Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karman puhdistus?????  (Luettu 43718 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #30 : 27.09.2013 13:08:39 »

Bhagavad gitasta (se krishna-versio jota suomessa levitetään) minulle riitti se että seksi on sallittu hyvien POIKAlasten hankkimista varten.  Grin (en muista mistä kohtaa tuo löytyi, mutta sieltä sen bongasin ihan omin silmin, tuosta vain on aikaa jo lähes 30 vuotta)


On toki mahdollista, että itse Giitaan tekstissä on tuollainen kohta, mutta epäilen
sen olevan kuitenkin peräisin Prabhupaadan kommenteista, ei itse Giitaasta...

En anna tuolle väitteelle paljoakaan arvoa, ennenkuin kykenet kertomaan
kohdan mistä se löytyy!

 coolsmiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 27.09.2013 13:18:28 »

En ole kauhean kinnostunut siitä, annatko tuolle arvoa vai et. Sain opuksen joskus käteen, luin, totesin seksistiseksi riistoskeidaksi ja vein kirpputorille.

Onko siis totta että hindulaisuuden mukaan ihminen voi inkarnoitua myös eläimeksi - tavallaan siis taantua - jos sössii asiat?
Jos on, tämä yksin riittää siihen, että systeemi ei juuri kiinnosta.

Miksi minua kiinnostaisi vanhan energian systeemi, kun elän jo uusissa energioissa?
Kannattaa muistaa, että hindulaisuuden syntyessä planeetan värähtelyt olivat niin matalalla, että jos halusi ryhtyä mihinkään energeettisiin toimiin, oli pakko paastota/meditoida/tiesmitä jotta saisi värähtelynsä nousemaan sen verran että hommat onnistuivat. Nykyään värähtelyt ovat niin korkealla, että tavalliset pulliaiset kanssaluovat puolivahingossa.

Ja sitten se hindulaisuuden melko kuvottava kastijärjestelmä; olisiko sinulla siihen mitään kommenttia? Joukkoraiskaukset ovat olleet Intiassa kovin pinnalla viime aikoina, mutta samaan aikaan kukaan ei osoita mieltään sitä vastaan että siellä joka päivä raiskataan tuhat (1000) kastitonta naista. Ja poliisia ei tietenkään kiinnosta, koska ei paljoa kiinnosta kuin pakon edessä ne kastillistenkaan raiskaukset.

Lähes kaikkien uskontojen ja filosofioiden ydin on se rakkaudellisuus ja se että tekisi toisille kuten toivoo itselleen tehtävän. (karmakäsitekin tavallaan on sitä, ainakin minun karmakäsitteeni; kannattaa tehdäm muille hyvin sillä he saavat tehdä saman sinulle)

Kaikki muu on kuorrutusta, politiikkaa ja kontrolloinnin välineitä.
« Viimeksi muokattu: 27.09.2013 13:20:09 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #32 : 27.09.2013 13:31:03 »

En ole kauhean kinnostunut siitä, annatko tuolle arvoa vai et. Sain opuksen joskus käteen, luin, totesin seksistiseksi riistoskeidaksi ja vein kirpputorille.


Sori vaan, mutta sinulta odottaisi sen verran tieteellistä mielenlaatua, tai jotain,
että kykenet kategorisille väitteillesi esittämään edes jonkinlaisia perusteluja tai
lähteitä...

 Huh
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 27.09.2013 13:35:16 »

Miksi? Sinun uteliaisuutesi tyydyttämiseksi?
Olet jo toisessa ketjussa tunnustanut provosoivasi minua tahallasi saadaksesi minut tekemään tietojen etsimistyötä sinua varten ja sinun puolestasi. Ei olisi kannattanut, koska sen homman tuon tunnustuksesi jälkeen olen suht lopettanut.  Cheesy Grin Grin

Hindulaisuudella ei ole minulle mitään annettavaa henkilökohtaisessa arkipäivän hengellisessä elämässäni ja se on aina ollut minulle ainoa motivaatio tutkia uskontoja/filosofioita ja poimia niistä sitten osaset omaan eklektiseen maailmankatsomukseeni. Tieteellistä mielenkiintoa asiaan minulla ei ole koskaan ollut niin sitten vähääkään.

Mutta sinä kun tunnet hindulaisuutta sangen hyvin, niin voisitkos kuitenkin vastata siihen, että voiko hindulaisuuden mukaan ihminen inkarnoitua myös eläimeksi joissain tapauksissa (esim. sössittyään asiat kunnolla)?
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 27.09.2013 13:41:04 »

että kykenet kategorisille väitteillesi esittämään edes jonkinlaisia perusteluja tai
lähteitä...

Lähde: Se krishna-liikkeen täällä levittämä Bhagavad Gita perusteos. Hanki käsiisi ja lue kannesta kanteen, siellä se jossain on. Omastani hankkiuduin turhana opuksena eroon siis jo kolmisen vuosikymmentä sitten.  Cheesy
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Solnishko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #35 : 27.09.2013 13:55:44 »


Sitäkin. Kyllä tänne maan päälle tullaan jonkinlaisen suunnitelman tai tiekartan kanssa. Eihän täällä olossa olisi muuten paljonkaan järkeä. Se on sitten eri asia, kuinka hyvin suunnitelma saadaan toteutettua, etenkin kokematon sielu voi tehdä virhearvioita vaikka oppaansa avustuksella suunnitelmaa tekisikin. Ja karma sitoo kyllä vahvasti maan päälle. Hypnoosikertomuksia lukiessa näkee, että jos sielu tietää edessä olevan karmisen elämän, niin oppaat joutuvat käyttämään kaiken suostuttelutaitonsa, jotta tämä ylipäänsä saataisiin jotakuinkin vapaaehtoisesti inkarnoitumaan. Mutta karmankin puitteissa on vara valita, miten sen hoitaa. Ei se ole mikään silmä-silmästä -laki.

Ei jumankauta, ne siis voi tehdä sellaista oikeasti!?  Tää on juttu, mistä en ole koskaan kehdannut kellekään puhua, mutta mulla ON ollut sellainen tunne siitä, että mua on oppaiden puolelta vähän 'jymäytetty' tai mikä nyt olisi oikea sana. Ei valehdeltu, mutta pikkusen manipuloitu tai ainakin erittäin vahvasti johdateltu tiettyyn suuntaan yhdessä asiassa.  Ei ennen syntymää, vaan ihan tämän elämän aikana. Pari vuotta sitten kyselinkin niiltä tuosta asiasta, että miksi näin on toimittu ja vastaus oli, että se oli siinä kohtaa ainoa keino saada mut jatkamaan tätä hommaa vielä eteenpäin. Sille ajanjaksolle elämässä oli kyllä kokonaiset viisi poistumisporttia varattuna, joten ei kait ihan tuulesta temmattu juttu. Ja se asia, minkä ne mulle silloin iskostivat päähän kyllä todella oli se, mistä voiman jatkaa silloin ammensin, vaikka se asia ei sitten sillä tavalla koskaan mennytkään ja siitä seurasikin aikanaan melko valtava romahdus. Mutta elämä itsessään jatkui, se oli se pääasia siinä.

Eikä tätä tarvi kenenkään muun uskoa, en minä itsekään ihan tiedä että voiko se olla totta.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 27.09.2013 14:10:05 »

Ei, ne eivät voi tehdä sitä oikeasti.

Kanavoitu tieto taas sanoo, että ihmisen täällä inkarnoituneena on tosi hankalaa ymmärtää sitä, että sielun kannalta sellainen kovasti karminen elämä on todella hieno asia, koska se sisältää paljon oppimista.  Kanavoitu tieto sanoo, että sielun ollessa inkarnaatioiden välillä se on osana, soluna, Jumalan ruumiissa ja sillä on kaikki tieto. Se näkee maalliset inkarnaatiot täysin eri näkökulmasta kuin ihminen täällä fyysisen tason harhassa ja sen vuoksi se on innokas palaamaan tänne ihan karman määrästä riippumatta.

Oppaat ovat mukanamme täällä fyysisessä inkarnaatiossa ihmisenä, inkarnaatioiden välillä ne ovat samanlaisia ajatusryhmiä (yhtaikaa yksi ja äärettömän monta) kuin meidän sielummekin, eli eivät 'roiku' opashommassa silloin kun ei olla inkarnoituneita. Eivätkä taatusti suostuttele yhtään mitään, se sielu on aivan itse kovin innokas tulemaan tänne, täysin siitä riippumatta miten se ihmisperspektiivistä jonkin inkarnaation kokee.

Sielut pelaavat tätä elämän peliä oppiakseen ja vaihtelevat rooleja keskenään:
"Hitsit että oli hieno inkarnaatio, kun olit väkivaltainen insesti-isäni, tulipa paljon oppimista!"
"Joo niin oli, tehdäänkös heti sama uudestaan niin että vaihdetaan osia? Minäkin haluan oppia nuo asiat!"

Ihmisperspektiivistä kannattaa muistaa, että dualismi hyvä/paha, oikein/väärin jne ovat illuusioita. Sielulle kaikki kokemukset ovat arvokkaita, nekin jotka ihmisperspektiivistä näyttävät siltä että sielu saattaisi niitä vastustella. Ei vastustele, innolla lähtee taas uuteen peliin.
« Viimeksi muokattu: 27.09.2013 14:11:44 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 27.09.2013 14:56:46 »

Vielä Solnishko, paitsi että oppailla ei ole inkarnaatioiden välillä mitään virkaakaan kun sielu tietää itsekin silloin kaiken, niin inkarnoituneena ne eivät saa tehdä mitään ilman lupaa. Mutta jos jollain tasolla olet luvan antanut esim. auttaa asiassa joka koskee tätä 'jymäytystä', niin siitä on sitten ollut kyse. Mutta en oikein jaksa uskoa oppaiden jymäyttävän mitään, ne toimivat ennen kaikkea rakkaudellisesti ja hyväksyvät jokaisen ratkaisumme vaikkapa nyt sitten itsemurhaa myöten.

Sem sijaan on voinut olla kyse tästä:
Se mitä oppaat sinulle iskostivat ja mistä voimaa ammensit on saattanut olla ihan oikea olemassaoleva potentiaali. Eivät oppaatkaan (eivätkä muut tahot verhon tuolla puolen) näe tulevaisuutta, ne näkevät vain tulevaisuuden kaikki potentiaalit ja sen miten vahvoja mitkäkin niistä ovat. Eli oppaat ovat ehkä rohkaisseet sinua sillä hetkellä vahvallakin potentiaalilla, joka vain ei sitten ole toteutunut sen vuoksi että sinä tai joku muu ihminen on käyttänyt jollain tavoin vapaata tahtoaan ja jokin toinen potentiaali samasta asiasta on toteutunut.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #38 : 27.09.2013 15:26:19 »

että kykenet kategorisille väitteillesi esittämään edes jonkinlaisia perusteluja tai
lähteitä...

Lähde: Se krishna-liikkeen täällä levittämä Bhagavad Gita perusteos. Hanki käsiisi ja lue kannesta kanteen, siellä se jossain on. Omastani hankkiuduin turhana opuksena eroon siis jo kolmisen vuosikymmentä sitten.  Cheesy

Tieteellisissä lähdeviitteissä on yleensä mainittuna sivunumero tai muutamia...

Omistan kyllä kirjan, mutta minulle sen kommentaareilla ei ole juurikaan arvoa,
koska ne edustavat bhakti-joogaa, joka ei meitsin skorppariluonteelle ole
soveliasta!

 :Smiley

Muoks: guuglaamallahan tuo kohta löytyi. Ilmeisesti aika (30 vuotta ) on jotenkin vääristänyt
muistikuvaasi:

"In Bhagavad-gita (7.11) it is said: dharmaviruddho bhutesu kamo 'smi bharatarsabha. Sex is allowed only for the begetting of children, not for enjoyment.

 Wink
« Viimeksi muokattu: 27.09.2013 16:00:29 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #39 : 27.09.2013 15:34:40 »

Hertileeri Sideman, missä kohtaa tämä minun keskustelupalstalle omista mielipiteistäni nimimerkillä kirjoittaminen on sinun mielessäsi muuttunut tieteen tekemiseksi?  idiot2 Grin Cheesy Smiley idiot2  Aikamoinen ajatuksellinen banaaninkuoreen liukastuminen suoraan sanoen...

Ja voiko siis ihminen hindulaisuuden mukaan inkarnoitua eläimeksi vai ei?
(Tuntuu että välttelet vastaamasta, tämä on kolmas kerta kun sitä kysyn. Eikä sinulla ollut suoraan kastilaitosta koskevaan kysymykseenkään vastausta.)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Solnishko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #40 : 27.09.2013 15:47:25 »

Mulle tuli Ekle ihan samat vaihtoehdot autossa mieleen, kävin kaupassa tässä välissä.

Ei siis ollut vapaaseen tahtoon puuttumista eikä semmosta tuo 'jymäytys' (hemmetin hankala nyt selittää kun en halua itse tapausta repostella tänne) mutta tukea ja kannustusta kyllä juuri sillä tavalla ja ajatuksella, että tästä olisi voinut olla lupa ja jopa jonkinlainen sopimus ennalta laadittuna. Manipulaatio ainakin oli liian voimakas ilmaisu.

Tai sitten se todellakin oli mahdollinen lopputulos, tosin kyllä vastoin ihan kaikkea tietoa ja ennusteita. (Ei puhelinsellaisia, lääketieteellisiä tarkoitan  Grin) Tämäkin voisi olla oikea vastaus, varsinkin kun itse todella uskoin ja tein kaikki mahdolliset konstit sen eteen, että lopputulos olisi tuo mitä oppaatkin aina toitottivat. Ehkä ne auttoi sitten siinä kohtaa pitämällä toivoa ja lapsen uskoa yllä.

 

 
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #41 : 27.09.2013 16:13:41 »

Hertileeri Sideman, missä kohtaa tämä minun keskustelupalstalle omista mielipiteistäni nimimerkillä kirjoittaminen on sinun mielessäsi muuttunut tieteen tekemiseksi?  idiot2 Grin Cheesy Smiley idiot2  Aikamoinen ajatuksellinen banaaninkuoreen liukastuminen suoraan sanoen...

Ja voiko siis ihminen hindulaisuuden mukaan inkarnoitua eläimeksi vai ei?
(Tuntuu että välttelet vastaamasta, tämä on kolmas kerta kun sitä kysyn. Eikä sinulla ollut suoraan kastilaitosta koskevaan kysymykseenkään vastausta.)

Onko siis sekin mielipiteesi eikä fakta, että giitaassa väitetään sexin olevan tarkoitettu "hyvien POIKAlasten hankkimiseksi"?

Muoks: jos olisit lisännyt virkkeeseen vaikka "muistikuvani mukaan", tjsp, se olisi
ollut ihan OK, mutta tuollainen kategorinen väite vaatii mielestäni tarkan
lähdeviitteen. YMMV...

http://www.asitis.com/7/11.html

Ei minulla ole mitään ongelmaa siinä, että ihminen voi inkarnoitua eläimeksi, jos oikein
eläimellisesti elää elämäänsä. Elkäämme me eläkö elämiämme eläimellisesti, vaikka
eläimiä (nisäkkäiden lahkoon kuuluvia) joidenkuiden mukaan olemmekin!

Kastilaitos on ihan OK! Tottakai yhteiskunnassa tarvitaan ihmisiä kaikenlaisten töiden suorittamiseksi! Sen huomaat vaikka silloin jos siivoojat menevät lakkoon! Tietysti
ihanne olisi, että eläisimme metsästäjä-keräilijöinä, joiden ei tarvitsisi huolehtia
juuri muusta kuin syömisestä, naimisesta ja goisuupaikan löytämisestä, mutta siihen ei taida olla enää  paluuta...

 smitten
« Viimeksi muokattu: 27.09.2013 16:39:10 kirjoittanut sideman » tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #42 : 27.09.2013 16:45:48 »

Minusta on hassua jotenkin että ihmiset mieltää eläimet jotenkin alemman luokan inkarnaatioksi, että ainoa tie olisi ns ylös. Itse kissan omistajana täytyy sanoa että kissasta huokuu niin rajatonta lempeyttä ja leikkimielisyyttä että en itse ole päässyt tuollaisen tilaan pysyvästi. Puhumattakaan niistä ihanista hevosista..
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #43 : 27.09.2013 18:04:46 »

Lainaus
Muoks: jos olisit lisännyt virkkeeseen vaikka "muistikuvani mukaan", tjsp, se olisi
ollut ihan OK, mutta tuollainen kategorinen väite vaatii mielestäni tarkan
lähdeviitteen. YMMV...

Sinähän ihan itse päätät millä mielellä tekstejäni luet. Jos ei oma älli riitä päättelemään, että kun kuitenkin kerroin että luin siitä 30 vuotta sitten ja sen jälkeen dumppasin kirjan  kirpparille, niin tottakai kyse on silloin muistikuvasta.

Lainaus
Ei minulla ole mitään ongelmaa siinä, että ihminen voi inkarnoitua eläimeksi, jos oikein
eläimellisesti elää elämäänsä. Elkäämme me eläkö elämiämme eläimellisesti, vaikka
eläimiä (nisäkkäiden lahkoon kuuluvia) joidenkuiden mukaan olemmekin!

Uhkailu sillä, että jos et käyttäydy kunnolla - eli sopeudu osaasi riistettynä ylempien kastien elättäjänä - synnyt eläimeksi, on hengellisyyden valepukuun puettua maallista vallankäyttöä. Erittäin irstasta jumalanpilkkaa siis minun mielestäni, kuten kaikki hengellisyyden käyttö maallisen vallankäytön välikappaleena.

Lisäksi se on keskiaikaista maagista ajattelua; siinä Bhagavad Gitassa jota silloin teininä selailin oli oikein kuvituksen kera tämä: Oli kuvapari mässäävästä ihmisestä ja sen parina kuva siasta ja sitten toinen kuva seksinhimokkaasta ihmisestä ja sen vieressä koirasta.  Cheesy Grin  Keskiaikaistyylinen maaginen ajattelu ei oikein nappaa, en enää myöskään usko että sairaudet aiheutuva 'pahoista huuruista' tai 'pahoista hengistä.'

Lainaus
Kastilaitos on ihan OK! Tottakai yhteiskunnassa tarvitaan ihmisiä kaikenlaisten töiden suorittamiseksi! Sen huomaat vaikka silloin jos siivoojat menevät lakkoon! Tietysti
ihanne olisi, että eläisimme metsästäjä-keräilijöinä, joiden ei tarvitsisi huolehtia
juuri muusta kuin syömisestä, naimisesta ja goisuupaikan löytämisestä, mutta siihen ei taida olla enää  paluuta...

 Shocked Shocked

Siivoojien olisikin muuten syytä mennä lakkoon, palkat ovat sen verran huonot. Ja siivoojaksi ei synnytä, kastiin synnytään.

MIksi muuten Suomessa ei ole kastilaitosta, vaikka täälläkin viljellään maata? Logiikkasi ontuu: Modernin paljolti maataloustuotteilla elävän väestön onnistuu suurimmassa osassa maailmaan tehdä homma ilman kastilaitosta.

Minkä lisäksi kastilaitoksen idea on, että siinä kastissa kuolet mihin olet syntynyt; ei voi vaihtaa kastista toiseen. Kyse ei siis ole mistään järkevästä työnjaosta, vaan siitä että säännöt laatinut eliitti on varmistanut itselleen ja omalle sukulinjalleen parhaat edut ja sitten kaikenlaisilla hengellisperusteisilla uhkailuilla pitää itseään elättäviä alempikastisia kurissa.

Kastilaitoksen kannattaminen ei ole minun maailmankuvassani yhtään sen eettisempää kuin vaikkapa Apartheid-ajan Etelä-Afrikan rotuerottelun kannattaminen. Sama idea: Siinä yhteiskuntaluokassa pysyt mihin synnyt, ja pieni eliitti riistää massoja.

Hegellisyys sisältää minulla voimakkaan 'samat säännöt kaikille' -komponentin. Koska kaikissa ihmisissä on jumalan kipinä, ei ketää voi asettaa toista huonompaa asemaan syntyperän (kasti, ihonväri jne) perusteella. Hierarkkinen valtarakenne korruptoi kaikki sen jäsenet ja pahiten ne siellä yläpäässä hierarkiaa olevat. Hengellisyys hankaloituu myös siinä tilanteessa melkoisesti.
« Viimeksi muokattu: 27.09.2013 18:06:54 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #44 : 27.09.2013 18:28:00 »

^
Ihan kelpo argumentointia. Eipä voi paljon vastaan väittää!

Taisin aiemminkin suositella sinulle jonkun populistipuolueen ehdokkuuden tavoittelua,
mutta tuskinpa se sinua kiinnostaa...

 Wink

Mutta on kuitenkin hieman kyseenalaista arvostella tekstiä tai alunperin kai suullisena
perimätietona kulkenutta runoelmanpläjäystä sen perusteella, että joku hihhuliporukka (tässä tapauksessa harekrishnat) kuvittaa versionsa jehovatyylisesti!

 :Smiley

Muoks: tekstin logiikkaa saatettu hieman vähemmän ontuvaksi...
« Viimeksi muokattu: 29.09.2013 09:55:38 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: