Sivuja: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3016044 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2685 : 24.12.2009 14:55:01 »

joulun jälkeen vasta

millaista elämä olisi ilman traditioita, tuttuja tuotemerkkejä, sovittuja työaikoja - anarkiaa?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2686 : 24.12.2009 19:42:39 »

Ihanaa - vapautta  Cheesy OI sitä TUNNELMAA joka on saatu aikaan juurikin elokuvaan "Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen" - katsoin sen taas eilen illalla - mikä TUNNE!

Joko Pukki kävi?
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #2687 : 24.12.2009 21:23:43 »

No ei käynyt ja kuusikin on vielä paketissa varastossa! Hieman erilainen joulu meillä!
 Smiley
Taannoisen sikalakeskustelun jälkeen mediassa: kinkku vaiko kalkkuna (meillä oli sen keskustelun pohjalta ensimmäistä kertaa kalkkuna - saa nähdä, tuleeko kalkkunoiden kasvattamisesta ensi viikolla uusi mediapölläys ja sitten harmittaa!)?
 :Smiley
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2688 : 24.12.2009 22:45:48 »

Eipä täälläkään, kumpaakaan - siis pukkia tai kuusta  Smiley

eikä myöskään kinkkua tai kalkkunaakaan  laugh

Isse olen tehnyt ihania laatikoita ja leipomuksia  Tongue Tongue Tongue ja suklaata ON   smiley6600


Lempikakkusi? (resepti mukaan jos mahdollista  Wink Cheesy


tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2689 : 25.12.2009 15:04:14 »

omenapiirakka..

miksi ihmiset haluavat lukea sota-politiikkakirjoja yhä uudestaan, niin että nämä ovat joulun myydyimpiä kirjoja?

henkisissä kirjoissa sanotaan juuri päinvastoin, että jos et keskity ajattelemaan sotaa, näet muutakin kauneutta maailmassa.. jne..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #2690 : 25.12.2009 15:17:25 »

Siinä se haaste taitaa ollakin: sota, riita, vihanpito ja välienselvittely muodossa jos toisessa taitaa olla meille niin tuttua, että siinä olemme "mukavuusalueellamme". Jos tilalle tuotaisiin yhtäkkiä rauha, rakkaus, ystävyys, pyyteettömyys, hyvä tahto, ystävällisyys, loputon anteeksianto ja muut yläarvot, taitaisi monelta mennä matto alta ja olla ihmispolo hukassa itsensä kanssa.
Kaikki aikanaan.
 Cool
Mutta jatkokysymys: oletko koskaan ajatellut mikä ihmeaine vesi on? Läpinäkyvää, siinä voi uida ja kellua, sitä voi juoda, se peittää Suomen nyt lumikiteinä, joista jokainen on erilainen - ihan uskomaton aine! (Joo tänään on korkealentoiset ajatukset!)
 Grin
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Asterix
Vieras
« Vastaus #2691 : 26.12.2009 15:21:04 »

Olen miettinyt. Sitä satoi eilen täydeltä taivaalta. Wienissä Joulun on ollut yli 10 astetta lämmintä.
Viikko sitten oli lunta ja näytti valkea Joulu lupaavalta, mutta kun ei.  idiot2

Koetko tarvetta uusiutumiseen Uuden Vuoden tultua? Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2692 : 26.12.2009 15:35:40 »

en ole vielä päättänyt. ehken mene keskelle pyryä, vaikka sekin hauskaa (pulkkamäet hienoissa paikoissa)

sanotaan että Universumi palauttaa monin kerroin sen mitä annat muille, esimerkiksi jos teet jonkun rahataian. eräs henkilö saanut "hyviä tuloksia" tällä. miksi Universumi tekee tämän ja mikä ja kuka Kaikkeudessa valvoo, että saat  moninkertaisesti takaisin? nyt en tarkoita vain hyvää mieltä vaan energian antamista ja saamista esim rahan tai lahjojen muodossa.

uskallatko lahjoittaa, vai palaako takaisin? vai palaako päreet..  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
epona
Vieras
« Vastaus #2693 : 27.12.2009 18:50:00 »

Kyllä mä tässä jo muutaman vuoden olen lahjoittanut opiskelijabudjetilla ihan pienen summan rahaa Unisefille.

Ja annan mielelläni jos minulla on jotain mistä antaa. Vapaaehtoistyö on toinen - ei tarvitse kukkaroaan laihduttaa vaan voi tekemällä antaa jotain.


Onko rohkeaa, uhkarohkeaa vai pikemminkin hullua kertoa itsestään ja elämästään avoimesti ajattelematta sen kummemin seurauksia?
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2694 : 27.12.2009 23:23:57 »

Jos kertoo itsestään ajattelematta sen kummemmin niin mielestäsi se on vähintään uhkarohkeaa, mutta yleensähullua riippuen asiasta, mutta jos kertoo itsestään tietoisesti asioita avoimesti niin se on rohkeaa.

Kuinka paljon ihminen kestää?
tallennettu
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #2695 : 28.12.2009 02:33:20 »

Hmmm, vastaan myös edelliseen. Olen aivan liian avoin kertomuksissani ja olen saanut sillä aikaan potkutkin töistä, lähes 10 vuoden jälkeen kyseisessä yrityksessä, kun aloin puhua kahvipöydässä kokemuksistani. Mutta kun sille tielle lähtee niin lähtee - oma valinta. Ajattelen kaikesta huolimatta, että aitous on aitoutta. Jos piilottelisin sisintäni, valehtelisin itselleni. Olen törmännyt ihmisiin, jotka suorastaan pakenevat, kun alan puhua vaikkapa rakkausenergiahoidosta. Ja olen törmännyt ihmisiin, jotka ymmärtävät joka sanan ja tiedän, että puhumme sydämen tasolla, emme sanojen. Uskon kaikesta huolimatta, että elämä kantaa, tuli eteen mitä vaan. Siitä pitää vaan selvitä ja nousta ja jatkaa. Milli kerrallaan.
 smitten
Kuinka paljon ihminen sitten kestää/jaksaa? Nyt voi kuulostaa hullulta, mutta juuri niin pitkään kuin jaksaa uskoa. Se usko on se voima, joka kantaa pimeimmässä pimeydessä ja kaiken ylitse ja lävitse. Kun uskoo itseensä ja uskoo, että me emme ole mitään kertakäyttöelämiä maaplaneetalla, siivet kantavat. Sekin auttaa, kun esimerkiksi tällä foorumilla pyytää apua oman elämän haasteisiin. Meitä on täällä monia, jotka haluamme auttaa. Esimerkiksi hevosmiehellä on upeita parantamisen voimia ja minäkin autan, minkä voin, tällä rakkausenergiallani, joka -helkutti- ei vaikuta tuohon rakkaaseen puolisooni, kun energiamme ovat liian samanlaiset. Italiassa, kun siellä asuimme, katoliset mummot paranivat vaivoistaan melkeinpä tuosta vaan, mutta omaa rakastani en saa autettua, vaikka mitä tekisin. Ja kiitän hevosmiestä kaikesta avusta, jota hän meille kaikille täällä antaa.
 smitten
Ja se kysymys: mitä säätä rakastat?
« Viimeksi muokattu: 28.12.2009 02:36:08 kirjoittanut Asteria » tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2696 : 29.12.2009 11:51:21 »

en vihaa, mutta ei todellakaan tarvitse pitää kaikesta musasta vaikka se myisi tms.. vapaa maailma.. yritin pitää kaikesta, mutta sekään ei toimi.

siis kukaan ei tiedä mikä ja kuka Universumissa palauttaa antamamme energian..

suurimmat erot elämässä Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Viro, Venäjä??  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #2697 : 30.12.2009 01:24:20 »

En tajunnut edes kysymystä, mutta tässä vastaus.  angel
Norjalaisilla on öljyä ja se näkyy, vaikka varannot kohta loppu; onneksi vuoret ja metsät ovat täynnä menninkäisiä, joten elämysmatkailussa on heidän tulevaisuutensa.
Suomalaiset ovat vanhaa shamaanikansaa, joka alkaa herätä alkuvoimaansa vauhdilla sekavan tietotekniikkakauden jälkeen.
Virolaiset ovat serkkujamme, jotka ovat säilyttäneet vanhat perinteensä paremmin, kuten näimme tämän vuoden BB:ssä Käpsyttimen kautta.
Venäjä on Euroopan uusi USA. Kurjuuden ja rikkauden ääripäät niin kaukana toisistaan, että itku pääsee jos ajattelee.
Tanska... tasamaata, joka valitettavasti hurahtaa mereen, jos täälläpäin mannerlaatta intoutuu liikkumaan. Tanskalaisista löytyy myös vanhaa viisautta, mutta Saksan malliin, ei Suomen.
Islanti on minulle se unelmien maa. Pieni kansa, joka saapui alunperin muutamalla viikinkiveneellä keskelle ei niin mitään, rakentamaan williin pohjolaan paratiisin, jossa banaanitkin ovat kotoperäisiä. Eikös Edda-kirjat ole juuri sieltä? Niin tai näin, satukansaa.
Ruotsalaisista en sano mittää.  angel
Eli näin pikainen vastaus kysymykseen, jota en ymmärtänyt.
 Cheesy

Muttamutta. Mikä on lempikivesi ja miksi?
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #2698 : 30.12.2009 01:38:15 »

Puolikas enkelikivi, rujo päältä ja säihkettä sisältä.Tuotu Intiasta ja lempikivi siksi, että se toinen puolikas on sillä tuojalla.

Sama kysymys kiertoon:
Lempikivesi ja miksi?
tallennettu
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #2699 : 30.12.2009 01:47:07 »

Ooh, vastaan itse heti. Spektroliitti ja vuorikide. Spektroliitista olen hionut itselleni riipuksen, mutta käytän sitä harvoin, koska se vie heti jonnekin seitsemänteen ulottuvuuteen ja siinä ei maadoituksetkaan heti auta; se on todellinen suomalaisten voimakivi. Suosittelen kaikille henkisen tien kulkijoille, joille kivet ovat kavereita ja matkakumppaneita.
 smitten
Vuorikidettä pidän ihan päivittäin ja olen "koodannut" sen suojelemaan siten, että kun minulle tulee hutera tunne, pyydän sitä aktivoitumaan ja suojaamaan kehoni ja kaikki mielentilani. Nytkin se on kaulassa, niin kuin aina paitsi öisin ja peseytyessä. Tämä vuorikide on tosi painava riipus, mutta siinäpä sen voima onkin. Yhteen isoon kiveen saa ohjelmoitua useita tehtäviä; pieniin vain yhden
 smitten

Ja nyt kun menin itse tähän väliin häsläämään, anteeksi, ja kysymys eteenpäin:
Mikä on lempikivesi ja miksi?
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Sivuja: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: