Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Taas ura-asioita  (Luettu 3871 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« : 27.07.2010 16:13:54 »

Minua on häirinnyt jo pitkään se, että en ole löytänyt selkeää selittävää tekijää ura- ja ammattivalinnoilleni omalta syntymäkartaltani. Tiedän, että asia kuulostaa hieman hölmöltä, mutta jollain tapaa sitä jää vain miettimään, että olenko nyt tehnyt hölmöjä ratkaisuja. Täytyy sanoa, että jos muutama asia olisi mennyt vähän toisin olisin luultavasti hyvinkin erilaisella alalla, joten pieni katumus tiettyjen päätösten edessä nostaa päätään. Kyllä jossain ketjussa tätä minun ammattiasiaani taidettiin jo pohtia, mutta en nyt sitä löytänyt ja noh, ei siitäkään hirveästi vahvistusta saanut sille, että oma kartta sopii omalle alalle.

Olen siis ammatiltani ompelija ja opiskelen vaatesuunnittelua. Suunnittelin tämän koulutuksen jälkeen hankkivani täydentävää koulutusta kaupalliselta alalta, koska ilman selkeää ja vankkaa tietoa ja taitoa bisnesmaailmasta ei oikein pärjää. Mutta niin. Itse ainoita tekijöitä mitä olen löytänyt tukemaan tätä muotiasiaa on MC vaaka, jonka voisi ajatella olevan jollain tavalla estetiikkaan liittyvä, samoin kuin kuu härkä. Muuten en oikein löydä mitään järkevää. Alassa ja noin yleensäkin työssä pidän tärkeänä sitä, että tietyllä tapaa täytyy ilmiöiden ja asioiden suhteen elää vähän enemmän tulevaisuudessa kuin muiden. Jollain tapaa tiettyjen asioiden "ennustaminen" kulttuuria ja maailmaa tutkimalla on minusta kiehtovaa.

Mutta niin, mitkä asiat kartalla voisivat liittyä näihin tai no mitkä omalla kartalla lähinnä?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1 : 27.07.2010 16:45:12 »

Itsekin aloittelijana otan mielellään ihan kaikkien huomioita vastaan. =)