Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Partnerin planeetta täydentää suurristin  (Luettu 3842 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 24.10.2012 12:57:52 »

Osaako kukaan auttaa tälläisessä kuviossa. Tutkailin synastrioita ja vihdoinkin tajuntaani pläjähti, että kumppanini kuu-noususolmu yhtymä osuu täsmälleen minun t-ristini "puuttuvan jalan" kohtaan.
Minulla siis on kuu oppositio pluto neliö askendantti ja partnerin kuu-noususolmu kauriissa osuu juurikin deskendantilleni.
Miten partnerini noususolmu-kuu saa vaikutteita minun kuuni ja plutoni neliöidessä niitä? Olenko auttamassa häntä hänen matkallaan vai haittaanko minä hänen noususolmunsa ilmentämistä?

Miten tätä kuviota tulkitaan?

Tunnen myös toisen tärkeän ihmisen, jonka aurinko osuu yhtälailla tuohon kohtaan. Onko meillä jonkinlainen oppi käytävänä yhdessä, karmaa? Vai millä tavoin tämmöinen ihminen "täydentää kuviota"?

Tunnen vetoa helposti kuu kauriisiin, miehiin kuin naisiinkin. Kuu osuu tuolloin aina seitsemänteen huoneeseeni ja tosiaan oppositiossa askendanttiini ja neliössä plutoon ja kuuhuni. Mitä minä heiltä oikeastaan haen?  :Smiley

Onko muut huomanneet, että joku ihminen täydentää jotain kuviota kartalla?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24.10.2012 13:30:25 »

Oikeestaan vastasit jo itse tuolla toisessa ketjussa osin näihin kysymyksiin, nokkela kun olet  Smiley
Tunneäly voisi olla ehkä sellainen sana? Että pystyn helposti pääsemään kärryille muiden tunnetilasta, lukemaan rivien välistä, aistimaan missä mennään, mistä oikeasti on kyse.
Tää on tuota  pluto aspect_opp kuu luulen ma.

Se kumppanin Alasolmuhan osuu sitten sun Nousulle, joka on Rapua, jota hallitsee se  kuu Smiley
Elikkä sinusta on löytynyt kumppanille jotain tuttua, johon samaistua, Alasolmu,
jotain joka auttaa hänen oman  kuu tunnereaktioiden käsittelyssä,
ihmisten kohtaamisessa,
ja sinua yhtä lailla, parisuhteen kiemuroissa,  pluto vaaka?,
asettaa rajoja ( kauris / saturnus) ja järkeistää sun spontaania  kuu oinas räsähtelyä ?
Näkisin tuon voimavarana molemmille, koska täydennäthän sinäkin hänen solmuakselinsa johtavien suurristiksi,
yhdessä enämpi, molempi parempi.
Oppiläksyä varmaan, vahvaa karmallista? liittymistä.

Mietin vähän samoja kuvioita, kun tuo tr  saturnus tulee nyt  t-ristin kärjeksi mun  saturnus aspect_opp kuunsolmu kuu leijona linjalle ja osuu samalla yhen suhdekartan Alasolmulle  aspect_opp kuu kuunsolmu harka sielläkin,
eli täydentyy kiinteitten suurristiksi ja on sitten niin solmua kuin olla voi.
Ilmeisesti siinä aukeaa tuo Alasolmun kautta syntynyt "karma" tai sitten ei..on AIKA jollekin?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 24.10.2012 13:48:45 »

Tuli mieleen, jotta onko näillä ihmisillä omassa perheessään ollut tunnekiemuroita,
lapsuuteen liittyviä?
Kun yhellä  kuu kauris .lla ainakin oli vaikee suhde äitiinsä.
Koki hänet hyvin kontrolloivana.
Että jos sä toimit siinä "ulospääsynä" entisistä kuvioista sillä Plutolla,
vaikka toinen onkin samaistunut?? siihen  rapu perheen kuvuoihin?
Turvapaikan hakija, turvallista osoittaa tunteitaan, toinen hyväksyy, ymmärtää?
Josko tuo sitten auttas häntä myös työkuvioissa?  kauris
Mihin sitten hällä omalla kartallaan nuo osuvat..koko risti
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 24.10.2012 16:04:40 »

No pitihän se arvata, että Nikki se kaivaa taas esiin ne jutut osuvasti Smiley

Kyllä kuulostaa siltä totta tosiaan! Usein olen huomannut, että kuu kauriilla on jotain ongelmia ollut lapsuudessa tai mahdollisesti omien tunteidensa kanssa. On tuo minun partnerikin kuu kauriina vähän hukassa omien herkkyyksien ja sen sellaisten kanssa. Minähän tietysti kuu oinaana tuon aika voimakkaasti tunteeni esiin, hyvät ja pahat.

Koen myös niin, että kuu kauris ihmiset toimivat hyvin sellaisena kalliona minulle. Toisinaan riittää, että joku heistä sanoo jämäkästi "kaikki järjestyy", niin jo se rauhoittaa. Etteivät heiltä lähde koskaan niin sanotusti mopo käsistä tunnereaktioiden kanssa. Toisinaan taas se jäyhyys turhauttaa Smiley

Ja mitä äiteihin tulee, niin sieltä on opittu viileyttä, että ei ole ok näyttää tunteita avoimesti, että haavat tulee nuolla yksin pimeässä kuntoon. Liekkö sitten minä "opettamassa" että on ihan ok sanoa ääneen, että nyt ahdistaa ja pirusti?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 24.10.2012 16:06:13 »

Tuli mieleen, jotta onko näillä ihmisillä omassa perheessään ollut tunnekiemuroita,
lapsuuteen liittyviä?
Kun yhellä  kuu kauris .lla ainakin oli vaikee suhde äitiinsä.
Koki hänet hyvin kontrolloivana.
Että jos sä toimit siinä "ulospääsynä" entisistä kuvioista sillä Plutolla,
vaikka toinen onkin samaistunut?? siihen  rapu perheen kuvuoihin?
Turvapaikan hakija, turvallista osoittaa tunteitaan, toinen hyväksyy, ymmärtää?
Josko tuo sitten auttas häntä myös työkuvioissa?  kauris
Mihin sitten hällä omalla kartallaan nuo osuvat..koko risti

Niin siis hällähän se kuu-noususolmu yhtymä kauriissa on neljännessä huoneessa, laskusolmu siis kympissä.
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #5 : 04.11.2012 06:40:05 »

Muistaisin että noususolmu descentillä on jossain muussakin ketjussa täällä ehdotettu erittäin puoleensavetäväksi varsinkin descendettihenkilölle, mahdollisesti läheinen suhde edellisessä elämässä.

Mun mielestä puuttuva planeetta tasapainottaa suurristin antamaa jännitystä, on puuttuva palanen, jonka voi lainata toiselta ja lopputuloksesta tulee tasapainosempi. Se voi tuntua kuitenkin turhauttavalta, koska ei ole oma planeetta, eikä vastaa omaa halua tai omia automaattisia reaktioita. Tää tosin on subjektiivinen tulkinta. Mun miehellä on suurristi ja mun Juno on siinä tasapainottavassa pisteessä. Hän ei erityisemmin arvosta tätä tasapainottavaa vaikutusta mikä mulla siinä on. Tuntuu joskus, että tämä laatu häneltä, tässä tapauksessa vesimes, puuttuu häneltä täysin. Onko muita kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 09.11.2012 01:02:09 kirjoittanut Bona Fide » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: