Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 13:04  (Luettu 21220 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Freyja
Vieras
« Vastaus #45 : 29.05.2007 20:01:29 »

hui  Shocked olipa painavia sanoja Nikki, ja itse asiassa olen lueskellut aikaisemminkin mielenkiinnolla näitä sinun koodien avaamisiasi...  Smiley jos oikein ymmärsin niin katsotaan mitä 14.8 tapahtuu!  :Smiley Ouluun minulla on yksi kontakti  Smiley mutta ehkä se toimikin sinun herättäjänäsi kertomaan minulle asioita.  :Smiley
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #46 : 03.06.2007 22:29:29 »

no niin... ja seuraava luku: 22:23.  idiot2

Lainaus
Numero 3
Kolme symboloi kolminaisuutta. Se on Ruumis-Mieli-Sielu, --
Kolme edustaa idealismia, korkeaa koulutusta, ulkomaan matkoja ja uskontoa. Se on optimistisuuden, liikkeen ja laajenemisen numero.

Idealismin mihin identiteettini pohjautui... sen kaiken menetin, tilalla on tyhjyys ja uudelleen itsensä rakentaminen. Mielessä pyörii ulkomaille lähtö ja täydellinen alan vaihto.

Lainaus
Numero 9
Numero 9 on regeneraation, uudelleen syntymisen ja kasvamisen luku. Uusi syntymä. Henkisyys,  itsensä laajentaminen, ounastelu, eteenpäin meneminen, matkustaminen. Unelmointi, selvänäköisyys, selväkuuloisuus. Uskonpuhdistus, värähtely, rytmi; kurkottaminen, laajeneminen, julkaisu: jousiammunta, ennustettavuus, paljastukset: ajatusaallot, haamut, sumu, pilvi, maanpakolainen, mysteeri. Yhdeksän edustaa aggressiivista toimintaa, lävistämistä, rohkeutta ja konfliktia. Se on myös alkuperäisyyden, oma-aloitteisuuden, ristiriivaisuuden, haavoittuvuuden ja naiviuden numero.
Planeetoista numero 9 symboloi Mars.
Värit, jotka värähtelevät harmonisesti numeron 9 kanssa ovat verenpunainen tai rubiinin punainen, puhdas sininen ja puhdas valkoinen.

Ota näistä nyt sitten vihjeestä vaarin  idiot2
« Viimeksi muokattu: 03.06.2007 22:33:24 kirjoittanut Ardith » tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #47 : 19.07.2007 11:34:53 »

Nämä numerot oli jo poissa vähän aikaa, mutta nyt niitä näkee taas koko ajan. Kaksi kertaa parin viikon sisällä ostokset kaupassa 5.55 euroa, kellossa näkyy 11.11 ja 13.33. Itse epäilen että kysymyksessä on valintatilanne, ikävä kyllä numerot eivät kerro pitäisikö jäädä vai lähteä! Mutta kivahan se on kun muistetaan numeroilla välillä.. Smiley
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: