Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnus yhtymä saturnus  (Luettu 5851 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Saana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« : 29.12.2005 17:32:52 »

Hei vaan kaikki "taitajat"  Wink

Meikäläisellä näkyy olevan paraikaa meneillään saturnuksen yhtymä saturnukselle, joten kysynkin teiltä, että mitä tahtoo sanoa tämä "kuvio"   :Smiley onko omakohtaisia kokemuksia...?
tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #1 : 29.12.2005 17:53:15 »

Saturnuksen paluu  Wink

Oletko n. kolmekymppinen, eli onko tämä eka Saturnuksen paluusi?

Riippuu aika paljon, missä huoneessa radixin Saturnus sijaitsee ja onko miten aspektoitunut radixillasi. Mulla loppui viime kesänä eka ko. transiitti enkä todellakaan kaivaten odota seuraavaa,  mulla Saturnus huoneessa 8 ja sen mukaista oli tuuletus. No, prioriteetit löytyi kohdilleen, että jäi siitä kahden vuoden piinasta jotain kivaakin käteen  Wink
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
enska
Vieras
« Vastaus #2 : 29.12.2005 17:53:44 »

HEI Ihaa
Tuo Saturnusten yhtymä tapahtuu jokaiselle tuossa 28-31 ikävuosien välillä ja sitä onkin verrattu vaikutuksiltaan kuuluisaan 30 ikävuoden kriisiin. Joillakin tutuillani tuo yhtymä ei tuntunut missään, itselläni se oli huoneessa 8 ja tiettyä kriisiytymistä riitti. Elämänsuunnan kyseenalaistamista jne sekä sitä, onko nyt oikeastaan tuo kokemusten kerryttämä saldo kovinkaan kummoinen. Pääasiassa yhtymä vaikutti niin, että alkoi sellainen yleinen tyytymättömyys senhetkiseen elämään ja siitä johtuva masennuskausi. Mutta kuten totesin, joillakin tuo yhtymä ei kauheasti ala elämöimään, joten ei pidä hätääntyä
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #3 : 29.12.2005 17:57:57 »

Siinä kuulemma paukahtaa kartan neliöt täyteen tietoisuuteen ja niiden kanssa sitten työskennellään seuraavat kymmenen vuotta, jonka jälkeen ollaan taitureita. Grin
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #4 : 29.12.2005 18:18:28 »

Mietin tossa välillä jo että olinko liian synkkä vastaukseni kanssa, mutta ei tuo muillekaan näköjään pelkkää iloa ja onnea ole tuonut  Smiley

Mieheni joskus väitti ettei tuntunut missään. No, nytpä hän onkin melkoisen rankkojen Pluto-transiittien kanssa ihmeissään seuraavat vuodet, jotenka voihan se olla että aika on ehtinyt jo muistoja noilta osin kultaamaan.

Sitten kuuskymppisenä aikanaan osaan ainakin varautua omaan toiseen Saturnuksen huumaan paremmin kuin ekalla kerralla!
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #5 : 29.12.2005 18:31:26 »

Saturnukseni lepäilee ravussa 10. huoneessa ja minulla meni Saturnuksen paluu aika huomaamatta ohi. Ei näkynyt järisyttäviä muutoksia uralla.  Grin No, haasteita elämässä on riittänyt ilman tuotakin, joten en jäänyt kaipaamaan.

Sen sijaan tietoisesti tein ostotarjouksen kämpästä juuri tarkalleen Saturnuksen yhtymän aikaan (sattumusta oli se, että kohtuumieluisa kämppä oli osunut kohdalle juuri tuolloin). Ja kas kummaa, kämppä oli minun! (Tarjouksen faksaamisen kellonaikaan Uranus muuten majaili 4. huoneessa! Silkasta mielenkiinnosta tein kartan.) Oppia siinä sai remontin muodossa ja mikä ettei siinä viisastunut kummasti ja uranvaihdostakin remonttikonsultiksi heikkona hetkenä harkinnut ravatessaan rautakaupoissa ja ottaessa selvää jos jonkinmoisista mömmöistä, vastuukysymyksistä jne.  2funny

Sittemmin kuitenkin palannut ruotuun ja nauttinut uudistetusta kodista.  smitten
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Saana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #6 : 29.12.2005 18:53:34 »

Kiitoksia vastauksista... smitten

No juu, kolmekymppiä kilahtaa mittariin ensi vuonna... :Smiley

Pakko nyt kysäistä vielä, että mistä kartasta näen sen, että missä huoneessa saturnus nyt sitten majailee...astro.com:in sivuilta vaiko mistä...on tuo englanti hivenen huonohko, niin en ihan saa tolkkua kaikesta mitä siellä on tarjolla Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 01.01.2006 17:27:47 kirjoittanut Ihaa » tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #7 : 29.12.2005 19:23:36 »

Hei Ihaa,

Katsoin karttaasi ja sinullakin tuo Saturnus on kahdeksannessa huoneessa, niin kuin parilla muulla vastaajalla.

Minullakin on kyseinen transiitti päällä, mutta Saturnus on yhdeksännessä huoneessa (nouseva Skorpioni kuitenkin olen minäkin). Minulla elämän arvot ovat menneet siinä mielessä hieman uusiksi, että olen yhä kiinnostuneempi henkisyydestä ja ns. rajatieteistä. Käytännöllisemmällä tasolla tulevaisuus on mietityttänyt ihan senkin takia, että valmistuin juuri yliopistosta tässä kuussa, ja olen pohtinut kovasti, mitä haluan oikeasti työkseni tehdä.

Kun avomiehelläni oli tämä paluu päällä vähän aikaa sitten, hän luonteeseensa normaalisti kuulumattomalla tavalla, hieman ahdistuneena mietti, että tätäkö tämä työikäisen elämä on: aamulla töihin ja illalla pois - päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Ja kuinka lähipiirissäkin kaikkien elämä tuntuu menevän saman "suunnitelman" mukaan: seurustellaan, muutetaan yhteen, valmistutaan, hankitaan työpaikat, mennään kihloihin ja naimisiin, tehdään lapsia jne. Eli hän mietti yleisesti elämän mielekkyyttä. Huomasin heti sen jälkeen, että hänellä tosiaan oli tämä transiitti meneillään.

Itselläni tätä paluuta ei ehkä huomaa ihan samalla tavalla, koska olen muutenkin aika pohdiskelevaa tyyppiä. Mutta nuo yllämainitut asiat sekä normaalia herkempi masentuvaisuuteni (en normaalisti ole kovin alakuloinen) ovat ehkä toistaiseksi olleet selkeimmät merkit tästä paluusta.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Saana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #8 : 30.12.2005 00:21:45 »

Kiitos Linn, kun vilkaisit karttaani... Smiley
No juu, melkoista vääntöä on ollut jo tämäkin vuosi, ihmettelen oikein, että olen vielä hengissä  buck2, mutta näin jälkeenpäin tiedän, että kaikki vastoinkäymiset oli tarkoitettu opiksi ja että pysähdyin miettimään oman elämäni suuntaa ja tarkoitusta...mutta nyt viimeisen kuukauden on ollut melko seesteistä...katsotaan nyt sitten mitä tämä tuleva vuosi tarjoilee minulle Shocked

Sen olen huomannut, että olen tämän vuoden aikana tehnyt selvää erkaantumista vanhaan elämään...repinyt itseäni uusille urille...että samoja merkkejä kuin noissa muissakin viesteissä näkyy olevan....

Ei muuta kuin tuulta purjeeseen ja täysillä eteenpäin...otetaan vastaan mitä tuleman pitää Wink
tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: