksi. No kuinkas sitten kävikään? Onko maapallo pannukakun muotoinen ja aurinko kiertää maata?

Monet arvostetut astronomit ovat tulleet laskelmiensa pohjalta siihen johtopäätökseen, että on hyvin mahdollista, että on olemassa rinnakkaisia maailmankaikkeuksia, vaikkei niitä pitävästi tällä hetkellä pystytä todistamaan. Maailmankaikkeuden rakenne ja koostumus on itse asiassa yllättävän monen astronomin päätutkimusaiheena nykyään.

Minusta on jotenkin ylimielistä väittää, että vain se mitä ihminen sillä hetkellä pystyy havannoimaan ja todistamaan, on olemassa ja kaikki muu mielikuvituksen tuotetta. Ihmisen kyvyt ovat niin mitättömän rajalliset, että on ihme, että niiden avulla on pystytty edes nämä nykyiset asiat todistamaan.
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #17 : 01.06.2009 16:44:58 »

Enkelit on tosi hyviä tyyppejä. Eivät soittele ovikelloa, stereoita, rumpuja tai häiritse yhtään millään tavalla. Kuitenkin jos sattuu kaipaamaan kaveria tai apua, niin siinähän ne sitten ovat. Mainioita kavereita siis eikä niihin tarvitse edes uskoa, kun avun saa siitä huolimatta. Tosi näppärä keksintö. Minä tykkään tästä systeemistä.
smitten        smitten        smitten
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #18 : 01.06.2009 17:43:34 »

Joskus 10 vuotta sitten sanoin, että ne ihmiset, jotka uskovat enkeleihin ovat heikkoja ihmisiä sillä he eivät pärjää yksin vaan joutuvat tukeutumaan johonkin yhtä joutenmieliseen kun usko johinkin suurempaan.

Sitten elämä tapahtui.

Ja nyt uskon minäkin. Ihan vaikka en heitä näekkään .. .

aikaisempi kommenttini oli lähinnä sellainen kärsimättömyyden puuskasta syntynyt turhautuneisuus. Mutta minulla on koko elämä aikaa oppia. Ehkä vielä opin. Who knows.

Smiley

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 01.06.2009 22:26:01 »

Kyllä varmaan Anahata  (kaunis nimi sinulla!)

Sain juuri viestin ystävältäni, että sininen enkeli tulee kanssani matkalle!

Viimeksi kun olin automatkalla, hän lähetti vihreän enkelin mukaan ja ihme tapahtui kipetyneelle selälle. Se oli matkalle sattunut kiropraktikko! Paransi selkäni.

Luulen, että sininen tarkoittaa ajatuksia, unelmia, jotakin löydän...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
epona
Vieras
« Vastaus #20 : 02.06.2009 00:24:52 »

Michail.

Sininen enkeli. Turvanasi.
 angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 04.06.2009 12:17:06 »

Olen kokenut läsnäolona, valon välähdyksinä, tuulahduksena ja unissa olen nähnytkin enkeleitä.  angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 04.06.2009 15:39:56 »

Sain juuri viestin ystävältäni, että sininen enkeli tulee kanssani matkalle!


Minulla on ollut usein sininen enkeli mukana
tuolla Wienin yöelämässä :Smiley
-drinkkinä. Cheesy Grin 2funny
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #23 : 04.06.2009 16:10:52 »



Minulla on ollut usein sininen enkeli mukana
tuolla Wienin yöelämässä :Smiley
-drinkkinä. Cheesy Grin 2funny


Hih...tuo samainen sininen enkeli on myös aikoinaan siivittänyt minunkin matkaani... 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 04.06.2009 17:39:12 »


Hih...tuo samainen sininen enkeli on myös aikoinaan siivittänyt minunkin matkaani... 2funny

Heh..! Cheesy Rovatar on kohta enkeli-uskovainen! Cheesy
Ensin alkaa lukea kanavointeja ja sitten muistaakin,
että onhan nuo siivekkäät pirulaiset ainakin jossain
vaiheessa olleet ihan siinä silmien edessä! Grin 2funny


MUOKS. Ja enkeli/pirulainen.. :Smiley
Väitättekö ihan tosissanne, että kun pyydätte esim. niin ihanaa Mikaelia
suojelemaan sinua pahalta toveriltasi,
että hän ihan ystävällisesti tälle näyttäytyy..? :Smiley Tongue
« Viimeksi muokattu: 04.06.2009 17:42:25 kirjoittanut Sasha » tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #25 : 04.06.2009 21:45:15 »


Heh..! Cheesy Rovatar on kohta enkeli-uskovainen! Cheesy
Ensin alkaa lukea kanavointeja ja sitten muistaakin,
että onhan nuo siivekkäät pirulaiset ainakin jossain
vaiheessa olleet ihan siinä silmien edessä! Grin 2funny


MUOKS. Ja enkeli/pirulainen.. :Smiley
Väitättekö ihan tosissanne, että kun pyydätte esim. niin ihanaa Mikaelia
suojelemaan sinua pahalta toveriltasi,
että hän ihan ystävällisesti tälle näyttäytyy..? :Smiley Tongue




Sasha
Minä en pelkästään lue kanavointeja, vaan minä luulen, että minä jopa kanavoin itse!!! Kiss

Luin nimittäin vanhoja kirjoittamiani tekstejä vanhasta päiväkirjastani ( sellainen ruusukantinen, pienellä lukolla, jonka avain on visusti piilotettuna …tiedättehän..? smitten) ja huomasin, etten tunnistanut teksteistä itseäni yhtään! idiot2

Ihan soopaa moni kirjoitus!!Kuten varmaan täälläkin! Huh

Joku on kanavoinut sen kauttani!! Shocked

Nimittäin sininen enkeli ei ole voinut ohjata kättäni, koska olen löysännyt sen kädestäni sen liiallisen makeuden takia, liian siirappia makuuni!

Siispä lukiessanne kirjoituksiani, ottakaaa huomioon, että nämä voivatkin olla kanavointeja.  Cool

Onneksi ei kuitenkaan kilometrin pituisia kuten joillakin…
käteni väsyisi muuten! Cry

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 05.06.2009 17:51:57 »



Sasha
Minä en pelkästään lue kanavointeja, vaan minä luulen, että minä jopa kanavoin itse!!! Kiss

Ihan soopaa moni kirjoitus!!Kuten varmaan täälläkin! Huh

Joku on kanavoinut sen kauttani!! Shocked

Nimittäin sininen enkeli ei ole voinut ohjata kättäni, koska olen löysännyt sen kädestäni sen liiallisen makeuden takia, liian siirappia makuuni!

Siispä lukiessanne kirjoituksiani, ottakaaa huomioon, että nämä voivatkin olla kanavointeja.  Cool

Onneksi ei kuitenkaan kilometrin pituisia kuten joillakin…
käteni väsyisi muuten! Cry



Oikeastaan.. :Smiley nyt kun mainaisit,
niin juuri näin minä olen ajatellutkin  Wink
...mutta kun kaikkea ei ihan (vielä) kärsi sanoa ääneen, Lips Sealed
ettei nyt vain joku... kanavoija/enkeli...  angel
vedä herneitä nenään ja revi pelihousujansa ja polta niitä..  Wink

tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #27 : 08.06.2009 10:46:55 »

Yhden kerran minulle on näyttäytynyt enkeli/henkiolento aivan yllättäen keskellä päivää, kun oli yksin kotona. Koirani oli muutama kuukausi aikaisemmin nukutettu pois ja hän halusi tulla minua tervehtimään kai. Koirani seisoi eteisessä sellaisena kuin oli elävänäkin, mutta läpinäkyvämpänä ja sitten katsoin, että kuka ihme siinä vieressä seisoo. Pitkä valkoisessa kaavussa oleva olento, jolla oli pitkät ruskeat hiukset ja niin kaunis hymy ja silmien katse. Tämä kesti vain muutaman silmänräpäyksen, mutta muistan sen ikuisesti. Sen jälkeen en ole heitä nähnyt, mutta monesti tunnen läsnäolon jne. Kerrankin yöllä heräsin siihen kuin olisi siipi/sulka käsivartta pitkin mennyt. Minusta on niin ihanaa, että näitä apujoukkoja on, koska joskus tuntuu, että sitä ei aina pärjää omin avuin tässä maailmassa.....Ettei aina tarvisi vaikeimman kautta kaikkea tehdä.....Mutta toki olisi hienoa, jos olisin niin kehittynyt, että heidät näkisi...Mutta ehkäpä joskus....Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #28 : 08.06.2009 12:26:23 »

 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #29 : 08.06.2009 14:04:26 »

Nyt minä kyllä todellan tarvitsisin enkelin tai parikin. Eiköhän ne jossain tossa lähellä tittaile minun joutavia huoliani, jotka tuntuu maailman lopulta pienessä elämässä.    Huh 
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: