Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapsistanne.  (Luettu 4262 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 19.06.2012 15:57:08 »

Oletteko muut ajatelleet, että lapsistanne vois tulla energiahoitaja/parantajia.
Minä oon ajatellut et nuorimmaisesta vois tulla.
Härkäpoika-1995.herkkä/kovis..nykyisin herkkä ja uskoo näihin.Ottaa kaiken lunkisti.. Grin
Aivan erilainen kuin kaksi vanhempaa veljeään.

 smitten smitten smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1 : 19.06.2012 16:04:03 »

Keskimmäinen vesimies-vaaka parantaa spontaanisti käsillään  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 19.06.2012 16:10:47 »

Keskimmäinen vesimies-vaaka parantaa spontaanisti käsillään  smitten



Waude, hienoo.. Wink     smitten
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #3 : 25.06.2012 14:59:30 »

No, en osaa sanoa tuohon parantamisjuttuun, mutta neitsytneiti aistii henkiä ja läsnäoloja, kuten äitinsäkkin  Cool. Kummituksetkin ovat sille tulleet historiallisissa paikoissa olemassaolostaan ilmoittamaan aukomalla ovi ja kolistelemalla.  Lips Sealed
tallennettu
mia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #4 : 25.06.2012 17:19:15 »

Olen joskus ajatellut.
Minulla on pian 10 vuotias poika joka on herkkä luonteinen. 
Ollut aina jollainlailla erilainen mutta samanlainen kuin muut. Niinkuin äitinsäkin...
En osaa nyt tähän kuvailla enempää. Itsekkin olen näissä asioissa ihan alussa. itsestänikin uskon että osaan paljon enemmän kuin tällähetkellä tiedänkään.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #5 : 26.06.2012 00:09:12 »

Tyttö  aurinko skorpioni  kuu skorpioni  askendentti kaksoset näkee enkeleitä ja tuntee henkimaailman lähellään, näkee myös henkimaailman unissaan. Tytöstä minulle ilmoitettiin unen ja valveen rajamailla noin vuosi ennen syntymää: "Saat lapsen lähellä omaa syntymäpäivääsi".

Poika  aurinko oinas  kuu kalat  askendentti neitsyt ei ole vielä osoittanut herkkyyksiään. Tosin näin hänestä unen, joka ei ollut mikään mairitteleva. Sen takia hänen kanssaan aloitankin valotyöskentelyn/energiakanavointityöskentelyn. Pojasta en saanut ilmoitusta, mutta hän hedelmöittyi ensimmäisestä munasolusta ensimmäisen raskauden jälkeen. Lääkärit luulivat inseminaatio-lapseksi (lue: koeputkihedelmöitys).

Molemmat lapset ovat herkkiä ottamaan eläimet ja luonnon rakastavasti huomioon.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #6 : 26.06.2012 01:03:36 »

Ihanaa SA..Mikä tuossa koeputkihed. on sit niin outoa. t. ihmeellistä.  Smiley
Tiiän kyllä miten se tapahtuu..nykyään on aika paljon noita koeputkilapsukaisia.. Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #7 : 26.06.2012 12:29:33 »

Ei siinä koeputkihedelmöityksessä olekaan mitään ihmeellistä, mutta poikani sai kyllä ihan luonnollisen alun. Lääkärit ihmettelivät siksi, kun kuukautiseni eivät olleet ehtineet alkaa vielä ensimmäisen raskauden jälkeen. Äitiyskortissa lukee viimeisten kuukautisten ajaksi se päiväys, mikä oli ennen kuin tytär sai alkunsa.

 Smiley Olen luonnonoikku.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: