Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Reiki kursseista  (Luettu 88938 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #45 : 14.04.2011 12:32:27 »

Tottakai raha on opiksemme - juuri siksihän se on
"keksittykin". Mielestäni kaarunan tavalla tapahtuu
riistoa. Antamisen ja vastaanottamisen vaan on ol-
tava tasapainossa tai ei hyvä heilu. Suurin osa (kaik-
ki?) ilmaistoimijoista - oli ala mikä hyvänsä - eivät
anna pyyteettömästi (edes itselleen) oikeasti. Ilmais-
toiminta on sitten paikallaan, kun olemme sen edel-
lyttämällä tasolla. En ole vielä tavannut yhtäkään la-
jimme edustajaa, jolla pyyteettömyys olisi täysin
kohdallaan: katseltu on koko skaala henkisistä puoli-
jumalista riistomaterialisteihin. Ehkä kannattaa läh-
teä lyhyin syöksyin ihan ruohonjuuritasolta opette-
lemaan sitä antamista esim. sen rahan avulla ja sit-
ten kun on kykyjä ja tietoisuutta ojentaa pyyteet-
tömästi ketään riistämättä ilman apuvälinettä niin
sitten vasta siirtyä siihen tapaan. Opiskelu lähtee
aina alkeista - silloin se on tehokkainta.  Wink
 Smiley
tallennettu

Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #46 : 14.04.2011 12:34:21 »

Lisätäkseni: on toki olemassa paljonkin ilmaistoimintaa,
joka on paikallaan. Tarkoitan ylempänä sellaista joka
"vähän haiskahtaa".  Wink
tallennettu

~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #47 : 14.04.2011 15:30:51 »

Minulla ei täällä ole mitenkään "oma lehmä" ojassa näissä Reiki-jutuissani, koska en tee tällä hetkellä niitä tekosia ollenkaan vaan aivan muunlaisia töitä. Ja jos tekisinkin niin se ei silti mitään tekstini totuudesta muuta, koska jos se jollekin toiselle ei ole tosi niin itselleni kuitenkin.  Wink Smiley

Energioiden tasapaino ei ole rahasta kiinni, mutta hyvin ymmärrän sen kyllä, että sitä ei täällä kovinkaan helposti ymmärretä, jos se oma elämä on siitä rahan tulemisessa niin kiinni. Eli jos siitä Reikistä tai mistä tahansa "energioiden jakamisen työstä"  tulee se oma elanto niin siitä tulee helposti juuri epätasapainoa omaan energiakehoon, jos sillä ei kykene itseään tai perhettään elättämään. Sillä huolehtiminen rahan tulemista kuluttaa sitä ja kun siitä huolehtimisesta luopuu niin alkaa energioidenkin tekemiset sujua eikä pelota elää ilman veloitusta siitä työstään.  Smiley Cheesy
tallennettu

~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #48 : 14.04.2011 15:31:57 »

Ja jos tuntuu, että ilmaiset teot haiskahtavat jonkun nenään niin toki minulle saa lähettää näistä opetuksistani rahaakin!  Grin
tallennettu

Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #49 : 14.04.2011 17:45:10 »

Kukaan viisas ei ryhdy kyllä rahan takia alalle
- no ainaskaan matoisessa maassamme. Omai-
suuksia taotaan ihan toisilla foorumeilla. Tosin
olisi hienoa jos esim. energiahoitoalakin olisi
elannon antaja - silloin oltaisiin jo lähellä sitä
että elanto tuottaisi kaikille runsautta, eikä
vain sitä niukkuutta enää. Kukkaron nyörit
löysälle vaan ja jakamaan hyvinvointia!  Cheesy

Itsestäni sen verran, että pärjäämisestä ei
ole kysymys, sillä jo tuolla astrologisella kar-
tallakin on präntättynä "Maailmankaikkeudel-
linen elatuslupaus". Sen olen kyllä kokemuksen
kauttakin huomannut. Valitettavasti en osaa
tuota tarkkaa kuviota tähän esittää, vaan
olen sen ammattiastrologin tulkinnasta saanut
tiedoksi. Eli ainaskaan tällä ei ole pelon takia
tarve "takoa" rahnoja.  Cool
tallennettu

Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #50 : 14.04.2011 19:39:50 »

Elektikko, oksennat paljon, joten universaalinen puhdistatutumisesi on saatettu käyntiin ja ilmaiseksi. Smiley

Tottakai raha on opiksemme - juuri siksihän se on
"keksittykin". Mielestäni kaarunan tavalla tapahtuu
riistoa. Antamisen ja vastaanottamisen vaan on ol-
tava tasapainossa tai ei hyvä heilu. Suurin osa (kaik-
ki?) ilmaistoimijoista - oli ala mikä hyvänsä - eivät
anna pyyteettömästi (edes itselleen) oikeasti. Ilmais-
toiminta on sitten paikallaan, kun olemme sen edel-
lyttämällä tasolla. En ole vielä tavannut yhtäkään la-
jimme edustajaa, jolla pyyteettömyys olisi täysin
kohdallaan: katseltu on koko skaala henkisistä puoli-
jumalista riistomaterialisteihin. Ehkä kannattaa läh-
teä lyhyin syöksyin ihan ruohonjuuritasolta opette-
lemaan sitä antamista esim. sen rahan avulla ja sit-
ten kun on kykyjä ja tietoisuutta ojentaa pyyteet-
tömästi ketään riistämättä ilman apuvälinettä niin
sitten vasta siirtyä siihen tapaan. Opiskelu lähtee
aina alkeista - silloin se on tehokkainta.  Wink
 Smiley

Tässä on hyvä pointti, mutta mä oon miettiny jos ihmisten asenteet Suomessa ei olis niin kovat kiristyneen yleisen taloudellisen tilanteen vuoksi, niin olisko lähimmäisen auttaminen energiahoidoilla pyyteettömämpää, kuten se on maissa, jossa raha ei näyttele niin suurta osaa joko köyhyyden tai sitten suunnattoman rikkauden vuoksi?
« Viimeksi muokattu: 14.04.2011 19:43:37 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #51 : 14.04.2011 22:32:02 »

Tässä esimerkki, miten tärkeää pyytetön universaalinen rakkaus ja energian antaminen on;

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011041413549072_ul.shtml
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 15.04.2011 08:25:07 »

Ihan niinkuin arvasinkin, Unissa kävelijä:
Yhteenkään kysymykseeni et vastannut vaikka erikseen sitä  pyysin ja
tekstini sisällöstä sinulla ei ollut mitään sanottavaa.

Tästä teen omat johtopäätökseni.  Grin
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #53 : 15.04.2011 10:05:01 »

Mitä muiden esittämiä kysymyksiä olen jättänyt vastaamatta?
Vastaan ihan saman tien kun kerrot, minä tykkään vastailla kysymyksiin.  Cheesy

Eihan Unissa kävelijä kysynyt yhtään mitään. Minä kysyin ja vielä erikseen kerroin, että toivon niihin vastauksia. Tässä oli siis nimenomaan kyse siitä että minulla oli ko. nimimerkille kysymyksiä, ei yleisiä kysymyksiä kaikille.

Voi olla että joku nimenomaan minulle esitetty kysymys on jäänyt vastaamatta, jolloin kyse on siitä etten ole vain sitä huomannut. Eli kerro ihmeessä jos näin on käynyt, niin korjaan tilanteen hetimmiten.

« Viimeksi muokattu: 15.04.2011 10:08:52 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #54 : 15.04.2011 12:30:46 »

Olen miettinyt tätä ns henkistä alaa ja bisnestä (mm krääsät, erilaiset hoidot sekä länsimaalaiset että muualta maailmalta tuotuja) mitä siinä on mukana että kumpi turmelee enemmän, raha itsessään vaiko ihmiset?
Meille on annettu erilaisia hoitomuotoja jotka eivät varmasti tule koskaan sisältymään esim julkisessa sektorissa vaan menee yksityisyrittäjyyden kautta ja pahasti näyttää siltä että esim rikkailla olisi näihin enemmän varaa kun köyhät, jolla ei ole varaa sairastaa juuri ollenkaan, saatikka ostaa ihan perusvitamiineja ja särkylääkkeitä. Luontaistuotteet ovat hinnakkaita ja niin myös erilaiset hoidotkin.
Köyhille esim 40 e hoitokin on ihan liian kallista.
Jep, esimerkkinä vaikka tähän arvonlisävero noihin hoitoihin.
Verokanta on 23% (ja puuhaavat korotusta vielä siihenkin).

Tunnin hoito vaikka toi 50 egee mikä on Helsingissä
ihan normaali hinta.
Yritykselle jää 40,65 - valtiolle menee 9,35.
Yritys maksaapi tuosta summasta palkan, josta menee
vielä lisää veroja. Karkeesti käteen jää vähennyksistä
riippuen verojen, työnantajamaksujen, eläkemaksujen
yms 16 egee. Tässä ei ole huomioitu vielä tilavuokria,
markkinointia yms. kuluja. Karkeesti voisi arvioida tunti-
palkan jäävän muutamaan euroon (huomioiden, että harvoin
tulee asiakasta asiakkaan perään eli että koko ajan tu-
lisi maksullisia tunteja). Lienee selvä, että hoitohommilla
ei helposti pääse rikastumaan - saatika että elättäisi
itseään. Jos nettotäppää jäisi parhaassakin tapauksessa
15 euroa per päivä. Täytyy olla muutakin tuloa tai joku
elättämässä. Tämmöisessä viitekehyksessä koko homma
on kyllä kiinni vain tahdosta auttaa, ei rikastumisessa.
Yrittämisessä on kylläkin sellainen kiva puoli, että kun
tekee oikeanlaisen oivalluksen niin sitä tulojen ääripäätä
ei näy eli voi tienata oikein hyvin sitten. Silloin kun tällai-
nen yrittäjä alkaa tienata kunnolla niin silloin vasta aukea-
vat kunnon mahdollisuudet auttamistyöhön. Silloin hän
voi käyttää tosiaan aikaa. Ilmaistekijä lopulta vain polttaa
itsensä loppuun - se on fakta eikä siitä pääse mihinkään.  Smiley
tallennettu

Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #55 : 15.04.2011 12:33:33 »

Ihan niinkuin arvasinkin, Unissa kävelijä:
Yhteenkään kysymykseeni et vastannut vaikka erikseen sitä  pyysin ja
tekstini sisällöstä sinulla ei ollut mitään sanottavaa.

Tästä teen omat johtopäätökseni.  Grin

Smiley

Vastailen kyllä kysymyksiisi, kun kysymystesi tarkoitus on aito kiinnostus, eikä provisointi pimeistä tunteista ja energioista. Odottelen, kun olet saanut puhdistettua tunteesi ja energiasi. Smiley

Olen miettinyt tätä ns henkistä alaa ja bisnestä (mm krääsät, erilaiset hoidot sekä länsimaalaiset että muualta maailmalta tuotuja) mitä siinä on mukana että kumpi turmelee enemmän, raha itsessään vaiko ihmiset?
Meille on annettu erilaisia hoitomuotoja jotka eivät varmasti tule koskaan sisältymään esim julkisessa sektorissa vaan menee yksityisyrittäjyyden kautta ja pahasti näyttää siltä että esim rikkailla olisi näihin enemmän varaa kun köyhät, jolla ei ole varaa sairastaa juuri ollenkaan, saatikka ostaa ihan perusvitamiineja ja särkylääkkeitä. Luontaistuotteet ovat hinnakkaita ja niin myös erilaiset hoidotkin.
Köyhille esim 40 e hoitokin on ihan liian kallista.

Näin.

Oon ollut mukana erään kuuluisaksi tulleen energiavillitystä luonnissa ja osasyyllinen siihen, miksi se on pohjoismaissa kirjoina, kursseina, luentoina, hoitona jne. Omaa henkistä kehittymättömyyttäni tietenkin.
Heräsin erääs vaihees kuitenki siihen, että näiden energia ja henkimaailma tuotteiden kohdeyleisö on ihmisiä, jotka hakevat apua pääasiassa taloudellisten vaikeuksien aiheuttamiin ongelmiin ja nämä tyypit laittavat viimeisimmät ruokarahansa johonkin meidän yhtiön kirjaan tai yksittäisten meidän kurssin läpikäyneiden hoitajien hoitoihin elättäen toivoa siitä, että se jonkin helpotuksen tuo.

Koin tämän vääräksi. Ihmistä, joka on maallisissa ongelmissa, tulee auttaa maallisin keinoin jaloilleen, eikä pyörittää mahtavin puhein ostamaan viimeisillä rahoillaan kirja tai hoito. Ihminen on vaikeuksien keskellä henkisesti herkimmillään, mutta se oikeuta ketään käyttämään sitä hyväksi.

Jokatapauksessa ihminen, jolla on maalliset asiat suhteellisen tasapainossa, eikä sen tarvitse kamppailla sellaasten ressien kanssa kuin esmes asunnon pitäminen ja ruoan saaminen, on otollisempaa maaperää universaaleille energioille, koska ihminen on seesteisyyden tilassa ja tarpeeksi vahva vastustaakseen häiritseviä ja epäpuhtaita enegioita.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2011 12:37:43 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #56 : 15.04.2011 12:50:41 »

Lainaus
Vastailen kyllä kysymyksiisi, kun kysymystesi tarkoitus on aito kiinnostus, eikä provisointi pimeistä tunteista ja energioista. Odottelen, kun olet saanut puhdistettua tunteesi ja energiasi. Smiley

Taitava väistö jälleen.  Grin
Jos katsot niitä kysymyksiä, ne liittyvät nimenomaan aitoon kiinnostukseeni siitä, onko sinulla itselläsi kokemuksia myös maksullisista energiahoidoista ja ovatko ne ehkä negatiivisia. Se liittyi aiheeseen, josta keskustelimme.

Jos näet minussa pimeitä tunteita ja energioita, se johtuu vain siitä että peilaat omaa sisintäsi. Minä en ole huoritellut ihmisiä joita en edes tunne. Sinä olet.  Minä en ole käyttänyt seksistisiä ilmaisuja kuten 'akkamainen'. Sinä olet.

Ehkä minulle antamasi puhdistautumiskehoitukset koskevatkin sinua itseäsi?

Ja vielä tiedoksi.
Millään 'näkemisen' kyvyillä et myöskään pysty näkemään minusta mitään, sillä minulla on perusasetuksena suojaukset siten, että kukaan ei voi nähdä minusta mitään energeettisesti tai muilla yliaistillisilla kyvyillä, ellen itse pyyydä katsomaan.

Toisaalta en enää tarvitsekaan vastauksiasi, sillä vastauksesi kaulakorulle menneisyydestäsi:
Lainaus
Oon ollut mukana erään kuuluisaksi tulleen energiavillitystä luonnissa ja osasyyllinen siihen, miksi se on pohjoismaissa kirjoina, kursseina, luentoina, hoitona jne. Omaa henkistä kehittymättömyyttäni tietenkin.
Heräsin erääs vaihees kuitenki siihen, että näiden energia ja henkimaailma tuotteiden kohdeyleisö on ihmisiä, jotka hakevat apua pääasiassa taloudellisten vaikeuksien aiheuttamiin ongelmiin ja nämä tyypit laittavat viimeisimmät ruokarahansa johonkin meidän yhtiön kirjaan tai yksittäisten meidän kurssin läpikäyneiden hoitajien hoitoihin elättäen toivoa siitä, että se jonkin helpotuksen tuo.

Koin tämän vääräksi. Ihmistä, joka on maallisissa ongelmissa, tulee auttaa maallisin keinoin jaloilleen, eikä pyörittää mahtavin puhein ostamaan viimeisillä rahoillaan kirja tai hoito. Ihminen on vaikeuksien keskellä henkisesti herkimmillään, mutta se oikeuta ketään käyttämään sitä hyväksi.

Tuo ylläoleva selittää täysiin asenteesi maksullisiin hoitoihin, eli asia oli ihan niinkuin arvelinkin. Ja tuo ylläoleva on jo reipasta kaupallista meininkiä, minä taisinkin mainita, että energiahoidoilla ei kukaan rikastu, vaan ihan sillä muulla hommalla jotka tuossa luettelit: Kirjat ja kurssit.

Kirjoilla, kursseilla, tököteillä ja vempeleillä: Niillä on tooooosi helppoa huijata ihmisiä ja kerätä paljon rahaa. Energiahoidoilla sen sijaan ei, kuten Kaulakoru viestissään yksityiskohtaisesti selvitti.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2011 12:53:49 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #57 : 15.04.2011 13:20:58 »

Olen pahoillani Eklektikko, en ole riitely ja väittelytuulella tänään. Joku toinen kerta. Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #58 : 15.04.2011 13:27:55 »

Olen pahoillani Eklektikko, en ole riitely ja väittelytuulella tänään. Joku toinen kerta. Smiley

Vastauksesi Kaulakorulle, jossa kerroit kokemuksistasi tuossa kurssi/kirja/hoito-busineksessa vastaa jo kaikkiin kysymyksiini, eli eipä tässä tämän enempiä tietoja olekaan tarvis. Kiitos.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #59 : 15.04.2011 14:05:04 »


Koin tämän vääräksi. Ihmistä, joka on maallisissa ongelmissa, tulee auttaa maallisin keinoin jaloilleen, eikä pyörittää mahtavin puhein ostamaan viimeisillä rahoillaan kirja tai hoito. Ihminen on vaikeuksien keskellä henkisesti herkimmillään, mutta se oikeuta ketään käyttämään sitä hyväksi.

Jokatapauksessa ihminen, jolla on maalliset asiat suhteellisen tasapainossa, eikä sen tarvitse kamppailla sellaasten ressien kanssa kuin esmes asunnon pitäminen ja ruoan saaminen, on otollisempaa maaperää universaaleille energioille, koska ihminen on seesteisyyden tilassa ja tarpeeksi vahva vastustaakseen häiritseviä ja epäpuhtaita enegioita.


Oletko oikeasti sitä mieltä, ettei (meille) pienituloisille kuulu energiahoidot lainkaan? Shocked Jaa että henkisyyskin on nykyään vain rikkaiden porvareiden hommaa.....
Itse olen sitä mieltä, että olen valinnut vähävaraisemman tien osittain siksi, että myös henkiselle kasvulle ja hyvinvoinnille olisi aikaa ja resursseja. Olkoonkin etten voi "nauttia" kaikkien puoskareiden "pyyteettömistä" hoidoista. Cheesy

Enkä tarkoita Alcedo sinua ;-) Toit hyvin esille sen mihin tällaisten elämäntapa-yrittäjien veloitus hurahtaa  Undecided  Itse olisin huolissani pyyttettömistä "ilmaiseksi" hoitajista niissä tapauksissa, joissa he ottavat vastaan asiakkaan Sopivaksi Katsoman pienen korvauksen.... Sehän on kaikki harmaata taloutta, joka ei taas ole kovinkaan korkeasta hengenlähteestä kotoisin. 2funny

Ei oo helppoa, ei.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: