Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kokemuksia skorpionimiehestä?  (Luettu 29775 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mää
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 13.12.2006 12:48:48 »

olen menettänyt sydämeni nuorelle skorpionimiehelle! välillä en voi kuitenkaan ymmärtää hänen käyttäytymistään.yhdellä hetkellä hän tuntuu olevan hyvin kiinnostunut,mutta sitten saattaa taas kulua viikkoja eikä hänestä kuulu mitään. tätä on jatkunut viitisen kuukautta. kuinka ottaa selvää hänen tunteistaan? =)
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #1 : 13.12.2006 13:08:51 »

olen menettänyt sydämeni nuorelle skorpionimiehelle! välillä en voi kuitenkaan ymmärtää hänen käyttäytymistään.yhdellä hetkellä hän tuntuu olevan hyvin kiinnostunut,mutta sitten saattaa taas kulua viikkoja eikä hänestä kuulu mitään. tätä on jatkunut viitisen kuukautta. kuinka ottaa selvää hänen tunteistaan? =)

Paha kai sitä on mennä sanomaan pelkän Aurinkomerkin perusteella,
mutta itse aika vahvana skorpparina voin sanoa, että me saatamme
olla tavallistakin enemmän kiinnostuneita vain yhdestä jutusta,
kun on vastakkaisesta sukupuolesta kysymys...
Suosittelen hintsusti vaihtamista vaikka Rapu- tai Kalamieheen...

 Lips Sealed
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #2 : 13.12.2006 13:39:23 »

Täällä on ollut aika useinkin keskustelua skorpparimiehistä. Laitappa haku-osioon hakusanaksi "skorpionimies" niin sieltäkin löytyy jo jos jonkinlaista tulosta  Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 13.12.2006 14:02:33 »

Joko skorppareita kerta kaikkiaan syntyy enemmän vai huomaanko ne laugh vain??  Shocked Minulla  skorpioni oli hyvin intensiivisuhteessa vuoden, ja muisti koko ajan ja joka pv jopa toisesta kaupungista. Ongelma tuli vain lopussa/yhteisasumisessa.  pluto Noususkorpparista vähän sama, mut se oli "renttu".. au skorppari oli kunnioittava ja otti tosissaan.. harmi että ne muuttuu lopussa, yritin liian kauan olla ystävä.  knuppel2
« Viimeksi muokattu: 13.12.2006 14:06:39 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 13.12.2006 14:41:01 »

Skorpionimiehistä puheen ollen, oletteko huomannut että he olisivat todella tarkkoja ulkonäöstään  Smiley Varmaan eniten kaikista miehistä jotka olen tuntenut. Vai mistäköhän johtuisi?
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #5 : 13.12.2006 14:46:27 »

Mie en ole kyllä moista huomannut, ainakaan omani kohdalla. Hänellä saattaa useinkin rehottaa muutamien päivien sänki naamassa.. (mikä kyllä mulle passaa hyvin Wink) eikä hän kauheesti perusta vaatteista tai muustakaan itsensä laittamisesta, edes miesten kaliiberissa..

Toisaalta, hän on kyllä hyvin tarkka omasta tyylistään (ainoastaan tietynlaiset farkut, paidat yms kelpaa), ja aina sille uskollinen, eli kai sekin tavallaan on sitten tarkkuutta sen oman ulkonäön suhteen.
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #6 : 13.12.2006 14:50:23 »

Minäkin olen menettänyt sydämeni 8 vuotta itseäni nuoremmalle skorpiooni-miehelle  smitten
Ollaan seurusteltu vuosi ja 4kk ja nyt ollaan 5kk kokeiltu yhteisasumista, joka on onnistunut niin hyvin, että tammikuun alusta tämä on virallinen asumismuotomme  smitten
Eli Toisen asunnon vuokrasopimis on sanottu irti ja kirjat siirtyy tähän mun asuntoon Smiley
Suunnitelmissa on (ainakin minulla Wink) vihillä käynti ja vauva Smiley
On ollu puhetta, että kun aika on oikea, niin molemmat on edessä...  smitten
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #7 : 13.12.2006 14:51:38 »

Mie en ole kyllä moista huomannut, ainakaan omani kohdalla. Hänellä saattaa useinkin rehottaa muutamien päivien sänki naamassa.. (mikä kyllä mulle passaa hyvin Wink) eikä hän kauheesti perusta vaatteista tai muustakaan itsensä laittamisesta, edes miesten kaliiberissa..

Toisaalta, hän on kyllä hyvin tarkka omasta tyylistään (ainoastaan tietynlaiset farkut, paidat yms kelpaa), ja aina sille uskollinen, eli kai sekin tavallaan on sitten tarkkuutta sen oman ulkonäön suhteen.

Samoin.
Eli tietynlaiset vaatteet pitää olla
Ja ei talvikenkiä  tickedoff
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
jasmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


§§~Hopelessly devoted to you~§§


Profiili
« Vastaus #8 : 13.12.2006 16:17:44 »

veljeni ja yksi aika hyvä ystävä ovat skorpioneija ja yhdyn tuohon että ovat tosi tarkkoja vaatteistaan.. velini on tosi tarkka siitä että vaatteet ovat juuri sitä merkkiä mitä se haluaa ja kengät...argh..niihin ei saa muut edes koskea ja niitä hän ei ota pois jalasta paitsi kotona!! Molemmat ovat komeita kavereita ja he tietävät molemmat itsekin kuinka naiset jää heihin kiinni mutta vaikuttavat saavuttamattomilta... veljeni ei ole niin pelimies kuin se kaverini. Hänet on helppo valloittaa päiväksi mutta pitkiin juttuihin hän hakee jotain semmosta mitä hän ei vielä ole löytänyt vaikka ottajia kyllä olisi joka sormelle!!!!
Skorpionit on ainakin mun kokemuksesta aika ilkeän huumorintajusia ja reiluja...hmm, kostonhalusia ainakin ja niistä ei ota niin helposti selvää..  Smiley
tallennettu

*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*

-Lähetän luokses pienen enkelin niin tiedät että olet tärkeä minulle-
Lumitassu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #9 : 13.12.2006 19:51:26 »

hmm.. lähituntumassa skorpionimies, pakko nyt sanoa tuosta pukeutumisesta - on kyllä tarkka sen suhteen, kallis (huoh..)  :Smiley maku ja onpa teettänyt jonkin verran biletykseen(!) mittatilausvaatteita. Ja kengistä tarkka, vaikkei niitä kyllä jaksa huoltaakaan  tickedoff
tallennettu

Yksikin tähti riittää rikkomaan pimeyden.

Aur kalat * nousu leijona * kuu leijona * venus oinas * mars neitsyt *
Irish
Vieras
« Vastaus #10 : 13.12.2006 20:07:13 »

Mun kaveripiirissä on yksi skorpioni-mies, joka ei tykkää musta yhtään.. Grin En tiedä miksi? Ehkä hän ei hyväksy vapaamielisyyttäni ja sitä että en teen aina selväksi, missä asioissa en ole ehdoton, kun hän taas nimenomaan on ehdoton....

Hän on supliikkimies, karismaattinen, mystinen, uskottava (ja juu, tarkka pukeutumisesta ja tyylistä!)... Naisia pörrää ympärillä, mut kukaan ei oikeen saa otetta häneen...

Todella hyvännäköinen. Jostain syystä minä en ole ikinä ollut ihastunut häneen, vaikka kaikki kaverit ovat olleet.. Jotenkin vaan jokin tökkii....  idiot2
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #11 : 13.12.2006 20:13:59 »

Hih, pakko oli kommentoida vielä, että mehän ei tuon minun skorppariukkelin kanssa myöskään voitu aikaisemmin sietää toisiamme. Olimme monta vuotta samalla luokalla, ja koko sinä aikana (4 vuotta) ei juurikaan juteltu keskenämme.

Minä en jaksanut hänen ainaisia (negatiivisiakin) kommentteja aiheesta kuin aiheesta ja just tuota tietynlaista ehdottomuutta.. ja hänen mielestään minä taas olis sellainen liian äänekäs ja maailmaa syleilevä hölöttäjä.

Heti ekana päivänä kyllä jo kiinnitin huomiota, että onpas hyvän näköinen  Wink, mutta tokana päivänä totesin että en voi kertakaikkiaan sietää tyyppiä. Jossain bileissä pienessä poreessa saatettiin pari sanaa vaihtaa mutta ei muuta.

Mitä sitten tapahtui. Niin, en tiedä.  idiot2 Kului yksi kesä ja syksy ettei nähty koulussa kun valmistumistohinat ja muut alkoi, ja vähän ennen joulua tavattiin luokkakaverin valmistujaisbileissä. Kumpikin jostain syystä tuijotettiin toisiamme koko ilta...ja loppu on historiaa.. :Smiley

Sori, tää meni nyt ihan off topic taas...
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 13.12.2006 21:15:09 »

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.................... :Smiley

Scorparimiehissä on jotain hyvin maagista,
jota on vaikea vastustaa. :Smiley

Nyt kun olen vakaasti päättänyt pysyä parisuhteessani,
niin en halua ainuttakaan Scorparimiestä
siihen lähettyville häiritsemään keskittymistäni. Grin

Rakastelu on ex-scorpionin kanssa oli suorastaan
jumalaista, että sitä katsoi sitten niitä
muita puutteita läpi sormien. :Smiley

Minuun he vetoavat hunaja mehiläiseen,
mutta olenhan  aurinko kaksoset ja  askendentti skorpioni 2funny


tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #13 : 13.12.2006 21:55:17 »

Skorpparimiesten maine sängyssä on mielestäni yliarvostettua.. Wink
vaan onpa mulla tuo piikkismiesten kiintiö täynnä muutenkin, TOIVOTTAVASTI.

Jollekulle toiselle soppii, miun makkuun liian ehdoton maailmankuva yms.

tallennettu
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #14 : 14.12.2006 00:23:47 »

Pari kappaletta on skorpparimiehiä osunu matkani varrelle. Molemmat tarkkoja ulkonäöstä ja vaatteista ja kropan kunnosta myös.

Jotain mystisen vetovoimaista skorppareissa ehdottomasti on. Vai johtuuko tämä nyt siten omista merkeistäni (aurinko-Rapu, nousu-Skorppari), vaikea sanoa. Molempien skorppareiden sormenpäistä kyllä tuntui sähköä ja kipinöitä irtoavan. Vaikea pitää näpit erossa, vaikka rakastajana kumpikaan ei kovin kummoinen ollut.

Molemmilla oli ollut vaikeaa edellisessä suhteessa. Jotenkin sillä tavalla, että vaikutti seksuaaliseen käyttäytymiseen ja itsevarmuuteen. Molemmilla oli vaikeuksia suhtautua luontevasti seksuaalisuuteen ja siihen kuinka he kokevat itsensä seksuaalisina olentoina. Toinen oli tullut petetyksi, toinen kuuli usean vuoden suhteen jälkeen ettei nainen koko aikana ollutkaan oikeastaan halunnut seksiä. Kolahtaahan se itsetuntoon. Hassu yhteensattuma. Onko kenelläkään samanlaista havaintoa?
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: