Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1661693 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #795 : 14.09.2010 19:00:38 »

Anemia vetää puhdin pois...  knuppel2 Huomenna uusiin verikokeisiin.  Undecided
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #796 : 14.09.2010 19:43:18 »

Mulla on niin hirvee työmäärä tällä hetkellä opintojen kanssa, ja lisäksi oon lupautunut kaiken maailman vapaa-ajan rientoihin ja järjestäjäksi että nyt mietin mistä saisin lisää tunteja vuorokauteen buck2 Ois niin paljon kaikkea mihin haluisin osallistua, mutta ei yksinkertasesti riitä aika enempään. Varsinkaan kun asennoidun kaikkeen niin, että teen joko kunnolla tai en ollenkaan. Huoh. Ehkä ens viikolla on aikaa nukkua.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #797 : 15.09.2010 13:39:58 »

Se flunssa olikin sitten keuhkoputkentulehdus. Lääkäri epäili jopa alkavaa keuhkokuumetta. Pidättäydyn mieluummin tuossa putkitulehduksessa, se kun on tuttua kauraa.

Olo silti tämmönen  buck2 .
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #798 : 15.09.2010 20:49:31 »

Nyt en kyllä ole kiukkuinen, vaan lähinnä surullinen...
Retromerkkarin hard core meininki mun työkuvioille on saanut aikaan JA TIETENKIN OMAT PÄÄTÖKSENI sen, että olen valinnut rahan ja oikeat työt alipalkattujen tuttavuustöiden sijaan.
Surullinen olen siitä, että olen tainnut polttaa siltoja takanani - toivottavasti en liikaa...
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #799 : 15.09.2010 21:42:17 »

 knuppel2

Alkoipas sylettää oikein rankalla kädellä, kun olen muuttamassa uuteen (vanhaan) kämppään ja vuokraava taho lupaili uutta maalia ja tapettia pintoihin. No, niihin kanakopin kokoisiin makkareihin saisin vapaasti valita minkä väristä tapettia tahansa (mitkä tod.näk. pienentäisi niitä) ja olisin ollut kiitollinen valkoisesta maalista, kun taas olohuoneessa on karsea 90-luvun kukka-tapetti, jonka olisin riemusta kiljuen vaihtanut mihin tahansa uuteen. Mutta ei. Siis sitä ei olekkaan kuulemma luvattu. Sama keittiössä oleva pieni seinänpätkä, ei käy, maalataan. Öö? Jaa, sama se, mutta millähän logiikalla näitä päätöksiä oikein tehdään? Miehen, se on varmaa!  uglystupid2

Mitähän ne sanoo, jos ite lätkin omakustanteena mieleiset tapetit seinille? Kun todennäköisesti asia selviäis niille vasta siinä vaiheessa, kun me muutetaan pois ja ehkä silloin sen olkkarin tapetin vaihtokin olisi niidenkin mielestä ajankohtaista.. Hmm?  :Smiley

Helpotti  Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #800 : 18.09.2010 13:30:30 »

Haluan vähän aikaa valittaa 32-45 -vuotiaista miehistä. Joudun työssäni johtamaan tällaisia, ja kun itse tosiaan olen 25-vuotias, niin voi grimskit ja korsanovskit, että kyseisen ikäryhmän luupäät osaavat heittäytyä pikkulapsiksi. "Ei me tehty silleen." Sitten höpötellään keskenään ja heitellään hauskoja vitsejä mun tisseistä tai p*nemisesta ja niin edelleen. "Joo, joo koko ajan."
Oikeasti mua raivostuttaa vieläkin se käyttäytyminen ja sitten ihmetellään, kun ohjaaja on niin kiukkuinen. KAI NYT KUN KOKO AJAN YDINRYHMÄN MIEHET VASTUSTAVAT JA KÄYTTÄYTYVÄT KUIN 4-vuotiaat. HALOO.

Huh helpottipas.  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #801 : 20.09.2010 14:21:56 »

Lähetin äsken kaikkein mänteimmän s-postin ikinä  crazy2 Ei näin.  idiot2 Nolottaa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #802 : 21.09.2010 20:36:51 »

kaikille teillekin tiedoksi, älkää menkö Winstuffheren 17228 palveluun! tai jos on lapsia, varoittakaa! lähettelevät maksullisia tekstareita ja vaikea päästä irti! ovat kytköksissä suureen osaa suomalaisia puh operaattoreita ja mainostavat lasten tsättikanavilla kaikenlaista. jos alle 18-v antaa numeronsa jonnekin, se EI ole vanhemman tekemä sopimus! tietoja kalastellaan!  

>> välittömästi estin kaikki palvelut ja viihdenumerot (jotka oli jo estetty) ja muut operaattorin kanssa ja saldorajat tiukaksi.

http://www.mapel.fi/kestotilausten_ongelmat/

Useita mobiilituotteita (soittoääniä, taustakuvia, tietokilpailuja) myydään nykyään ns. kestotilauksina. Kestotilaajalle tarjotaan mahdollisuutta käyttää toistuvasti palveluntarjoajan mobiilituotteija ja veloitus tapahtuu kuluttajan liittymään lähetettävillä maksullisilla palvelutekstiviesteillä.

Lukuisia ongelmatapauksia keväästä 2007 alkaen

Ongelmaksi on muodostunut se, monessa tapauksessa palveluiden markkinoinnissa annettava informaatio on ollut puutteellista ja jopa harhaanjohtavaa. Kuluttaja on saattanut esim. Internet-mainoksen perusteella luulla tilaavansa ainoastaan yksittäisen ilmaisen soittoäänen. Myöhemmin hän on kuitenkin todennut vastaanottaneensa lukuisia maksullisia palveluviestejä. Joissakin tapauksissa kuluttajan puhelimen asetuksista johtuen hän ei ole tosiasiassa edes voinut käyttää palveluita.

MITEN TOIMIA?

1) Tilauksen peruuttaminen. Tilaus peruutetaan palveluntuottajien ohjeiden mukaan. Jos palveluntuottajan ohjeista ei ole tietoa, voidaan tilaus yleensä katkaista lähettämällä tekstiviesti STOP siihen lyhytsanomanumeroon (yleensä 17-alkuinen numero), josta palveluviestit tulevat. Tämä on yleinen MAPELin suosittelema peruutuskoodi, joka toimii lähes kaikissa lyhytsanomanumeroissa.

2) Palveluntuottajan selvittäminen. Jos lyhytsanomanumeroa tai palveluntuottajaa ei saa selville puhelimeen tulleista viesteistä, asiaa voi tiedustella omalta puhelinoperaattorilta. Operaattorilla on laskutusta varten tiedot kaikesta liittymään tulleesta viestiliikenteestä ja palveluntuottaja/lyhytsanomanumero voidaan selvittää operaattorilta. Jos lyhytsanomanumero on tiedossa, voi kuluttaja myös itse tarkistaa Viestintäviraston nettisivuilta löytyvällä verkkolomakkeella, mille yritykselle numero on myönnetty.

Eräiden palveluntarjoajien tietoja:

Lyhytsanomanumero palveluntuottaja
17270 wixawin
17277 funmobile
173372 celldorado

3) Reklamaatio. Jos kuluttaja katsoo, että häntä on laskutettu perusteettomasti, on hänen oltava yhteydessä laskun lähettäjään ja kiistettävä lasku tai vaadittava lisäselvitystä. Ensisijaisesti kuluttajan on oltava siis yhteydessä omaan operaattoriinsa. Operaattori saattaa ohjata hänen ottamaan yhteyttä palveluntarjoajaan. Kuluttaja voi tehdä reklamaation sekä operaattorille että palveluntarjoajalle. Tässä vaiheessa kuluttajan ei tarvitse maksaa kiistanalaisten palveluviestien osuutta laskusta.

4) Maksuvelvollisuus ja hyvitys. Kuluttajalla ei ole velvollisuutta maksaa perusteettomia laskuja. Jo maksetuista perusteettomista laskuista kuluttaja voi vaatia hyvitystä.
« Viimeksi muokattu: 22.09.2010 09:55:30 kirjoittanut ~Bellatrice~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #803 : 22.09.2010 16:55:22 »

Vieläkin kuulen mussutusta työnantajalta, jolle teen 8h päivässä. Jollei ole enempää tunteja, niin kai niitä muita töitä saa olla: HALOO!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #804 : 22.09.2010 17:19:25 »

Fibromyalgia! Migreeni! Kallonpohjan jumitus! Menkat!
Voi v*ttu s**tana  tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #805 : 27.09.2010 18:40:15 »

Musta tuntuu etten saa kaikkea tehtyä mitä pitäis Angry Deadlinet painaa päälle ja eniten ottaa päähän että oon menny ottaan vastaan vielä järjestöpestinkin ja tällä hetkellä sen tuomat lisähommat vie aikaa ja tuo ressiä buck2 ja sit hävettää ku osa hommista on iha juosten kustu tässä kiireen keskellä. Ja miksi, oi miksi ruotsia pitää lukea? Vielä yliopistossakin? Tuntuu niin turhalta, vaikka onki ihan pieni kurssi.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #806 : 28.09.2010 13:59:47 »

Mä olen niin väsynyt, ollut jo neljä päivää, silmät poskilla. Nou Nou Nou. Virkoa biaatch!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #807 : 28.09.2010 22:18:34 »

Kansanedustajien palkankorotukset veetuttaa! Vaivaset 8,1 % korotellaa... oishan nekin rahat voinnu laittaa vaikka lasten ja nuorten hyvinvointiin. Sairaaloihin ja mielenterveys puolelle... tai vaikka nuorisotiloihin, ihan mihin vaan joka olisi koko kansaa palvellu. Ahneudella ei ole rajaa tässä maailmassa.  Cry

tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #808 : 28.09.2010 23:27:10 »

Kouluhommat rassaa. Iltojen ratoksi tässä mittailen 1/4 senttimetrejä ja piirtelen viivoja. Onneksi tämä jakso alkaa olla ohitse. Tämä jakso on ollut niin pelkkää teoriaa, numeroita ja taulukoita, viivojen piirtoa jne. Kaipaan todellakin jotain luovempaa seuraavaksi. Enää pari viikkoa tätä jäljellä, onneksi.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #809 : 29.09.2010 14:17:15 »

Joku tässä mun muutossa tökkii nyt ja pahasti.. yrittääkö joku sanoa mulle jotain? Noh, nyt kun olen aiheuttanut hilpeyttä remppareiskoissa ilmoittamalla muuttavani lauantaina, ilmeni uusi pienoinen ongelma: ei oo muuttoautoa. Se, mitä pidin varmana nakkina.. no ei ollutkaan sitä ja jostain kumman syystä alan vahvasti kallistua sille suunnalle, että lauantaina saattaa sataakkin, vaikka sääennustus lupaisi mitä tickedoff Joten peräkärryily on aikalailla perseestä siinä tapauksessa ja muutenkin. Siis selvästi tää on varsinainen voimainkoetus kaikintavoin, mutta on se vaan pakko jotekin saada sumplittua, koska se on mun KOTI smitten Se tuntui siltä heti, ei haittaa vaikka mun makkariin ei mahdu muuta kuin sänky  Shocked

Sauvojen Ässä pamahti pöytään tän ongelman ratkaisuksi, mitähän se tahtoo sanoa? Ässä hihassa?

 knuppel2 Kyllikki
tallennettu
Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: