Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Isot vai pienet esineet?  (Luettu 6822 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 24.06.2007 18:37:35 »

Siis voihan juhannuskokko!

Juuri kun näytti siltä että työasiat on järjestyksessä eli minulla on vakipaikka, joka on mukavan matkan päässä kotoa, ihan ok työkaverit ja näin, niin minulle tarjottiin (siis tarjottiin ilman että olisin hakenut paikkaa) toista paikkaa. Tämä toinen paikka olisi myös vakityö, kivat työkaverit myös, hyvän matkan päässä sekin. Sieltä saisin parempaa palkkaa kuin nykyisestä.

Ja nyt en sitten tiedä otanko tuon tarjouksen vastaan.  Undecided

Eli sanokaapa te: teenkö työni yrityksessä, joka markkinoi isoja vai pieniä esineitä? 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 24.06.2007 18:43:58 »

Kummasta itse hyödyt enemmän? Sanoisin, että ota se toinen paikka, jos sieltä saa taloudellistakin turvaa paremmin - voit sitten laittaa energian kiertämään ja auttaa muitakin saamillasi varoilla, jos niin haluat.

Vastauksen tiedät itse (joojoojoo, klishee, mutta totta Grin)

Enkelikortti sanoo seuraavaa

Hauskuus
Sinua ohjatraan pitämään hauskaa. Rentoudu ja löydä huumorintajusi. Suhtaudu asioihin kepeästi.
Hauskuus tuo mukanaan hengen keveyttä ja vaikeimmatkin tilanteet helpottuvat, kun näet tapahtumien hupaisat puolet. Jalosta siis kykyäsi huvittua asioista.
Miten voit lisätä leikkimielisyyttä, naurua ja hauskuutta sosiaaliseen elämääsi, ihmissuhteisiisi ja työelämääsi?
Kun sinulla on hauskaa, enkelit riemuitsevat, sillä he rakastavat leikkimielisyyttä, huumoria ja naurua yli kaiken.
VOIMALAUSE - Kevennän elämääni ja teen kaikesta hauskaa

Eli lyhyesti - ole oma itsesi! Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 24.06.2007 18:58:14 »

Kummasta itse hyödyt enemmän? Sanoisin, että ota se toinen paikka, jos sieltä saa taloudellistakin turvaa paremmin - voit sitten laittaa energian kiertämään ja auttaa muitakin saamillasi varoilla, jos niin haluat.

Vastauksen tiedät itse (joojoojoo, klishee, mutta totta Grin)

Palkasta jutellaan alkavalla viikolla. Uskon että se olisi ehkä reilustikin parempi siellä, tosin verokarhuhan siitä hyötyy jos pitää veroprosenttia nostaa.  Wink

Vastauksen tiedän itse... äh kun nuo päätökset ovat minulle aina niin vaikeita! Ehkäpä unissa tulisi jotain...

Ja hauskuus, joo, sitä pitää olla! Hmm. Kummassa paikassa minulla olisi hauskempaa?  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 25.06.2007 15:27:59 »

Ehkäpä kannattaisi vaihtaa siihen uuteen ja isompaan.  Wink :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 25.06.2007 17:30:47 »

Ehkäpä kannattaisi vaihtaa siihen uuteen ja isompaan.  Wink :Smiley

Mistäs tuollaisen ajatuksen sait?

Minä alan kohta kiipeillä seinille kun en osaa päättää! Tänään töissä ajatukset olivat vain sellaisia että mitäs jos lähden niin miten ilmoitan sen ja miten he suhtautuvat ja onko se oikein...

 Undecided
« Viimeksi muokattu: 25.06.2007 17:35:15 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 25.06.2007 18:11:09 »

liittyisikö hauskuus/luovuus lauluun oon leijona oon leijona..?
leijonan kiintotähti-heart of lion-regulus-yksi neljästä taivaan pilarista on suoraan vastapäätä omaa venustasi,
regulus-pohjoisen vartija-rex-king
luonteeltaan  jupiter mars jotka sinulla ovat luovuuden huoneessa,
että jotta ensimmäinen parempi,
venuksen rinta rottingilla?
varsinkin jos toinen tarjous tuli merkuriuksen perääntyessä ja
uranus urputti paikallaan?
who knows?
ehkäpä "rikkaus" ei olekaan rahalla mitattavissa?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #6 : 25.06.2007 18:32:14 »

varsinkin jos toinen tarjous tuli merkuriuksen perääntyessä ja
uranus urputti paikallaan?
who knows?
ehkäpä "rikkaus" ei olekaan rahalla mitattavissa?

Minä hoksasin ihan saman eli Merkurius perääntyy, eli eikös sinä aikana tehdyt työsopimukset ole vähän niin ja näin (tai niissä voi ilmetä jotain myöhemmin epäselvyyttä aiheuttavaa)? Ajattelin jopa olla niin kettu että lykkäisin asiaa kunnes  merkurius menee taas eteenpäin. Mutta se ei taida olla mahdollista, toisessa paikassa tarvitaan henkilö heti, mieluiten jo tällä viikolla.

Juu, kyllä minäkin olen sitä mieltä että se oikea rikkaus löytyy muualta kuin rahasta, mutta eipä sekään pahitteeksi olis.

Voi onnetonta elämää, milloin tämä ratkeaa?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 25.06.2007 21:25:50 »

Ehkäpä kannattaisi vaihtaa siihen uuteen ja isompaan.  Wink :Smiley

Mistäs tuollaisen ajatuksen sait?

Minä alan kohta kiipeillä seinille kun en osaa päättää! Tänään töissä ajatukset olivat vain sellaisia että mitäs jos lähden niin miten ilmoitan sen ja miten he suhtautuvat ja onko se oikein...

 Undecided

Ihan lähinnä ajattelin siltä kannalta kun tuollainen tilaisuus tuli hakematta. Sitten voisikin kysyä että miksi?  :Smiley mutu/intuitiopohjalta sanoen kannataisi ehkä todellakin vaihtaa... Tee kuitenkin se päätös vain jos se tuntuu oikealta. Kuulostele siis sisintäsi.  angel
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #8 : 27.06.2007 10:01:53 »

Minä hoksasin ihan saman eli Merkurius perääntyy, eli eikös sinä aikana tehdyt työsopimukset ole vähän niin ja näin (tai niissä voi ilmetä jotain myöhemmin epäselvyyttä aiheuttavaa)?

Kurkkasin, että sinullahan se Merkkari peruuttaa vieläpä 12. huoneessa. Sitä hallitsee sinulla Härkä ja Venus kympissä linkittääkin huoneen asiat myös kymppiin eli urahuoneeseen. Tuo peruutus on kyllä ovela juttu, juuri Carol Rushmanin kirjassakin törmäsin kommentteihin tästä, kuulemma Merkuriuksen peruuttaessa tehtyjen sopimusten suhteen voi monesti mieli muuttua sen jälkeen, kun planeetta kääntyy taas eteneväksi. Kirjassa oli parikin valaisevaa esimerkkiä aiheesta.

Enpä osaa mitään fiksuja neuvoja antaa, mutta eihän se työsopimuskaan lopullinen ole. Toisaalta olen sitä mieltä, että muiden ei myöskään pidä antaa kiirehtiä omaa päätöstään, eli työpaikkahan on lopulta sinun valintasi eikä siihen kannata antaa liikaa vaikuttaa sen, miten ne muut siellä työpaikassa (sekä entisessä että uudessa) pärjäävät. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #9 : 28.06.2007 20:01:46 »

Heh, näin viime yönä unta siitä että olin vaihtanut tuonne toiseen paikkaan, ja heti kun aloitin työt siellä, sain paljon kaaosta aikaan. Minulla meni kaikki rikki, yhdessä vaiheessa silmälasitkin pamahtivat käsissäni rikki että pam vaan ja olin aivan ihmeissäni että miksi kaikki hajoaa.

Joku nainen kommentoi siihen, että kyllä taitaa olla pahaa karmaa tämä työskentely täällä, muuten ei voi selittää noita vahinkoja.

Paikalla oli myös Teemu Selänne, mutta hän asioi markkinointijohtajan kanssa enkä kaiken koheltamisen keskeltä päässyt juttusille.

Uni oli kyllä aika sekava.   crazy2

Ei siitä huonoa kuvaa kuitenkaan jäänyt. Mietin edelleen tuota vaihtoa, eikä uneni minua pelota.  Wink
« Viimeksi muokattu: 28.06.2007 20:14:09 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #10 : 29.06.2007 22:13:25 »

Jihaa. Asia ratkesi itsestään. Olen tosi iloinen. Nyt eka kertaa (sen jälkeen kun tr.  neptunus teki yhtymän MC:hen) näyttää siltä että tämä Kauris tekee sitä mistä tykkää ja täysillä! Ja Leijonan luovuudella ja innolla!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #11 : 29.06.2007 22:37:00 »

Kiitos myötätunnosta mondo!  smitten

Eli työskentelen pienten esineiden parissa, mutta sitä en kerro kumpi se noista oli, nykyinen vai uusi paikka!

Joka tapauksessa tuntui tänään kuin kivi olis poistunut sydämeltä kun asia ratkesi itsestään. Oisko ollut Enkelit asialla?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 29.06.2007 22:43:49 »

..päiväsi transiitti ja keskipiste....sinn siull enkelii
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: