Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuinka avata kruunuchakra?  (Luettu 5346 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yulunga
Vieras
« : 25.02.2007 11:42:13 »

sanoivat että on tukossa  Embarrassed ja kyllä tiedostan sen. Nämä maalliset asiat on pakottaneet keskittymään itseensä. Ajatus meditaatiosta ja chakran avaamisesta suorastaan inhottaa. Tosin nyt alkoi kihistä päälaella  idiot2 mutta neuvoja?? Ja kannustusta?? olen täysin unohtanut miksi se edes pitäisi olla auki  idiot2  crazy2 ja miltä se sitten tuntuu.  Cry

muoks: tai ajatus koko hommasta pelottaa. aivan kuin sieltä kuunuchakrasta tunkisi sitten jotain örkkejä jos sen avaan  Lips Sealed
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 25.02.2007 19:16:15 »

sanoivat että on tukossa  Embarrassed ja kyllä tiedostan sen. Nämä maalliset asiat on pakottaneet keskittymään itseensä. Ajatus meditaatiosta ja chakran avaamisesta suorastaan inhottaa. Tosin nyt alkoi kihistä päälaella  idiot2 mutta neuvoja?? Ja kannustusta?? olen täysin unohtanut miksi se edes pitäisi olla auki  idiot2  crazy2 ja miltä se sitten tuntuu.  Cry

muoks: tai ajatus koko hommasta pelottaa. aivan kuin sieltä kuunuchakrasta tunkisi sitten jotain örkkejä jos sen avaan  Lips Sealed

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13537.msg126582#msg126582
Chakrojen planeettahallitsijat

Well Done!
The Chakra that you most need to refine is your Crown Chakra!...
 
Pearly White: Unity with God (or Spirituality); Gateways to other dimensions, cosmic connection.

The crown chakra is your connection with your God and Higher Self. There are many gateways in the crown chakra which, when open, connect you to other dimensions and the cosmos.


jaahas. ja mitenkäs tämän nyt sitten saa auki?  Kiss Johtuuko vastaus siitä että vähiten kaapissani on lilaa?

Hei "Yulunga"

Tuon testin perusteellako Kruunu-chakran avausta haluat




 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Yulunga
Vieras
« Vastaus #2 : 25.02.2007 19:19:53 »

Elämänilo, NIIN!! uskoin sitä.  Embarrassed
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3 : 25.02.2007 19:35:40 »

Elämänilo, NIIN!! uskoin sitä.  Embarrassed


Hei "Yulunga"


Oletko tehnyt koskaan chakrojen avaamisharjoituksia tmv.

1-6. chakrat pitää olla ensin tasapainossa
,
ennen kuin
7. eli Kruunu-chakra aukeaa ns. turvallisesti

Itse olen tehnyt avaamisharjoituksia jo pitkään
ja
olen nyt 5. chakrassa

Testin mukaan olin 4. eli sydän-chakrassa



 smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 25.02.2007 19:37:12 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Yulunga
Vieras
« Vastaus #4 : 25.02.2007 19:37:08 »

olen tehnyt muttei nyt huvita. ajattelin että elämänlaatu paranisi jos sen avaisi muttei vaan huvita. ehkä antaa olla ja se aukeaa sitten kun aukeaa - itsekseen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 25.02.2007 19:55:16 »

En tiedä asiasta kaikkea, mutta tuollainen henkinen opettaja varmaan neuvoisi sinua ihan loppuun asti. Miksi juuri kruunuchakra pitäisi korkata auki, onko muu systeemi tasapainossa?

Etsipä hakusanoilla Villa Uusi Kuu ja Shanti joogakoulu, älä puuhaile itseksesi. Nämä tunnen ja ovat kumpikin valaistuneiden mestarien oppilaita.

www.anandaseva.fi/uusikuu.html

www.jooga.fi/
« Viimeksi muokattu: 25.02.2007 19:59:17 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: