Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi skorppareita, mitä opin  (Luettu 42791 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
böster|geist
Vieras
« Vastaus #15 : 03.01.2006 15:43:24 »

Näköjään olet viisas ihminen, vaikka en minä todella sinua koskaan ole tyhmänä pitänytkään. Jatka samaan malliin. :Smiley
tallennettu
*Angel*
Vieras
« Vastaus #16 : 03.01.2006 16:02:44 »

Eternal Sun,  smitten

Pluto noita skorppareita kuljettaa... Löytyisikö Pluton kuvauksista jotain vinkkiä? Olisikohan aika kohdata oma "varjonsa" toisten ihmisten kautta ja ennen kaikkea tunnistaa ja hyväksyä se...Huh

Pohdiskelee Hän  angel
tallennettu
*Angel*
Vieras
« Vastaus #17 : 03.01.2006 16:39:21 »

Hei vielä Sun,

Olitkin pohdiskellut samaa aihetta topicissa "Parannusvoimat ja okkultismi". En tiedä, mitä Sinun vielä tulisi kohdata tai oivaltaa... ilmeisesti kuitenkin jotain, koska elämä näitä ihmisiä eteesi heittää...  :Smiley

Muita et voi mielestäni muuttaa, vain Itseäsi ja OMAA suhtautumistasi ja asennoitumistasi "vampyyreihin"...

Kun tarvittava oppiläksy on "mennyt jakeluun", ei tämän sortin immeisiä enää tartu hihoisisi roikkumaan...

Kuitenkin, tie valoon käy pimeyden kautta...

Oivalluksen lamppu syttyköön pääsi ylle...  smitten

Terkuin,  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 03.01.2006 16:56:01 »

Korkeammassa ulottuvuudessa ei kai ole pimeyttä, eikä edes aineellisia planeettoja.

En halua kasvattaa pimeyttä, olen kokeillut sitä jo jossain vaiheessa (väärän tekoa) eikä mies ollut skorppari.

Joten.. koetan kovasti tällä hetkellä pähkäillä erään noususkorpparin sanoja, jos vaikka peilaisin häntä hänelle itselleen takaisin jossain vaiheessa. Hänen omaa tapaansa projisoida minuun. Joku sanoi että kun vaan valaistun, ei pimeyttä edes pysty minuun kohdistamaan.. kunnolla.. ku en reagoi.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Angel*
Vieras
« Vastaus #19 : 03.01.2006 17:10:34 »

Korkeammassa ulottuvuudessa ei kai ole pimeyttä, eikä edes aineellisia planeettoja.

En halua kasvattaa pimeyttä, olen kokeillut sitä jo jossain vaiheessa (väärän tekoa) eikä mies ollut skorppari.

Joten.. koetan kovasti tällä hetkellä pähkäillä erään noususkorpparin sanoja, jos vaikka peilaisin häntä hänelle itselleen takaisin jossain vaiheessa. Hänen omaa tapaansa projisoida minuun. Joku sanoi että kun vaan valaistun, ei pimeyttä edes pysty minuun kohdistamaan.. kunnolla.. ku en reagoi.
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #20 : 03.01.2006 21:03:11 »

Kiinnostava skorpioni näkemys. Minullakin on ollut useita ystäviä ja kaksi vakavaa miessuhdetta skorpionien kanssa. Oma kokemukseni on täysin erilainen!

Skorpionit eivät ehkä sitoudu kovin helposti (en tosin minäkään), mutta voitettuani heidän luottamuksensa en osaa kuvitella lojaalimpaa ystävää tai kiihkeämmin rakastavaa miestä. Skorpioneilla on mielestäni erityisen syvät tunteet, joten he itseään suojellakseen eivät laita tunteita peliin ennen kuin ovat varmoja toisen luotettavuudesta.

Salamyhkäisyyttä skorpioneissa on kyllä, juonittelua, manipulointia kaikkea mistä on puhuttukin, mutta silti nämä ihmiset ovat olleet niitä jotka eivät hylkää tiukan paikan tullen ja ovat lojaaleja katkeraan loppuun asti.

Arvostan skorpioneja ja ymmärrän jollain tasolla sitä, että he pelkäävät omien tunteidensa syvyyttä. On totta, että skorpioni ei unohda kokemaansa loukkausta ikinä. Jostain syystä en kuitenkaan ole onnistunut suhteen syvennyttyä ystävyydeksi/rakkaudeksi loukkaamaan lähipiirini skorpioneja, sillä osaan olla varuillani heidän suhteensa ja en halua heitä loukata heidän luottamuksensa ansaittuani.

 aurinko oinasaskendentti leijonakuu kaksoset
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #21 : 03.01.2006 21:32:53 »

On se hankalaa sekin kun on osunut kavereiksi toisia skorppareita. Vetävät todella herkästi sen herneen nenään jokaisesta tahattoman mauttomasta vitsistä jne. Itse olen onnekseni perinyt isältäni huumorintajun joka kattaa puolet elopainostani (80kg) sisältäen rautaisen itseironian. :Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #22 : 04.01.2006 10:33:31 »

joo, ravut ja noususkorpparit aistivat tietyt fiilikset porukoista tosi herkästi....
Ja ovat kyllä herkkiä.
Ehkä ne opettavat hienotunteista käytöstä?
Sie jos jouskarimaiseen tapaan toitotat torvellasi suoraan ja ajattelematta, niin se voi kyllä skorpparia kaivella...
Ja toisaalta siinähän se jouskarin viehätys piilee taas noin omalta kohdalatani ajateltuna....
« Viimeksi muokattu: 04.01.2006 10:35:17 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #23 : 04.01.2006 10:38:57 »

Ja tuostapa juolahti mieleen se, että ehkä miun vuorostaan pitäisi oppia jouskareilta suorempaa ilmaisua!!!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 04.01.2006 10:56:52 »

No joo

kohdallani viimeisen noususkorpparin kanssa on ollut jonkinlainen sielunsopimus, toki silloinkin näkyy ihmisten astrologiset ominaisuudet. Suoruuttani en muuta enkä valehtele jos tuntuu että jotain elämää isompaa olis jonkun kanssa menossa. Silloin kiinnostaa tehtävään ryhtyminen eikä ilkeilyt.

Joka tapauksessa, hauskaa pv jatkoa kaikille skorppareillekin.. pitäisköhän se yx toinen skorppari havahduttaa viikonlopuksi.. ne on niin söpöjä nuorina hheheh..  Cheesy vanhoina aika kamalia...

Missä ne leijonat ja oinaat viipyy...ehkä vielä tänä vuonnako! Olisi kivaa kuulla miten mukava ja ihana olen, eikä aina vaan miten vaativa, rasittava, jne jne. Minkäs voi kun tasoaan ei laske-  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #25 : 04.01.2006 11:00:34 »

Lainaus
Suoruuttani en muuta enkä valehtele


Hei, hienotunteisuus ei ole todellakaan valehtelua...
Kaikkea ei vaan ehken kannata sanoa ääneen tai asian voi ilmaista monella tavalla.
Ihan kuin pallon voi heittää niin kovasti, ettei sitä uskalla ottaa kiinni....
tallennettu
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #26 : 04.01.2006 11:02:53 »

Mahdanko välttää törmäämästä liikaa itseni kaltaisiin ongelmiin, kun ei tuttavapiirissä ole skorppareita... kaksi on ollut, ja molemmat sellaisia ettei kertakaikkiaan suju eikä luista. Kouluaikana oli kolmaskin, ihan eri maata, hänen kanssaan peli oli reilumpaa. Oli syntynyt ihan skorpparin lopussa, jouskarin rajalla, josko se sitten on vaikuttanut, muun kartan ohella.

Minulla kokemus noista kahdesta au-skorpparista on sellainen, että puukottavat helposti selkään, ovat ehdottomia kun jotain päähänsä saavat, eivät unohda koskaan mitään ja kun laittavat välit poikki, tekevät sen juuri aiemmassa kuvatulla tavalla, muuttuvat eri ihmisiksi eikä mihinkään neuvotteluun jää mitään varaa.

Tämä toinen on mies, jonka kanssa joskus vuosia, vuosia sitten deittailtiinkin epävakavasti pari kertaa, ja en todella tiedä odottiko hän siitä jotain muutakin, laittoi välit rytinällä poikki ja ihan kokonaan kun tapasin nykyisen mieheni. Vuosien hiljaisuuden jälkeen kun tavattiin, oli ainakin näennäisesti ihan ok, heitti kivaa läppää jne, oltiin enemmänkin kavereina tekemisissä kunnes taas poikkasi välit - oikeammin vaan otti ja häipyi, lakkasi vastaamasta puhelimeen, meileihin jne. Ota nyt tuosta sitten selvä.

Noususkorpparina olen miettinyt, että teenkö itse samaa - mutta jos olen johonkuhun joskus välit katkaissut, syykin on ollut ilmiselvä, eikä pelkästään minulle.

Niin ja se toinen on siskopuoleni, tunnettiin jo ennen kuin vanhempamme löivät hynttyyt yksiin. Kanssaan en ole missään tekemisissä, nähdään ehkä kerran kolmessa vuodessa jossain sukupippaloissa jos silloinkaan.
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 04.01.2006 11:42:19 »

Minulla kokemus noista kahdesta au-skorpparista on sellainen, että puukottavat helposti selkään, ovat ehdottomia kun jotain päähänsä saavat, eivät unohda koskaan mitään ja kun laittavat välit poikki, tekevät sen juuri aiemmassa kuvatulla tavalla, muuttuvat eri ihmisiksi eikä mihinkään neuvotteluun jää mitään varaa.

*Juuri näin, toisen sen hetkisillä tunteilla ei ole mitään merkitystä, sama toistunut kaksi kertaa vuoden sisällä nk parisielujen kanssa ja on ollut oikeen kunnon koulu minulle. Tässä muotoilen juuri loppusanoja toiselle nousulle..  angel tosin varmaan kaikissa ihmisissä on ikäviä piirteitä, siksi kaikki tuollainen suhteessa oleminen on otettava tosi varovasti. Vaaleanpunaiset lasit poistuneet lopullisesti, on vaikea motivoitua rakastamaan ketään ollenkaan missään suhteessa, ehkä henkisesti.

Öö, skorppariko olisi hienotunteinen kun piikikkääksi ja ehdottomaksi rupeaa? Varsinkin se kun saadaan päähän että välitetään ja sitten ei välitetä ja mitään ei ole tarvis selittää, se on mielenkiintoista. Mutta eihän minunkaan sitten tarvitse. Kaikki on peliä!  angel angel angel Vielä on noususkorpparilla vastaamatta kysymys että mitä tahtoo antaa...hahah, taitaa jäädä vastaamatta. Onneksi olin tarpeeksi ovela loppuvaiheessa kun hän tuli taas lähelle ja leikki mukavaa ja alkoi kinua tietoja rahasta. Näinhän se menee. Sanoin jos lähdet matkalle etkä ole tyly enää. Hän kertoi minne menee töihin ja että olipa tylsä ilta.. sanoin, minulla ei ollut sitten yhtään tylsää synttäripäivänä. Luulin että oltiin ylimmät sielun ystävät.

Ei tarvinnut odottaa kuin 2vkoa niin peli alkoi taas. En tosiaan paljon menetä!  Kiss Ja hän ainakin varmasti salaa tietonsa jolla voisi "ystävää" auttaa, kun se "ystävien" luokittelu oli hänelle se ominaisin tapa toimia. Koetan koota kaiken mielenmalttini kun lähetän sen yhden meilin tästä koko touhusta, minulla lukee että aika monen kuukauden ajan haluaisin antaa ihmisille kuulua! Joulukuu (jouskarin kuu) oli kyllä varsinainen elämys herra noususkorpparin kanssa. Todellinen luonne paljastui oikeen rytinällä. Enpä tosiaan itse toimi noin.

Niin vaikka tässä maltillisesti kirjettä muotoilenkin, halveksun tätä ihmistä tällä hetkellä totaalisesti, ja sen hän varmaan tietääkin nahoissaan. Ehkä olisi jo aika katsoa itseään. En usko että hän pystyy ystävyyteen kanssani, enkä siis halua häntä lähelle kun jokainen kahvilakeskustelu on pelkkää puuta heinää eikä sanotut asiat tarkoita mitään. Shocked Cool

Onneksi jotain todellistakin hyvää on varmaan tiedossa tänä vuonna. Onnea!  Cool
« Viimeksi muokattu: 04.01.2006 12:04:49 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 04.01.2006 12:17:56 »

Jousimies ei siedä mitään vilpillisyyttä, salailua tms.  Kiss Ajatteleeko tällainen ihminen ollenkaan että luo karmaa toisen kanssa, joka on hoidettava tässä tai tulevassa elämässä? Ei varmastikaan ajattele. Olisihan ollut ikävää jatkaa läheisessä suhteessa millään tasolla ihmisen kanssa, joka tällä tavalla olisi aina toiminut. Joten katsotaan tilanne siunaukseksi.  angel :-*Olen viime vuosina tottunut olemaan yhä henkisesti korkeammalle kehittyneiden ihmisten kanssa mutta aina tulee kehiin näitä.. tällaisiakin.  Kiss Ehkä viimeiseksi tuntemani tapaus oli harvinaisen ikävä, kun hänen tyttärensäkin pitää toista enemmän omana isänä eikä ota isään enää yhteyttä. Puistattaa--
« Viimeksi muokattu: 04.01.2006 13:07:09 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #29 : 06.01.2006 16:50:40 »

Ihme skorppareiden dissausta täällä.  Angry No, eipä skorpioninkaan mielestä juosimies mikään herkku ole, vaan neuroottinen nillittäjä joka jaksaa junnata ja vihoitella jonkun pikkujutun takia ikuisuuksia. kerran deittailin jouskaria, eikä ihan heti huvita yrittää sitä uudestaan..

Sitten tuosta skorpionien salailusta.... Skorpionihan ei ihan heti avaudu ja tilitä ihan kaikesta kenelle tahansa, mutta se on eri asia kuin salailu. Monelle muulle merkille kannataa kertoa asiat pikkuhiljaa koska ne eivät kestäisi tai osaisi suorilta käsin ymmärtää sitä intensiteettiä joka liittyy skorpionin ajatteluun ja tunteisiin.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: