Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Testaa henkinen horoskooppisi  (Luettu 30468 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #45 : 25.11.2012 01:21:24 »

Henkisesti olen eniten  vesimies  (jos olisin syntynyt 10 min. myöhemmin, olisin myös aurinkomerkiltäni vesimies), minussa on myös  kalat -piirteitä. Vähiten olen  kaksoset .

 Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Serena`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #46 : 25.11.2012 19:20:20 »

Aika hyvin. Eniten olet leijona, vähän myös vesimiestä. Vähiten olet vaaka.
Oikeasti olen  aurinko oinasaskendentti leijonakuu skorpioni (ja  mars vesimies  Wink )
tallennettu

"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
ghede
Vieras
« Vastaus #47 : 25.11.2012 20:19:51 »

Pikaisesti tein tuon testin ja sen mukaan olen henkiseltä horoskoopilta eniten neitsyt ja omaan myös kauriin piirteitä. Vähiten olen oinas.

Kai tuon tuloksen voin jossain määrin allekirjoittaa. Neitsyt merkin kanssa tulen ihan hyvin toimeen ja kauris merkin edustamia piirteitä arvostan paljon, vaikka heidän kanssaan en ole ollut yhtä paljon tekemisissä kuin neitsyiden (viittaan siis eläinradan merkkiin) kanssa.

Toisaalta sellainen neitsytmäinen viileä analyyttisyys taikka kriittisyys luonteestani ehkä puuttuu, mutta pikkutarkka kyllä olen joissakin asioissa. Myös tietynlainen pidättyväisyys persoonassani on kai liitettävissä tuon merkin ominaisuuksiin. Kauris merkistä en oikein tiedosta mitään asioita, jotka voisivat liittyä itseeni paitsi ehkä nyt ainakin maltillisissa mittasuhteissa esiintyvä pitkäjänteisyys.

Oikeasti olen siis  aurinko skorpionikuu kaksosetaskendentti leijona.
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #48 : 25.11.2012 20:38:15 »

 Grin

Mikä testi se tuommonen on? Eniten olen testin mukaan härkä, myös rapua löytyy ja vähiten leijona. Oikeasti minulla ei ole härässä tai ravussa planeettoja tai akseleita ( MC on ihan kaksosten lopussa ) ollenkaan. Leijonassa minulla on  kuu . 4. huoneen kärki on siis jousimiehen puolella melkein kauriissa. Onhan tuo härkä kuitenkin maaelementtiä niin kuin on kauriskin.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
nanonyymi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #49 : 10.12.2012 08:58:42 »

Olen testin mukaan eniten kalat, mutta minussa on myös jousimiehen piireitä. Vähiten härkä.

En kyllä osaisi nähdä itseäni skopun kanssa, vaikka tuo lopputulos sanoikin, että se passaisi. Grin
tallennettu
atannel9
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #50 : 11.12.2012 11:35:53 »

Testin mukaan olisin Kauris,    askendentti kauris
Myöskin olisi Leijonaa             7 huoneen Leijona komerossa majailee Pluto ja Vesta
Ja vähiten Kaksonen               Ihan oikeasti kaksonen, ei au Kaksonen h. 4,5,6
tallennettu
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #51 : 14.12.2012 13:12:17 »

Vähiten olet härkä Grin olen oikeasti härkä...
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: