Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustajia Tampereelta  (Luettu 4769 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirkkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« : 13.02.2006 16:24:37 »

Hei, olisin kiitollinen jos voisitte laittaa minulle yksityisviestinä Tampereen alueelta hyviksi koettujen ennustajien yhteytietoja. Nyt taitaa olla aikani koettaa tätä aluetta.

Kiitos.  Smiley
tallennettu
kuuk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #1 : 13.02.2006 21:53:54 »

Hei!

Olen itse käynyt Tarot tulkinnassa ja saanut sillä mielenrauhan....siinä mielessä voin suositella.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2006 21:57:16 kirjoittanut kuuk » tallennettu
saru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #2 : 13.02.2006 21:59:59 »

Hei!

Kävin itsekkin Tarot tulkinnassa ja sain "periaatteessa" mielenrauhan... Eli siinä mielessä voin suositella Sinullekkin taroja.

Olenko ymmärtänyt oikein, että tarot tulkinnat ovat täysin eri asia kuin tarot ennustus?  Kertokaa viisaaammat!  Cheesy

Mutta olen kuullut myös, että on ennustajia jotka kertovat ensin jotain menneisyydestä ja sitten ennustavat tulevaa....
Tämä menneisyydestä ensin kertominen perustuu varmasti luottamuksen hakuun....

Jos jollakin on tiedossa täältä Tampereen seudulta joku hyvä korteista ennustaja olisi kiva kuulla....Mahdollisesti kävisin jopa itsekkin kokeilemassa! tarot tulkinta kun jäi jotenkin liian yleiselle tasolle....

Oma intuitioni kun on hivenen hakusassa ja tälläinen ennustusjuttu nyt vain tuntuu kovasti kiinnostavan!

Vastauksia odotellen
tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
Kokija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


We can do it.....


Profiili
« Vastaus #3 : 17.02.2006 10:56:23 »

Olen ymmärtänyt, että tarot näyttää suuntia, mahdollisuuksia ja opastaa. Tavalliset kortit usein pelkkä apu, koska selvänäkijät käyttää intuitiota .... angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: