Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Venus vaikuttaa?  (Luettu 81013 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #105 : 30.12.2006 01:06:29 »


Krhm..lähelle pitää todellakin päästä että itse uskaltaa ottaa siihen "leijonamaiseen" rutistukseen mutta toisen tosiaan on tehtävä se aloite ja osoittaa VARMASTI että välittää ja jos itse välitän niin kaikki on OK..

Mike, oletan että olet mies, joten valaisetko vielä, mitä "aloite" tarkoittaa miehelle?  Shocked Ettei naisena ole liian aktiivinen...  Huh
tallennettu
Mike
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #106 : 30.12.2006 04:42:38 »


Krhm..lähelle pitää todellakin päästä että itse uskaltaa ottaa siihen "leijonamaiseen" rutistukseen mutta toisen tosiaan on tehtävä se aloite ja osoittaa VARMASTI että välittää ja jos itse välitän niin kaikki on OK..

Mike, oletan että olet mies, joten valaisetko vielä, mitä "aloite" tarkoittaa miehelle?  Shocked Ettei naisena ole liian aktiivinen...  Huh

Tunteiden osotuksessa mulla menee niin että en itse osaa näyttää tunteita ennenkö toinen ne on näyttänyt mulle..et tiiän olevani vakaalla pohjalla =)  angel
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #107 : 14.06.2007 10:14:02 »

 
ILMASSA ON  Wink SUUREN KESÄJUHLAN tuntua  ja i l m a v u u t t a   eli aurinko  kaksoset = ilmanmerkki"ILMATAR" ja  askendentti  leijona ~ venus .....  smitten


Venus yhtymä Nousumerkki =  askendentti leijona

Voimakkuus   Kesto   Toistuu   
  ***                     4pv   1 vuoden välein.

      Tarkka: 16.6.2007. Alkaa: 14.6.2007. Loppuu: 17.6.2007.

Tämä jakso kuvaa uusien arvojen löytämistä oman persoonallisuutesi toteuttamiselle.
http://project1.caryacademy.org/7thGradePoetry/05-06/AlexMorgan/images/think-different.jpg
 Käytännössä tämä tapahtuu ihastumisena erilaisiin ihmisiin tai vain piirteisiin ja innostumisena erilaisiin asioihin kuin tähän asti. Se on mahdollista löytäessäsi uusia piirteitä ja uutta arvostusta omaa itseäsi kohtaan. Parhaimmillaan aivan ihanaa ja vatsanpohjasta asti kutittavaa aikaa ilon ja nautintojen keskellä.

Samanaikainen oppositio deskendentille kuvaa parisuhteessa toteuttamiesi näkyvien arvojen ja rakkaudenosoitusten muuttumista merkityksettömiksi. Ne asiat, joista olet nauttinut tähän asti, saattavat tuntua jopa ahdistavilta kaivatessasi jotain syvempää ja todellisempaa.

Usein tällä jaksolla vain törmäät ihmisiin, jotka arvostavat sinua ilman eleitä ja näyttöjä. Ihastuminen tällaisiin kummajaisiin tapahtuu hyvin helposti ja saattaa sitten lopahtaa aivan yhtä vikkelästi.
 Uskalla silti kohdata tämä raikas erilainen tuulahdus, sillä lyhytaikaisudestaan huolimatta se tervehdyttää arvomaailmaasi.
* ~~~ *

..... Cheesy täytyy todeta ETTÄ jollain intuitiivisella tavalla OLEN tunnistanut JOTAIN tämänkaltaista tulevaksi - JA odottanut juuri tällaista -  todella vaikka kesto on lyhyt AION ottaa tästä planeettaohituksesta KAIKEN MAHDOLLISEN - LAHJOJA SUORASTAAN OVAT JA IIHANASTI SAA OLON VÄRISEMÄÄN ...yksityiskohtiin saatan palata... vaan aikas paljon jo tässäkin ....  2funny ~VAAN SAAPI KOMMENTOIDA  Smiley

aurinko kaksoset askendentti leijona kuu oinas venus rapu mars kalat
« Viimeksi muokattu: 14.06.2007 10:24:49 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #108 : 18.07.2007 15:01:12 »

Venus Kaksosissa...ja silmäpeliä on kyllä havaittavissa. Sanallista "flirttailua" ja suorastaan nautin näistä älyn esileikeistä...Mutta sitten kun aletaan riisua vaatteita niin sanat saa kyllä jäädä ja heittäydyn tunteiden vietäväksi....(Mars Leijonassa)

Monta rautaa tulessa...kyllä Cool
Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa...juu-u... angel

tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
EiYhteyttä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #109 : 24.07.2007 19:13:46 »

Se venus löytyy minultakin kaksosista.. huoneesta 12.
Vakavassa suhteessa eläminen hieman rauhoittaa, mutta saisi rauhoittaa enemmänkin!  Tongue


Monta rautaa tulessa...kyllä Cool
Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa...juu-u... angel


Sinkkuna ollessa olin juuri tälläinen.
Ihan liikaakin välillä.. kun meni huonosti muuten elämässä, iskin miehiä "huvikseen" piristykseksi.. mutta pistin "pelin" poikki kun miehellä alkoi flirttailu mennä aitoon kiinnostukseen.  Undecided

Onneksi nyt seurustelen ihanan miehen kanssa..  smitten
tallennettu

Saadaksesi ilosta kunnolla irti, sinun on jaettava se jonkun kanssa. <3

Aurinkohärkä
Nousurapu
Kuu, uranus ja saturnus jousimiehessä
Merkurius oinaassa
Venus kaksosissa
Mars kauriissa
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #110 : 28.01.2008 21:45:13 »

Hei Ystäväin

Oma astro Sepon tulkinnasta


venus aspect_squ mars

Tarkka: 27.1.2008
Alkaa: 25.1.2008 Päättyy: 28.1.2008
Ellet todella nauti siitä mitä tänään teet,
tulet kyllä huomaamaan sen kehnona fiiliksenä
ihmissuhteissa tai parisuhteessa.
Et voi nauttia siitä mistä luulit nauttivasi.


venus aspect_tri askendentti

Tarkka: 28.1.2008
Alkaa: 26.1.2008 Päättyy: 29.1.2008
Ilo irti elämästä voisi olla teemana tälle transiitille,
joskaan ei ehkä kovin konkreettisessa mielessä,
sillä sulkeutuvan jakson ilo on sisäistä iloa
ja rakastettuna olemisen tunnetta.
Mitä aidommin olet tähän asti uskaltanut
rakastaa itseäsi ja sitä kautta myös muita ihmisiä,
sitä suurempaa rakkautta tulet nyt itsekin saamaan osaksesi.
Enkä tietenkään tarkoita ulkoisia rakkaudenosoituksia,
sairaala- tai vieraskäyntejä, kukkien ostamista,
paidan silittämistä, vaan niitä tilanteita,
joista olet itse nauttinut täysin siemauksin.
Vain oma nautinto on aitoa rakkautta,
muu on fariseusmaista ulkokultaisuutta.
Siis mitä iloisempaa ja antoisampaa elämää olet elänyt,
sitä hauskempaa ja nautittavampaa nytkin on tiedossa.

Samanaikainen avautuva sekstiili deskendentille
antaa palkkioita myös parisuhteen alueella
rehellisyydestäsi läheisiä kohtaan.
Mitä rehellisemmin olet seurannut omaa arvomaailmaasi
muiden estelyistä välittämättä,
sitä paremman kohtelun saat tälläkin kertaa osaksesi.
Oletko uskaltanut nauttia elämästäsi ja persoonallisuudestasi
rakkaimpiesi kanssa ja myös heistä erillään,
sen saat nyt selville osaksesi tulevasta arvostuksesta ja ihailusta.
Jos nämä ihailun ja rakkauden osoitukset
tulevat vakituisen parisuhteen ulkopuolelta,
niin siellä on silloin todellinen elämäsikin,
mitä sietää jo hiukan funtsia.


venus aspect_sex venus

Tarkka: 30.1.2008
Alkaa: 28.1.2008 Päättyy: 31.1.2008
Anna nyt aikaa ja lupaa omille nautinnoillesi,
sillä tämä päivä on tarkoitettu rakkausdynamosi lataamiseen.
Ellet välillä hiukan irrottele ei rakkautesikaan pysy hengissä.


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
ginger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Exploring the mystery of the deep blue ocean...


Profiili
« Vastaus #111 : 30.01.2008 15:23:38 »

Heips,
luin koko vastausrimpsun läpi ja mieleeni nousi sellainen kysymys, että onks venus merkit jotenkin verrannollisia suoranaisesti polaarisuuden mukaan?? Siis itse olen  vaaka venus ja ihastukseni  vesimies venus

Muuten meillä noin yleensä ottaen on yhteensopivuudet kartoillamme, mutta jotenkin askarruttaa toi vesimies venuksessa juttu?? Löytyykö siis kuitenkaan mitään mahkuja, että vesimies-venus avautuisi koskaan lämmöllä, puhuisi tunteistaan ja näyttäisi ne toteen jotenkin muutenkin kuin illuusion keinoin???. Vai pitääkö tyytyä sitten vain platooniseen suhteeseen, jossa kuitenkin kukoistaa se seksuaalinen puoli ilman mitään lämminhenkistä tunnepuolta?  Huh  Undecided

Kertoilkaapa kokemuksia.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #112 : 30.01.2008 16:25:29 »

Platoninen ja seksuaalinen ilman tunnetta?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
ginger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Exploring the mystery of the deep blue ocean...


Profiili
« Vastaus #113 : 31.01.2008 10:40:00 »

Platoninen ja seksuaalinen ilman tunnetta?

Siis joo voinhan asian ilmaista noin ja ymmärtää ihan toisella tavalla...  Wink Kokemuksena vain  mies :aurinko:vesimiehistä ja mies venus vesimiehistä omalla kohdalla seuraavasti:

 aurinko vesimies on piirittänyt lähes 9 vuotta kaverillisin ja seksuaalisin motiivein ja aina vetäytynyt ja tullut sitten takaisin :Smiley
 venus vesimies, joita useampiakin tunnen tuntuvat kaikki olevan samanlaisia. Ovat hyviä kavereita, vaikka ovatkin naimisissa tai sinkkuja, flirttailevat, lähettävät lahjoja, janoavat seksiä, vetätyvät ja tulevat takaisin, pitävät omanaan ja kertovat niin toisille, antavat ymmärttää ja antavat myös antaa olla ymmärtämättä  :Smiley

Että näin! Yritänpä sitten elää heidän kanssaan, muutenhan elämästä puuttuisi jotakin.... Cheesy
tallennettu
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #114 : 31.01.2008 12:27:10 »


Muuten meillä noin yleensä ottaen on yhteensopivuudet kartoillamme, mutta jotenkin askarruttaa toi vesimies venuksessa juttu?? Löytyykö siis kuitenkaan mitään mahkuja, että vesimies-venus avautuisi koskaan lämmöllä, puhuisi tunteistaan ja näyttäisi ne toteen jotenkin muutenkin kuin illuusion keinoin???.

Kertoilkaapa kokemuksia.

Minun poikakaverillani on paljon vesimiestä kartalla, mm. aurinko ja venus ovat vesimiehessä. Hän on kuitenkin ylivoimaisesti romanttisin mies, jonka kanssa olen koskaan ollut tekemisissä! Hän osoittaa rakkauttaan jatkuvasti sekä sanoin että teoin...Hän on muutenkin hyvin avoin ja tunteista puhuminen tuntuu olevan helppoa (paljon helpompaa kuin minulle!). Eli kyllä kai se on mahdollista.  Wink

Itselläni venus on leijonassa, mutta en ole ihan varma miten se minussa näkyy... Aika pitkälti paikkansa pitää ehkä tämä kuvaus, jonka joku aiemmin ketjussa toi esille:

Leijona Lämminsydämmellinen, avokätinen, romanttinen. Rakastaa elämää ja haluaa tulla huomatuksi. Voi olla hyvin mustasukkainen.

Eli olen kyllä romanttinen, mutta sen esiin puhkeaminen vaatii sen, että myös kumppani on yhtä lailla romanttinen... Toisin sanoen en hirveästi tuo sitä puolta itsestäni esille, jos koen että mies pitää romanttisuutta vain tyhjänpäiväisenä hömpötyksenä. Ylipäätään rakastan kaikenlaisia huomionosoituksia... sekä niiden antamista että saamista.  Smiley Kieltämättä saatan olla myös hieman mustasukkainen silloin tällöin, mutta en yleensä näytä sitä ulospäin ellen koe, että minulla todella siihen on syytä, enkä ylipäätään pidä mustasukkaisuutta mitenkään rakentavana tunteena.

Onko täällä ketään muita venus-leijonia?  Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #115 : 04.05.2008 01:00:45 »

 Venus härässä täällä, olen hyvin fyysinen ja kaipaan läheisyyttä, niin antaa kuin saada sitä, erilaiset sensuellit aistimukset ovat mieleeni. Mutta kaikkein uskollisin tyyppi en ole ollut  :Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #116 : 04.05.2008 10:02:31 »

uujea, mulla venus skorpionissa, nyt sitä seksiä!! Wink oon aikamoinen flirttiperse ihan aikusten oikeasti. yks asia mua häirihtee vielä tänäkin päivänä ja se on se, että kun mä vaan hymyilen niin joka ristuksen jätkä luulee, että yritän iskeä tai nykypäivänä ne jää vaan roikkumaan samaan pöytään ja selittävät kuinka niihin iski vähintään salama tai jotain.. huoh  tickedoff mutta tämän selittää ilmeisesti se, että venus seikkailee syntymäkartallani huoneessa yksi? viestitän siis olemuksellani kaikkea tuommosta?

mars on vaa'assa, huone 12.. ja mun ukolla venus on neitsyessä, ysissä ja mars ravussa, seiskassa.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mirka222
Vieras
« Vastaus #117 : 04.05.2008 10:27:41 »

Mulla on venus härässä, ja sama juttu täällä...Olemukseni on kai sitten hieman flirttaileva, monesti en edes tarkoita mitään, kunhan hymyilen niin eiköhän kaikki luule, että tuolla on jotain taka-ajatuksia mielessä, ja miehet pörräävät ympärillä...En tee mitään iskuyrityksiä tietoisesti, viehätys tulee luonnostaan..Hyvä juttu korppikotkille, jotka sitten tuppaavat juoruilemaan, kun eivät itse saa huomiota.. Parisuhteessa ei mikään mukavin juttu myöskään, jos mustasukkainen puoliso...Meillä tuli juuri riitoja exäni  aurinko  harka kanssa, siitä, että juttelen esim. baarissa miehille..Jännä, että jos nainen on ihan vetävän näköinen, hänellä ei ole oikeutta edes keskustella vastakkaisen sukupuolen kanssa, mut jos nainen on "hiirulainen" kukaan ei ajattele mitään, jos hän juttelee miesten kanssa..
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #118 : 07.07.2009 06:55:48 »

Kuinka teillä, joilla on Venus Oinaassa, kyseinen "yhdistelmä" on vaikuttanut?
Meinaan tässä nyt seksuaalisuutta ja sen ilmenemismuotoja.

Oma Venukseni Oinaassa on vaikuttanut sillätavalla, että kumppaneita on ollut... vähän turhankin paljon. Shocked Ja tämä kaikki on tapahtunut jo ennen tähän astromeininkiin tutustumistani! Eli ainakaan mitenkään alitajuisesti en ole toteuttanut tätä "Venus Oinaassa" juttua.

Onpahan tuohonkin sähläämiseen tullut "järkevä" selitys!  Tongue

Nostan tän aiheen ylös Smiley

Pidän toisessa ihmisessä siitä, että hän sanoo mulle suoraan ja rehellisesti mitä haluaa, vaikka tykkään myös itse ehdottaa jotain sytyttävää. Tykkään "kutkutella" toista vähän ärsyttävillä pikkusuoruuksillani Wink Pidän napakasta miesmäisestä otteesta ja pienistä hellistä "oinasmaisista" läpsäytyksissä jossa on otetta ja hellää tuntumaa.

Että tällaista kun Venus on (niin) Oinaassa Wink

Mulla on  venus  oinas: ssa
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #119 : 07.07.2009 11:02:25 »

Heh, mulla levoton ja itsenäinen  venus jousimies ja lisäksi vielä radikaalissa 11. huoneessa! Kuulostaa varmaan aikamoiselta Cheesy Tosiasiassa olen kyllä erittäin sitoutuvaa tyyppiä, sitten kun Se Oikea kävelee vastaan. Rakastan rakastamista ja toisen hemmottelua, mulla lämminsydäminen ja tulinen  kuu leijona 7. huoneessa. Lisäksi  kuu DC:ni hallitsija, eli uskoisin että on vakauttava tekijä noin parisuhdetta ajatellen. Noh, Jellona-Kuu pitää kyllä huolen siitä, että saan myös itse tarvittavan määrän huomiota ja rakkautta, muuten alkaa nurkat paukkumaan Wink

En koe itseäni semmoiseksi "perinteiseksi" tyttöystävätyypiksi. Enemmänkin olen se "jätkien kaveri", joka heittää läppää (ja kainalopieruja Tongue ) miesporukoissa, mutta jota kukaan ei varmaan ajattele naispuolisena tai potentiaalisena tyttöystävämateriaalina Embarrassed  No, ne harvat, jotka sattuvat ihastumaan muhun, niin niiden kanssa juttu on ollut sitäkin vakavampaa. En ole hirmu flirttailevaa tyyppiä loppupeleissä, enempi sellainen harmiton luonnonlapsi, enkä välttämättä edes huomaa flirttailevani! Vaikka ihastumisvaiheessa tykkään leikkiä semmoista kissa-hiiri -leikkiä, alkaa mua nyppimään, jos juttu ei lähde eteenpäin. Sitten tulee lähdettyä paremmille metsästysmaille, jos mies ei tee ratkaisevaa siirtoa (olen turhan ujo lähestymään miehiä tosimielellä Embarrassed ) Grin  Kuitenkin haluan, että mies sanoo suoraan, mitä haluaa. En pidä kiertelystä tai ympäripyöreistä korulauseista, vaan haluan asiat suoraan pöydälle nostettuna. Kiinnostus lopahtaa lyhyeen, jos mies ei osaa suoraan ilmaista itseään.

Suhteessa olen aika humoristinen ja leikkimielinen, kiusoittelen miestä, huumorin kukka kukkii ja olen aika ilkikurinenkin välillä tempauksissani, touhua ja tohellusta riittää Smiley  Nauru on suhteessa tärkeä elementti. Jos miehellä ei ole yhtään huumorintajua/erilainen huumorintaju kuin mulla/ei ymmärrä mun (outoa) huumoria, niin siinä tapauksessa suhde tuskin tulee kestämään. Rehellisyyttä arvostan, haluan tietää heti, jos miestä vaivaa joku. Muuten olen erittäin läheisyydenkaipuinen, kaipaan huomiota ja hellyyttä, paljon kosketusta. Romantikko ja päiväuneksija, juu. Samalla olen myös itse sitoutuvaa sorttia, rakastan ja hellin toista koko sydämestäni. Aika iso loukkaus pitää tulla päin näköä, jos lähden kävelemään. Anteeksi en anna koskaan, jos mua on loukattu oikein verisesti.

Olen hirmu kiltti loppupeleissä, seksikumppanit voidaan laskea yhden käden sormilla (ikää 26) Tongue  Luotettavuudella ja hellyydellä saa mun halut herätettyä aika tehokkaasti.. Wink

Njoo, ne aspektit Venukselle:

 venus aspect_con aurinko
 venus aspect_tri kuu
 venus aspect_con merkurius
 venus aspect_con neptunus
 venus aspect_ssx juno
 venus aspect_con ceres
« Viimeksi muokattu: 08.07.2009 10:36:23 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: