Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus perääntyy lokakuusta marraskuulle 2010  (Luettu 26478 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lupita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 133


Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio


Profiili
« Vastaus #30 : 08.10.2010 23:34:14 »

Lainaus
Tarkoittamani peruutus oli siis lokakuu 10 – marraskuu 21, 2002.

itsekkäästi ajattelen vain nyt mitä minulle tapahtui tuolloin..ja minä muutin! Todella hämärästä kartanon piharakennuksesta (todella pimahtaneet omistajat niillä tanhuvilla) aika kivaan rivariin missä viihdyin kohtalaisen hyvin. Jännä miten nykytilanne jotenkin muistuttaa silloista. Smiley
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #31 : 09.10.2010 17:13:35 »

Uskomaton juttu miten tuo Venuksen perääntyminen, tai olisiko ollut vielä stationary retrossa siinä vaiheessa, korreloi perjantaisen pankkisotkun kanssa - viivästyi ties kuinka monelta palkkojen ja eläkkeiden saanti. Vaikutti myös minuun (Venus retroaa mulla nimenomaan 2.huoneessa.)

Venus=raha, Skorpionissa = pankkilaitokset.

Muidenkin Venuksen retrojen kanssa olen pannut merkille, että se huonesijainti on yleisesti ottaen oleellisempi seikka omalla kartalla kuin edes itse kappale, saati merkki missä se kulkee.

Aikaisemmin muistan 11.huoneen retron jolloin otti yhteyttä tai tapasin uudestaan varmaan kaikki mahdolliset tutut ja kaverit vuosikymmenien ajalta, edellinen retro taas osui 6.huoneeseen joka oli erittäin kurjaa aikaa, kondis heikkeni (tosin, mikä kutosessa sitten ei ole ankeaa.  :Smiley)
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #32 : 12.10.2010 12:29:12 »

Moi

minua kiinnostaa tämä aihe sillä  venus retroilee minun 12. huoneessa ja AP-kartalla on tänä vuonna  aurinko ja  venus ( ei  aspect_con) sen kartan 12.huoneessa. Syntymäkartallani huone on tyhjä. Lisäksi retroileva  venus kiusaa minua oppositioilla omaan venukseeni ollessaan 0 astetta  skorpioni. Siellä se kävi jo n. kk sitten ja jo ahdisti  Cry

Väkisinkin tulee mieleen että jotain 12.huoneen juttuja pitää käydä läpi?! Syntymäkartallani  venus on seiskahuoneen hallitsija ja 5. huoneessa.

Venus-retrosta kun on näitä perus-teorioita: rakkaus/raharintamalla mikään ei etene suotuisasti, vanha rakkaus tulee esille, älä tee sopimusta/päätöstä, mutta mitäköhän se minulle meinaa. Exät pommittavat minua aina  :Smiley Mutta kas kummaa, eilen näin salilla yhden exän pikkusiskon joka on jo aikuinen nainen. Se tuntui oudolta.

Vuoden 2002 retroajanjaksosta sen verran että se oli viimeisiä aikoja kun avoliittoni pysyi kasassa. Oli kovat rahariidat ja romantiikka loppunut kokonaan.  Sen jälkeen alkoi eroprosessi.

PS: tiedän erään jolle tämä retrokausi sattu 2. huoneeseen. Sillä on rahat aivan loppu  Undecided
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #33 : 13.10.2010 05:52:19 »

Kelailin   venus n perääntymiset vuodelta 2002.Huomasin joka kerta elämässäni olleen myllerrys kauden,joka on aloittanut muutoksen parempaan.Elämän muutokset,jotka ovat tuntuneet silloin kurjalta sekamelskalta,ovat vapauttaneet milloin mistäkin.
Nyt on samat fiilikset ja olen aika positiivisella mielellä,kun ajattelen lopputuloksen olevan parempi,kuin menossa oleva aika.  venus peruuttaa tuoden vanhaa esille,että voin heittää sitä pois ja järjestellä.Nyt siivotaan 4huoneessa  crazy2  samoin oli v2002,jolloin minulle paljastui petokset,nyt ovat samanlaiset asiat tapetilla,jotka liityvät tavallaan 02 tapahtumiin,ovat ikäänkuin jatkoa siihen.
« Viimeksi muokattu: 13.10.2010 06:29:15 kirjoittanut sansai » tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #34 : 13.10.2010 22:40:09 »

Mulla perääntyy toi venus 7. huoneessa ja peruuttelee myös mun venus aspect_con pluto ohi skorpparissa. Näyttää siltä että tää venuksen peruuttelu aika meinaa mun parisuhteessa väliaikasta etäsuhde aikaa, ku mies on työreissussa pidempään. Mut muuten tuntuu että välimatka taitaa tehä ihan hyvää, tulee ikävä ja aiemmat erimielisyydet alkaa tuntua aika epäoleennaisilta jutuilta :Smiley Mutta varmaan me molemmat funtsitaan nyt etäämmältä tätä juttua. Nähtiin miehen kanssa viikonloppuna ja voi vitsi ku mies oli niin ikävissään ja super ihana mulle smitten Paljon mulla tuntuu myllertävän oma arvomaailma, elänkö omien arvojeni mukaista elämää; teenkö asioita, joilla saavutan arvojeni mukaisia asioita. Ehkä tää aika yksikseni toisaalta antaa siihen tilaa.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #35 : 14.10.2010 19:37:34 »

Liekö perääntyvän Venuksen vaikutusta, että toteutui puoliksi yllättäen kaikkien aikojen seksifantasia, ainoastaan unohtui kuvata koko homma videolle. Tongue
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #36 : 14.10.2010 20:01:42 »

Toisaalta ei mulla juuri ole sellaisia fantasioita joita ei voisi toteuttaa - mikä on tavallaan vähän tylsää? Korkeintaan se hermafrodiitti-kimppakiva ehkä edellyttäisi että pitäisi ruveta alan tuottajaksi, ja ne osallistujat pitäisi roudaa jostain Brasiliasta tai Thaimaasta, kun ei tässä maassa saisi aikaiseksi kuin jonkin epämääräisen hipster-orgian. Embarrassed 
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #37 : 14.10.2010 20:14:24 »

10. huoneessa  venus aspect_con pluto,  venus aspect_opp kuu,  venus aspect_sex aurinko,  venus aspect_kvi mars. Hmm, ei vaikuta hirveän hyvältä. Toisaaltahan esimerkiksi tuo  aspect_con pluto löytyy kaikilta minun ikäisiltäni, koska se meillä majailee  pluto  skorpioni, vaikuttaako se siis yksilötasolla niin paljon?

Bah, voisi minullakin vaikuttaa noin. Mietin, että jos tämä jotenkin seksiin vaikuttaa niin siten, että omassa päässä kuivahkoin kausi vuosikausiin tai varmaan koskaan sen jälkeen kun murrosikään kypsyin. =/ Tai siis normaalisti olen erittäin seksuaalinen ihminen ja se on tärkeää tässä omassa arjessa. Nyt olen sinänsä ollut vähän huolestunut kun tuntuu, että se on vähän ihan sama. Niin, linkitin tuohon nyt nuo omat venuksen peräytymisen transiitit, mutta en tiedä selkiyttävätkö ne nyt sitten tätä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #38 : 14.10.2010 21:45:42 »

Bah, voisi minullakin vaikuttaa noin. Mietin, että jos tämä jotenkin seksiin vaikuttaa niin siten, että omassa päässä kuivahkoin kausi vuosikausiin tai varmaan koskaan sen jälkeen kun murrosikään kypsyin. =/ Tai siis normaalisti olen erittäin seksuaalinen ihminen ja se on tärkeää tässä omassa arjessa. Nyt olen sinänsä ollut vähän huolestunut kun tuntuu, että se on vähän ihan sama.

Tää vois olla mun kirjottama. Yleensä vähintäänki huolehdin itse omasta tyytyväisyydestä, jos ei ole miestä paikalla, mutta nyt on kyllä kuiva kausi menossa. Tuntuu vähän masentavalta, tuntuu et oon ihan tylsä Huh
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #39 : 15.10.2010 16:38:36 »

No juuri sama itselläni. Tälläinen olotila tuntuu niin vieraalta. Onko sinulla meneillään noita samoja transiitteja kuin minulla?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #40 : 15.10.2010 16:44:25 »

No multa löytyy myös toi  venus aspect_con pluto ja sitten luulen että voi olla samantyyppisiä vaikutuksia mun venus aspect_squ kuu kun sun venus aspect_opp kuu . Mulla sit viä venus aspect_tri mars ja tulossa venus aspect_con venus . Vois kyllä aatella, että just noi perääntyvän venuksen transiitit kuulle ja marsille vaikuttais seksuaalisuuteen.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 15.10.2010 19:10:15 »

kukas se sanoi että planeetan peruuttaminen on vain jokin optinen harha, että miten sillä voi edes olla vaikutusta? vai senkö takia on hukkunut esineitä? eikös silloin pitäisi merkkarin peruuttaa?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #42 : 14.11.2010 22:29:05 »

Aika osuvasti tämä retro sitten on ilmennyt, kun ensin  skorpioni:ssa yhtyi Plutoon jolloin törmäsin vanhaan viholliseen, näytti edelleen viemärirotalta.  :Smiley Sitten Venuksen peruuttaessa Vaakaan tapasin puolestaan vanhoja kavereita, kuinka sopivaa.  Smiley
tallennettu
karol~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #43 : 15.11.2010 11:28:56 »

huh...kyllä on tuntunut perääntyminen.
mm.sain itseni irti eräästä ihmis suhteesta, joka ollut alusta saakka tämän toisen osapuolen hallinnassa...tämä irti repäiseminen alkoi jo kypsyä kesällä, mutta kas kummaa, että  juuri n.8.10 tienoilla sain tehtyä jotain konkreettista muutosta asian eteen. viimeinen viikko on ollut toiselta osapuolelta manipulointi yritystä toisen perään, jotta saisi pääni kääntymään.

Lopullisesti ystävyys ei katkennut, vedin vain selvät rajat vihdoin.

tallennettu

Ut sementem feceris ita metes
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #44 : 15.11.2010 12:28:18 »

On täälläkin tuntunut. Mielenkiintoiset ajat, sillä perääntymisen aikana tapasin kaikki uudet kaverini täällä uudessa maassani, joten saa nähdä miten kaverisuhteet kehittyvät tästä kun perääntyminen lakkaa. Tähän mennessä olen saanut ihania uusia ystäviä - tosin Venus peruuttaa 7.huoneessani yhtyessä Plutoon ja Marsiin! Eli ei ehkä pahimmat mahdolliset kuitenkaan.

Olen myös tavannut yhden ihanan pojan, saa nähdä kehittyykö juttu mihinkään - kaikki on kyllä ollut niin perääntyvää Venusta kuin voi vaan kuvitella. Epämääräisyyttä, epäilyksiä, sekavia keskusteluja...etc. Eli aikamoista hullunmyllyä.

Pankkiautomaatti myös imaisi korttini täällä, mikä on erittäin Venus retrogradea. Lisäksi olen kuluttanut tolkuttomat määrät rahaa joutuessani perustamaan uutta kotia tänne.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: