Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meedioita Ylellä  (Luettu 12164 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #15 : 16.11.2012 17:17:01 »

Hyvä sarja, realistinen!  Smiley

Itselläni on paljon kokemuksia todella taitavista (lue: armoitetuista) mediaalisista henkilöistä, mutta myös paljon kokemusta henkilöistä, jotka vain kuvittelevat itselleen näkemiskyvyn.

Täällä foorumillakin on "selvänäkijöiksi" itseään kutsuvia henkilöitä (ei siis pelkkiä kortistakatsojia), joihin kaikki foorumilaiset tuntevat uskovan kuin vuoreen (kyselijöitä jonossa sata) mutta joista moni ei ole ainakaan minulle nähnyt vaan puhunut ihan mitä sattuu (joo,joo,  ainahan on se "tulkintavirheen" mahdollisuus  laugh).

Kriittisiä kommentteja ei kuitenkaan juurikaan näy, ikään kuin kaikki olisivat vastauksiin tyytyväisiä.............Huh uglystupid2

Selvänäkeminen on monelle puoliuskonnllista riittitoimintaa ja näkijää tai sellaiseksi ilmottautunutta ei kaiketi ole edes lupa kritisoida, saati kyseenalaistaa.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16 : 16.11.2012 18:27:47 »

Jäin koukkuun tuohon tunnusmusiikkiin, se on mahtava.  Grin

Todennäköisemmin sitä varmaankin kommentoi jos tulkinta osuu johonkin, kuin jos se menee päin metsää, niin jättää vain vastaamatta.. Ei nyt itselle tulisi mieleen lähteä kritisoimaan, vaikka siitä näkijälle oman kehittymisen kannalta olisikin hyötyä. Mutta kun tietää, että se homma ei ole mitenkään helppoa, ei se ole mitään mitä voi jonkin vaikka kurssin jälkeen sanoa sataprosenttisesti osaavansa, niin ei viitsi nyt ainakaan huonolla sävyllä kommentoida.  :Smiley Tosin itte kyllä tykkäisin saada palautetta niistäkin kerroista kun menee päin honkia tulkinnat, sillä niitä aivan takuulla on.  Grin
Mutta vaikka näitä ennustushommia onkin hyvä kritisoida ja tuoda esille valheita yms., niin toisaalta taas se on vähän liian helppoa sieltä toiselta puolelta niin tehdä. Kun kyse ei ole siitä filminauhasta, mitä voi silmiensä edessä kelailla edestakaisin samantien kenen tahansa ihmisen kohdalla.
No, mulla on aina semmonen ajatus, että kun kysyn, niin sieltä voi tulla hyvä vastaus, ja jos taas ei tule, niin ei tule. Tällä foorumilla ilmaiseksi nostelee ja katselee paljon harjoittelijoita, joten en nyt lähtisi ensimmäisenä heitä kritisoimaan muuta kuin palautteena heille itselleen. He tekevät sen ilmaiseksi ja myöntävät harjoittelevansa vasta asiaa. Siinähän jo todetaan se, että vastaus voi olla täyttä puutaheinää.


Mutta tän sarjan viimesen jakson jälkeen tuli mieleen, että nyt kaikki tämän jälkeen lähtevät messuille vähän heiluttelemaan käsiään muiden pään ja kehon ympärillä jos siitä saa 200 euroa. Vähän houkuttelee siihen suuntaan.  Grin
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #17 : 16.11.2012 18:33:08 »

Euo viimeinen kävi mullakin mielessä kun satasista hehkuteltiin nin kovasti...! ??

Olen kyllä antanut rehellistä palautetta katsomisista, jos näkijä on niin erityisesti pyytänyt. Mutta on sellaisiakin näkijöitä jotka EIVÄT halua negatiivista palautetta, vain positiivista. Se ihmetyttää uudelleen ja uudelleen.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #18 : 16.11.2012 18:41:08 »

Ihmetyttävää tosiaan. Mitenkäs muuten voi kehittyä tai edes tietää onnistuneensa kuin palautteen kautta?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #19 : 30.11.2012 16:57:11 »

Olen katsonut monta kertaa "sillä silmällä" tätä ohjelmaa netistä ja joka ikinen kerta tää Tanja saa aikaan reaktion.
Tumma nainen (olematon nimimuisti) on hyvä. Pennanen todella kokenut meedio mutta ei tämä huilunsoittaja ole yhtään valmis edes meediokoulutukseen vaikka olis miten mediaalinen.
En tiedä mikä siinä henkilössä tökkää mua joka kerta.
Sopisi just "enkelihoitajaksi" hierojaksi tai whatever mutta ei vielä kanavaksi ainakaan ennen kun täyttää 50v
Ei dissausta häntä kohtaan mutta ei tule toimimaan ainakaan tossa iässä.
Nauru ja positiivisuus hyvä asia mutta tää nainen on kuin iso lapsi. Meedio kantaa suuren vastuun ja työ vaatii myös paljon elämänkokemusta
Meediokoulutus dissaus sen sijaan jatkuu edelleen. Siellä on esiintymiskouluttaja!!!!!!!!!! Sun jalat ei ole oikein, mieti miltä näytät  uglystupid2 Idiootteja
Sorry kärkäs kieli. Mulla taas pinna kireellä ja kiristyy lisää kun nään tollasia hönöjä.
Se Timo Soinin pikkuserkulta näyttävä mies on symppis  smitten
Ja sit vielä ne mitkälie messut.. Kuka antaa hoidattaa itseään käytävän varrella?!
Pötköttelet siinä ja saat HOITOA kun koko mesta on täynnä erilaisia energiota, ihmisiä jotka kulkee ohi. Apua!
Sit hihitellään autossa "arvaa paljon tienasin?"
Tää sarja antaa todellisen IDIOOTTILEIMAN näistä meidän jutuista.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #20 : 30.11.2012 17:35:31 »

Tsekkaa yle-areenasta. Sinun hoito on eri koska se tulee Valosta eikä opetettuna - sinun sisältä  smitten
Toki jotkut saa kykynsä esiin ja näitä opettajia/ohjaajia tarvitaan tiennäyttäjiks mutta nää koulutusjutut minuu kummastuttaa. Asiat etenee aikanaan jos on edetäkseen.
Miksi kiirehtiä jos ei todellakaan ole valmis?
"Joo mä tuun ja opetan sulle miten auraa tulkitaan, otetaan pari henkiopasta vielä paikalle, enkelit tulee tilauksesta samalla kun Jumalan ambulanssi saapuu ihan viereen"
#kaikki kirosanat#
 

tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #21 : 30.11.2012 20:37:23 »

Mua ei jostain syystä ärsyttänyt se raha-kohtaus yhtään. Smiley Ehkä sen takia, kun kyseinen henkilö teki osa-aikatöitä (muistaakseni) ja haki koko ajan uutta työtä, yritti käynnistellä omaa yritystoimintaa (hoidot). Ei tuo summa ole edes mitenkään kummoinen yhden päivän tienestiksi, kun siitä otetaan pois verot + muut maksut, tilavuokrat jne.

Noi meediokoulutukset ihmetyttää muakin... Ei kaikista ole meedioiksi, vaikka kuinka haluaisivat, eikä pidäkään olla.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: