Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sideerinen merkkini?  (Luettu 4459 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
miustar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 09.06.2006 10:30:54 »

Osaako joku katsoa mikä olen tässä sideerisessä järjestelmässä? Olen syntynyt 02.09. Olen siis neitsyt ja nouseva merkkini on leijona. Muuttuuko nousevakin merkki, jos aurinkomerkki muuttuu? Mieheni on syntynyt 26.04 ja on siis härkä ja nouseva skorpioni. .. Itse tunnen olevani enemmän nousumerkkini tyylinen eli leijona, olenkohan siis oikeasti leijona? Aloin vain miettimään...
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.06.2006 11:31:24 »

Laske astro.comissa hindu-lahiri
säädöksillä
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
miustar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #2 : 09.06.2006 19:00:10 »

Muuten kyllä katsoisin, mutta kun ei ole tuo englanninkieli kovin hyvin hallussa... jos joku ystävällinen katsoisi? Kiitos paljon:)
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 10.06.2006 21:25:35 »

Hei miustar!

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=900.0
 Tuossa aikaisempia neuvoja foorumilta  Smiley
Jos tuo ei auta, niin kyllähän joku täältä sen zekkaa. Jos ei ala kuulua, niin heitä minua yv:lla ja katson sen. Siihen tarvitaan tarkka synt.aika (minuutilleen) sekä paikka (missä synnyit fyysisesti).
Hyvää viikonloppua foorumilaiset  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #4 : 12.06.2006 17:22:02 »

Osaako joku katsoa mikä olen tässä sideerisessä järjestelmässä? Olen syntynyt 02.09. Olen siis neitsyt ja nouseva merkkini on leijona. Muuttuuko nousevakin merkki, jos aurinkomerkki muuttuu? Mieheni on syntynyt 26.04 ja on siis härkä ja nouseva skorpioni. .. Itse tunnen olevani enemmän nousumerkkini tyylinen eli leijona, olenkohan siis oikeasti leijona? Aloin vain miettimään...

Hei miustar, olet sideeriseltä aurinkomerkiltäsi Leijona, miehesi sideerinen aurinkomerkki on Oinas.

Joo, nousumerkki vaihtuu myös. Sideeriset merkit saa suunnilleen selville siten, että laskee trooppisista planeetta-asemista n. 24 astetta taaksepäin. Voi myös lisätä trooppiseen (eli siis länsimaiseen) astelukuun kuusi astetta ja vaihtaa merkki edelliseen. Käytännössä merkki vaihtuu edelliseen lähes aina muulloin kuin silloin, jos länsimaisen planeetta-aseman asteluku on yli 24, jolloin planeetan sijainti vaihtuu merkin lopusta merkin alkuun. Nämä ovat summittaisia asteita ja tarkkojen sijaintien selvillesaamiseksi kannattaa laskea tuo kartta esim. astro.comissa.

Aurinkomerkken rajat kulkevat suunnilleen puolen kuun kohdalla, seuraavasti:
n. 15.4.-15.5. Oinas
15.5.-15.6. Härkä
15.6.-15.7. Kaksoset
15.7.-15.8. Rapu
15.8.-15.9. Leijona
15.9.-15.10. Neitsyt
15.10.-15.11. Vaaka
15.11.-15.12. Skorpioni
15.12.-15.1. Jousimies
15.1.-15.2. Kauris
15.2.-15.3 Vesimies
15.3.-15.4. Kalat
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: