Sivuja: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647515 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3330 : 23.08.2008 12:06:11 »

Huomenta Elämänilo  Smiley
ja te muut pirteät peipposet siellä takarivissä  Grin hieman kenties kalpeahkon näköisinä vai näenkö väärin... coolsmiley


Vahingonilo........ Grin Cheesy 2funny 2funny

Ei vaan, mä koi elämäni hirveimmän olon tuossa viime viikonloppuna että olen ihan tyst ... Lips Sealed Lips Sealed

Kyllä mäkin join eilen illalla kaksi kaljaa, mutta ei se nyt tunnu kyllä missään.
Vaikka joskus ihan pienestäkin määrästä on heti pukkaamassa rapula päälle.  Angry
No, ehkä oon vähän vainoharhanen ja kuvittelen olevan rapulassa, koska mun pitäis siivota,
mutten jaksa, niin on ihan hyvä syy vaan laiskotella, kun on kerran tällainen tilanne............ idiot2

Ei vaan... Jo aloitin hieman siivoamisen.. Ja nyt jatkan enkä anna periksi.
Tämä projekti on saatettava tänään päätökseen! Muuten sekoan!
Olen jo viikon ajen meinannut joka päivä siivota!!
Nyt, nyt on raivo omaa siivoomattomuutta kohtaan kasvanut  tickedoff niin suureksi että
 knuppel2 knuppel2 tickedoff tickedoff tickedoff Alan siivoamaan!!!!!! Heti!  police

Muuten ihan oikeasti pimahdan tänään..!  tickedoff
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3331 : 23.08.2008 12:15:37 »

Mä oon vältelly mun huoneen siivoomista nyt jotain pari kk..  Grin Se on aika kuosis. Noh, olkoot. En mä käy siellä kuin sillon tällön nukkumassa  :Smiley

Pitäs varmaan siis minunkin siivota.. Ja tehä taas löytöjä  Cheesy

Tietty Tigris kun vauhtiin pääset ni mun osotehan on..  Tongue
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3332 : 23.08.2008 12:24:28 »

Meille saa sitten seuraavaksi tulla purkaan siivousenergiaa   :Smiley angel smitten

Niin ja oikeassa olet, Lionheart  Smiley ei pitäis antaa asioiden hallita, antaa mennä vaan. Joskus olen osaavinani tämän taidon, nyt on hukassa  Tongue Eli taidampa nostaa tämän ahterin ylös ja ulos  Huh temppu sekin toisinaan  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3333 : 23.08.2008 12:51:48 »

Ardith! Kuulostaa huipulta!  smitten


Voi kikkeliskokkelis..... Mulla on NIIN hirveä nälkä etten sanoin pysty kuvailemaan
ja parasta tässä on se, että mun pitää lähtee kauppaan, jotta saan aamiaista.... buck2

Ja kun en taas etukäteen osaa yhtään arvioida mitä mun tulisi sieltä ostaa,
kun jääkaappi on tyhjä.. En mä tiedä mitä mä haluan syödä.  idiot2 idiot2

En tiedä miksi tästä syömisestä on nyt tullut niin vaikea kysymys,
ei vaan jotenkin tee mieli paljon mitään, lähinnä pelkästään kaikkia herkkuja,
mutten niillä voi elää.......

Oon nyt viikon elänyt keitoilla.. Ensin kasviskeittoa ja sitten kalakeittoa (jossa paljon kasviksia, ei perunaa), hedelmillä jne....
Nyt tekee mieli jotain muuta mutta en tiedä mitä.... idiot2 idiot2

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3334 : 23.08.2008 13:06:06 »

Ihanaaa.. maanantaina ihana henkinen kokemus edessä taas. Olen nyt jo niin korkeissa fiiliksissä, mutta varsinkin siellä sitten. Tyyppi sanoi, että hänelläkin ollut todella hurjaa ja on itsekin joutunut selvittelemään paljon sieluasioita, sittenhän hän ymmärtää minua. On ihana kun on joku henkinen tyyppi joka tajuaa missä mennään. Luulen että jotain aika isoa on tulossa taas vaihteeksi.

Aamun "meditoin" kaikkia kivoja villejä poikia..  Grin

Kaunis päivä, järkkään juhlia, kaikenlaista aktiviteettia. Kiva muutenkin ajella rannikolle. Pitäis nyt varmaan mennä fillariretkelle tai vähän myöhemmin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3335 : 23.08.2008 13:16:43 »

Päivää! Smiley
Vitsi oon kuunnellu tätä yhtä samaa kappaletta ainaki 10 kertaa peräkkäin... ihan koukussa tähän  smitten
"jos nyt oves taakse astuisin,niin avaisitko,jos soittaisin sulle,niin vastaisitko,jos kaikesta
pyytäisin anteeks niin antaisitko,ja jos antaisin sulle kaiken niin ottaisitko,jos oisin surullinen
niin huomaisitko,ja jos huomaisit niin lohduttaisitko,jos nyt takas tulisin niin halaisitko..."
  Cry Kiss

Vitsi,pitäis lähtee taas siivoomaan sitä yhtä varastotilaa ja lenkittää yks hoitokoira...
No ihan hyvä että on tekemistä niin tulee nopeempaa ilta  angel
Aiotaan katsoa  kalat kanssa kaikki alkuperäiset Hopeanuolet ja tilataan pizzaa ja
ostetaan kaikkee muutaki hyvää  smitten
Kiva ilta tulossa! Saadaan olla vielä siinä hoitokoiran talossa kahdestaan koko yö. Cool
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3336 : 23.08.2008 17:21:20 »

aika nopeasti sanoit sen! no itse olen katsellut jo 3 kk enkä ole tehnyt mitään, paitsi kaikkea muuta kivaa kuin miehiä. kas miten paljon muuta kivaa onkin! ja nyt on alkanut hieman jotain.. ehkä.. siis ainakin tuntuu että joillekin miehille voi puhua sinnepäin samalla aaltopituudella.. ?


Sitten kun alat ymmärtää puoleensa vetämisen lakia ja ymmärrät, että samanlaista vedetään puoleensa, niin on aina vain helpompaa ymmärtää se, että kun annat signaalin, koko maailmankaikkeus reagoi. Ja kun vihdoin tajuat sen ja alat tarkoituksellisesti kontrolloida antamaasi signaalia, niin tilanteesta alkaa tulla todella hauska, koska sitten huomaat, ettei mitään tapahdu luovan hallintasi ulkopuolella. Ei ole mitään asioita, jotka tapahtuvat sattumalta tai satunnaisesti. Ei ole mitään, mikä tapahtuu jonkin sellaisen vuoksi, mitä värähtelit kauan sitten tai jossain menneessä elämässä. Ei ole kyse siitä, mihin synnyit. On kyse vain siitä, missä olet juuri nyt, tällä punaisella sekunnilla.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2008 17:24:16 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3337 : 23.08.2008 18:51:05 »

Sympatiani asbolokselle... Yritä nyt vaan pysyä balanssissa jotenkin.
Hän ei sitten ollut sinun luottamuksesi arvoinen, jos olitte luvanneet toisillenne uskollisuutta.  Sad
Mutta onneksi maailmassa on muitakin miehiä, kuten sanoit.  coolsmiley
Ja me ansaitsemme ne parhaat päältä... :Smiley Wink Cheesy

Voimia! smitten smitten



..Hehe... 2funny

Katsoin just Pirates of the Caribbean - kuolleen miehen kirstu...

Uuuhhhh, Jack Sparrow, uuuuuuhh, en muuta osaa sanoa.....  Kiss coolsmiley Tongue smitten laugh 2funny

Nauroin ihan kuollakseni siinä kohtaa kun Jackilla on se puujutska selässä (millä se killu niiden alkuasukkaiden nuotiolla) ja ne tyypit heittää siihen niitä hedelmiä.. Ja sit kun se juoksee sen kanssa ja tekee niitä ihme kuperkeikkoja...

Muutenkin ihan nerokas koko hahmo... uglystupid2 2funny

Se miten se kävelee sillai höntisti kun se on koko ajan kännissä ja sillä on niin hyviä ilmeitä....  smitten
smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3338 : 23.08.2008 19:22:52 »

 
  Undecided

Onpas täällä tunnelmat,,, Huh
Heh,ja samoissa olen itsekin parin päivän huuman jälkeen.Mitä nyt taas tapahtuu?HuhHuhHuh?
Eikö todellakaan enää saada kuin parin päivän spurtteja ja taas samaa väsymystä ja alakuloisuutta? knuppel2 knuppel2 knuppel2

Ehkä se johtuu siitä,että ylöspäin mennään ja vauhti on niin kovaa,että tuntuu että jostakin tutusta vielä haluaisi pitää hetken kiinni.Siitä seuraa alakuloa.
Olin jo hehkuttamassa ARDITHIN iltaa,kun seuraavassa kirjoituksessa hänkin näissä fiilareissa. Grin

ASBOLOKSELLE paljon rakkaudellisia ajatuksia! Cry  angel  smitten
Eipä noita juttuja oikein osaa henkiseltä kantilta katsoa juuri silloin,kuin kohdalle kolahtaa.Jälkikäteen sitten.
Ja pitäähän ne tunteet käsitellä. Cry  smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3339 : 23.08.2008 19:28:21 »

miehet toimii, direct action ja naiset tunteilee.. öhh.. Elwynkö se sanoi, ole enemmän kuin mies.. noh.. nyt olen kyllä valpastunut todella, tuntuu että enemmän toiveitteni kaltaisia miehiä on kuin se "kadonnut", siis, täytyyhän miehen olla mies, vaikka se joskus tarkoittaa liikaa itsenäisyyttä.

no kaveruuden kautta miesten kanssa ehkä pääsisi juttuun, noin alkuunsa.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2008 19:30:17 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3340 : 23.08.2008 19:39:57 »


  Grin
Miehet toimii joo! 2funny
Mutta vosivatpa joskus hieman ajatellakin ensin.Ei vaan,ei pidä yleistää ja on meissä naisissakin ihan samanmoista käytöstä.Mutta jotenkin tuntuu että ei kyllä siinä määrin kuin miehissä.
Yleensä naiset haluavat kokea syvempiä tunteita ennen kuin lähtevät mihinkään seikkailuihin.

 kalat miehen kanssa meni ilta mukavasti,mutta kun tarinaa riittää niin paljon,niin pelkkä väsymys saa tällaiseksi "mikään ei inspaa."
Nyt haluan olla yksin ja nukkua pitkät unet ja töllöttää vain tuota telkkua.Tietty niitä kynttilöitä sisällä ja partsin lyhdyissä. smitten

                                     ELÄMÄNILO! Kiss smitten

Iloa ja surua sinulla yhtä aikaa.Täyttä elämää siis! Cry smitten
Luonnollisesti äitisi hieman hätäilee,vaan tottuu kyllä kun huomaa ettet sinä missään maailman toisella puolen ole. Smiley
Vastaava juttu oli juuri ystävälläni,joka muutti 35 vuoden jälkeen paikkakuntaa ja äitinsä vanhuksena hieman hätääntyi.On jo sopeutunut.
Miksi Kouvolaan?
Onko siellä jotain erityistä? :Smiley  Grin
tallennettu

*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3341 : 23.08.2008 19:41:46 »

Asbolos - voimia  angel Olet ollut tietoinen jostakin, mutta nyt realiteetti kohtaa... toisaalta hyvä, ikävissä tunnelmissa on hirveä "odottaa"

Me ukon kanssa puhuttiin viime alkuyöstä tuosta tilanteesta ja siitä miltä se toisesta tuntuis /miten moinen voidaan välttää, jos jommallekummalle tulee kiusaus ja tilaisuus  Smiley Jotakin siis on ollut ilmassa, koska ajatus leijaili kummankin aatoksissa ja sellaista "vihjailua" on ollut jo vk.n ajan puolin ja toisin keskusteluissa. Nyt sitten nostettiin kissa pöydälle  Wink

Jotakin todellakin on meneillään, koska useat puhuvat nyt rankoista jutuista jotka tulevat ns.puun takaa ja nappaa maton alta kerralla  idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3342 : 23.08.2008 19:55:32 »

No johan.. Ajattelin että sinkut pääsee tästä vähemmällä, mut ei... coolsmiley
Siis nyt on ollut ihan loisto päivä, mutta arvatkaa vaan kävinkö eilen 3 tunnin intensiivisen ja vakavan keskustelun Elviksen kanssa..

Mä en tiedä miksi, mutta me tiuskittiin toisillemme ja puolusteltiin joka asiaa itsessämme ja käyttäytymisessämme....
Kummallakin meistä on niin vahva tahto rakastaa, mutta kummallakin on niin vahva tahto VIHDOINKIN olla vapaa sellaisista suhteista jotka estää omaa kasvua ja elämää.. Ja me käytiin kovaa keskustelua edellisistä suhteistamme ja siitä että oltiinko me oikeesti uhreja vai ei - ja lopulta tajuttiin niitä kaikkia virheitä mitä itse oli tehnyt......
Oli silleen aika kipeä keskustelu.. Tajuttiin yhdessä miten yksinäisiä me ollaan omien vahvojen luonteidemme ja itsellisyyksiemme kanssa - miten kummastakin tuntuu että juuri nyt ei ole varaa yhtään "muovautua" tai tehdä kompromisseja, että tekisi tilaa sille jollekin omassa elämässään......
Kummastakin tuntuu että kukaan ei vastaa niitä omia unelmia ja sellaisiin on turha tutustua paria kahvittelua enempää ja sit tulee taas tyhjä olo....

On jotenkin kummallista kaikki tää....

tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3343 : 23.08.2008 20:02:06 »

BILEET PYSTYYN  Cool

Ukko pisti viestin, että on voittanut katuautojen kiihdytyskisoissa KULTAA  Cheesy Pokaali matkassa on koti tulossa ja nyt täytyy pistää kaljaa kylmään ja saunaa kuumaksi  smitten

Tätä on sitten monta vuotta koetettu. Oman alueen nopein on tuo autoa ja mies ollut jo omassa luokassaan, mutta nyt pätkähti isompi potti... joskus sitten vielä se SM...  angel  smitten

Niin ja on minulle tapahtunut keskiviikkona vielä yksi iso juttu, mutta siitä pidänkin kynttilän vakan alla ja myhäilen itsekseni... jotta nyt sitä mennään, yritetään ainakis -uraputkeen  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3344 : 23.08.2008 20:33:17 »

Kide...!  Cheesy smitten

Onnea ja menestystä hänelle ja sinulle...!  smitten


Nyt soi stairway to heaven.... Sillähän me kaikki matkataan, kuljetaan porras portaalta..
Kuvitelkaapa, mitä nopeammin juoksemme portaita, sitä suurempi riski on myös kompastumiseen ja kaatumiseen!
Sitähän tämä vain on. Smiley Wink
Onneksi välillä voimme olla hetken aikaa rähmällämme ja sen jälkeen taas nousta ja jatkaa kipuamistamme.  angel

Mikä suuri vahvuus ihmisessä asuu!

Miten rakkauden täyteinen ja luottavainen sydän voi ollakaan!

Onneksi sydän on elävä ja sen takia kykeneväinen parantamaan itse itseään ja eheytymään!
Meissä kaikissa asuu vuosituhansien viisaus ja syvyys!  smitten
Sielumme ovat VAPAITA!
  smitten

Ja mitä minulle on tapahtunut kun puhun tällaisia?
Ei mitään muuta kuin että löysin taas luottamuksen kipinän,
eikä se ole enää pelkkä kipinä vaan se loistaa hehkuu ja roihuaa! Smiley


tallennettu
Sivuja: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: