Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unelmat toteen  (Luettu 35850 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #60 : 07.12.2009 11:02:44 »

toivotan onnea. olen ollut pulmatilanteen takia hieman "pakotettu" katsomaan tarkemmin mitä haluan ja mikä vie sinne.. eli jatkan vielä tehokkaammin unelman toteutusta. monta asiaa on huulella, mutta hidastelee ja näihin saatava nyt potkua. pitää toteuttaa se miksi tänne vaivautui tulemaan ja kenen kanssa!  coolsmiley  onneksi asioista voi puhua.

tuo mitä Ulkopuolinen mainitsi; eräs parantaja sanoi minulle miten oli toivonut oleskelua mökillä ja se sitten järjestyi.. samalla hänelle tuli kutsu Eduskuntaan jne..
« Viimeksi muokattu: 07.12.2009 11:04:21 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #61 : 07.12.2009 12:54:09 »

Minulla on eräs unelma, se on aika mieletön ja tuntuu hyvin vahvalta. Mutta samalla minulla on ongelma, en voi tehdä mitään tuon unelman eteen. Minun tulee vain odottaa, että aika on oikea ja toivoa, että minut viedään unelmani eteen. Ainoa, mitä voin ja mitä minun pitää tehdä on sallia mielessäni tuon unelman toteutuvan.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #62 : 07.12.2009 12:58:42 »

Unelmani saa vielä odottaa.
Unelmoin kouluttautumisesta, tai oikeastaan erikoistumisesta. Tällä hetkellä elämäntilanteeni ei salli sitä.

Aika tulee kyllä eteen vielä ja silloin tartun tilaisuuteen.

nimim.  mars harka
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #63 : 07.12.2009 14:14:02 »

suht hyviä konsteja tuossa The secret kirjassa ja siitä syntyneissä keskusteluissa..

"menestys" = onko se rahaa, rakkautta, miten määrittelet. pitäisi luoda hyvää oloa, joka voi olla vaikeaa kun on vaikeuksia, mutta silti se on kuulema se "magneetti" ja sitten ihmiset ja tilanteet ja työt aukeaa??!
määrittelin tosiaan itselleni selkeästi asiat ja keskustelen ulkom miesystäv. kanssa. jolla kova flirtti päällä..  Cheesy

onko joku kokeillut täällä Pohjolassa vai vain Jenkkilässä? vai onko jotain parempaa ohjetta  - olen lukaissut monenlaista - > tämän voi moderaattori puolestani siirtää tuonne onnistumis-osioon!

Good feelings send a powerful signal to the universe, and
through the law of attraction, you will attract people,
circumstances and events to match your state of feeling
good. Bad feelings also send a powerful signal to the
universe to bring back people, circumstances and events to
match your state of feeling bad.
 
Have you seen that?
 
Feelings are the causes, conditions are the effects.
You cannot get away from being broke if you are feeling
bad. You only reinforce the cause.
 
So begin to feel good one way or another, no matter what
conditions you are in.
 
At the moment you choose to feel good, amazing things will
happen.
 
If you don't believe me, try it. You have nothing to lose.
« Viimeksi muokattu: 07.12.2009 15:39:29 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #64 : 07.12.2009 18:26:44 »

Siivet
UUDEN VOIMAMME OMISTAMISTA… UNELMIEMME ELÄMÄN LUOMISTA
 
Kirjoittanut Karen Bishop ( www.emergingearthangels.com)
5.12.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Tervetuloa!
 
Tällä viikolla siirryimme seuraavaan vaiheeseen taivaamme luomisessa maan päällä ja minun oli naureskeltava, koska se ilmentyi muutamalla hyvin kummallisella ja mielenkiintoisella tavalla. Ensin vähän hämmentävänä ja sitten yhtäkkinen energiamuutos vähän suututti, mutta käsitettyäni, mitä tapahtui, saatoin vain nauraa. Tiesin varmuudella, että olimme saaneet aikaan tämän viimeisimmän energian aivan itse, mutta jonkin aikaa en ollut varma, miksi ihmeessä tekisimme niin!
 
Viikonloppuna 28.-29.11. meille saapui lisää uutta ja korkeammalla värähtelevää energiaa. Se saattoi tuntua nyt jo tuttuna jalka- ja jalkateräkipuna (kun edelleen maadoittumme), alaselkäkipuna, ontelopäänsärkynä tai kipuna kasvoissa, olemisena pyörällä päästään (en pystynyt lopettamaan nauramista), kenties humalan tai sekavuuden tunteena, flunssaoireina ja tarpeena ottaa torkkuja tai nukkua.
 
Välittömästi tämän jälkeen on saattanut olla vaikeuksia nukkua ja pian tuntui jännittyneisyyttä tai tiukkuutta. Kun valmistaudumme luomaan uutta taivasta maan päälle, alamme myös elää ja olla korkeammissa värähtelyissä. Näin luomme helpommin, vaikkemme olisikaan tietoisia siitä. Ja kuten aina, luomme nopeimmin niiden uskomusten avulla, joita meillä on.
 
Näin sitten siirryimme uuteen tilaan ja tiesimme sielun tai korkeamman itsen tasolla, että oli aika alkaa saada unelmiemme elämä - näin siirryimme uuteen "ota vastuu elämästäsi" -tilaan. Aloimme omistaa oman, joten olemme voineet jollain tavalla tuntea enemmän voimaa, jämäkkyyttä, olemista oman tilamme komennossa ja ottaa omaksemme "johtaja-aseman" omassa todellisuudessamme ja elämässämme.
 
Huvittava ja kenties hämmentävä osuus tuli tuloksena yhtäkkisestä "elä omassa todellisuudessasi" -asenteesta. Koska jokainen meistä näkee asiat omien suodatintensa tai oman todellisuushavaintotapansa kautta - tai paremminkin tiettynä lahjana tai lisäarvona kokonaisuudelle - niin tartuimme tähän ja kohdistimme paljon energiaamme siihen.
 
Niinpä meillä on ollut tilanteita toisten kanssa, jotka eivät ole yksinkertaisesti kuulleet meitä, tai emme ole itse kuulleet toisia tai emme ole olleet samaa mieltä tai vähänkään ymmärtäneet, mistä käsin toiset toimivat. Jokainen eli ikään kuin omassa todellisuuskuplassaan, kun jokainen meistä yhtäkkiä tarrautui omaan osaamme tai havaintotapaamme ja piti kiinni niin tiukasti, ettemme olleet vuorovaikutuksessa tai yhteydessä erilaisiin energioihin ympärillämme.
 
Tapahtui niin, että siirryimme oman todellisuutemme - unelmiemme todellisuuden - uuteen luomistilaan ja kohdistimme siihen niin paljon energiaa, kun tämä tila oli juuri saapunut, että tämä koko juttu meni yli - tuli ns. liikaa hyvää. Näin tämä uusi tilanne on saattanut tuntua jossain määrin pimeydeltä, koska ajattelimme ehkä nähneemme asioita, joita ei todellisuudessa tapahtunut, tai ilmensimme asioita pelosta tai tutuista menneisyyden kokemuksista. Lisäksi erillisyys voi tuntua aina pimeydeltä ja olimme erossa toisistamme tämän ajan, koska olimme niin järkähtämättömiä omissa suodattimissamme tai omassa lisäarvossamme - asiat tuntuivat todella kummallisille. Ylös ja alas, ylös ja alas - tämä prosessi ei ole ollut tasaista purjehtimista vähään aikaan!

(Mutta on toinenkin puoli kaikken pimeyden tuntemiseen. Kun lopultakin alamme ottaa meille tarkoitettua paikkaa maapallon isäntinä ja kun näin ankkuroidumme ja maadoitumme täydemmin, vapautamme luonnostaan niitä pimeämpiä tai tiheämpiä energioita, jotka ovat syvällä maassa. Nämä energiat eivät ole sisällämme, vaan maassa, ja ne ovat hyvin vanhoja. Ja kun ne nousevat kuin hiljainen pilvi ja alkavat siirtyä pois, voimme tuntea niiden kulkevan ohi.)
 
Näin siis koimme oman ajattelutapamme todellisuuden. Toisin sanoen, loimme sitä, minkä uskoimme todeksi. Kävin tänään lounaalla paikallisessa ruokapaikassa ja aloin jutella omistaja-kokin kanssa. Hän kysyi, mitä teen elääkseni, ja sanoin olevan henkinen kirjoittaja. Sitten hän sanoi olevansa melko hyvä kertomaan ihmisen astrologisen merkin, koska hän osasi lukea hänen energiaansa. Hän sanoi minun olevan Vaaka tai Oinas (olen Härkä). "Hmm", hän vastasi. Sitten hän kysyi, missä olin kasvanut. "Etelä-Kaliforniassa", vastasin. Hän sanoi, että minulla oli tosiaankin jonkun sellaisen energiaa, joka rakastaa hiekkarantaa. (Kävin harvoin rannalla siellä elämieni vuosien aikana, koska se oli kaukana!) Hän näki omasta laatikostaan.
 
Poikkesin seuraavaksi pankissa, kun minun piti avata uusi tili (sellainen mihin voisi tallettaa valuuttaa, mitä jotkut teistä rakastavasti lähettävät minulle). Ajattelin matkalla: "Minusta olisi oikein mukavaa olla tekemisissä erilaisten energioiden kanssa, jotka todella näkisivät minut tänään." Kun menin uusia tilejä avaavan virkailijan luo, hän käytti uskomattoman ajan tutustuakseen minuun. Hän teki muistiinpanoja jopa lemmikeistäni, uusista toimistani, tunteista mitä minulla oli pankkia kohtaan ja lastenlasteni lukumäärästä! "Tutustutko aina näin hyvin asiakkaisiin?", kysyin häneltä. Hänen huomaavaisuutensa minua kohtaan oli poikkeuksellista. Olin aiemmin ajatellut myös sitä, alkaisin olla taas tekemisissä hevosten kanssa. Arvatkaapa mitä! Tämä epätavallisen rakastava ja ystävällinen nainen kertoi minulle innoissaan, kun olimme saaneet tilin avattua: "Avattuasi uuden tilin meillä tänään, annamme sinulla lahjaksi täytetyn hevosen." Ajattelemamme todellisuuden kokemista.
 
Lisäksi, koska näemme asiat oman suodattimemme läpi, saatamme huomata sanovamme toiselle: "Ei, tämä tapahtuu tästä syystä", kun taas toinen sanoo: "Ei, tämä tapahtuu tosiaankin tästä syystä." Näin saatamme huomata, että kiistelemme kummallisesti toistemme kanssa tai että toinen sivuuttaa sen, kuka olemme tai mitä yritämme kertoa hänelle. Saatamme huomata nyt jäävämme jumiin henkilökohtaisen todellisuutemme laatikkoon, koska tämä uusi energia kannustaa meitä ottamaan oman voimamme ja pitämään totena sitä, kuka olemme ja mikä on juttumme. Nämä ovat ilmentymiä voimamme palaamisesta.
 
Voimme kokea tähän vaiheeseen liittyvää pimeyttä, kun kohtaamme energiaa, mikä pitää hyvin tiukasti kiinni matalammalla värähtelevästä havaintotavasta tai tavasta ohjata energiaansa. Tämä saa aikaan nyt jo tutuksi tulleen energiatörmäyksen, mikä on tulosta nopeasti värähtelevän energian yhteydestä paljon hitaammin värähtelevään energiaan. Vaikka siis olemmekin uudessa maailmassa nyt ja jättäneet vanhan maailman kauas taakse, tässä uudessa maailmassa on edelleen monia tasoja, mikä tekee mahdolliseksi erilaiset uskomukset ja havaintotavat.
 
Kun astumme nyt lopultakin uudelle kentälle luomaan taas kerran, haluaisin puhua jostain, mikä on menneisyydestä, mutta mikä edelleen voi vaikuttaa joihinkin meistä. Henkilökohtaisesti tunnen, että tämä tilanne on monilla meistä niin syvällä, että se täytyy tiedostaa taas kerran.
 
Kun alkuperäinen ylösnousemussuunnitelmamme "epäonnistui" ja kun asiat näyttivät pitkään menevän pieleen, se todella iski meihin sielutasolla. Monet meistä olivat saapuneet tälle planeetalle pelkästään tarkoituksenaan "kuoriutua" ja kokea ylösnousemussuunnitelma tai auttaa planeettaa nostamaan värähtelyään, jotta voisimme aloittaa taas kerran alusta ja sitten uudestisyntyä täysin uuteen maailmankaikkeuteen palautettuamme tämän.
 
Kaikki mikä on sielutasollamme, kulkee syvällä. Todella erittäin syvällä. Sielutasolla kaikki tulee olemuksemme ja olemassaolomme ytimestä ja se menee aina kaiken muun luomismuodon yli. Olimme kulkeneet hyvin pitkään tämän suunnitelman mukaan, joka on juurtuneena syvälle sydämeemme. Olimme tehneet päätöksiä elämässämme koko ajan tietäen ja odottaen, että asiat toteutuisivat tietyllä tavalla. Niinpä luotimme joka solullamme siihen, että asiat olivat jumalaisen täydellisessä järjestyksessä. Meidät oli johdotettu tätä lopputulosta varten ja annoimme sille kaikkemme - syntymästämme lähtien. Emme koskaan kuvitelleet, että asiat päätyisivät niin, kuin päätyivät.
 
Monet meistä ovat edelleen tolaltaan lopputuloksesta. Emme ole vielä täysin sopeutuneet. Olemme edelleen järkyttyneitä ja hoipertelemme maailmojen eroamisesta ja muutoksesta siihen suunnitelmaan, minkä onnistumisesta olimme niin varmoja. Lopulta, olimmehan tulleet ympäri kosmosta hyvin edustettuina ja useimmat meistä ovat vanhoja sieluja, jotka ovat olleet maisemissa aionien ajan. Olemme mestareita ja vanhoja viisaita luomisessa ja kokemisessa ja kun tämän lisäksi mukaan osallistui massiivinen määrä sieluja, niin epäonnistumista ei oltu otettu edes huomioon.
 
Niinpä jatkoimme luottaen ja tietäen, että henkinen opastuksemme pitäisi meidät raiteilla ja tuottaisi odottamamme lopputuloksen. Jotkut teistä jotka ovat olleet lukijoitani jonkin aikaa, saatatte muistaa, että minulla oli ensimmäinen lyhyt avioliittoni muutama vuosi sitten. Minulle oli tarkasti kerrottu, mitä tapahtuisi ja miten, vaikka minulla olikin alun perin omat epäilykseni. Oppaani olivat järkähtämättömiä ja kun asiat etenivät alussa, se näytti olevan totta. Kuten useimmat teistä muistavat, liitto ei kestänyt. Oppaani kertoivat sitten, että he olivat "laskeneet väärin". Vaikken koskaan kommentoinut asiaa kirjoituksissani, koska halusin kunnioittaa kumppanini yksityisyyttä, tämä kokemus horjutti luottamustani henkiopastukseeni ja minulta kesti jonkin aikaa palata satulaan. Tämä selitys pätee moniin asioihin, joita on tapahtunut kahden, kolmen vuoden aikana, ja tietysti myös ylösnousemussuunnitelmaamme. Olimme "laskeneet väärin" sielutasolla. Näin ollen oli rikottuja lupauksia ja tuloksia, joissa lopulta lakkasi olemasta järkeä.
 
Kerron teille tämän tarinan, koska tiedän, että monet teistä kokevat samaa. Teimme sen, minkä tiesimme oikeaksi, ja sitten niitä tuloksia, joita odotimme joka solullamme, ei syntynyt. Tässä sitten ollaan nyt täysin uudessa tien mutkassa, täysin uudessa alussa. Näin saatamme edelleen epäröidä hyppäämistä mukaan, haluamisen ja luomisen aloittamista ja luottamista siihen, että asiat tapahtuvat toisin tällä kertaa. Viimeisten kahden, kolmen vuoden ajan monet meistä ovat tunteneet vain pimeyttä ja tuskaa, saaneet turpiinsa, melkein kaikki on näyttänyt menevän pieleen ja olemme "odottaneet".
 
Koska koemme nyt ajattelutapamme toteutuvan ja saatamme edelleen tuntea negatiivisuutta ja kyynisyyttä ja olemme varmasti vielä epämiellyttävien kokemusten urassa tai tavassa (koska vain tämä on ollut meille tuttua muutaman vuoden ajan), tiedämme nyt, että meidän kannattaa olla tarkkana siitä, mitä odotamme tapahtuvan. Kun taas kerran luomme, niin se mitä odotamme, on se mitä luomme. Jos voimme olla lempeitä itsellemme, jos voimme oppia taas kerran luottamaan, jos voimme tietää, että omistamme taas kerran oman voimamme ja jos voimme tulla yhteen veljiemme ja sisariemme kanssa varmistaaksemme upean luomiskokemuksen, niin uskon, että voimme tosiaankin löytää uuden taivaamme maan päältä.
 
Aiemmin tällä viikolla on siis tapahtunut niin, että käynnistelemme taas luomista, mutta tartumme kiinni niin tiukasti, että olemme vaarassa luoda laatikon - ilman huomiota ja vuorovaikutusta niihin, jotka ovat ympärillämme. Ajan kuluessa tämä laantuu. Emme pysty luomaan uutta tässä uudessa todellisuudessa, ellemme yhdisty veljiemme ja sisariemme kanssa ja yhdistä energioitamme ja taitojamme.
 
Maailmojen eroamiseen liittyen monilla meistä on tapahtunut myös suuria muutoksia siinä, keiden kanssa päätyisimme yhteen, missä asuisimme tai miten asiat löytäisivät meidät. Alun perin meillä oli ennalta määritellyt kumppanit tätä suunnitelman vaihetta varten - vaihetta missä lopulta löytäisimme itsemme luvatusta maasta tai taivaasta maan päällä. Mutta koska jotkut suunnitellut tulokset laskettiin väärin, kumppanimme ovat myös voineet muuttua. Kuten tuolileikissä, asetumme nyt linjaan uusien ja erilaisten suunnitelmien ja yksiöiden kanssa ja kaikki riippuu siitä, kuka on laskeutunut tälle uudelle "toiselle puolelle". Alkuperäinen suunnitelma muuttui sen tosiasian vuoksi, että meillä kaikilla on vapaa tahto. Niinpä jotkut ennalta määrätyt kumppanimme eivät tulleet rajan yli meidän kanssamme, koska he päättivät jäädä jumiin, he olivat liian vahingoittuneita tai ylikuormitettuja ylösnousemusprosessin aikaansaamista haasteista tai he eivät kasvaneet tai laajentuneet suunnittelemallaan tavalla.
 
Näin meille annettiin aivan uudet "perimmäiset" kumppanit. Silti nämä uudet kumppanit tai yhteydet ovat hyvin intensiivisiä ja hyvin vilpittömiä. Koska monet asiat muuttuivat aivan viime hetkellä tai maailmojen eroamisen hetkellä, jotkut sielut hyppäsivät kuilun yli aivan viime hetkellä. He tarttuivat kiinni henkensä edestä ja nyt heillä on paljon kiinni kirittävää. Nämä sielut elävät tällä hetkellä ulottuvuusrajalla ja ovat kaukana ulottumattomissamme, mutta ajan kuluessa yhdistymme heidän kanssaan täysin - kahden vuoden kuluessa tai paremminkin vuonna 2012. Koska he ylittivät rajan viime hetkellä, monien heistä on vielä saatettava loppuun sielun käsikirjoitus, ennen kuin he ovat vapaita kokemaan taivaansa maan päällä ja liittymään seuraamme kaikin tavoin.
 
Koska maapallo on nyt oikeutetulla paikallaan kosmoksessa, mekin olemme oikeutetussa paikassamme. Vaikka siis onkin ollut niin paljon muutosta ja uudelleenjärjestelyä sekä liikettä kaikkien yhtäkkisten muutosten vuoksi, asiat ovat todella linjautumassa - vaikkakin uusilla tavoilla. Uudet ja oikeat kumppanimme avaavat taas kerran sydämemme. Heillä on meihin ne avaimet, jotka voivat olla vain heillä. Ja kun he tulevat sydämemme joka soluun, koemme iloa, innostusta, helpotusta ja kiitollisuutta, mitä on lähes mahdotonta kuvata.
 
Niinpä luomme nyt sydämestämme. Seuraamme sydämemme polkua, vaikkei siinä olisikaan järkeä. Voimme tietää täysin varmasti, että jos sallimme sydämemme opastaa meitä ja johtaa tietä, koemme lopulta taivaamme maan päällä tulevina aikoina.
 
Rakkaudella ja kiitollisuudella,
Karen
 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #65 : 22.02.2010 18:39:16 »

niin se käy..

 :)Ilmentäkää ne unelmat, joiden on määrä tulla
 
Rakas imzaia, kaikki tämä antaaksemme teille vähän yleiskatsausta siitä, mitä edessä on ja missä olette nyt. Minun on myönnettävä, että minulle on ilo kyetä puhumaan teille tällä vähän erilaisella tavalla, sanotaanpa tällä yhdistyneemmällä tavalla. Se on vapauttavampi.
 
Mikä ilo onkaan ajatella, että tulevina aikoina istumme usein yhdessä tällaisina hetkinä, kun jatkamme sitä työtä, minkä aloitti aiemmin yksi väliaikaisista vaihdokasinkarnaatioistani, nimeltään Jeshua. Siinä toimme teorian, mistä on nyt tulossa käytäntöä. Kun tämä tapahtuu, minulle on ilo ja kunnia viedä teidät uusille informaatiotasoille - ei välttämättä monimutkaisemmille, mutta ehdottomasti uusille - joissa se toimintatapa, mitä olemme selittäneet teille aiemmin henkisemmissä puitteissa, muuttuu nyt joskus vähän erilaiseksi muunnelmaksi itsestään. Sen näemme tulevana aikana, mitä tämä pitää sisällään.
 
Haluan kiittää teitä jokaista, jotka olette olleet yhteydessä tämän työn aiempiin inkarnaatioihin, kun se on käynyt läpi monia nimiä, paikkoja ja ihmisiä - monia tietoisuuspisteitä, jotka yhdistyivät siihen ja tekivät siitä vielä arvokkaampaa vain olemuksensa vuoksi. Tämän vuoksi rakastan teitä kovasti, teitä kaikkia. Haluan teidän myös tietävän, että kun tämä työ siirtyy nyt uuteen otsikkoonsa, jonka sille on antanut Yin ja 144-tiimi, kun se muuttuu Portti144:ksi, niin tämä on todella heijastusta siitä, mitä työlle tulee tapahtumaan.
 
Seuraavan kerran kun palaamme luoksenne, informaatiomme on taas vähän muuttunut, esitystapamme on taas vähän muuttunut ja tämä "tuntija", jota olen tänään pystynyt käyttämään, on upea tapa tietää, että pystymme todella siirtymään täysin erilaiseen ilmaisuun.
 
Sitten kun palaamme luoksenne seuraavan kerran, annamme teille lisää informaatiota siitä, mitä työ sisältää ja miten tämä informaatio virtaa elämäänne. Huomaatte myös, että alamme ilmestyä elämäänne suoremmin kuin koskaan aiemmin, kun teidän kolme "kakrista" pistettänne - tietysti akene sydämessä, akonai päässä ja adonai vatsassa - ovat sisällänne koteloasteen hiukkasia, jotka on nyt avattu sallimaan tämän tonaliteetin, tämän tonaalisen olennon joka olette, siirtymisen tähän todellisuuteen.
 
Olette tosiaan rikkoneet kotelon, rakas imzaia, ja tästä syystä pidän teitä iäti sydämessäni kunnioituksen, suuren rakkauden, suuren ilon ja suuren vapauden kera.
 
Tämä alkuaskel jonka olette nyt ottaneet ja joka on vaatinut joiltain teistä monia, monia vuosia - vastakohtana niille, jotka ovat täällä kenties ensi kertaa ja jotka ajattelevat, etteivät he ole vielä edes tietoisia alkuaskeleesta - vaati enemmän rohkeutta, kuin vanha persoonanne, pieni itsenne, olisi koskaan voinut kuvitella teidän pystyvän keräämään kokoon. Kuitenkin täällä istutte ilmaisten sitä, heijastaen sitä ja kanssaluoden minun, Ekaran, kanssa tällä hetkellä. Siitä teitä kunnioitetaan iäti.
 
Haluan ilmaista kiitollisuuteni tämän ajan jakamisesta kanssanne ja toivon, että olemme taas pian yhteydessä suoremmalla tasolla, jolloin menemme näihin opetuksiin, jotka ovat aina hyvin jännittäviä, koska ne luodaan yhdessä kanssanne, kun tutkimme tonaalista itseä - mikä on todellisuudessa itsen ylösnousemista - teitä kerran rajoittaneiden asioiden ruumiillistamiseksi ja siirtymiseksi niiden yli.
 
Jonkin ajan kuluttua kerromme teille lisää tästä suuresta muutoksesta ja puhumme tulevista vuosista, jotka merkitsevät tämän uuden energian, tämän tonaliteetin lisääntymistä, mitä virtaa teistä ulos.
 
Tietäkää, että te - hyvin kirjaimellisesti - olette tämän uuden maapallon lähettiläitä ja pilotteja, kun te ja valintanne, mielikuvituksenne ja luovuutenne, sydämenne, päänne ja vatsanne ilmentävät unelmia, joiden on määrä tulla.
 
Seuraavaan kertaan saakka: eja'i, oja'i [lemurian kielellä: ja niin kuin se on, niin se tulee olemaan].
 
Olen Ekara ja rakastan teitä.
 
Kanavoinut ja editoinut Yin, puhtaaksikirjoittanut ja editoinut Jazz. Kirjoitetun muodon hyväksynyt Ekara.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #66 : 23.02.2010 03:01:28 »

Vai niin, vai niin. Kirjoittelin tänään Uusi maa palstalle hieman höpöhöpö-juttujani. Luin Ekaran kanavoinnin, jonka oli suomentanut Pirjo Laine.

Tässä kirjoitukseni, pitäisiköhän minun tunnistaa itseni tuosta tekstistä: "Seuraavan kerran kun palaamme luoksenne, informaatiomme on taas vähän muuttunut, esitystapamme on taas vähän muuttunut ja tämä "tuntija", jota olen tänään pystynyt käyttämään, on upea tapa tietää, että pystymme todella siirtymään täysin erilaiseen ilmaisuun."

Ehkä tyydyn vain kirjoittelemaan omia juttujani ilman sen ihmeellisempiä ajatuksia. Tässä tekstini aiempaan kanavointiin:

Saako vastata, tämä puhutteli minua kovasti ja olen saanut luvan kirjoittaa omat sanani, poistakaa, jos häiritsee. Minusta nämä kaksi tekstiä kuuluu peräkkäin ja yhteen. Ensinnäkin haluaisin sanoa Ha'i ni da mirna. Mitä sitten tarkoittaakaan. luulen sen tarkoittavan kaikki on harhaa. Jos joku osaa varmistaa niin kiva olisi, puhun tuolla tavoin joskus tietämättä miksi.

Vastaus on minun oman sydämeni ääntä, luultavasti jonkin verran kanavoitua, mutta omaa tajunnan virtaani ilman vahvistettua totuutta. Niin se kuuluu mennä, vain minun kokemusperälläni ja ymmärrykselläni käsiteltyä ja silti itse ymmärrän vain vähän, minä vain elän.

Olen kokenut olevani täällä oppilaana nyt, meitä on muitakin, kai niin on ennustettu ja pian olen opettajana ja opetan kaiken, mitä olen kokenut teille, jotta te voitte opettaa sen minulle. Sitä työtä olen hiljalleen tehnyt, mutta kehitykseni on vielä kesken ja minun tulee olla varovainen mieleni, kehoni ja henkeni kanssa. Vastarinta on valtava ja minua koetellaan, minun tulee olla täysin puhdas, vahva, ehjä. Se työ on kesken.

Minulla on eräs tehtävä, joka odottaa tuloaan, se on vapautukseni, mutta nyt tämä on nyt minun kutsumukseni ja se on ilmeisesti suojattu ja siksi myös olen hyvin tarkassa ohjauksessa ja varjeluksessa. Suojellakseni itseäni ja teitä. Tunnen hyvin lämpimästi monella eri tasolla, montaa eri kohdetta kohtaan, se on molemminpuolista. Lähelläni on satoja ihmisiä, sieluja, varjelijoita, suojelijoita. Vain harvan heistä tunnen, osaa olen satuttanut hyvin paljon, he kulkevat nyt omaa etsikkoaikaansa ja irtautuvat egostaan. Minun tieni on pitkä, vielä jonkin aikaa. Kehitys on nopeaa.

Niin minua ja teitä riemuitaan niin paljon ja rakastetaan, huojennus on valtavaa. Ilo ja rakkaus suurempaa. Hyvin montaa teitä on suudeltu otsaan, minun kauttani, se on siunauksenne. Kaikki olette kehityksen tiellä, nyt tulee irtaantua 3D-maailmasta ja egostanne. Se on joskus vaikeaa, mutta olen täällä auttaakseni teitä. Silti olen kuin te, tavallinen ihminen, tallaaja, ulkopuolinen työntekijä.

Tieni on ollut raskas, vain osan siitä olen kokenut itse. Viime yönä viimeksi makasin lumihangessa transsissa jähmettyneenä, onneksi mieheni löysi minut ajoissa. Nyt on minun tärkein tehtäväni suojella itseäni itseltäni ja hengiltä, jotka haluavat estää minua ja todelliselta minuudeltani, joka on aika kärsimätön ja vaativa, mutta aina puolellani ja rakastava.

Uniaika on vain yksi osa toimintaa, meditaatio ja transsi on seuraava askel, uskaltautukaa sille tielle. Se on siunauksenne. Saatte apua monesta eri tavasta, minulla on hyviä tietoja siitä. Ishayan Askensio on minun käyttämäni tapa oman kehittelyni lisäksi. Askensio oli avaajani ja silti tällä hetkellä teen työtä itsenäisesti, teidän kanssa. Tuo sydäntila on turvallinen, ainoa pelkomme on harhaa, mutta se voi satuttaa. Sydämessämme tosiaan asuu Jumala, sillä Jumala pirstaloi itsensä miljooniin paloihin ja istutti palat jokaisen elävän sielun sydämeen.

Osa kommunikoinnista tapahtuu sydämessämme, mutta osa toisaalla niskassamme tietoisuudessamme. Se on maskuliinin tapa, sydämen kautta kommunikointi on feminiininen tapa. Ne on mahdollista yhdistää, itse olen sitä tekemässä ja harjoittelemassa.

Kommunikointi on muutakin kuin sanoja, tunnetiloja, aistikokemuksia, jokainen aistimus on aktivoitava, näkö, kuulo, tunto ovat tärkeimmät, siksi olen kehittämässä omaa meditaatiomusiikkia videon ja ääneni avulla. Jos täällä on joku, joka tekee flash- tai director-videoita olet etsimäni henkilö. Todellakin on sanatonta ja näkymätöntä viestintää, joka tulee vain kokea näiden kolmen aistiärsykkeen avulla. Minä opetan teidät siihen, se on helppoa.

Nyt kuljemme Tang-energiaa, se energia syntyy, kun kaksoisliekit yhdistyvät ja jakaantuvat erilleen. Silloin, kun maskuliininen ja feminiininen energia sulautuu toisiinsa täydentäen ja silloin ihminen on täydellinen sielullinen, fyysis-, hengellinen olemus. Meidän tehtävämme on eheytyä jokaisella elämän osa-alueella, menneessä, tässä hetkessä ja tulevassa. Se on suuri työ, jota itse teen. Vaikea, mutta antoisa. Etsinnän aika on ohi, kaikki tulee luoksemme. Kommunikoimme pian uudella tavalla, täällä moni kommunikoi kanssani jo melko sujuvasti. On tarkoitus kommunikoida todellisten minuuksien kanssa astraalitasolla, jakaa mielemme ja tietoisuutemme. Näin olemme turvassa, sillä todellinen minuus puhuu aina totta, tunnemme tunteet ja olemme turvassa, koska suojelemme toisiamme olemassaolollamme. Sitä minä teen neljälle ihmiselle nyt, eri tasoilla tosin. Vain yksi jakaa puhtaasti tietoisuuteni, mutta hän kykenee kokemaan vain vähän todellisuudesta. Puhun siitä myöhemmin.

Meillä on paljon sanoja, mutta ne odottavat vielä aikaansa. Tämä aika on ennustettu minulle monin eri tavoin, tänään sain tietää, että olen avannut jonkinasteisen portin toiseen ulottuvuuteen, mutta se on turvani.

Ylösnousemuksen aika odottaa vielä, nyt on eheytymisen aika, tietoisuudentasoja on useita, ne ovat rinnakkaisia, samanarvoisia ja niitä pitkin kuljetaan omaa polkua, omassa järjestyksessä. Lineaarisuus on harhaa, tasot ovat harhoja.

Muistakaa aina, minä olen ennenkaikkea tekijä, mahdollisuuksien toteuttaja, teen unelmanne todeksi, jos tunnette sen sydämessänne oikeaksi. Olen rakkauden lähettiläs, työskentelen valolle, auringolle ja Marsille. Myös muille kuten plutolle, Venukselle, kuulle. Tiedän asioista hyvin vähän sanoina, siksi olen kovin kokematon, minun tapani on ensin kokea ja elää, sitten tietää asiat sanoiksi. Te olette tietolähteeni, minulla on viisi läheistä tiedonantajaa, kaksi muuta kadotin omaa kokemattomuuttani ja kaksi odottaa oikeaa aikaansa. Näin arvelen. Jokaisella meillä on tehtävämme elämässäni. Tätä työtä teen yhdessä muiden kanssa, vain siten voin onnistua. Työtä on paljon ja se on hyvä tehdä nyt.

Nyt on aika tehdä ihmisten tämä työ loppuun, saamme tukemme muilta, mutta nyt on aika puhua oman sydämen, intuition ja tietoisuuden äänellä. Kanavointi tulee muuttumaan todelliseksi puheeksi. Nimet ovat harhaa, ihmisen luoma tarve uskoa asioihin, nimiä ja merkityksiä on monia, siksi minä olen nimetön, puhun eri tavoin, eri apuja käyttäen, mutta jatkuvasti omassa tietoisuudessani, tätä tekstiä olen kirjoittanut samalla, kun keskustelen lapsieni kanssa. Minä tiedän sisälläni mitä sanon ja se on helppoa. Kun puhumme toisillemme, ymmärrämme paremmin ja opimme nopeammin. Ulkopuolisten aika on pian ohi, silti he ovat aina läsnä, sydämessämme, energiakentässämme, ystävinä, auttajina, opastajina.

Minä olen 34-vuotias, minun syntymäkartallani näkyy valtava muutos, se muutos oli ennustettu, minut oli valittu ja olen tähän työhön valmistautunut 1800-luvusta alkaen, moni teistä on kulkenut entisissä elämissään minun läsnä. Kaikki mitä olen tässä elämässä tehnyt on valmistautumista tähän hetkeen, kokemukset, opiskelut, ystävyydet, työ. Kaikki on apuna nyt.

Nyt on mahdollisuuksien aika, unelmani, toiveeni toteutuu, näin käy myös teille, saamme sen mikä on tarkoitus saada, mutta aina on vaikea nähdä asioiden totuudenmukaisuutta. Pahuus on harhaa, pahuus on portti oivaltamiseen ja oppimiseen. Pahuus on valintakysymys, josta voi vapautua, vapauttaa. Tulemme elämään itsekästä aikaa, mutta samalla täysin pyynteetöntä auttamista. Aikakäsityksemme muuntuu. Tapamme toimia, minulla se on jo muuntunut.

Uni tulee tarpeettomaksi, sen voi korvata jatkuva meditaatiolla, itse teen sen jatkuva askensiolla. Silti nukun, koska pidän nukkumisesta. Ruokailu on vain ravintoa, jota fyysinen kehomme tarvitsee, silti saamme nauttia heikkouksistamme halutessamme. Mieli ja keho on kuitenkin tärkeää pitää puhtaana.

Kirjoittaminen on erittäin tehokas tapa kommunikoida, musiikki, taide. Uni on vain yksi keino. Silti uni on tärkeää, minä tarvitsen nyt 4,5 tuntia unta, luulen, että se on ihmiselle ihanteellista. Kolme tuntia riittäisi hyvin myös. Joskus on hyvä nukkua 7,5 tuntia, jos mielemme on rasittunut. Tästäkin puhun myöhemmin. Muistakaa n.1,5 tunnin unisykli.


Nyt on uskallusten ja unelmien aika. Irtautuminen, vapautuminen ja itsellisyys.

Nyt on aikamme ohi, jatkan tätä myöhemmin.
Rakkaudella
TiiaMaria, joka on taiteilija-nimeni, joka suojaa perhettäni ja yksityisyyttäni omalta nimeltäni.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #67 : 23.02.2010 03:29:24 »

Leikitään nyt sitten tätä leikkiä, kun se huvittaa minua. Vastaukseni tuohon Ekaran viestiin:

Minä hymyilen sinulle, hieman surullisin silmin. Kyyneleet ovat puhdistaneet niitä tänään. Unelmat ovat vaikea toteuttaa sillä, unelmille jakajaa on lähes mahdoton löytää. Ihmisten on niin haastavaa ymmärtää, että tämä on tärkeää, seurata sydämen ääntä. Irtaantuminen pelottaa, se luo muutosvastarintaa ja luo ihmiselle heikkouksia. Minullekin vielä tänäkin päivänä.

Ja kuinka satuttaa nähdä kaiken murenevan ympärillä vaikka tämän ilon, parantumisen ja eheytymisen hetkellä kuuluisi vain ja ainoastaan iloita ja nauttia. Se on niin kovin vieras olotila ihmiselle. Aina on negatiivisuus, aina on pelko. Jos tapaa aidosti välittävän ja rakastavan ihmisen häntä kummastutaan, yritetään tasapäistää. Siinä tilassa on lähes mahdoton elää. Sitä vain haluaa jakaa rakkauttaan. Sitähän meidän ihmisten kuuluisi tehdä. Rakastaa itseään, rakastaa toisia ja elämää. Kuinka helppoa ja silti lähes mahdotonta toteuttaa. Tasapaino uudessa olotilassa on täynnä vastarintaa ja siitä tietää, että nyt on oikealla jäljillä. Ja kyllä ne lähimmäisetkin ymmärtävät, voivat hyvin automaattisesti, silloin, kun me voimme hyvin.

Niinhän tuo on, uudet ihmiset, uusi aika tuo uusia tapoja. Rajat rikkoutuvat ja tavat muuttuvat. Olen huomannut, että nuorille tämä on luontevaa, tietokoneet, televisiot ja kirjat ovat muokanneet ajatusmaailmaamme vapaamuotoisemmaksi ja no onko nämä tekstit kanavointeja, ehkä. Sillä on vain merkitystä, että ne koskettavat sydäntämme. Tekivät ne sen millä tavalla tahansa. Minä olen matkannut mielessäni vaikka missä, hyvin oudoissa paikoissa, nähnyt ja kokenut vaikka mitä. Minulle on yhdentekevää toimiiko se vai onko kaikki harhaa. Uskon itse omaan totuuteeni ja se riittää. Aiemmin oli tarve nimetä ja ymmärtää kaikki. Sen aika on ohi, nyt on aika kokea ja tuoda se kaikki mystiikka päivätietoisuuteemme. Luoda omat tapamme. 
 
Nyt me olemme yhteistyökumppaneita, aiemmin tuntui, että olimme jopa orjija, sanansaattajia ilman omaa tahtoa.

Kun yhdistin eilen Lemurian ja Atlantiksen kristallit se tuntui todella upealta, jotenkin epäilin, että onkohan taas mielikuvitus vauhdissa, mutta hyvää se teki, eheytti aivan uudella tavalla. Mutta jälleen oli uusi tietoisuus, uudet tavat oppia ja maksoin siitä melkoisen hinnan. Minä olin juuri saavuttamassa oman unelmani ja tässä uudessa tietoisuudessa sen kadotin. Olen siitä surullinen, mutta voin vain toivoa, että tilanne korjautuu, jos niin on tarkoitus.

Aina on olemassa mahdollisuus kehitykseen, siihen on vain uskottava. Minun tehtäväni täällä on opettaa itseni uskomaan itseeni, parantaa itseni ja eheyttää itseni ja sen jälkeen opetan tuon työn muille. Sitä pystyy tekemään osittain rinnakkain, mutta todelliset parantajat ovat ehjiä ja vahvoja ihmisiä kaikella viidellä osa-alueella.

Sain tietää eräältä shamaanilta, että olen luonut kotiini jonkinlaisen yhteyden ja se hieman pelotti ensin. Mutta sitten ajattelin, no ympärillä tapahtuu kummia, mutta kaikki on hyvin. Tunnen oloni suojatuksi, joten ehkä ohjaus on sittenkin hyvästä. Ainakin se on tuonut itselleni onnea.
Teen virheitä jatkuvasti, mokailen ja suututan ihmisiä, mutta se on vain opinrahani. Olen alkanut kehitellä omia meditatiivisia puheita, joita puhun transsissa, haluan yhdistää siihen puheen. Se on yksi mielenkiintoinen projektini.

Minä olen visuaalisesti rikkonut oman koteloni ja muutaman muun ihmisen kotelon, se on tehnyt ihmeitä. Tosin aina se tuo jotakin muuta, mutta lopputulos ilahduttaa minua. Mutta samalla olen sanonut hyvästit entiselle elämälleni, osittain. Hauskaa viime päivinä olen hoitanut nimenomaan kolmatta silmää, sydäntä ja palleaa. Niin mitäköhän todellisuudessa olen tehnyt.
Tärkeintä on puhua tästä hetkestä, tulevaisuus on tulevaisuutta varten, se mitä teemme nyt, omassa elämässämme on tärkeintä ja kun meillä on ne suutarin parhaat kengät voimme auttaa toisiamme automaattisesti. Tästä Ishayat puhuivat ja tästä ajatusmallista pidin hyvin paljon. Siitä puhuvat myös monet muut, luonnollisesti, koska puhumme samoista asioista.
Minä tiedän, että minulla on hyvin vähän rajoja, olen mikä olen ja nautin olostani. Muutos on vaikeaa, mutta vapauttavaa.

Ni ham pa di. Olette sydämessämme. Se on ihan omaa höpöhöpökieltäni, minulla on ollut aina hyvin suuri mielikuvitus.

Rakkaudella
TiiMaria (sekin omaa mielikuvitustani, tämä vain on niin kivaa, rikkoa rajoja)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #68 : 23.02.2010 10:24:27 »

hm, ihan lyhyt yksinkertainenkin kanavointi käy, tai muuten vaan stoorit siitä miten unelmat toteutuu..  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #69 : 23.02.2010 11:25:04 »

Unelmat käyvät toteen sillä, että visualisoi mielessään mitä todellisuudessa haluaa, näkee sen sielunsa silmin valmiina ratkaisuna, tuntee sen sydämellään oikeaksi. Sitten vain päättää tämä on sitä mitä minä haluan, menee nukkumaan ja aamulla lähtee rakentamaan keinoja, millä sitä itselleen unelmansa rakentaa.

Tärkeintä on nähdä mitä haluaa, uskoa siihen ja toivoa, että unelma toteutuu. Se vain tulee vastaasi. Näin minulle käy aina. Mutta joskus meidän on vaikea tietää mitä haluamme, silloin auttaa monet eri tekniikat, mutta niiden selittäminen käy työlääksi ja minun oma unelmani pieni kaksio, jossa voin tehdä töitä odottaa työstämistä. Sunnuntaina sanoin, että tarvitsen rahaa, alan puhelinmyyntiin osa-aikaiseksi. Päätin sen, eilen kävin mollin sivuilta, löysin täydellisen luonnonkosmetiikkatuotteen ja laitoin hakemuksen, tänään mies tulee käymään ja huomenna aloitan työnteon, tällä viikolla myyn tuotteita vähintään 300 eurolla ja seuraavalla viikolla 1000 eurolla, näillä maksan asuntoni vuokratakuun, jonne muutan 1.3.

Näin se vain käy, sunnuntaina oli jumalaiset suunnitelmat, löysin täydellisen talonkin, mutta ne oli luotu heikkoudesta ja romuttuivat, itkin koko eilisen illan kuultuani nämä sanat: Minusta tuntuu, etten voi asua kanssasi, sillä olemme eri tietoisuudentasolla. Kyse oli pelkästä ystävyydestä ja työnteosta. Liikekumppanuudesta.

Tänään menen suihkuun ja pesen nuo suunnitelmat itsestäni. Helppoa.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: