Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venuksen perääntyminen 2012  (Luettu 38966 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« : 11.03.2012 15:17:22 »

Tästä ei ole näkynyt vielä omaa aihetta, joten otetaanpa käsittelyyn!

Eli toukokuun puolivälistä Venus aloittaa perääntymisen Kaksosissa ja kulkee kesäkuussa viimeisen kerran tällä vuosisadalla Auringon editse näkyvästi (tämä siis 5. kesäkuuta, näkemisen arvoinen ilmiö eli laittakaa kalenteriin ja varatkaa lasit katsantoa varten!) Se tekee myös pitkällistä Jupiterin yhtymää jälkimmäisen siirtyessä Kaksosiin kesäkuun alkupuolella.

Tulossa on mielenkiintoisia  - ja tärkeitä aikoja maailmanlaajuisen talouskehityksen suhteen (Venus hallitsee valuuttoja ja raaka-aineiden, arvometallien jne. yleistä arvonkehitystä.)

Jos ensi viikon supersuosiolliseen suurkolmioon vertaa (Venus-Jupiter yhtyy Venuksen omassa merkissä) niin Kaksosissa kumpikaan kappaleista ei ole varsinaisesti edukseen, Jupiter on vieläpä alennuksessa, ja Venuksen ollessa retrona povaan täydellistä kaaosta ja sekavaa kesää, koska tuo Venuksen vaikutus kestää retron takia koko loppukevään ja alkusyksyn välisen ajan.

Näin loihe lausumahan Kato Vega, adios!
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #1 : 11.03.2012 19:20:28 »

kato joo  Wink Olen kuullut tuosta

Mitenköhän vaikuttaa omaan elämään. maailmantalous evvk.... Mulla venus peräänty seiska-kasihuoneessa, auringon yli.

Jos povaat sekavuutta venuksesta johtuen,   pluto aspect_squ uranus ei varmaan tee mistään yhtään helpompaa.

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2 : 11.03.2012 22:28:59 »

Jos povaat sekavuutta venuksesta johtuen,   pluto aspect_squ uranus ei varmaan tee mistään yhtään helpompaa.



No ei! Olikin päästä unohtumaan, sekin pirun aspekti ompi tarkkana samanaikaisesti. Lama syvenee, pidot paranee? Väitän että luvassa on jotain aivan uskomatonta menoa, pörssit kokevat niin rajuja heilahduksia ettei sellaista ole nähty sitten vuoden 1929. Joka tapauksessa, täysi kaaos luvassa niin hyvässä kuin pahassa - parhaiten pääsevät hyötymään nopeiden käänteiden ihmiset.
Mutta pakko heittää tähän että luvassa on myös jonkinlainen lähes messiaaninen uusi tuleminen elektroniikan tai viihdeteollisuuden saralla, saattaa olla jokin uudenlainen laite, tekniikka tai henkilö, tai kaikkia näitä, joka tapauksessa sen kaltainen ilmiö jonka kautta ihmiskunnalle avautuu näkymä kauas tulevaisuuden maailmaan.

Ja unohdin mainita, Tokio saattaa tuhoutua tuossa yhteydessä mutta sitähän ne itsekin siellä ennustelevat.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #3 : 11.03.2012 22:32:11 »

 Shocked
Jännityksellä ootamme tätä.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 12.03.2012 09:33:41 »

Niin ja jotta asia ei jäisi vielä Venus-transiittiin ja Pluto-Uranus-neliön tarkentumiseen, niin sattuuhan siihen kesäkuun alkuun Kuunpimennyskin jokseenkin samanaikaisesti Venuksen Auringon ylityksen kanssa.

Itseä kiinnostaa asia melkoisesti, Venus transiitti sattuu syntymäpäivälle, Kuunpimennys uudelle AP-kartalle, joka astuu voimaan päivää ennen varsinaista syntymäpäivääni ja Pluto-Uranus-neliö aspektoi Kuuta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #5 : 12.03.2012 14:25:25 »

venus lähtee pakittamaan just ennen mun synttäriä Cheesy

Kun venus pakitti syksyllä -10 se meni kolme kertaa  aspect_opp oma  venus Se sattui pahasti mutta ehti siinä välissä olla hyviä jaksoja.

Mulla on muuten  juno kaksosissa, menee venus ja jupiter siitä yli kesäkuussa...?

Voi kunhan se tekniikan maailman messias ei olisi mitkään vihaiset linnut. Mä en kestä pelejä!
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #6 : 14.03.2012 20:31:41 »

Miten tuolta astro.comista voi katsoa ton venuksen perääntymisen?Mulla venus on kaloissa,joten jos se tänä vuonna perääntyy niin mihin merkkiin?Mun tunne- ja työelämä ovat olleet ihan sekaisin irtisanomisen jälkeen.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
-zillic-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40


au skorpioni, asc rapu, kuu vaaka


Profiili
« Vastaus #7 : 17.03.2012 10:17:57 »

Miten tuolta astro.comista voi katsoa ton venuksen perääntymisen?Mulla venus on kaloissa,joten jos se tänä vuonna perääntyy niin mihin merkkiin?Mun tunne- ja työelämä ovat olleet ihan sekaisin irtisanomisen jälkeen.

Astro.comissa kun menet normaalisti Extended Chart Selection kohtaan ja laitat 15.5.2012 päivämääräksi ja valitset kohdasta Please select the type of chart you want:  natal chart and transits, näkyy perääntymisen aloitus ja venuksen kohdalla pikkuinen r-kirjain. (Minulla tosin näkyy vasta 16. pv. , vaikuttaa varmaan muu karttaa niin.) Perääntyminen loppuu 28.6.2012, joten sitten sille päivälle tee uudelleen valinta niin näät minne asti se perääntyminen ennättää.
Perääntyy koko ajan Kaksosissa.

-zillic-  smitten
tallennettu

I´m not normal.
I don´t want to be.
I don´t pretend to be.
I am me.
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #8 : 17.03.2012 11:20:31 »

kaikki perääntymiset katsotaan EPHEMERIS-kohdan alta (astro.com)

Taulukko. Mulla oli lukion päästötodistuksella matikka 6 tai 5. te ette olleet minua huonompi mä opettelin matikan aikuisena ja nyt olen keskivertoa parempi. Mutta pitää opetella lukemaan taulukkoja ja numeroita se vaan on osa yleissivistystä. Venuksen perääntyminen ei ala vielä kuukausiin.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #9 : 17.03.2012 14:46:12 »

Astro.comissa kun menet normaalisti Extended Chart Selection kohtaan ja laitat 15.5.2012 päivämääräksi ja valitset kohdasta Please select the type of chart you want:  natal chart and transits, näkyy perääntymisen aloitus ja venuksen kohdalla pikkuinen r-kirjain. (Minulla tosin näkyy vasta 16. pv. , vaikuttaa varmaan muu karttaa niin.) Perääntyminen loppuu 28.6.2012, joten sitten sille päivälle tee uudelleen valinta niin näät minne asti se perääntyminen ennättää.
Perääntyy koko ajan Kaksosissa.

-zillic-  smitten
Kiitos avusta.
Venus ei   peruuta lainkaan,mutta neptunus,pluto, ja chiron kylläkin.Katsoin 28.6.2012 transiittikarttaa,jonka mukaan pluto siirtyisi skorpionista kauriiseen,Chiron kaksosista kaloihin,neptunus kauriista kaloihin.Venus olisi kaksosissa.Jos nyt olen oikein karttaa katsonut.Mulla on transiittikartalla true noden perässä pieni d-kirjain ja se olisi jousimiehessä,mitä tarkoittaa?
Kokeilin tälle päivälle,että mitkä planeetat peruuttaa ja kappas merkurius ja marshan ne siellä pakittaa.
« Viimeksi muokattu: 17.03.2012 14:52:12 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
-zillic-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40


au skorpioni, asc rapu, kuu vaaka


Profiili
« Vastaus #10 : 17.03.2012 23:11:05 »

Astro.comissa kun menet normaalisti Extended Chart Selection kohtaan ja laitat 15.5.2012 päivämääräksi ja valitset kohdasta Please select the type of chart you want:  natal chart and transits, näkyy perääntymisen aloitus ja venuksen kohdalla pikkuinen r-kirjain. (Minulla tosin näkyy vasta 16. pv. , vaikuttaa varmaan muu karttaa niin.) Perääntyminen loppuu 28.6.2012, joten sitten sille päivälle tee uudelleen valinta niin näät minne asti se perääntyminen ennättää.
Perääntyy koko ajan Kaksosissa.

-zillic-  smitten
Kiitos avusta.
Venus ei   peruuta lainkaan,mutta neptunus,pluto, ja chiron kylläkin.Katsoin 28.6.2012 transiittikarttaa,jonka mukaan pluto siirtyisi skorpionista kauriiseen,Chiron kaksosista kaloihin,neptunus kauriista kaloihin.Venus olisi kaksosissa.Jos nyt olen oikein karttaa katsonut.Mulla on transiittikartalla true noden perässä pieni d-kirjain ja se olisi jousimiehessä,mitä tarkoittaa?
Kokeilin tälle päivälle,että mitkä planeetat peruuttaa ja kappas merkurius ja marshan ne siellä pakittaa.

Kyllä se Venus kaikilla perääntyy. Katsoitko varmasti transiittikartta "päällä" eli natal chart and transits ? Kokeile jotain muuta päivää kuin ihan aloitus- tai lopetuspäivää.
Tuosta d:stä en osaa sanoa mitään. Noviiseja tässä ollaan....

-zillic-  smitten
tallennettu

I´m not normal.
I don´t want to be.
I don´t pretend to be.
I am me.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #11 : 18.03.2012 09:23:43 »

Astro.comissa kun menet normaalisti Extended Chart Selection kohtaan ja laitat 15.5.2012 päivämääräksi ja valitset kohdasta Please select the type of chart you want:  natal chart and transits, näkyy perääntymisen aloitus ja venuksen kohdalla pikkuinen r-kirjain. (Minulla tosin näkyy vasta 16. pv. , vaikuttaa varmaan muu karttaa niin.) Perääntyminen loppuu 28.6.2012, joten sitten sille päivälle tee uudelleen valinta niin näät minne asti se perääntyminen ennättää.
Perääntyy koko ajan Kaksosissa.

-zillic-  smitten
Kiitos avusta.
Venus ei   peruuta lainkaan,mutta neptunus,pluto, ja chiron kylläkin.Katsoin 28.6.2012 transiittikarttaa,jonka mukaan pluto siirtyisi skorpionista kauriiseen,Chiron kaksosista kaloihin,neptunus kauriista kaloihin.Venus olisi kaksosissa.Jos nyt olen oikein karttaa katsonut.Mulla on transiittikartalla true noden perässä pieni d-kirjain ja se olisi jousimiehessä,mitä tarkoittaa?
Kokeilin tälle päivälle,että mitkä planeetat peruuttaa ja kappas merkurius ja marshan ne siellä pakittaa.

Kyllä se Venus kaikilla perääntyy.

-zillic-  smitten

Perääntyy, perääntyy - 15.5. lähtien. Ainakin mulla vielä tarkassa oppositiossa Kuuhun, josta tulee tajuttoman pitkäaikainen transiitti, kun normaalisti tuollainen kestää vain pari päivää.  Shocked
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #12 : 19.03.2012 06:20:56 »

Mulla on ainoastaan north node kaksosissa. Mutta kun venus menee sen ohi pitäisi olla piristävää seuraa tiedossa  Smiley.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #13 : 23.03.2012 12:55:26 »

Lainaus

Kyllä se Venus kaikilla perääntyy. Katsoitko varmasti transiittikartta "päällä" eli natal chart and transits ? Kokeile jotain muuta päivää kuin ihan aloitus- tai lopetuspäivää.
Tuosta d:stä en osaa sanoa mitään. Noviiseja tässä ollaan....

-zillic-  smitten

No mulla on päällä toi natal chart and transits ja kokeilin tätä päivää ja ei ainakaan vihreällä merkityssä transiittilistassa ole venuksen perässä pientä r-kirjainta.Merkurius,mars ja saturnus ainakin peruuttaa. Shocked
Vai olenko sitten tehnyt jotain väärin?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
-zillic-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40


au skorpioni, asc rapu, kuu vaaka


Profiili
« Vastaus #14 : 24.03.2012 01:06:53 »

Lainaus

Kyllä se Venus kaikilla perääntyy. Katsoitko varmasti transiittikartta "päällä" eli natal chart and transits ? Kokeile jotain muuta päivää kuin ihan aloitus- tai lopetuspäivää.
Tuosta d:stä en osaa sanoa mitään. Noviiseja tässä ollaan....

-zillic-  smitten

No mulla on päällä toi natal chart and transits ja kokeilin tätä päivää ja ei ainakaan vihreällä merkityssä transiittilistassa ole venuksen perässä pientä r-kirjainta.Merkurius,mars ja saturnus ainakin peruuttaa. Shocked
Vai olenko sitten tehnyt jotain väärin?


Kokeile vaikka 20.5., tai joku päivä sen jälkeen. Jo pitäs näkyä.  Smiley  Ei minullakaan näy ennenkuin 16.5.

-zillic-  smitten
« Viimeksi muokattu: 24.03.2012 22:26:51 kirjoittanut -zillic- » tallennettu

I´m not normal.
I don´t want to be.
I don´t pretend to be.
I am me.
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: