Sivuja: 1 ... 608 609 [610] 611 612 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5626059 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9135 : 23.04.2009 08:22:21 »

Huomenta kaikille  smitten
Tiigris - tässä minun opiskelu tekniikkaa, kun pänttäsin latinaa ja ennen sitä kasvatustiedettä, joka vilisi sivistyssanoja  Cheesy

- lue ajatuksella, vaikka vähän mutta ajatellen -ymmärtäen parhaasi mukaan ja muistellen aikaisempia asioita.
- jos pystyt, tee toiselle paperille maindmap lukemastasi. Tai muuten muistiinpanoja... vahvistaa ymmärtämistä.
- jos opiskelet samassa paikkaa (orjentoidut paikaan ja pystyt tekemään seuraavan), laita postereilla vaikeiden sanojen selityksiä katseesi ulottuville. Toinen vaihtoehto on ostaa pieni vihko, johon niitä raapustelee.
- kirjoita marginaaliin sopivia s.nro., joissa aukaistaan asiaan liittyvää jotenkin. Ja vaikka toisen kirjan lyhenne ja s.nro.
- kirjoita selvennyksiä marginaaleihin.
- käytä sivun liimattavia värilappuja, jotta löydät oikeat kohdat... em.itselläni oli väri koodit hermot, luusto, lihakset yms. ja kaikissa kirjoissa sama koodi.
VAHVISTA SYVÄOPPIMISTA
- muistele usein asioita, yhdistele arkipäivään (vaikka voi tuntua muista hienoilla sanoilla diivailulta! Älä välitä, selitä asia heille)
- tee ns. maindmap juttuja päässäsi em. bussimatkoilla. Älä hermostu jos et muista, suhtaudu cool ja tarkista asia kotona.
- keskustella noilla oudoilla sanoilla opiskelutovereidesi kanssa.
- äänittävä mp-soitin on kätevä... voit kuunnella oppitunteja (pyydä lupa äänitykseen opettajalta!), luentoja, omia höpötyksiä opiskeltavasta asiasta, tai luoda äänitiedoston niistä ja käyttää materiaalina kirjoitustöissäsi.

Kyllä se siitä, ihan varmasti ja aina... uuden oppiminen on aina vaikeaa, mutta niin kuin siivous... sujuu se oikeilla konsteilla kuin leikki  Cheesy  Wink
 angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9136 : 23.04.2009 11:34:17 »

Huomenta mussukat.  Smiley Meikän vaaka näytti jo -4kg. Tämä on lähtenyt noin kuukaudessa...
Vielä toinen samanlainen pois, niin olen entisissä "normaaleissa" mitoissani...
Mutta nyt on jo huomattavasti parempi olla. Oli inhottavaa kun housut ei meinannu mennä kii..... Angry  Grin

*Kide* kiitti vinkeistä.. Smiley Mä ajattelin, että mä vaan luen ihan sairaan paljon. Ensin kaikki alueet muutamia kertoja läpi vailla sen kummempaa ajatusta, ja sitten alan menemään alaotsikko kerrallaan.. Sitten kertausta kertauksen päälle...

 Smiley

Tänään vaan ollaan ja rentoudutaan.. Eli suursiivous, lenkkiä ja pyykinpesua lukemisen ohella..
Mulle tää on ihan luksusta olla ees yks kokonainen päivä kotona... smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9137 : 23.04.2009 11:36:53 »

mitäs tiiiigris sanoo tästä, ihmettelen kun käsittääkseni hoitoalalla on aina töitä..

Suomi haluaa sairaanhoitajia EU-maista

Helsinki

Julkaistu: 23.04. klo: 09:20
Päivitetty: 23.04. klo: 10:24
Suomi haluaa saada sairaanhoitajia EU-maista. Esimerkiksi Unkarista, Romaniasta ja Puolasta lähtee sairaanhoitajia työn perässä Saksaan, Britanniaan ja Hollantiin. Suomeen haluttaisiin osa tästä virrasta.

Terveyden ja hyvinvoinnin laitos etsii yhdessä Husin ja Helsingin kaupungin kanssa keinoja sairaanhoitajien houkuttelemiseksi Suomeen.

Projektipäällikkö Ulla Parviaisen mukaan maahan tuleminen yritetään tehdä nykyistä joustavammaksi ja yksinkertaisemmaksi.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9138 : 23.04.2009 20:05:19 »

Mikähän mun maailma sitten on.

Se on joku filosofinen ja anarkistinen illuusio, jota yritän kuitenkin pitää järjestelmällisenä..  Grin
(1. huoneessa  uranus jousimies ja  neptunus kauris perääntyvinä)


Mä en tajua tästä mitään..
Mä en tiedä kuka mä oon, missä mä oon, minne mä meen, mitä mä teen..


Kraah.. Miks ihminen edes ajattelee.  knuppel2 Tällaista siis...

Mä kerran neljä vuotiaana olin mennyt äidin luo itkien ja ollut ihan tuskainen,
se kysyi että mikä mulla on ja olin kysynyt vastausta vaativa ilme kasvoilla
"äiti, miksi ihminen ELÄÄ?"

20v myöhemmin, tiedänkö mä edelleenkään vastausta?
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #9139 : 23.04.2009 22:13:54 »



...
  Undecided Just valitin mutsille, että mulla ei vaan oo paikkaa. buu.
Mutta sulla on sentään mutsi smitten

Mä oon taasen sinua 100 vuotta vanhempi, mutta olo on vähintäänkin yhtä irtonainen  2funny

Hyvää yötä kaikille täältä laaatikkoleikin keskeltä  Kiss Kokeilen kuinka vähillä tavaroilla tulee toimeen kuukauden - melkein kaikki on JO pakattu  crazy2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9140 : 24.04.2009 10:54:24 »

itsellä taitaa olla menestysvaihe taas.. yksi projektini nousee pk alueelle ja menee varmaan lehtiin  jupiter tossa kesän syksyn kuluessa..

sitten eilen se matkailufirma  jupiter vaikutti olevan aika jees (kontaktit Hilton, Sheraton ym ketjuihin), puhuja Ruotsista, tapaan uudestaan yhden free lancer tyypin joka kertoo enemmän.. olenkin vuoden ihmetellyt että mitä teen erään firman kanssa, joka ei sitten liikahda minnekään, ei ole supercool (kuten pankkiirit sanoo).. kaksi muuta toimii paremmin.. tapasin sijoitusneuvojan  jupiter ym.. minulla on Jupiter kympissä. hallitsee matkailua.


Cheesy


silti auto voisi olla rättisitikka tai ei.. no materia on materiaa, mutta kyllä pitää pystyä luomaan mitä vaan.. joten.. onnea ja menestystä kaikille..

Norjassa voi ollakin paremmat palkat.. sinnekin pitäis ehtiä..
  Grin

Your Careerscope - Today, April 24, 2009
A missing piece of the puzzle reveals itself and you suddenly discover that you have been barking up the wrong tree. You easily bounce back and re-focus your attention where it needs to be in order to come out of this sticky situation on top.

Your CareerscopeThis Week
A situation will be frustrating on April 20 and you may become negative and worried about the outcome. A staff member will deliver some surprising news on the morning of April 22. On April 23 you'll be highly motivated and looking forward to a new project. Think about the people you want on your team. A New Moon in Taurus on April 24 will help you be more reliable and focused.
« Viimeksi muokattu: 24.04.2009 14:38:34 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9141 : 24.04.2009 15:30:47 »

Nyt olisi kyllä kerta kaikkiaan hienoa hankkia itselleen pikkunen humalatila... Ja lukee siskirraa ihan intopiukassa pienessä nousussa.. Cool
Voi kun vois vaan vetäistä jonkun keskittymispillerin ja ryhtyä lukemaan...
Menisinkö alkoon hakemaan pullon valkkaria?
Miks mulle tuli yhtäkkiä humalahakuinen olotila??  idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9142 : 24.04.2009 16:56:41 »

Mäkin jumitan netissä ja kävin sit pikapikaseen hakemassa pullon valkkaria ja kolme kaljaa  Cool en kyl tiiä lähenkö mihinkään, mutta kyllä tällä määrällä saa pikkuhiprakan näin kotonakin.. Wink
Odotetaas vaan niin oon kahden tunnin päästä hakemassa lisää juomaa tai paikallisessa istumassa..
Hitto että pitääkin olla tällanen sieni.... 2funny
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #9143 : 24.04.2009 19:14:15 »

Pitkästä aikaa piipahdin tuvalle...Juomisesta puheen ollen, toin virvokkeeksi vasta juoksutettua koivun mahlaa. Suapi maistella, eikä tule piä kippeeksi Wink
Auttaapi munuaisten toimintaan ja vaikka suuri osa vetta nii jottaa vitamiinejakkii sisältää Smiley

Naapurin eukkokkii tykkäs (pikkasen piti maustaa sitruunalla ym.vahvikkeella Wink)

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9144 : 24.04.2009 19:35:00 »

Vojei, yksin joudut  Embarrassed Mä olin keikalla yksin keskiviikkona ja ihan paniikissa. Tosin tutustuin pariin tyyppiin sielä, kait mä olin niin säälittävä yksin ja selvipäin.  Grin

Mä oon  aurinko merkurius mars kaksoset  askendentti jousimies  venus oinas ...
Tällä kokoonpanolla yksin jonnekin lähteminen ei ole koskaan liian paha, koska normi-illan jälkeen mun puhelimessa tuppaa oleen vähintään 3 uutta numeroo huolimatta siitä lähdinkö kavereiden kanssa vai yksin... 2funny

Tällä tavoin törmää ihmisiin joihin ei muuten tulis törmättyä... Mä saatan oikeesti jutella puoli iltaa 50v alkoholistin kanssa.... Ei katso ikää eikä sukupuolta, mulle ihminen on ihminen, varsinkin humalassa ja syvällisiä keskusteluita syntyy... Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9145 : 24.04.2009 20:00:31 »

NO eihän tuo paha avautuminen ollut... Cheesy

Mun alottelut on onneksi (naapureiden onneksi) täysin hiljaista hommaa... Välillä saattaa kuulua poks, shhhhhhh, klunklunklunk, mutta juuri muta ääniä ei kuulu... Grin

Kehtaaks sitä mihinkään lähtee.  knuppel2 Lähenkö? No lähen.  knuppel2 Minne?? No sen tietää matkalla.  Cheesy
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9146 : 25.04.2009 11:53:03 »

Päivää tupaan  smitten
Oli pelottava yö viimeyönä  Shocked Oltiin Suklaasilmänkaa jo nukkumassa kunnes Suklis herätti mut
että "joku on ovella!" ja kello oli jotain kolme yöllä.. joku siellä pimpotteli ja meistä ei kumpikaan uskaltanu eka mennä kattoo että kuka siellä keskellä yötä vois olla... Sit ku ei menty niin se alko
hakkaamaan sitä ovea! siitä mä vasta säikähdinkin,ja tuli kaikki lapsuuden pelot mieleen (isi tuli aina kännissä kotiin möykkäämään yöllä)
No siinä vaiheessa Suklaasilmä laitto valot ja meni ikkunasta kattomaan kuka siellä on,
mutta se oli kerenny jo lähteä.
No sit meni joku 5min ja taas kuulu pimpotus ja mun sydän oikeesti hakkas niinku
olis joku suurikin hätä... Jos olisin ollu yksin olisin varmaan soittanu suunnilleen poliisille  2funny
No sit Suklis kerkes mennä avaamaan oven (jota mä en olis ikinä uskaltanu tehä) ja sieltä kuulu jonku
miehen ääni että "joko olitte nukkumassa?" ja oli kuulemma vähä säikähtäny/perääntyny heti ovelta pois ku huomaski että joku mies sen avaa.
Oli heti kiltisti lähteny pois.

Miten mä enää uskallan yksin nukkua siellä ku oon niin dramaattinen kaiken tollasen suhteen,
ja kyllä sitä säikähtää jos keskellä yötä joku tulee hakkaa oven taakse  idiot2  Undecided
Oon usein vielä vanhingossa jättäny avaimenki oveen,mutta nyt alan kyllä kattoo tarkkaan
ettei se koskaan jää siihen ja hommaan jonku pesäpallomailan viereeni  Grin
Vainoharhainen? ehkä...
Mutta se ei tosiaankaan suklaasilmän kuvailujen mukaan ollu KUKAAN mun tuttu tai kaveri,ja toiseks kukaan mun kaveri ei tulis oven taakse keskellä yötä..
Joku pimee tyyppi sen täytyy olla  knuppel2

Tänään pääsee  leijona ja  vesimies siskojen kans ratsastamaan  angel ihana ilmakin  Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.04.2009 11:55:44 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #9147 : 25.04.2009 13:32:33 »

Pitkästä aikaa piipahdin tuvalle...Juomisesta puheen ollen, toin virvokkeeksi vasta juoksutettua koivun mahlaa. Suapi maistella, eikä tule piä kippeeksi Wink
Auttaapi munuaisten toimintaan ja vaikka suuri osa vetta nii jottaa vitamiinejakkii sisältää Smiley

Naapurin eukkokkii tykkäs (pikkasen piti maustaa sitruunalla ym.vahvikkeella Wink)



Tuota olis kyllä kiva joskus maistaa, jos vaikka sillä sais lisää virtaa koneeseen!
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #9148 : 25.04.2009 13:38:10 »

Pitkästä aikaa piipahdin tuvalle...Juomisesta puheen ollen, toin virvokkeeksi vasta juoksutettua koivun mahlaa. Suapi maistella, eikä tule piä kippeeksi Wink
Auttaapi munuaisten toimintaan ja vaikka suuri osa vetta nii jottaa vitamiinejakkii sisältää Smiley

Naapurin eukkokkii tykkäs (pikkasen piti maustaa sitruunalla ym.vahvikkeella Wink)



Oho! Sullahan on juomat. Onkos hyvääkin? Wink Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #9149 : 25.04.2009 16:53:34 »

Ootko Elwyn ollut prätkän kyydissä? Tunne on ihan huikea! Ja se ÄÄNI mikä noista prätkistä lähtee Kiss

Meinasitko Elwyn pikkasen rokata kun kuului Nightwishia? Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 608 609 [610] 611 612 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: