Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 109335 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #225 : 17.10.2008 11:54:56 »

no naiselta pyydän anteeksi ärhäkkyyttäni. ehkä viileä ilmaisu saa kokemaan mieheksi? olen itsekin vähän viilee..voi ei noita miesten vitsejä!
« Viimeksi muokattu: 17.10.2008 11:56:41 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #226 : 17.10.2008 13:22:03 »

YB apology accepted! niin, se on tapani olla hieman viileä, mutta ei toisaalta tarkoituksenmukaisesti..must be cool to survive.. Grin no ei silti..
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #227 : 17.10.2008 18:26:16 »

YB-oliko tuo oletus että olen naispuoleinen suunnattu minulle ehkäpä, juu kyllä naispuoleinen kaurisneiti olen  Cheesy saitko ajatuksen että olisin mies? Hihi..

Mikäs siinä, onhan miespuolisiakin Kauriita olemassa.  Itsekään ei juuri sukupuolestani ole täällä maininnut, kukin tehkööt omat johtopäätöksensä...  Wink

Mutta sinulla kotka kävi kyllä aika hyvä säkä.  Cheesy Nautihan nyt uudesta suhteesta!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #228 : 11.11.2008 20:26:33 »

Miten menee Kauriit?

Siirryttiin marraskuulle, ja pian rakkauden planeetta Venus siirtyy myös Kauriiseen. Eli pian sekä Jupiter että Venus yhtyvät Kauriissa; katsokaa kukin milloin yhtymä tulee Auringon päälle. Eihän nämä planeetat välttämättä yhdy, mutta se on mahdollisuus. Itselläni niiden yhtymä osuu 8. huoneen kärjelle. Pitänee laittaa porukkalotto parin kaverin kanssa?  Wink

Olen pitkin vuotta kuullut paljon huonoja kuulumisia Kauriilta. Miksi? Eikö Jupiterin pitänyt tuoda onnea?

Menihän minullakin yli 10 vuoden suhde poikki, mutta tarkoituksensa silläkin oli. Joskus meidän Kauriiden pitää vain ymmärtää, että vastoinkäymisten taustalla voisi olla se, että vain niiden kautta ihminen voi kasvaa. Ja joskus ei osaa päästää irti siitä mistä pitäisi, muuten kuin pakolla. Ja kun on irti päästänyt, niin parempaa on tiedossa.

Minulla menee hyvin Rapu-miehen kanssa. Tosin kyllä hän osaa olla niin ÄRSYTTÄVÄ välillä että ihan kiehuttaa, mutta kukapa olisi täydellinen?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #229 : 11.11.2008 20:41:56 »

Sain eräältä kaverilta Facebookissa viestin ryhmästä "Lihavat menee pulkalla kovempaa". Hauska ryhmä, koska siinä on sitä itseironiaa mitä me Kauriit tarvitsemme selvitäksemme kovasta elämästä. Elämä ei kohtele meitä silkkihansikkain, mutta jos otamme tuon asenteen, niin se auttaa pitemmälle.  Wink

Ottakaa opiksenne, niin minäkin teen. Ja aion kyllä myös nauttia Venuksen tulosta Kauriiseen. Harvoin kaksi näin kivaa planeettaa pyörii Kauriissa yhtä aikaa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #230 : 11.11.2008 20:44:35 »

ole hyvä vaan, mua rupeskin jo kyllästyttämään tää flirttiperseily.. koska se pilaa kaiken! suhteet muihin --> flirttaan tahattomasti --> ne luulee kaikkea.. oman parisuhteen --> flirttaan pitkin kyliä --> leijona on myrtsinä..

se oiski jos tuo venus joskus osuis silleen et omassa parisuhteessa näkyis.. mut ku ei.. aina jotain muuta..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #231 : 11.11.2008 20:46:42 »

Sain eräältä kaverilta Facebookissa viestin ryhmästä "Lihavat menee pulkalla kovempaa". Hauska ryhmä, koska siinä on sitä itseironiaa mitä me Kauriit tarvitsemme selvitäksemme kovasta elämästä. Elämä ei kohtele meitä silkkihansikkain, mutta jos otamme tuon asenteen, niin se auttaa pitemmälle.  Wink

Hahhah.. Paras.. smitten

Tämän sanon seuraavan kerran jos joku huomauttaa että olen lihonut..
Vaikka koomisinta kyllä niin olen kaveriporukassani kaikkein pienin, joten ei sopis tulla huomautteleen.  :Smiley

Kuulostaa tosi hyvältä venuksen ja jupiterin yhtymä kauriissa!!
Ehkä tämän  kuu kauris :n tunteet vois löytää vielä kohteen joka herättäis lämmön.  smitten
 jupiter aspect_con  kuu on kyllä tuonut kauneutta kotiin, mutta myös lihottanut.... crazy2
Joten eikun pulkkamäkeen!!!  knuppel2
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #232 : 11.11.2008 21:11:05 »

Sain eräältä kaverilta Facebookissa viestin ryhmästä "Lihavat menee pulkalla kovempaa". Hauska ryhmä, koska siinä on sitä itseironiaa mitä me Kauriit tarvitsemme selvitäksemme kovasta elämästä. Elämä ei kohtele meitä silkkihansikkain, mutta jos otamme tuon asenteen, niin se auttaa pitemmälle.  Wink

Hahhah.. Paras.. smitten

No joo, Tigrixille voisin sanoa että tässä tämän vuoden aikana olen ystävystynyt kolmen Kaksosen kanssa ihan oikeesti, ja ymmärrän nyt että heilläkin voi olla samoja tuntemuksia kuin Kauriilla että joskus tökkii mutta tuollaisella huumorilla pääsee eteenpäin.

(Minäkin olen aika pieni, en omasta mielestäni mutta Rapu-rakas joskus muistuttaa että kylkiluut tuntuvat niin vahvasti että pitäis muistaa syödäkin...  Wink )
« Viimeksi muokattu: 11.11.2008 21:25:14 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #233 : 11.11.2008 21:26:52 »

Joo, jostain syystä kemiat kolahtaa kauriiden kanssa nappiin ja huumori, vaikka minulla on kolme persoonallista planeettaa kaksosissa..
No,  kuu kauris ...

Sitä paitsi kylläkin ne kauriit, kenen kanssa olen oikein hyvä ystävä, niin kaksi heistä on nousu- kaksoset ja yksi  kuu kaksoset ... Joten loppujen lopuksi olen aika sekaisin siitä, mikä on kauriutta ja mikä kaksosuutta huumorin saralla.. Cheesy Ainakin omille typeryyksille tulee naurettua ja toisten.. Tilannekomiikkaa ei puutu ja juuri hauskinta on jonkus silloin kun kaikki menee päin helvettiä.. laugh

Juu mutta anteeksi OT, tämä oli ihka oikeiden kauriksien ketju, joten jatkakaa.. smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #234 : 11.11.2008 21:42:22 »

Joo, jostain syystä kemiat kolahtaa kauriiden kanssa nappiin ja huumori, vaikka minulla on kolme persoonallista planeettaa kaksosissa..

Joo, samaa täällä, siis että Kaksosten kanssa kolahtaa. Kerroin jo aikaisemmin toisessa ketjussa eräästä Kaksos-miehestä jonka kanssa synkkaa, ja synkkaa edelleen, vaikka nyt ei sen pitemmälle mennytkään. Mutta pääasia että synkkaa.

Ja tänä vuonna on ollut varsinainen Kaksosten ryntäys, eli heidän kanssaan on tullut ystävystyttyä, tosin kun tarkemmin ajattelen niin heitähän oli jo aikaisemmin ystävinä (ennen kun ajattelin mitä merkkiä kukin edustaa) ja erään Kaksosen löysin uudelleen Facebookin kautta.  Smiley

No oma karttani onkin niin Ilma- ja Vesi-painotteinen että siinä yksi selitys.

Mutta Kauriit (ja Kaksoset) - tsemppiä.  Venus tulee.  Cool
« Viimeksi muokattu: 11.11.2008 21:45:20 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #235 : 13.11.2008 01:45:04 »

Miten menee Kauriit?

Siirryttiin marraskuulle, ja pian rakkauden planeetta Venus siirtyy myös Kauriiseen. Eli pian sekä Jupiter että Venus yhtyvät Kauriissa; katsokaa kukin milloin yhtymä tulee Auringon päälle. Eihän nämä planeetat välttämättä yhdy, mutta se on mahdollisuus. Itselläni niiden yhtymä osuu 8. huoneen kärjelle. Pitänee laittaa porukkalotto parin kaverin kanssa?  Wink

Venuksen tarkka yhtymä aukkuun on jo 18.11, mutta Jupiter huitasi aikoja sitten ohi auringosta. Itse Venuksen ja Jupiterin yhtymä sattuu 3. huoneeseen ja ovat edelleen 6 asteen  (heikossa?) yhtymässä toisiinsa, kun Venus tulee tarkkaan yhtymään radixilla Saturnuksen kanssa. Mielenkiintoista nähdä mitä suuri opettaja Saturnus haluaa kertoa Venuksen ja Jupiterin yhtymässä minulle. En osaa edes arvata, mutta ei kuulosta pahalta ollenkaan.   Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #236 : 14.11.2008 16:39:34 »

Posti! Kiva kuulla sinusta!  Smiley

Venus todella liikkuu Kauriissa ja itselläni 6:ssa, pian siirtyy 7:aan eli ihmissuhteissa pitäis mennä hyvin.

Nyt Kauris loikkii pikkujouluihin!  Grin Palataan astialle...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #237 : 15.11.2008 18:08:33 »

Terveiset kaikille Helsingin Virgin Oilista! Uskomattoman hyvä ruokapaikka, ja illan kruunasi Martti Servo & Napander. Martti revitteli täysillä ja aivan älyttömästi jengiä...

Nyt kun sekä  jupiter että  venus liikkuvat Kauriissa, niin kyllähän se ainakin meikäläisellä on näkynyt niin että sitä suosiota tulee, ja joskus ihan ihmetyttää kun monet sanovat että Kauriissa on uskomatonta vetovoimaa.

Kauriit - antakaa mennä!  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 26.11.2008 21:03:50 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #238 : 21.11.2008 13:46:07 »

Terveiset kaikille Helsingin Virgin Oilista! Uskomattoman hyvä ruokapaikka, ja illan kruunasi Martti Servo & Napander. Martti revitteli täysillä ja aivan älyttömästi jengiä...

Voi pahus, ja sinä olit tuolla. knuppel2 Juuri harmittelimme miehen kanssa, että meni hyvä keikka sivu suun. :Smiley Kiva kuulla, että oli mukava ilta ja vipinääkin. Itselläni tuo jupiter juuri askendentilla ja venus tulossa perässä...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #239 : 26.11.2008 11:00:59 »

hei te aineelliset kauriit

kertokaahan mitä tää nyt merkitsee? mitä se täsmälleen muuttaa??

Pluto, when it enters Capricorn today, will stay for a very long time, creating havoc and change. All have been feeling the recent economic upheaval, and this transit is intensely connected to the transformation of the material world.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: