Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iltaa  (Luettu 3178 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
NoNamesHere
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« : 23.01.2012 20:41:53 »

Terve!

Päätin rekisteröityä tänne, jos vaikka täältä irtoaisi jotain selkeyttä elämääni. En tiedä onko tämä oikea paikka, mutta yritetään edes.

Aloitetaan siis alusta... Olen 24v- mies etelä-suomesta, joka päällepäin näyttää aivan tavalliselta kaduntallaajalta. En kummemmin ole ikinä uskonut horoskooppeihin tai astrologiaan. Olen katsonut aikaisemmin elämää hyvin realistisesti ja suhtautunut melko kriittisesti kaikkeen kummalliseen. Joskin tämä "kummallinen" maailma on aina minua jossainmäärin kiinnostanut.

Ollessani lapsi olen törmännyt joihinkin erikoisiin tapahtumiin, mille ei ainakaan nykytiedon mukaan löydä tieteellistä selitystä. Niistä en mainitse sen enempää...

Olen aina silloin tällöin elämäni aikana nähnyt ns. enneunia. Olen nähnyt niitä melko harvakseltaan ja en ole niihin sen ihmeellisemmin uhrannut ajatuksiani. Lähinnä vain ihmetellyt. Kuitenkin omituiset unet ovat vaivanneet minua jo pidemmän aikaa, mutta en löytänyt mitään syytä siihen että mistä ne tulisivat. En kuitenkaan nähnyt näitä erikoisempia unia niin paljon että ne olisivat juurikaan häirinneet normaalielämääni...

Tässä vuodenvaihteen tienoilla sain kuitenkin jostain päähäni lähteä kokeilemaan regressioterapiaa. Lähinnä kiinnostuksesta kyseiseen asiaan ja mietin myös saisinko siitä jotain vastauksia kysymyksiin joita en edes osannut esittää. Tällä regressioterapialla oli jokin vaikutus. Jotain se avasi tai herkisti minussa.

Tänäpäivänä saatan nähdä enneunia useasti viikossa. Ne liittyvät aina seuraavan päivän tapahtumiin, eivätkä välttämättä ole merkitykseltään kauhean ihmeellisiä. Lisäksi olen alkanut näkemään hyvin ahdistavia ja pelottavia unia. Yleensä hyvin väkivaltaisia. Nämä net ovat sellaisia, jotka eivät tavallaan liity ollenkaan minuun. Olen vain sivustaseuraaja... Olen alkanut tämän johdosta pitämään unipäiväkirjaa, joka täyttyy päivittäin mitä erikoisemmilla unilla.

Lisäksi toinen erikoinen tapaus on se, että olen alkanut saamaan erilaisia mielikuvia päähäni. En oikein osaa selittää miten se tapahtuu, mutta toivon että tästä jotain tolkkua saisi. Jos olen vaikka käymässä ruokakaupassa ja tekemässä normaalia arkipäiväisiä asioita näitä saattaa tulla. Satun katsomaan jotain muuta kaupassa olijaa ja päähäni tulee mielikuva. Tämä mielikuva on kuin toisen ihmisen muisto jota näen omassa päässäni. Yleensä nämä "muistot" ovat sellaisia asioita jotka ei ole kauhean miellyttäviä. Esim. jotain satunnaista setää katsoessa saan mielikuvan sitä kun hän on pettänyt vaimoaan.

Jotaikuinkin tämä uniennäkeminen ja mielikuvien saaminen on alkanut olemaan minulle arkipäiväistä. En oikein tiedä miten suhtautuisin tähän asiaan ja olen myös vakavissäni epäillyt omaa mielenterveyttäni, mutta tullut siihen tulokseen että taidan kuitenkin olla ihan kunnossa. =)

Tässä on nyt erittäin sekavasti ja lyhyesti selitettynä pieni pala minua. Kirjoittaisin tähän nyt enemmän, mutta en tällä hetkellä ehdi.

Elikkäs siis jos vain jollain ihmisellä olisi jotain... Edes ihan pientä valaistusta minun asioihini, niin olisin erittäin kiitollinen. Tällä hetkellä olen vähän ulapalla tämän asian kanssa.  Undecided

_NoNamesHere_



tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: