Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Are we living in the end times?  (Luettu 3812 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« : 15.09.2013 01:06:01 »


http://hebrew4christians.com/Meditations/Atzmaut/atzmaut.html

 Huh Shocked
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 15.09.2013 10:19:10 »

Maybe, who knows.. Undecided
my bones  saturnus
time  saturnus
juutalaiset  saturnus (vrt. sapatti Saturnuksen päivä, 7-haarainen kynttilä..oon yhdistänyt Saturnuksen myös juutalaisiin..)
 hra Aika  saturnus kuunsolmuskorpioni aspect_tri Kronos (kreikkalaisten hra Aika ) 8  rapu  aspect_opp plutokauris (the End ?)
vrt. 14.5.1948  pluto saturnus leijona aspect_squ kuunsolmu harka
ja  ceres merkurius kaksoset
nyt  ceresneitsyt aspect_sex merkuriusvaaka  aspect_sex saturnus kuunsolmuskorpioni
eli samat tekijät
ja tr  mars leijona kohta  aspect_con Israelin  pluto saturnus leijona
ja
eikös tuosta saa Daavidin tähdenkin..
kun ottaa Chironin Kaloissa ja Alasolmun Härässä kuvioon mukaan..
 chiron kalat  aspect_sex Alasolmu  harka  aspect_sex Kronos  rapu aspect_sex ceres neitsyt aspect_sex saturnus kuunsolmu skorpioni aspect_sex pluto kauris
ja
oisko faithfulness  venus saturnus kuunsolmu skorpioni :ia?

Millon tuo artikkeli on päivätty?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #2 : 15.09.2013 11:07:12 »

Jaa Saturnus ja Juutalaiset  :Smiley
Ihan mielenkiintosta, mulle selvis tossa, että olen juutalaisten sukua  Grin Siitä ei kyllä ole minkäänlaisia viitteitä ulkonäössä taikka elinolosuhteissa, tai missään muussakaan, havaittavissa Cheesy
Ja Saturnus on komeasti kympissä  skorpioni peruuttamassa ja alasolmukin kauriissa kakkosessa.
Notta esi'isäin tekojako makselen Cheesy
Sukunimenikin on sellainen että se sopii hienosti  vaaka keskitaivas,n kanssa yhteen  :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 15.09.2013 11:18:53 »

Joo, oon myös miettiny omalta kohalta tuota 2 huoneen perimää,
 saturnus Alasolmu  vesimies.
Ja että mistä mulle on tullut kauhee nipotus ja tarkkuus ruuanvalmistusvälineiden käytöstä,
leivontavälineillä vain leivotaan ja lihaa sekotellaan ihan eri kapustalla...
norjalaisilla? ja juutalaisilla sama juttu

ja
onhan noilla kuuluisilla juutalaisilla merkittävä  saturnus
Einsteinillä  saturnus merkurius yhtymä,
Golda Meirillä  saturnus noviili  kuunsolmu
Zuckerbergillä  saturnus rx  kuu skorpioni aspect_sex jupiter rx  kauris
ja miljonääri facebook-kaverinsakin oli juutalaistaustainen...och så vidare.. angel
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 15.09.2013 12:57:08 »

En uskonut aikaisemmin noin paljoa Saturnukseen, mutta nyt on jo pakko uskoa kun sen jaarapaa harkana saa kokea...mitahan seuraa kun koko marraskuun on  saturnus  aspect_con  saturnus....tuntosarvet alkaa jo nyt olla pystyssa kun kaikki kay kuten on sanottu!!!
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #5 : 15.09.2013 13:40:52 »

En uskonut aikaisemmin noin paljoa Saturnukseen, mutta nyt on jo pakko uskoa kun sen jaarapaa harkana saa kokea...mitahan seuraa kun koko marraskuun on  saturnus  aspect_con  saturnus....tuntosarvet alkaa jo nyt olla pystyssa kun kaikki kay kuten on sanottu!!!

Jos olisin ottanut vähän vakavammin Saturnuksen Viidennen Paluun Oy Nokia Ab:n 1865-kartalla,
en ehkä olisi nyt ns. noksuturskan eli reilusti viime päiviin asti tappiolla olleen osakeposition
omistaja.

Ennustin kyllä jo vuonna 2010 mm. Kauppalehden foorumilla, että Nokian kurssi tulee rajusti laskemaan kun SP5 lähestyy tarkkaa konjunktiota, mutta en olisi ikinä uskonut että mm. jenkkishorttaajat* vetävät kurssin alle kahden euron (1,33 alimmillaan)!  Vuoden 2008 alussa
kurssi oli noin 28 euroa. Silloin veikkaisin, että muutamaa viikkoa aiemmin tapahtunut Nokian
kaupungin vesikatastrofi (viemärivettä pääsi käyttöveden joukkoon, kun laitoksen hoitaja
avasi väärän venttiilin) saattoi olla huono enne jopa Nokia-yhtiölle, vaikka sillä ei aikoihin
ollutkaan ollut mitään tekemistä Nokian kaupungin kanssa nimeä lukuunottamatta!

*Shorttaaja eli lyhyeksimyyjä lainaa esim. osakkeita pankilta tai vastaavalta, ja dumppaa ne markkinoille siinä toivossa, että ylitarjonta saa kurssin laskemaan rajustikin, mm. koska aina on olemassa sijoittajia, joiden on pakko myydä tiettynä ajankohtana kurssista riippumatta. Jos hän on onnekas hän voi ostaa laput takaisin huomattavasti alempaan kurssiin, kuin oli lainaamansa myynyt, ja palauttaa ne lainaajalle pitäen itse suurimman osan alennuksella takasin ostamiensa osakkeiden
tai vastaavien tuottamasta voitosta. Noin isot pojat ovat minulle ainakin kertoneet...
« Viimeksi muokattu: 15.09.2013 13:46:16 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: