Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: KUINKA energianvälitys (kauko) toimii ?  (Luettu 5351 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« : 20.08.2011 16:58:55 »

 :Smiley

Olen poistanut pahoja energioita, ja laittanut positiivista energiaa tilalle ihan livenä,
mutta nyt pitäisi lähettää energiaa "kaukohoitona".. kuinka tää tällänen käytännössä toimii...
(ja se pitäs tapahtua tänään illalla  Cheesy ) jos sais vähän ohjausta teiltä ammatti lähettelijöiltä ?
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #1 : 08.09.2011 23:38:46 »

...minuakin kiinnostaisi kovasti! Eikö kukaan osaa vastata...?? Shocked
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 09.09.2011 02:30:45 »

Yksi kaukoenergian muotoja, josta on helppo aloittaa, ovat enkelipallot. Niitä voi lähettää vapaasti kelle vain ja määrittää värin sen mukaan mitä apua toinen tarvitsisi. Jos ei tiedä väriä tai ei osaa päättää mitään yhtä sopivinta väriä, voi pallon laittaa menemään kultaisena tai pelkkänä kirkkaana valona.

Tätä varten sinun täytyy ensin rauhoittua ja ottaa aikaa itsellesi. Kun koet olevasi valmis pyydä enkeleitä avuksesi. Kerro, että haluat lähettää heidän avullaan energiaa jollekulle tai jollekin kohteelle enkelipallona.

Kuvittele miten edessäsi muodostuu pallo. Voit käyttää vihreää energiapalloa terveyden hoitoon, violettia puhdistautumiseen ja sinistä suojaksi. Jos et tiedä mitä väriä käyttää, tee mielessäsi kultainen tai valkoinen pallo. Voit itse määrittää koon sellaiseksi, joka tuntuu sinusta hyvälle.

Kun pallo on valmis lähetä se. Näe mielessäsi kuinka se saavuttaa kohteensa, sulautuu siihen ja auttaa sitä. Näe kuinka pallon vastaanottanut kohde on iloinen ja voi heti paremmin.

Kiitä enkeleitä avusta.

Kaukoenergiaa voi lähettää, mutta on vastaanottajasta kiinni haluaako hän ottaa sen vastaan. Jokaisella on vapaa tahto kieltäytyä energiasta.
tallennettu
ellupa
Vieras
« Vastaus #3 : 09.09.2011 08:39:59 »

Kaukohoito toimii samoin kuin lähihoitokin.
Ensinnäkin unohda ne Enkelit, hoitaja hoitaa henkilökohtaisesti hoidettavaa. Tietenkin on ensin oltava sen hoidettavan henkilökohtainen lupa hoitaa häntä. Keskity hoidettavaan, mene hänet kokonaisuudessaan läpi elin elimeltä ja jäsen jäseneltä. Hoitajan pitäisi pystyä tuntemaan kaikki kivut ja sairaudet hoidettavasta henkilöstä.

Ja se on oikeastaan tärkeintä että hoitajalla on aito Rakkauden ja välittämisen tunne sydämessään hoitoa tehdessä, muuten hoito ei toimi kaukona eikä lähihoitonakaan.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 09.09.2011 09:45:28 »

Eikö eri suuntauksilla (mm reiki tai pranic healing) ole erilainen tapa antaa kauko sekä lähihoitoa? Mietin että jos lähettää massalle kaukoa niin tuolloin ei voi keskittyä vain yhteen vaan pitää keskittyä ryhmään.  

Kun lähetän kaukohoitoa useammille ihmisille kerrallaan, ajattelen moniulotteisesti eli monistan itseni ajatuksissani useammaksi Eklektikoksi. Käyn läpi hoidettavat yksi kerrallaan ja lausun mielessäni "tämä Eklektikko hoitaa tätä ihmistä," sitten siirryn seuraavaan henkilöön jne.

Koko homman aloitan tasapainottamalla omat chakrani alhaalta ylös, sitten avaan valonkanavoinnin ja jätän muutaman Eklektikon samalla systeemillä kanavoimaan valoa haluamiini kohteisiin, minkä jälkeen sitten riittävän monta Eklektikkoa hoitaa kukin omaa hoidettavaansa.

Sekä valonkanavoinnin, että hoidonkanavoinnin aluksi lausun mielessäni 'Hengen nimeen, korkeimman minän kautta aloitan....'

Koko homman lopuksi lausun vielä: 'Hengen nimeen, korkeimman minän kautta, jääkööt nämä valon ja hoidon kanavat auki niin pitkäksi aikaa, kuin on tarkoituksenmukaista.'

Tämä sen vuoksi, että nämä lähetykset teen illalla juuri ennen nukahtamista ja kanavat voivat jäädä auki vaikka koko yöksi minun puolestani. Ainakin kerran näin on käynytkin ja se oli ihastuttava yö: Aina kun heräsin (herään joka unisyklin jälkeen, eli 1,5 tunnin välein kylkeä kääntämään) niin tuntui kuin pienet lempeät kädet olisivat taputelleet minua joka puolelta.  smitten Oma opassoppani siinä minua varmaan taputteli.

Minulla aukenivat hoitokanavat itsestään, kun olin ensin jokusen vuoden kanavoinut valoa. Siitä aiheesta voi lukea kirjasta Sateenkaaresta Todellisuuteen, sitä voi tehdä kuka tahansa. Miellän kuitenkin ihmisen energiajärjestelmän chakrojen kautta ja kättäpäällehoidot teenkin aika samalla tavalla, kuin reikihoitajat.

Lisäys: Aika paljon minun ajatuksistani perustuu Kryon-kanavointeihin, esimerkiksi juuri tuo mahdollisuus moniulotteiseen ajatteluun. Samoin valonkanavoinnin osalta se, että kohteen voi kyllä valita, mutta itse valon on oltava neutraalia. En siis voi lähettää valoa malliin 'jotta ihmisistä tulisi vähemmän ahneita' sillä siinä on tarkoitus ja se ei ole neutraalia, jolloin se ei mene perille. Sen sijaan voin lähettää valoa saattella 'sinne missä sitä eniten markkinataloudessa tarvitaan.' Tällöin valoni kunnioittaa toisten vapaata tahtoa: Se ei vaikuta keneenkään muutoin, kuin tuomalla heille näkyviin asiat niin, että he eivät voi olla niitä näkemättä. Sen mitä he sitten tekevät, he tekevät oman vapaan tahtonsa päätöksellä. Nämä ovat siis ajatuksia Kryon-kanavoinneista.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2011 09:53:00 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
joas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #5 : 09.09.2011 11:32:24 »

Kiitos kaikille jo vastanneille, tosi mielenkiintoista luettavaa! Kirjavinkkejäkin saa laittaa lisää jos tulee mieleen, ja tietysti muitakin kokemuksia.
tallennettu

Aurinko, nousumerkki, Merkurius ja Uranus Jousimiehessä
Kuu Vaa'assa
Venus ja Mars Vesimiehessä
Jupiter ja Neptunus Kauriissa
Saturnus ja Pluto Skorpionissa
Kuun Solmu Härässä
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #6 : 09.09.2011 12:20:36 »

 smitten Kiitos vastauksista  minunkin puolestani smitten !
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7 : 09.09.2011 15:15:45 »

Hienoa, paljon erilaisia vastauksia! Kuten siis huomaatte, tapoja lähettää kaukohoitoa on erilaisia. Esimerkiksi tuo minun enkelipallosysteemi sopii mielestäni parhaiten heille, jotka ovat epävarmoja omasta osaamisestaan ja kaipaavat tukea ensi askelilleen. Siitä on hyvä aloittaa - se on vähän kuin apupyörillä ajaisi! Grin

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: