Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 1 ja 11 huone  (Luettu 12479 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #15 : 20.09.2006 12:22:18 »

Minulla on ykkös huoneessa  aurinko  vesimies :ssä ja  merkurius  vesimies :ssä sekä  ceres  kauris :ssa. 11. hone näyttäisi olevan tyhjä... tosin en tiedä katsoinko noitakaan oikein, kun en ole jostain syytä oppinut käyttämään tätä uutta karttaa senkään vertaa, mitä vähää sitä vanhempaa versiota osasin käyttää.  Undecided Huoneiden kärjistä ja aspekteista en tajua tuolta yhtään mitään... uglystupid2
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 20.09.2006 12:25:06 »

Kokeile astro.comia? www.astro.com
Siellä on isompi valinnanmahdollisuuskin, voi vaihdella eläinrataa, lisätä asteroideja ja vaihdella huonejärjestelmää yms...
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #17 : 20.09.2006 15:47:12 »

Myös siskoni ja avomieheni ovat kolmekymppisiä. Molemmat kyllä matkustavat mielellään, ja ovat opiskelleet ulkomailla. Mutta sen näkisin liittyvän enemmän yhdeksänteen huoneeseen.

Minä taas olen melko aktiivinen yhteiskunnallisesti ja kuulun/olen kuulunut eri järjestöihin, toiminut niissä aktiivisesti ja olen moderaattorina tämän palstan lisäksi toisellakin. Minulla Uranus nousee ja Vesimiehessä on kaksi persoonallista planeettaa (Merkurius ja Mars). Yhdennessätoista huoneessa on Pluto ja Ceres (kärki Neitsyessä).

Kyllä minä järjestöt ja yhteiskunnallisen aktiivisuuden liittäisin Vesimieheen/Uranukseen/11. huoneeseen, mutta kyllähän se ihmetyttää, miksi nämä siinä huoneessa stelliumin omaavat eivät näiden teemojen mukaisia ole. Huh

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
MetalLady
Vieras
« Vastaus #18 : 20.09.2006 16:10:53 »

Mun 1 huone on lähes tyhjä sillä skorpions ja neptunus hipoo sitä. 11 huone on korostettu neitsyellä lisäksi siellä on mars, pluto ja uranus ja 11 huoneen kärki osuu neitsyeen.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #19 : 20.09.2006 16:19:56 »

Minulla ei Sepon kartan mukaan ole 1:ssä ja 11:sta huoneessa mitään, mutta Astro.com kartan mukaan Uranus on huoneessa 1 (Sepon kartassa huoneessa 2) ja eräässä toisessa kartassa joka on tehty CD ohjelman "Sinä ja tähdet" mukaan se on myös huoneessa 1   idiot2 Kumpikahan sitten lie oikea ? Astro.com kartan mukaan huoneessa 11 on Part Fortune ja Lilith .Muuten kaikissa ohjelmissa asteluvut Uranuksella ovat samat  idiot2
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
MetalLady
Vieras
« Vastaus #20 : 20.09.2006 16:30:40 »

Just olen myös astro.comin sivulla ja se näyttää ihan samaa kuin "Sepon kartta".

Hitto, kun tosta Plutosta on 2 eri merkkiä, sekotan ne välillä. Sad
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006 16:32:38 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: