Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulkomaan uni  (Luettu 4147 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« : 10.03.2010 12:30:45 »

Mie näen nykyään unia ulkomailta  Huh Viime yönä olin olevinaan Jossain päin ulkomailla ja se oli ns' seuramatka. Kerroin huonetoverille, että ihanaa päästä ottamaan kunnolla aurinkoa ja ruskettumaan ja juostiin rannalle. Toinen ranta oli tosi kirkas ja kirkkaansininen vesi ja toinen vähä syrjemmässä sellainen joen tapainen lutakko ja sen keskellä oli rautatie kisko  Shocked sanoin, että en mie tähän jää uimaan, mennään paremmille vesille ja aurinko helotti kunnolla. Illalla olin menossa juhlimaan paikalliseen, niin esittelin huonetoverille, katso miten ruskea selkä/rinta/kasvot ja hiukseni olivat erittäin kullan vaaleat. Mitähän uni kertoo? Oli niin todentuntuinen uni, että huh  crazy2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 10.03.2010 12:50:26 »

haluat matkustaa!!

irti arjesta!!

kaikkea kivaa ja uutta!!  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #2 : 01.04.2010 12:25:29 »

Mä olen ulkomailla, eri paikoissa, lähes joka yö. Olen ollut jo vuosikausia. Hyvin virkistäviä kokemuksia. Yritän nyt vaan kehiittyä siinä että pystyisin paremmin hallinnoimaan minne mennä milloinkin. Monet tapahtumat ovat ikäänkuin vanhoja, joita olisin joskus vuosia sitten toivonut tapahtuvan. Hmmm
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 01.04.2010 13:35:44 »

Aaaaa, muutkin näkevät siis näinä aikoina ulkomaanmatkaunia! Minullakin se on ollut oikeastaan koko tämän vuoden jatkuvasti toistuva teema, usein paikkana on sama maa tai kaupunki.

Dreammoodsin sanakirja sanoo näin:

ULKOMAAT
Jos matkustat unessasi ulkomaille tai jos olet ulkomailla, kertoo tämä epätasapainosta ja kaaoksesta nykyisessä tilanteessasi ja/tai tilassasi. Uni saattaa edustaa tarvettasi maisemavaihtoon tai haluun paeta nykyisestä tilanteesta.  Sinun on hyvä tehdä täyskäännös valve-elämässäsi.
Vaihtoehtoisesti uni voi vihjata, että sinun olisi hyvä laajentaa näkökantaasi tai kokea uudenlaista hengellisyyttä.

tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #4 : 01.04.2010 13:54:46 »

Ääk, mä oon nähnyt noita varmaan kakskyt vuotta. Silloinkin kun olen asunut ulkomailla. Aina pitäsi päästä kauemmas, korkeammalle jne.  jousimies  neptunus aspect_con jupiter aspect_con mars - kun mikään ei koskaan riitä  Grin Ei fyysisellä eikä henkisellä tasolla.
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #5 : 02.04.2010 07:33:02 »

 :Smiley niinpä
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #6 : 03.05.2010 23:19:03 »


  Unen rannat ovat voimaannuttavia,sieltä silloin tällöin haetaan uutta tähän elämään.Rovattaren uni on juuri tuota.Kaksi rantaa...valinnan mahdollisuus siis kahdesta asiasta...Kaunis,kirkas vesi,tunteiden .vesi.sielun elämän harmoniaa....Teit ratkaisusi tunne pohjalta....Toinen vesi joki,joki vie eteenpäin..Siellä rautatie..sekin olisi vienyt eteenpäin,joskin huterasti.Tämän tyyppiset unet ennakoivat muutoksia.Hyvä valinta,aurinkoinen maisema.Ehkäpä olit tyytyväinen rusketukseesi,siispä olet itseesi tyytyväinen.Kullan hohtoinen iho kasvoilla,hyvää enteilevä asia sekin. smitten

Tänä aikakautena kuljetaan paljon unissa ulkomailla,sitä unessa,mitä muutenkin.Ennen aikaan kuljettiin kyläteitä unessa ja valveilla.Tämäkin rowattaren uni olisi voinut ilmetä kotoisilla rannoilla,muuta sioijoittui ulkomaille..lycka till Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: