Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko työpaikallesi kertynyt paljon saman merkin edustajia?  (Luettu 5778 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 22.03.2006 14:10:10 »

Huomasinpa juuri että työpaikkani on pullollaan vesimiehiä  Grin Löytyypä joukosta eräs nelinkertainen veskarikin. Jännä juttu, johtuisikohan siitä että tämä työ kiinnostaa moderneja vesimiehiä, laitteet, ohjelmointi, ongelmien ratkominen jne...
Vesimiehiä on enemmistönä ja mukana muutama oinas, kaksonen, leijona ja kala.
Hyvin tullaan kaikki toimeen kyllä  Smiley Jännää oli eräällä viikolla kun viisi työkaveria juhli synttäreitään ja seuraavalla viikolla pidot vain jatkuivat  Smiley

Oletteko itse huomanneet alallanne/työpaikallanne olevan poikkeuksellisen paljon tietyn merkin edustajia?
tallennettu
heissu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #1 : 22.03.2006 21:53:47 »

Mun työpaikalla tietääkseni on KAIKKI eri horoskoopin edustajia.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #2 : 22.03.2006 22:08:24 »

Aiemmista työpaikoista ei kaikilta ole tullut kysyttyä merkkiä, mutta muutamissa näin
Työ A: Kaksosia neljä, lisäksi ainakin yksi aurinko-skorp-nousu-kaksonen. Pomon merkkiä en tiennyt. Juu, tiedotustyötä oli.
Työ B: Neitsyitä kolme, myös pomo. Lisäksi ainakin keskenään nuottastelevat rapu ja oinas. Järjestö- ja kulttuurityötä.
Työ C: Härkää, Rapua ja Kaurista. Naisvaltaista sosiaalityötä eli nokkimista riitti.

Nykyisessä ( toiv pian entisessä) niin ikään naisvalta, mutta löytyy Kaurista, Leijonaa, Vesimiestä ja Kaksosta.
tallennettu
Aglaia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 22.03.2006 22:32:31 »

Pikäaikasessa työpaikassani on tekijöitä siinä 100 hengen kieppeillä.
Jonkunverran vaihtuvuutta on koko ajan, mutta tämän vuosisadan aikana on ollut aurinkomerkit suhteen tasaisena jakautuneena kaikille merkeille, eroa tulee vasta, kun lasketaan kaikkien planeettasijainnit (a´10 kpl), ja tulos on seuraava:
vesimiestä eniten
kaloja toiseksi
jaettu kolmas sija vaaka ja kauris

Kun luen vain planeetat Auringosta Jupiteriin, tulos on seuraava;
vesimies voittaa
toinen sija leijona
kolmas sija kalat

Veskari siis vallitsevana.....höyrypäiden toimistoko? Cheesy
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 22.03.2006 22:51:34 »

Paljon Kaksosia, Jousimiehiä ja Vesimiehiä!  Cheesy :Smiley

Kertoo siis siitä, että työskentelemme kommunikaation ja ideoinin parissa.  Wink Ilmapiiri on rento ja hilpeä.  Cheesy

Juristiyksiköstä, joiden kanssa joudumme välillä tekemään yhteistyötä (ettemme riko lakeja hulluilla ideoillamme ja joudu vankilaan), löytyy kasauma Scorpioneja ja Härkiä.  Cheesy  :Smiley

Muista yksiköistä ei ole tullut tehtyä tarkempaa syväluotausta... vielä.. :Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 23.03.2006 09:07:29 »

Tunnen paljon rapuja jotka ovat hoitoalalla, siis aurinko, nousu ja kuu rapuja. Työskentelevät vanhustenhoidossa, lastenhoitajina ja sairaanhoitajina. Ravintola-alalta löytyy myös rapu tuttuja.

Kauriita löytyy autojen parista. Siis työskentelee autojen kanssa eri tavoin.
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #6 : 23.03.2006 12:14:41 »

Paikan omistaja ilmeisesti aurinko oinas, kuu kaksonen, ja voisin melkein vannoa että nouseva vaaka. Itse aurinko vaaka, kuu oinas, nouseva neitsyt. Ilma/tuli/Merkurius toistuu ainakin tässä yrityksessä, tosin muita työntekijöitä ei sitten olekaan. Wink

Varsinaista alaani nykyinen työpaikka ei oikein ole, vaikka olen yrittämistä itsekin harkinnut, mutta taiteiden parista (johon itse suuntaan) löytyy paljonkin aurinko-vaakoja havaintojeni mukaan - tosin tuo nyt ei taida tulla yllätyksenä kenellekään.
« Viimeksi muokattu: 23.03.2006 12:17:20 kirjoittanut Missa » tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
helinä
Vieras
« Vastaus #7 : 23.03.2006 19:43:13 »

Meillä on tosi monta Oinasta.
Mulla  chiron Oinaassa huone 7.
Liekö joku yhteensattuma....

Tosin tulistun ja menetän usein hermoni niihin  knuppel2
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #8 : 24.03.2006 13:10:05 »

Oletteko itse huomanneet alallanne/työpaikallanne olevan poikkeuksellisen paljon tietyn merkin edustajia?

Meillä on melko pieni firma, mutta tasan puolet jengistä oli vielä vanhan pomon aikaan Kaksosia. Smiley Firma itse taas on perustettu Jousimiehen merkissä, eli vastamerkkiä pukkaa sieltä. Ja kyllä, viestintä liittyy vahvasti kuvioihin ja posti työllistyy tosi paljon meidän vuoksemme.

Ihan hyvin tulen toimeen noiden Kaksosten kanssa vaikka Kalat olenkin, syitä löytyy omasta kartastani.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rookette
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #9 : 24.03.2006 18:23:01 »

Kokemusta kahdesta mainostoimistosta, joista toisessa vain Kaksosia, Jousimieiä ja Oinaita. Toisessa edellisten lisäksi myös Leijonia.
tallennettu

Aurinko-Oinas, nousu- ja Kuu-Jousimies
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #10 : 24.03.2006 20:44:44 »

Voin kuvitella miten paljon oinailla, kaksosilla ja jousimiehillä riittää kimpassa ideoita Rookette  Smiley
tallennettu
ekoalanen
Vieras
« Vastaus #11 : 24.03.2006 23:15:48 »

Olen kummastellut sitä, että oma työpaikkani keräilee Aurinko-Kaloja. Tällä hetkellä viidestätoista ihmisestä viisi on kaloja. Kaksosia oli ennen neljä, mutta vuosien saatossa kaksi on vaihtanut paikkaa. Sitten löytyy vesimies, jousimies, leijona, härkä, kauris ja kaksi neitsyttä... Skorppari jäi just äitiyslomalle  Wink laugh
tallennettu
FolioKoira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


KalatsydänHärkä


Profiili
« Vastaus #12 : 26.03.2006 19:28:13 »

Oikeastaan minulle ei Smiley  uglystupid2
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: