Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Retroilevat planeetat ja karma  (Luettu 50574 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #60 : 04.02.2011 21:57:34 »


Välillä me ollaan niin kuin oltaisiin oltu sata vuotta yhdessä, niin kuin mummo ja pappa.

 Kumminkin semmoinen toveruus ja kumppanuus on jotain ihan ihmeellistä, ihmeellisempää kuin intohimo ja ihastukset. Mä olen kauhean hyvä ihastumaan ja olen tänäkin vuonna jo ihastunut suhteen ulkopuolella, mutta se on jotain sellaista mikä on mussa, eikä yhtään pahaa.


Niin..ymmärrän hyvin, aurinko  kauris,  merkurius  jousimies,  kuu  kaksoset... Wink

Mutta jos ajatteleekin niin, että
miten mies ajattelee?
Entä jos mies sanoo samoin sulle kuin sinä hälle?
Kestätkö?
-Sen kun videokaupan naisen rinnat (olkootkin silikonit) ovat upeat?

Ihminen se on mieskin.
Ja joskus ollut pikkupoika.
Ei sitä vastaan tarvitse taistella eikä alistaa.

Jos hyväksyy itsensä sellaisena vajavaisena ja haluaa sitä muilta,
silloin täytyisi
hyväksyä se myös toiselta ihmiseltä,
mieheltä.

Ihmisiä ne on miehetkin.
 smitten



« Viimeksi muokattu: 04.02.2011 21:59:24 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #61 : 04.02.2011 22:00:43 »

Meikäläistä se riipii ihan pirusti - ihan tiedostan tämän, että mulla nyt on vaan oikeus katsella kauniita miehiä, katselen kyllä naisiakin ja ilmoitan hänelle, jos jotakuta voi katsoa ihaillen  Tongue

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #62 : 04.02.2011 22:09:33 »

Meikäläistä se riipii ihan pirusti - ihan tiedostan tämän, että mulla nyt on vaan oikeus katsella kauniita miehiä, katselen kyllä naisiakin ja ilmoitan hänelle, jos jotakuta voi katsoa ihaillen  Tongue


No mikä on ongelma?
Sinulla on oikeus katsoa komeita miehiä ja miehellä oikeus katsoa kauniita naisia?
ja ilmoitella se molemminpuolin?
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #63 : 04.02.2011 22:12:07 »

ei olekaan mitään ongelmaa, mä tunnen mustasukkaisuutta ja sehän on ihan tervettä - MUN MIELESTÄ. Sitten on näitä kuppikuntia, että älä tarvitse toista ja mustasukkaisuus on epävarmuutta, jotka on mun mielestä ihan puhdasta ajatussontaa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #64 : 04.02.2011 22:25:22 »

ei olekaan mitään ongelmaa, mä tunnen mustasukkaisuutta ja sehän on ihan tervettä - MUN MIELESTÄ. Sitten on näitä kuppikuntia, että älä tarvitse toista ja mustasukkaisuus on epävarmuutta, jotka on mun mielestä ihan puhdasta ajatussontaa.

Mustasukkaisuuden rajat voivat olla terveet, silloin,
kun kyse on aidosta toisen ja yhteisen hyvän välittämisestä.
Jos näin on yhdessä on sovittu.

Mutta kyllä se on nähty nykypäivän lehtiuutista miten toisen ihmisen omistuksen raja on ihan eri kuin toisen.
Nainen haluaa erota, mies ei. Vainoaa naista ja lopulta tekee naisen elämästä kestämättömän,
saattaa tappaa.

Minusta,
toista ei päästä välittämään eikä omaan elämäänsä ketään,
jota et halua,
et jollain tavoin tarvitse.
Varsinkin hänen huonot puolensa ja heikkoutensa.
Sinä otat ne.
Sinä joko kestät, kärsit tai ...ties mitä.

Sinä teet valinnan ihmissuhteissasi.
Myös niissä ns. huonoissa.

Jotkut vaan tarvitsee niitä ääripään kokemuksiakin.
Oppiakseen itse.
Ei se ole opettajan vika.
Ettei osaa opettaa.
Eikä oppilas opi.
 Tongue

 smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #65 : 04.02.2011 22:41:17 »

ei olekaan mitään ongelmaa, mä tunnen mustasukkaisuutta ja sehän on ihan tervettä - MUN MIELESTÄ. Sitten on näitä kuppikuntia, että älä tarvitse toista ja mustasukkaisuus on epävarmuutta, jotka on mun mielestä ihan puhdasta ajatussontaa.

Tiedän monia ihmisiä, joille mustasukkaisuus on yhtä vierasta kuin sulle on mustasukkattomuus. Hyvä esim. ystäväni Sasha, täälläkin joskus vaikuttanut neitonen. Se on erittäin hyvä ystävä entisten exiensä kanssa ja niiden tyttöystävien, vaikka vaihtelevienkin kanssa. Ei petä exiään ja ystäviään luottamuksessa, joten useampi akka voi olla samalla exällä yhtäaikaa, jopa naimisissakin ollessa kierroksessa, ja Sasha ei sano mitään, vaan on yhtä ystävällinen ja hauska kaikille. Exät on myös väleissä keskenään. Tänään puolen tunnin päästä on illanistujaiset, jossa on kolme sen exää ja joukko pettyneitä ja nykyisiä yrittäjiä. Siinä on todellinen diplomaatti, että tuon pitää hanskassa. Suurin osa akoista ei pysty pitämään edes kahta miestä ilman, että nokkapokkaa syntyy. Kai se salaisuus on se, että se tuo hyvänäköisiä naisia samaan tilanteeseen, mutta ai nii, eihän silloin voi olla mustasukkainen.  Tongue
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #66 : 04.02.2011 22:45:16 »

ei olekaan mitään ongelmaa, mä tunnen mustasukkaisuutta ja sehän on ihan tervettä - MUN MIELESTÄ. Sitten on näitä kuppikuntia, että älä tarvitse toista ja mustasukkaisuus on epävarmuutta, jotka on mun mielestä ihan puhdasta ajatussontaa.

Tiedän monia ihmisiä, joille mustasukkaisuus on yhtä vierasta kuin sulle on mustasukkattomuus. Hyvä esim. ystäväni Sasha, täälläkin joskus vaikuttanut neitonen. Se on erittäin hyvä ystävä entisten exiensä kanssa ja niiden tyttöystävien, vaikka vaihtelevienkin kanssa. Ei petä exiään ja ystäviään luottamuksessa, joten useampi akka voi olla samalla exällä yhtäaikaa, jopa naimisissakin ollessa kierroksessa, ja Sasha ei sano mitään, vaan on yhtä ystävällinen ja hauska kaikille. Exät on myös väleissä keskenään. Tänään puolen tunnin päästä on illanistujaiset, jossa on kolme sen exää ja joukko pettyneitä ja nykyisiä yrittäjiä. Siinä on todellinen diplomaatti, että tuon pitää hanskassa. Suurin osa akoista ei pysty pitämään edes kahta miestä ilman, että nokkapokkaa syntyy. Kai se salaisuus on se, että se tuo hyvänäköisiä naisia samaan tilanteeseen, mutta ai nii, eihän silloin voi olla mustasukkainen.  Tongue

Vähän niin kuin noutopöytä, kaikkea on tarjolla ja kaikki vähän sinnepäin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #67 : 04.02.2011 23:04:56 »


Tiedän monia ihmisiä, joille mustasukkaisuus on yhtä vierasta kuin sulle on mustasukkattomuus. Hyvä esim. ystäväni Sasha, täälläkin joskus vaikuttanut neitonen. Se on erittäin hyvä ystävä entisten exiensä kanssa ja niiden tyttöystävien, vaikka vaihtelevienkin kanssa. Ei petä exiään ja ystäviään luottamuksessa, joten useampi akka voi olla samalla exällä yhtäaikaa, jopa naimisissakin ollessa kierroksessa, ja Sasha ei sano mitään, vaan on yhtä ystävällinen ja hauska kaikille. Exät on myös väleissä keskenään. Tänään puolen tunnin päästä on illanistujaiset, jossa on kolme sen exää ja joukko pettyneitä ja nykyisiä yrittäjiä. Siinä on todellinen diplomaatti, että tuon pitää hanskassa. Suurin osa akoista ei pysty pitämään edes kahta miestä ilman, että nokkapokkaa syntyy. Kai se salaisuus on se, että se tuo hyvänäköisiä naisia samaan tilanteeseen, mutta ai nii, eihän silloin voi olla mustasukkainen.  Tongue

Sekin on ihan jännä juttu, miten toiset ihmiset elää toisten ihmisten kautta.
Jotkut miehet naistensa, naiset miesten...äidit lapsiensa.

Jotkut foorumilla kirjoittajat entisten foorumilaisten, joita kukaan ei tunne.
Ehkä se heille on tärkeää, mainita.
Jos ei ole itse mitään...tai...?
 Wink
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #68 : 06.02.2011 06:36:35 »


Sekin on ihan jännä juttu, miten toiset ihmiset elää toisten ihmisten kautta.
Jotkut miehet naistensa, naiset miesten...äidit lapsiensa.

Jotkut foorumilla kirjoittajat entisten foorumilaisten, joita kukaan ei tunne.
Ehkä se heille on tärkeää, mainita.
Jos ei ole itse mitään...tai...?
 Wink

Sasha oli aikansa ilmiö täällä ja vanhana astrolaisena tunnen ihmisen nimimerkin takaa, kuten pari muutaki vanhaa astrolaista. Älä mulle esitä.

ei olekaan mitään ongelmaa, mä tunnen mustasukkaisuutta ja sehän on ihan tervettä - MUN MIELESTÄ. Sitten on näitä kuppikuntia, että älä tarvitse toista ja mustasukkaisuus on epävarmuutta, jotka on mun mielestä ihan puhdasta ajatussontaa.

Tiedän monia ihmisiä, joille mustasukkaisuus on yhtä vierasta kuin sulle on mustasukkattomuus. Hyvä esim. ystäväni Sasha, täälläkin joskus vaikuttanut neitonen. Se on erittäin hyvä ystävä entisten exiensä kanssa ja niiden tyttöystävien, vaikka vaihtelevienkin kanssa. Ei petä exiään ja ystäviään luottamuksessa, joten useampi akka voi olla samalla exällä yhtäaikaa, jopa naimisissakin ollessa kierroksessa, ja Sasha ei sano mitään, vaan on yhtä ystävällinen ja hauska kaikille. Exät on myös väleissä keskenään. Tänään puolen tunnin päästä on illanistujaiset, jossa on kolme sen exää ja joukko pettyneitä ja nykyisiä yrittäjiä. Siinä on todellinen diplomaatti, että tuon pitää hanskassa. Suurin osa akoista ei pysty pitämään edes kahta miestä ilman, että nokkapokkaa syntyy. Kai se salaisuus on se, että se tuo hyvänäköisiä naisia samaan tilanteeseen, mutta ai nii, eihän silloin voi olla mustasukkainen.  Tongue

Vähän niin kuin noutopöytä, kaikkea on tarjolla ja kaikki vähän sinnepäin.

Niin varmasti, mutta ei kaikkea tarvitse ahnehtia ja ottaa lautaselleen, mitä tarjotaan. Ennen kaikkea kysymys on tunnelmasta, hyvää seuraa ja uusia mielenkiintoisa tuttavuuksia. Ystävä parhaimmillaan.  Wink
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #69 : 06.02.2011 12:30:03 »

Minulla karma löytyi huoneesta 5 Jousimiehessä. Se tekee neliön Venukselle ja Plutolle, opposition onnenpisteelle, yhtymän Vertexille, sekstiilin Ceresiin ja  aspect_ssx Vestalle, Kolmion Erisille, puolineliön Pallakselle,  aspect_inc Orcus ja Kolmion AC:lle .

Nikki saanko pyytää jotain arveluja miten voisi vaikuttaa ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #70 : 07.02.2011 12:59:02 »

taiska
Onkohan tuo Karma sulle sellanen elämän "joviaali ilmiö" kun on tuolla Jousimiehessä ja 5 huoneessa?
Asennekin  positiivinen kolmiolla nousulle? Ei tuota sinänsä päänvaivaa?
Ehkä sen tärkeimmät aspektit ovat nuo yhtymät.
 aspect_con vertex  jousimies
ja  aspect_con henkinen piste, koska Onnenpiste on vastapäätä.
Henkinen piste on sellanen psykologinen piste, ja vois kuvitella että pohdit syyn ja seurauksen lakia paremminkin yleismaallisesti uskontojen ja aatteiden kautta tai tunnet viehtymystä johonkin kulttuuriin erityisesti kuin että ottaisit sitä kovin henkilökohtaisesti.  vertex asioiden ja ihmisten kohtaamisia, niiden joilla on merkitystä. Jousimiehen matkat ja opiskelut, lukemiset, 5 huoneen pikaihastumiset, pelionni tai sen puuttuminen voivat avata sulle syyn ja seurauksen merkitystä.
Ehkä olet oppinut jo lapsuudessa ns. "karman lain"? Tai lasten kautta? Tai opettanut lapsille sen; mistä seurakaan jälki-istuntoa ja miksi?
Tuo Onnenpiste on sitten taas  aspect_con antivertexiin  kaksoset.
Antivertex on niitä kohtalonomaisia asioita, joita sattuu ja tapahtuu.
Tästä tuli jotenkin mieleen, että sulla on onni onnettomuudessa, vähän sellanen asenne vaikka liikenteessä, että pahemminkin ois voinut käydä.
Tuon psykologisen pisteen yhtymä jotenkin kuvaisi myös tuota neliötä Plutoon ja Venukselle,
eikös se tule peräti sitten t-ristin kärjeksi?
Elikkä onko tarve pohtia vähän pintaa syvemmältä tätä ilmiötä,
vai onko se yksiselitteisesti, että tiedät tasan tarkkaan, että kylmettyneet jalat = räkätauti?
Pidät itsestäsi huolta,  aspect_sex ceres, kuin myös elämän kiertokulun ymmärrys.
En tiedä onko tuo sun  vesta  skorpioni vai  kauris,
oli miten oli, läsnäolon voima ja iän tuoma viisaus naisella, perspektiivi asioille, ymmärrys.
Karma  aspect_kvi Orcus. Orcus on Plutoon verrattava. Punisher? Onko siellä "näkymättömänä" pelko rangaistuksesta vai toimiiko tämä luovan ihmisen hierteenä, kokemuksien rikkautena, joista ammentaa luomisvoimaa?
Oktiili Pallakselle. Oivalluksen merkitys. Taiteitten suojelija. Ideat ja jääräpäisyys, sisu. Toisaalta  jousimies on joustava merkki eli pystyiskö se muokkaamaan saamaansa ideaa, kuitenkin alkuperäisen pysyen raameissa mukana. Turhautumisia väriskaalan löytämisessä. Kun ei se näytä samalta toisella sävyllä.
Etkös sinä harrastanut maalaamista?
Jätät Karma- vertex ilmaisullisen jäljen jälkipolville, jotka miettivät teoksen äärellä, että mitähän se tuollakin on halunnut sanoa?
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #71 : 07.02.2011 13:16:00 »

Hmmh, mitenhän mun karma? Jellonassa, 7. huoneessa
Tasan kymmenen asteen päästä chironista..

Ja aspektitaulukossa näkyy oppositio saturnukselle ja
puolitoistaneliö merkuriukselle..

Myöskin mun mielestä tuolla on mm. myös komio
auringolle ja (väljä) MC:lle, mutta ei näy aspektitaulukossa.. idiot2
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #72 : 07.02.2011 15:54:07 »

taiska
Onkohan tuo Karma sulle sellanen elämän "joviaali ilmiö" kun on tuolla Jousimiehessä ja 5 huoneessa?
Asennekin  positiivinen kolmiolla nousulle? Ei tuota sinänsä päänvaivaa?
Ehkä sen tärkeimmät aspektit ovat nuo yhtymät.
 aspect_con vertex  jousimies
ja  aspect_con henkinen piste, koska Onnenpiste on vastapäätä.
Henkinen piste on sellanen psykologinen piste, ja vois kuvitella että pohdit syyn ja seurauksen lakia paremminkin yleismaallisesti uskontojen ja aatteiden kautta tai tunnet viehtymystä johonkin kulttuuriin erityisesti kuin että ottaisit sitä kovin henkilökohtaisesti.  vertex asioiden ja ihmisten kohtaamisia, niiden joilla on merkitystä. Jousimiehen matkat ja opiskelut, lukemiset, 5 huoneen pikaihastumiset, pelionni tai sen puuttuminen voivat avata sulle syyn ja seurauksen merkitystä.
Ehkä olet oppinut jo lapsuudessa ns. "karman lain"? Tai lasten kautta? Tai opettanut lapsille sen; mistä seurakaan jälki-istuntoa ja miksi?
Tuo Onnenpiste on sitten taas  aspect_con antivertexiin  kaksoset.
Antivertex on niitä kohtalonomaisia asioita, joita sattuu ja tapahtuu.
Tästä tuli jotenkin mieleen, että sulla on onni onnettomuudessa, vähän sellanen asenne vaikka liikenteessä, että pahemminkin ois voinut käydä.
Tuon psykologisen pisteen yhtymä jotenkin kuvaisi myös tuota neliötä Plutoon ja Venukselle,
eikös se tule peräti sitten t-ristin kärjeksi?
Elikkä onko tarve pohtia vähän pintaa syvemmältä tätä ilmiötä,
vai onko se yksiselitteisesti, että tiedät tasan tarkkaan, että kylmettyneet jalat = räkätauti?
Pidät itsestäsi huolta,  aspect_sex ceres, kuin myös elämän kiertokulun ymmärrys.
En tiedä onko tuo sun  vesta  skorpioni vai  kauris,
oli miten oli, läsnäolon voima ja iän tuoma viisaus naisella, perspektiivi asioille, ymmärrys.
Karma  aspect_kvi Orcus. Orcus on Plutoon verrattava. Punisher? Onko siellä "näkymättömänä" pelko rangaistuksesta vai toimiiko tämä luovan ihmisen hierteenä, kokemuksien rikkautena, joista ammentaa luomisvoimaa?
Oktiili Pallakselle. Oivalluksen merkitys. Taiteitten suojelija. Ideat ja jääräpäisyys, sisu. Toisaalta  jousimies on joustava merkki eli pystyiskö se muokkaamaan saamaansa ideaa, kuitenkin alkuperäisen pysyen raameissa mukana. Turhautumisia väriskaalan löytämisessä. Kun ei se näytä samalta toisella sävyllä.
Etkös sinä harrastanut maalaamista?
Jätät Karma- vertex ilmaisullisen jäljen jälkipolville, jotka miettivät teoksen äärellä, että mitähän se tuollakin on halunnut sanoa?


Voi Nikki sinä olet kyllä huippu ! Niin ihanasti taas kirjoitit ja niiiiiin hirveästi osuvaa asiaa. Minun täytyy oikein keskittyä ja miettiä ihan tosissaan noita asioita, kun ne kuulostavat niin tutulta ja positiivisuushan on minun mottoni tässä elämässä, hih. Minun  vesta on  Kauriissa. Minähän maalaan ja tuo väriskaalan kanssa turhautuminen sai minut tosiaan nauramaan, koska se osui niin oikeaan Smiley! Tuokin oli niin jännä juttu tuo "onni onnettomuudessa"  Shocked. Se näet pitää paikkaansa minun kohdalla sillä paljon on elämässä sattunut, mutta aina olisi voinut käydä huonomminkin ! Todella mielenkiintoista miettimistä edessä, kiitos sinulle  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #73 : 07.02.2011 21:15:27 »

Mulla ja miehellä jota olen kotvasen aikaa tapaillut ovat karmat yhtymässä synastriassa. Ne ovat leijonassa, orbi 1 astetta. Mitä tästä sitten voi päätellä? Onko liian yksinkertaista kuvitella, että meidän on tässä elämässä vain tavattava tms. Vielä en ole ainakaan keksinyt mitään sen kummempaa merkitystä.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #74 : 10.02.2011 16:50:13 »

Kiitos Nikki selvennyksestä!

Näin laiskanpulskeena astrologian aloittelijana on hienoa, kun toisinaan saa valtaisia ahaa-elämyksiä  Smiley
Eli, kun mun  aurinko  aspect_opp Karma osuu huoneisiin 1 ja 7 niin ajattelin että mielelläni möllöttelisin ihan vaan itekseen, mutta Karma nyt vaan haluaa, että nämä suhteet selvitellään ja on pinnalla. Tasapainoa haetaan.
Karma näyttäis näyttävän alueen, jossa suhteet olisi hoidettava.
Äidin karma mun 4. huoneesa (ei voi parilla sanalla selittää, jos ollenkaan...)
Työkaverin karma mun 9. huoneessa, mun karma hänen 10. huoneessa (opettaja-oppilas-suhde)
Mun karma yhtymä veljenpojan  kuunsolmu (olenkin ajatellut että tässä on jotain normaalin tajunnan ylittävää, pakko kohdata, veikkei niin kiinnostaisikaan)
ynnä muuta...
ja paljon vielä jää pohdittavaksi,
esim se, että mun Karma on perääntyvänä natalilla.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2011 16:54:18 kirjoittanut kimo » tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: