Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 13:04  (Luettu 21225 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Freyja
Vieras
« : 15.03.2007 15:40:03 »

Mikä ihmeen viesti tuo voisi olla? Useamman vuoden olen katsonut kelloa tasan 13:04 mikä on itseasiassa syntymäpäiväni. En vain tajua että mitä tuo luku tahtoo minulle kertoa? Nyt kun on taas vaikeaa luku pompahtaa joka päivä silmilleni  Shocked help. Viesti ei tule perille.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 15.03.2007 16:21:56 »

Hei!

Oletko tutkinut numerologiaa? Nuo luvut yhteenlaskettuna tekevät 8. Tämän vuoden numerologinen luku on 9.
Onko sinulla jotakin jäänyt huomaamatta viime vuodesta, jonka luku oli myös 8?

Mielenkiintoista...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 15.03.2007 17:58:33 »

Tällainen pieni tulkinta löytyi numeron 8 merkityksestä:

Kahdeksan on hajaantumisen numero. Se tarkoittaa luonnon kiertokulkua, siirtymistä luonnollisuudesta/luonnosta henkisyyteen. Reagoiminen, paljastukset, hajoaminen, murtuminen, mätäminen, anarkismi. Haavat, erillisyys, ero.
Hengityksen, nerokkuuden ja keksintöjen innoittama tien seuraaminen.
Poikkeama, hallitsemattomuus, yliluonnollisuus, hulluus.
Kasi-ihmiset ovat rentoutuneita, synkkiä ja miehinä karvaisia (ai, miten tärkeä tieto! Cheesy Grin)
Se edustaa viisauttaa, kokemuksista oppimista, tasaisuutta, kärsivällisyyttä ja vastuullisuutta. Kahdeksan on myös taloudellisen turvan, varuillaan olemisen, rajallisuuden, itsekunnioituksen ja itsekurin numero.
Kahdeksan symboloi planeetoista Saturnusta. Värit, jotka resenoivat kahdeksikon kanssa ovat indigo, kaikki ruskean sävyt, tumma vihreä ja laivaston sininen.   
 

Tuossa siis yksi tulkinta numerosta 8. Tulkintoja on useita.
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #3 : 15.03.2007 18:23:19 »

teemaltaan aika osuva... kiitoksia
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 15.03.2007 20:29:28 »

Jännä homma, että sinullakin on tälläinen ongelma.
Minulla on ollut jo 19 vuoden ajan tasan 14:10,
jolloin katson kelloon ja en tiedä,
mikä sille on selitys. idiot2

Vaaka-mieheni syntymäpäivä on 04.10. (-65) mutta muuta
järkevää lähempää selitystä en ole asialle löytänyt.

*MUOKS*

Juuri kun tarkastelin Vaaka-mieheni syntymäaikaa,
niin silmiini osui vähän kuin kyselevä ahaa elämys,
koska hän on syntynyt klo 19:10...? idiot2

Minä olen syntynyt 20:09 (30.5. -75)..

No.. jos joku numerologiaa taitava näkee samoja
(harhoja) kuin minä..? idiot2
« Viimeksi muokattu: 15.03.2007 20:35:18 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #5 : 15.03.2007 22:10:02 »

Olen jostain lukenut oppaiden junailevan näitä lukuja silmiemme eteen. Haluavat herättää huomiomme ehkä vain kertoakseen kuulleemme pyyntömme yms.  angel  minulla tätä kanssa tapahtuu, enkä läheskään aina tajua lukujen merkitystä. 23:23 tuli päivittäin eteen ennen suuria muutoksia.

Minulla pisti silmään Freyjan ekan viestin lähetys klo aika..  Shocked   Wink
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #6 : 15.03.2007 22:36:53 »

hui, nyt nousi kyyneleet silmiini

"--oppaiden junailevan näitä lukuja silmiemme eteen. Haluavat herättää huomiomme ehkä vain kertoakseen kuulleensa pyyntömme --"

minä nimittäin olen pyytänyt merkkiä... pyytänyt ihmisiä rukoilemaan puolestani, tehnyt aarrekarttoja... kulkenut silmät sumussa ja jääräpäänä... että aika hiljaa ne puhuvat.

 angel  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 15.03.2007 22:43:56 »

Vau..!

Jäin myös miettimään Sulan heittoa oppaista.. idiot2

Freyja, luuletkos, että se oli sinulle tuollainen
vinkki oppailta vai haluatko pitää tiedon itselläsi..? Smiley

Yritän tässä löytää ratkaisua tuohon omaan kellon aika-probleemaan
ikään kuin sinun kokemuksistasi, jos vaikka pääsisi eteenpäin..  Undecided
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #8 : 15.03.2007 23:36:31 »

no siis todellakin uskon että vinkki tuli oppailta!  Shocked uskon oppaisiin mutten ikinä kuule mitään joten ovat ottaneet hienovaraisemmat tai noh, fyysisemmät keinot käyttöönsä  Grin
Uskon että he ilmoittivat että rukoukseni on kuultu.  smitten

Kerron jos tämä jatkuu lähipäivinä, koska silloin se viesti ei varmaan ollut se.  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 16.03.2007 00:14:46 »

 aurinko   jupiter  tyhjyys  maa
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 16.03.2007 01:27:16 »

aurinko   jupiter  tyhjyys  maa

Tuohan on kuin maan luominen, ensin on tyhjyys, sitten maa?
Vai autiomaa..? Huh

Siis Freyjan minuutit ja Vaakamieheni syntymäpäivä..
tallennettu
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #11 : 16.03.2007 09:42:46 »

Asterix sinullahan tuli esille 14:10, jota voisi tutkia seuraavasti: Laskemalla yhteen jää joko 5:1 tai pelkkä 6. Viitonen on luku, josta mahdollisuus lähteä eteenpäin (9) tai taaksepäin (1) , matka on yhtä pitkä. Vitosen kohdalla voi vielä perua tai jatkaa matkaa, muutos suuntaan tai toiseen. Mikäli jatkat matkaa, tulee luvuksi kuusi, joka kuvaa tasapainoa, ristiriitojen sovittelua, erilaisia liittoja. Lähtemällä takaisin kohti ykköstä, alkaa kaikki alusta. Ykkönen aloittaa kokonaan uuden tilanteen, mahdollisuuden.

Tämmöistä minulle tuli mieleen, mutta itse pystyt tarkemmin tietämään merkityksen. Elämäsi taitaa kuitenkin olla aika vauhdikasta, joten muutoksia on varmaan paljon..  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 16.03.2007 09:50:27 »

mitähän voisi sitten tarkoittaa seuraavat kellon ajat useasti (nyt viimeisen tyttöni syntymän jälkeen)huomannut myös katsovani kelloa 14:45 päivällä ja useasti olen varsinkin viime aikoina alkanut heräämään klo 02:45.

tässä kuntämän topicin huomasin niin ajattelin kysäistä josko jollain olisi mitään selitystä? ei tuo nyt minua juurikaan häiritse mutta ihmetyttää tuo sama kellon aika...
tallennettu

Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #13 : 16.03.2007 09:58:31 »

Fryjan luku 13:04 on joko 4:4 tai 8. Nelonen on kaiken perusta, asiat saavat järjestyksensä, kaikella on paikkansa, aikansa ja lokeronsa. Nelonen kuvaa lakia, sopimusta ja kiinteää muotoa. Useampi nelonen merkitsee idean tai asian saattamista käytännölliseen puoleen. Kahdeksan on elonkorjuuta, kierrätystä, ikuisuutta. Kahdeksikko kertoo sinusta lähteneen voimaa haluamaasi kohteeseen. Kahdeksikolla rakennetaan vanhasta uutta.  smitten

Oppaat koittavat saada huomiomme tällaisilla pienillä (isoilla) jutuilla. Höyhenet, tuntemattomien jutut, sopiva kirja, aavistukset...  angel
tallennettu
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #14 : 16.03.2007 10:18:24 »

hih minä taas.. 14:45 ja 2:45 useampaa nelosta löytyy, selitys edellisessä viestissäni. 14:45 joko 5:9 tai 14 laskettuna yhteen 5. Viitonen oli juuri tienhaara eteen tai taaksepäin. Matka kohti ysiä on asioiden täyttymystä, kaikki saa lopullisen asunsa. Ysi merkitsee täyttymistä, aloitettu valmistuu, vanha jää luopuessa lopullisesti taakseen. Loppuponnistus vielä ja kaikki on valmista.

2:45 on joko 2:9 tai 11 laskettuna yhteen 2. Kakkonen merkitsee asioiden jakaantumista kahteen, hyvään ja pahaan. Kaikella on kaksi puolta, yö ja päivä. Kakkonen kehottaa tarkastelemaan asioita toisen näkökulmasta, yhteistyön etsimistä. Kakkosen aikaan voi kaksi olla vastakkain mielipiteineen, vaaditaan ymmärrystä toisen näkökulmaan. Usempi kakkonen voi merkitä odottamista, menestyksen tai pettymyksen jakamista toisen kanssa. Matka kakkosesta kohti ysiä voisi tarkoittaa kahden eri näkökulman tai asian yhdistämistä ennen lopullista täydentymistä.

 smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: